3
1
Fork 0
dydaktyka/bikol/ZPRPLI0_2017
Patryk Żywica 41886418cc poprawki po migracji cz.3 2021-10-04 17:31:55 +02:00
..
README.md poprawki po migracji cz.3 2021-10-04 17:31:55 +02:00

README.md

Strona automatycznie zmigrowana z systemu Eduwiki z wykorzystaniem Pandoc

Tematyka projektów

Jak ktoś ma dzieci w wieku 3+ to robi grę edukacyjną dla nich. Jak ktoś nie ma dzieci to robi program pomagający w pracy/życiu codziennym komuś z rodziny/bliskiemu znajomemu. Jak ktoś nie ma rodziny i znajomych to może ewentualnie zrobić coś dla siebie za zgodą prowadzącego.

Harmonogram zajęć

  • zajęcia 1 (22 paź), wprowadzenie, zasady zaliczenia, wybór tematu 1. projektu i technologii
  • zgłoszenie tematu pierwszego projektu (31 paź)
  • zajęcia 2 (5 list) - nieobowiązkowe konsultacje w dowolnym terminie/emailowo
  • zajęcia 3 (26 list) - oddanie 1. projektu, wybór tematu i technologi na drugi projekt
  • zajęcia 4 (2 gru) - nieobowiązkowe konsultacje w dowolnym terminie/emailowo
  • zajęcia 5 (? sty) - oddanie 2. projektu.

Zasady

Projekty realizowane są indywidualnie. Prowadzący nie może pomagać w sprawach technicznych. Wszystkie problemy mają być rozwiązane przez studenta. Rola prowadzącego to przypilnowanie żeby projekt realizował jakieś konkretne dobrze zdefiniowane i przydatne dla odbiory zadanie. Pierwszy i drugi projekt mają być wykonane w istotnie różnych technologiach. Nie jest wymagany interfejs graficzny czy webowy, ale musi być możliwość wygodnego korzystania z aplikacji przez użytkownika. Na pierwszy projekt musi być to coś co student już zna (np. Java czy C++ po pierwszym roku studiów). Na drugi projekt musi zostać wybrana technologia, której student nie zna i chce się jej nauczyć (na realizację 2. projektu jest znacznie więcej czasu).

Lista projektów