Organizacja sesji posterowej

This commit is contained in:
Krzysztof Jassem 2023-01-19 09:28:10 +01:00
parent 8458536fbc
commit 3a4a67f68a
2 changed files with 37 additions and 108 deletions

View File

@ -4,138 +4,67 @@
"cell_type": "markdown",
"metadata": {},
"source": [
"# Organizacja prezentacji koncepcji projektów w dniu 7 listopada 2022\n",
"Informacje dotyczą prezentacji koncepcji projektów na zajęciach PBR. \n",
"Podane poniżej informacje mogą ulec korektom do dnia 6 listopada włącznie."
"# Organizacja sesji posterowej w dniu 24 stycznia 2023"
]
},
{
"cell_type": "markdown",
"metadata": {},
"source": [
"## Termin i forma prezentacji\n",
" * Wszystkie prezentacje powinny znaleźć się w odpowiednim folderze na Teamsach w nieprzekraczalnym terminie 6 listopada. \n",
" * Prezentacje będą prowadzone w auli A w czasie zarezerwowanym na wykład PPB wraz z przerwami (w godz. 15.20 - 17.15). Szacowany czas na jedną prezentację to 6 minut.\n",
" * Podczas prezentacji wskazana jest obecność \"na scenie\" całej grupy. Nie jest jednak wymagane, aby wypowiadali się wszyscy studenci.\n",
" * Podczas prezentacji pozostali studenci będą obserwować kolegów w celu wybrania najlepszych prezentacji."
"## Agenda sesji\n",
" * Od godz. 13:15 studenci przygotowują swoje stanowiska posterowe na hallu głównym. Stanowisko posterowe składa się z:\n",
" * pionowego postera zawieszonego na wybranym przez grupę stojaku (stojaki będą już przygotowane);\n",
" * komputera (laptopa) postawionego na biurku (biurka będą już przygotowane), na którym widzowie mogą pod opieką autorów zweryfikować tematykę projektu; laptop powinien być naładowany, bo na hallu są tylko dwa gniazdka.\n",
" * O godzinie 13:45 w auli A odbędzie się sesja **poster-boaster**. Reprezentanci każdej grupy w ciagu jednej minuty zachęcają widzów do zainteresowania się swoim posterem. Minutowe wystapienie każdej grupy odbywa się na tle **slajdu tytułowego**. \n",
" * Ok. godz. 14:00 uczestnicy przemieszczają się do hallu. \n",
" * Studenci PBR prezentują swoje projekty zainteresowanym osobom, a z drugiej strony zapoznają się z posterami innych grup. Przy posterze zawsze powinna znajdować się co najmniej jedna osoba zespołu autorskiego.\n",
" * Sesja posterowa zakończy się ok. godz. 15.30 (w zależności od zainteresowania).\n",
" * Między godziną 15:30 a 16:00 w auli A odbędzie się wręczenie nagród za najlepsze postery."
]
},
{
"cell_type": "markdown",
"metadata": {},
"source": [
"## Ocena prezentacji\n",
" * Prezentacje będą oceniane przez forum studentów oraz forem ekspertów (prowadzący oraz zparoszeni goście). Najlepsze prezentacje w klasyfikacji łącznej otrzymają dyplomy. \n",
"\n",
" * Ankieta dla studentów (https://forms.gle/b5tQmdFQkhMBX1oy7).\n",
"\n",
" * Ankieta dla gości oraz prowadzących poszczególne grupy (https://forms.gle/cXg5eDEAjW3s66pu8).\n",
"\n",
"### Prezentacje wyróżnione przez studentów\n",
"\n",
"<table>\n",
" <tr>\n",
" <td>Miejsce</td> <td> Nazwa projektu </td>\n",
" </tr>\n",
" <tr> \n",
" <td>1. </td><td> grupa prof. Szymańskiego (\"Upadłe devy\")</td> \n",
" </tr>\n",
" <tr>\n",
" <td>2. </td><td> grupa dr Siwek (\"Empatyczny rój robotów\") </td>\n",
" </tr>\n",
" <tr>\n",
" <td>3.</td> <td>grupa dr Jaworskiego (\"ExactData\") </td> \n",
" </tr>\n",
" <tr>\n",
" <td>4.</td> <td>grupa prof. Jassem (\"tłumaczenie automatyczne\") </td> \n",
" </tr>\n",
" <tr>\n",
" <td>5.</td> <td> grupa M. Kubisa (\"AMUseBot\") </td>\n",
" </tr>\n",
"</table> \n",
"\n",
"### Prezentacje wyróżnione przez prowadzących i gości\n",
"<table>\n",
" <tr>\n",
" <td>Miejsce</td> <td> Nazwa projektu </td>\n",
" </tr>\n",
" <tr> \n",
" <td>1. / 2. </td> <td> grupa prof. Szymańskiego (\"Upadłe devy\") </td>\n",
" </tr>\n",
" <tr>\n",
" <td>1. / 2.</td> <td> grupa M. Kubisa (\"AMUseBot\") </td>\n",
" </tr>\n",
" <tr>\n",
" <td>3.</td> <td> grupa dr Siwek (\"Empatyczny rój robotów\") </td>\n",
" </tr>\n",
" <tr>\n",
" <td>4. / 5. </td><td> grupa dr. Przybylskiego (\"Faas benchmarking\")</td>\n",
" </tr>\n",
" <tr>\n",
" <td>4. / 5. </td><td> grupa dr. Piłki (\"Analiza podań w meczu\")</td> \n",
" </tr>\n",
"</table> \n",
"\n",
"### Prezentacje nagrodzone\n",
"\n",
"Prezentacje nagrodzone zostały na podstawie sumy wyników obu głosowań.\n",
"<table>\n",
" <tr>\n",
" <td>Miejsce</td> <td> Nazwa projektu </td>\n",
" </tr>\n",
" <tr> \n",
" <td>1.</td> <td> grupa prof. Szymańskiego (\"Upadłe devy\") </td>\n",
" </tr>\n",
" <tr>\n",
" <td>2.</td> <td> grupa dr Siwek (\"Empatyczny rój robotów\") </td>\n",
" </tr>\n",
" <tr>\n",
" <td>3.</td> <td> grupa M. Kubisa (\"AMUseBot\") </td>\n",
" </tr>\n",
"</table> "
"## Projekt posteru\n",
"Wskazówki dotyczące projektu posteru, autorstwa Artura Nowakowskiego i Gabrieli Pałki, można znaleźć na Teamsach - w materiałach do laboratorium nr 11."
]
},
{
"cell_type": "markdown",
"metadata": {},
"source": [
"## Plan zajęć\n",
"## Slajd tytułowy\n",
"Na slajdzie tytułowym należy umieścić nazwę projektu, nazwiska autorów i ewentualnie grafikę. Nie ma sensu umieszczać tam tekstów.\n",
"\n",
"### Wprowadzenie\n",
"* Czas 15.20 - 15.30\n",
"\n",
"### Natural Language Processing\n",
"\n",
"* Czas: 15.30 - 16.00\n",
" * grupa K. Jassema\n",
" * grupa F. Gralińskiego\n",
" * grupa M. Kubisa\n",
" * grupa R. Jaworskiego\n",
" * grupa Jacka Marciniaka\n",
"\n",
"### Widzenie komputerowe\n",
"\n",
"* Czas: 16.00 - 16.30\n",
" * 2 grupy Tomasza Piłki\n",
" * 2 grupy Andrzeja Wójtowicza\n",
" * grupa Joanny Siwek\n",
"Slajdy tytułowe należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie 23.01.2023 na Teamsach w folderze Sesja Posterowa - slajdy tytułowe.\n",
"\n",
"Elektroniczne wersje slajdów (najlepiej .pdf) należy złożyć na Teamsach w folderze Sesja posterowa - postery."
]
},
{
"cell_type": "markdown",
"metadata": {},
"source": [
"## Kolejność prezentacji na sesji poster-boaster\n",
"\n",
"### Cyberbezpieczeństwo\n",
"\n",
"* Czas: 16.30 - 17.00\n",
"\n",
" * grupa Bartłomieja Przybylskiego\n",
" * 2 grupy Tomasza Kowalskiego\n",
" * grupa Macieja Grześkowiaka\n",
" * grupa Jerzego Szymańskiego\n",
"\n",
" \n",
"### Wypełnienie ankiet i zakończenie\n",
"### Widzenie komputerowe\n",
" * 2 grupy Tomasza Piłki\n",
" * 2 grupy Andrzeja Wójtowicza\n",
" * grupa Joanny Siwek\n",
"\n",
"* Czas: 17.00 - 17.15\n",
"\n",
"\n"
"### Natural Language Processing\n",
" * grupa K. Jassema\n",
" * grupa F. Gralińskiego\n",
" * grupa M. Kubisa\n",
" * grupa R. Jaworskiego\n",
" * grupa Jacka Marciniaka"
]
}
],

View File

@ -15,7 +15,7 @@
" * Od godz. 13:15 studenci przygotowują swoje stanowiska posterowe na hallu głównym. Stanowisko posterowe składa się z:\n",
" * pionowego postera zawieszonego na wybranym przez grupę stojaku (stojaki będą już przygotowane);\n",
" * komputera (laptopa) postawionego na biurku (biurka będą już przygotowane), na którym widzowie mogą pod opieką autorów zweryfikować tematykę projektu; laptop powinien być naładowany, bo na hallu są tylko dwa gniazdka.\n",
" * O godzinie 13:45 w auli A odbędzie się sesja **poster-boaster**. Reprezentanci każdej grupy w ciagu jednej minuty zachęcają widzów do zainteresowania się swoim posterem. Minutowe wystapienie każdej grupy odbywa się na tle slajdu tytułowego. \n",
" * O godzinie 13:45 w auli A odbędzie się sesja **poster-boaster**. Reprezentanci każdej grupy w ciagu jednej minuty zachęcają widzów do zainteresowania się swoim posterem. Minutowe wystapienie każdej grupy odbywa się na tle **slajdu tytułowego**. \n",
" * Ok. godz. 14:00 uczestnicy przemieszczają się do hallu. \n",
" * Studenci PBR prezentują swoje projekty zainteresowanym osobom, a z drugiej strony zapoznają się z posterami innych grup. Przy posterze zawsze powinna znajdować się co najmniej jedna osoba zespołu autorskiego.\n",
" * Sesja posterowa zakończy się ok. godz. 15.30 (w zależności od zainteresowania).\n",