3
1
Fork 0
dydaktyka/bikol/ZPRILI1_201819L/gr10.md

81 lines
2.6 KiB
Markdown
Raw Permalink Normal View History

2021-10-04 17:31:55 +02:00
> Strona automatycznie zmigrowana z systemu Eduwiki z wykorzystaniem Pandoc
2021-10-04 16:58:37 +02:00
Known:read All:
# Let Me Tell You A Story {#let_me_tell_you_a_story}
## Skład zespołu {#skład_zespołu}
\|\|Lp.\|\|Imię i nazwisko\|\|Nr. Indeksu\|\|Rola w zespole\|\|
\|\|1\|\|Marek Nijaki\|\|152945\|\|Product owner, Developer\|\|
\|\|2\|\|Przemysław Kasowski\|\|430541\|\|Scrum Master, Developer\|\|
\|\|3\|\|Wojciech Zieliński\|\|430598\|\| Developer\|\|
## Opis Projektu {#opis_projektu}
Celem projektu jest stworzenie gry platformowej w środowisku Unity. Gra
będzie dostępna na platformę Windows. Projekt będzie nawiązaniem do
klasycznych gier platformowych powstających na przełomie lat 70. i 80.
## Wykorzystane Technologie {#wykorzystane_technologie}
- C# \<\
\>
- Unity
## Repozytorium
Używamy Bitbucketa jako naszego repozytorium oraz oprogramowania
[SourceTree](SourceTree "wikilink") do zarządzania nim. \<\
\> <https://bitbucket.org/MarekNijaki/letmetellyouastory/src/master/>
## Trello
Do przydzielania zadań i wzajemnej kontroli używamy Trello\<\
\> <https://trello.com/b/hbHzRnLL> \<\
\> System używania Trello nie sprawdził się ze względu na brak
systematycznych wpisów, w późniejszym etapie przeszliśmy wyłącznie na
[TeamSpeak](TeamSpeak "wikilink").
Do komunikacji między nami używamy prywatnego serwera
[TeamSpeak3](TeamSpeak3 "wikilink"), staramy się wymieniać informacjami
dwa razy na tydzień, lecz są momenty kiedy komunikacja odbywa się
codziennie.
## Przebieg Prac {#przebieg_prac}
1\. VI Semestr
`   * Instalacja i konfiguracja repozytorium`\
`   * Wybór grafik`\
`   * Przygotowanie "corowoych scriptów"`\
`   * Nauka nowego środowiska (Unity)`\
`   * Doszkalanie się w C#`
2\. Wakacje
`   * W wakacje będą odbywały się prace w celu zakończenia podstawowych funkcjonalności projekt.`
3\. VII Semestr \<\
\>
`   * Uaktualnienie projektu do wersji 2019.30f1 <`\
`>`\
`   * Optymalizacja skryptów gry <`\
`>`\
`   * Dodanie nowych poziomów <`\
`>`\
`   * Wprowadzenie systemu tutorialu <`\
`>`\
`   * Zapisywanie postępów gry na serwerze <`\
`>`
## Dokumentacja
Dokumentacja w wersji przygotowawczej znajduje się na plikach google.ze
względu na obszerność, dokumentacja jest uzupełniania na bieżąco w
formie \"roboczej\" pod koniec, gdy dokument będzie zawierał podstawowe
informacje zostanie przeformowany i dokończony w Microsoft Word lub
libreoffice
<https://docs.google.com/document/d/1USiTdnGWhxRREWQ6hDy-o4LfYt1vRB2TAz8ZAwV8KqU/edit#>