2021-10-04 17:31:55 +02:00
|
|
|
|
> Strona automatycznie zmigrowana z systemu Eduwiki z wykorzystaniem Pandoc
|
2021-10-04 16:58:37 +02:00
|
|
|
|
Known:read All:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
# Let Me Tell You A Story {#let_me_tell_you_a_story}
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
## Skład zespołu {#skład_zespołu}
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
\|\|Lp.\|\|Imię i nazwisko\|\|Nr. Indeksu\|\|Rola w zespole\|\|
|
|
|
|
|
\|\|1\|\|Marek Nijaki\|\|152945\|\|Product owner, Developer\|\|
|
|
|
|
|
\|\|2\|\|Przemysław Kasowski\|\|430541\|\|Scrum Master, Developer\|\|
|
|
|
|
|
\|\|3\|\|Wojciech Zieliński\|\|430598\|\| Developer\|\|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
## Opis Projektu {#opis_projektu}
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Celem projektu jest stworzenie gry platformowej w środowisku Unity. Gra
|
|
|
|
|
będzie dostępna na platformę Windows. Projekt będzie nawiązaniem do
|
|
|
|
|
klasycznych gier platformowych powstających na przełomie lat 70. i 80.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
## Wykorzystane Technologie {#wykorzystane_technologie}
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- C# \<\
|
|
|
|
|
\>
|
|
|
|
|
- Unity
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
## Repozytorium
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Używamy Bitbucketa jako naszego repozytorium oraz oprogramowania
|
|
|
|
|
[SourceTree](SourceTree "wikilink") do zarządzania nim. \<\
|
|
|
|
|
\> <https://bitbucket.org/MarekNijaki/letmetellyouastory/src/master/>
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
## Trello
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Do przydzielania zadań i wzajemnej kontroli używamy Trello\<\
|
|
|
|
|
\> <https://trello.com/b/hbHzRnLL> \<\
|
|
|
|
|
\> System używania Trello nie sprawdził się ze względu na brak
|
|
|
|
|
systematycznych wpisów, w późniejszym etapie przeszliśmy wyłącznie na
|
|
|
|
|
[TeamSpeak](TeamSpeak "wikilink").
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Do komunikacji między nami używamy prywatnego serwera
|
|
|
|
|
[TeamSpeak3](TeamSpeak3 "wikilink"), staramy się wymieniać informacjami
|
|
|
|
|
dwa razy na tydzień, lecz są momenty kiedy komunikacja odbywa się
|
|
|
|
|
codziennie.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
## Przebieg Prac {#przebieg_prac}
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1\. VI Semestr
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
` * Instalacja i konfiguracja repozytorium`\
|
|
|
|
|
` * Wybór grafik`\
|
|
|
|
|
` * Przygotowanie "corowoych scriptów"`\
|
|
|
|
|
` * Nauka nowego środowiska (Unity)`\
|
|
|
|
|
` * Doszkalanie się w C#`
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2\. Wakacje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
` * W wakacje będą odbywały się prace w celu zakończenia podstawowych funkcjonalności projekt.`
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3\. VII Semestr \<\
|
|
|
|
|
\>
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
` * Uaktualnienie projektu do wersji 2019.30f1 <`\
|
|
|
|
|
`>`\
|
|
|
|
|
` * Optymalizacja skryptów gry <`\
|
|
|
|
|
`>`\
|
|
|
|
|
` * Dodanie nowych poziomów <`\
|
|
|
|
|
`>`\
|
|
|
|
|
` * Wprowadzenie systemu tutorialu <`\
|
|
|
|
|
`>`\
|
|
|
|
|
` * Zapisywanie postępów gry na serwerze <`\
|
|
|
|
|
`>`
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
## Dokumentacja
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dokumentacja w wersji przygotowawczej znajduje się na plikach google.ze
|
|
|
|
|
względu na obszerność, dokumentacja jest uzupełniania na bieżąco w
|
|
|
|
|
formie \"roboczej\" pod koniec, gdy dokument będzie zawierał podstawowe
|
|
|
|
|
informacje zostanie przeformowany i dokończony w Microsoft Word lub
|
|
|
|
|
libreoffice
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
<https://docs.google.com/document/d/1USiTdnGWhxRREWQ6hDy-o4LfYt1vRB2TAz8ZAwV8KqU/edit#>
|