> Strona automatycznie zmigrowana z systemu Eduwiki z wykorzystaniem Pandoc s426125,s407282,s402284:read,write Known:read All: # Zespół \|\| Imię i nazwisko \|\| Numer indeksu \|\| Zakres prac \|\| \|\| Bartłomiej Gałązka \|\| 426125 \|\| TBA \|\| \|\| Łukasz Paszkowiak \|\| 407282 \|\| TBA \|\| # Tytuł Kingdom of Vemoga # Opis Rozgrywka: Gra podobnie jak w angry birds, będzie rozpoczynać się od wystrzelenia postaci z procy w świecie 2.5D będzie ona miała jednak prostą otoczkę fabularną. Pomysłem jest tutaj gra, na której wielu się wychowało -- Mario -- Ratujemy księżniczkę.\<\ \> Bardziej szczegółowo:\<\ \> Rozgrywkę rozpoczynamy od wystrzelenia postaci z lewego dolnego rogu ekranu z wyrzutni.\<\ \> Trajektorię postaci oraz tor lotu będzie trzeba określić w taki sposób by postać raz wystrzelona wylądowała na jednym z 5 wariantów:\<\ \> 1. Ściana -- powoduje odbicie się postaci -- jak piłki\<\ \> 2. Trampolina -- lądując na niej gra wstrzymuje się by postać mogła na nowo wyskoczyć w określonym przez gracza kierunku\<\ \> 3. Przeciwnik -- pokonanie go pozwala nam ponownie się wystrzelić\<\ \> 4. Puste pole na mapie -- powoduje przegraną i konieczność rozpoczęcia poziomu od nowa\<\ \> 5. Wrota -- przejście przez nie powoduje zapisanie wyniku oraz przejście do kolejnego poziomu\<\ \> Mechanika: Chcemy projektowanie gry podzielić na następujące fazy\<\ \> Wstępna:\<\ \> 1. Podstawowe sprity -- grafika w celu nadania „naturalności" projektowanej fizyce gry oraz ruchu postaci\<\ \> 2. Utworzenie interfejsu graficznego z oprogramowaniem\<\ \> 3. Utworzenie przeszkód, przeciwników, elementów otoczenia typu trampolina, wrota punkty doświadczenia\<\ \> Rozwinięcie:\<\ \> 1. Stworzenie pierwszego poziomu z wszystkimi elementami single player (tj gui, grafika i wszystkie jej efekty, dźwięk)\<\ \> 2. Dodanie elementów rozwoju postaci za punkty doświadczenia\<\ \> 3. Utworzenie Rankingu poziomów\<\ \> Zakończenie\<\ \> 1. Utworzenie pierwszych 3 poziomów podstawowych + 1 końcowy walka z bossem\<\ \> 2. Dodanie otoczki fabularnej\<\ \> # Aktorzy ### Podstawowi Gracz\<\ \> Telefon\<\ \> Silnik gry/Gra\<\ \> Serwer\<\ \> # User stories {#user_stories} - Jako gracze chcemy mieć swój wkład w tę społeczność tworząc przyjemną, nieskąplikowaną grę, która na chwilę oderwie od rzeczywistości, zapewniając rozrywkę # Technologie Unity\<\ \> Android\<\ \> # Linki Umowa Zespołu: Trello: Repozytorium: Prototyp: Wizja: Wymagania projektowe: