Compare commits
No commits in common. "master" and "master" have entirely different histories.
@ -18,5 +18,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
|||||||
dzieli się przez 10 z resztą 0.
|
dzieli się przez 10 z resztą 0.
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 2
|
POINTS: 2
|
||||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||||
REMAINDER: 0/10
|
REMAINDER: 0/10
|
||||||
|
@ -18,5 +18,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
|||||||
dzieli się przez 10 z resztą 1.
|
dzieli się przez 10 z resztą 1.
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 2
|
POINTS: 2
|
||||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||||
REMAINDER: 1/10
|
REMAINDER: 1/10
|
||||||
|
@ -17,5 +17,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
|||||||
dzieli się przez 10 z resztą 2.
|
dzieli się przez 10 z resztą 2.
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 2
|
POINTS: 2
|
||||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||||
REMAINDER: 2/10
|
REMAINDER: 2/10
|
||||||
|
@ -19,5 +19,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
|||||||
dzieli się przez 10 z resztą 3.
|
dzieli się przez 10 z resztą 3.
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 2
|
POINTS: 2
|
||||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||||
REMAINDER: 3/10
|
REMAINDER: 3/10
|
||||||
|
@ -19,5 +19,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
|||||||
dzieli się przez 10 z resztą 4.
|
dzieli się przez 10 z resztą 4.
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 2
|
POINTS: 2
|
||||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||||
REMAINDER: 4/10
|
REMAINDER: 4/10
|
||||||
|
@ -19,5 +19,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
|||||||
dzieli się przez 10 z resztą 5.
|
dzieli się przez 10 z resztą 5.
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 2
|
POINTS: 2
|
||||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||||
REMAINDER: 5/10
|
REMAINDER: 5/10
|
||||||
|
@ -18,5 +18,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
|||||||
dzieli się przez 10 z resztą 6.
|
dzieli się przez 10 z resztą 6.
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 2
|
POINTS: 2
|
||||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||||
REMAINDER: 6/10
|
REMAINDER: 6/10
|
||||||
|
@ -18,5 +18,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
|||||||
dzieli się przez 10 z resztą 7.
|
dzieli się przez 10 z resztą 7.
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 2
|
POINTS: 2
|
||||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||||
REMAINDER: 7/10
|
REMAINDER: 7/10
|
||||||
|
@ -19,5 +19,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
|||||||
dzieli się przez 10 z resztą 8.
|
dzieli się przez 10 z resztą 8.
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 2
|
POINTS: 2
|
||||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||||
REMAINDER: 8/10
|
REMAINDER: 8/10
|
||||||
|
@ -18,5 +18,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
|||||||
dzieli się przez 10 z resztą 9.
|
dzieli się przez 10 z resztą 9.
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 2
|
POINTS: 2
|
||||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||||
REMAINDER: 9/10
|
REMAINDER: 9/10
|
||||||
|
@ -19,5 +19,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
|||||||
dzieli się przez 27 z resztą 10.
|
dzieli się przez 27 z resztą 10.
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 3
|
POINTS: 3
|
||||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||||
REMAINDER: 10/27
|
REMAINDER: 10/27
|
||||||
|
@ -20,5 +20,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
|||||||
dzieli się przez 27 z resztą 11.
|
dzieli się przez 27 z resztą 11.
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 3
|
POINTS: 3
|
||||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||||
REMAINDER: 11/27
|
REMAINDER: 11/27
|
||||||
|
@ -19,5 +19,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
|||||||
dzieli się przez 27 z resztą 12.
|
dzieli się przez 27 z resztą 12.
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 3
|
POINTS: 3
|
||||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||||
REMAINDER: 12/27
|
REMAINDER: 12/27
|
||||||
|
@ -21,5 +21,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
|||||||
dzieli się przez 27 z resztą 13.
|
dzieli się przez 27 z resztą 13.
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 3
|
POINTS: 3
|
||||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||||
REMAINDER: 13/27
|
REMAINDER: 13/27
|
||||||
|
@ -19,5 +19,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
|||||||
dzieli się przez 27 z resztą 14.
|
dzieli się przez 27 z resztą 14.
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 3
|
POINTS: 3
|
||||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||||
REMAINDER: 14/27
|
REMAINDER: 14/27
|
||||||
|
@ -20,5 +20,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
|||||||
dzieli się przez 27 z resztą 15.
|
dzieli się przez 27 z resztą 15.
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 3
|
POINTS: 3
|
||||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||||
REMAINDER: 15/27
|
REMAINDER: 15/27
|
||||||
|
@ -21,5 +21,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
|||||||
dzieli się przez 27 z resztą 16.
|
dzieli się przez 27 z resztą 16.
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 3
|
POINTS: 3
|
||||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||||
REMAINDER: 16/27
|
REMAINDER: 16/27
|
||||||
|
@ -20,5 +20,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
|||||||
dzieli się przez 27 z resztą 17.
|
dzieli się przez 27 z resztą 17.
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 3
|
POINTS: 3
|
||||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||||
REMAINDER: 17/27
|
REMAINDER: 17/27
|
||||||
|
@ -21,5 +21,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
|||||||
dzieli się przez 27 z resztą 18.
|
dzieli się przez 27 z resztą 18.
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 3
|
POINTS: 3
|
||||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||||
REMAINDER: 18/27
|
REMAINDER: 18/27
|
||||||
|
@ -18,5 +18,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
|||||||
dzieli się przez 27 z resztą 19.
|
dzieli się przez 27 z resztą 19.
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 3
|
POINTS: 3
|
||||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||||
REMAINDER: 19/27
|
REMAINDER: 19/27
|
||||||
|
@ -18,5 +18,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
|||||||
dzieli się przez 27 z resztą 20.
|
dzieli się przez 27 z resztą 20.
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 3
|
POINTS: 3
|
||||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||||
REMAINDER: 20/27
|
REMAINDER: 20/27
|
||||||
|
@ -21,5 +21,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
|||||||
dzieli się przez 27 z resztą 21.
|
dzieli się przez 27 z resztą 21.
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 3
|
POINTS: 3
|
||||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||||
REMAINDER: 21/27
|
REMAINDER: 21/27
|
||||||
|
@ -19,5 +19,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
|||||||
dzieli się przez 27 z resztą 22.
|
dzieli się przez 27 z resztą 22.
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 3
|
POINTS: 3
|
||||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||||
REMAINDER: 22/27
|
REMAINDER: 22/27
|
||||||
|
@ -18,5 +18,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
|||||||
dzieli się przez 27 z resztą 23.
|
dzieli się przez 27 z resztą 23.
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 3
|
POINTS: 3
|
||||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||||
REMAINDER: 23/27
|
REMAINDER: 23/27
|
||||||
|
@ -20,5 +20,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
|||||||
dzieli się przez 27 z resztą 24.
|
dzieli się przez 27 z resztą 24.
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 3
|
POINTS: 3
|
||||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||||
REMAINDER: 24/27
|
REMAINDER: 24/27
|
||||||
|
@ -20,5 +20,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
|||||||
dzieli się przez 27 z resztą 25.
|
dzieli się przez 27 z resztą 25.
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 3
|
POINTS: 3
|
||||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||||
REMAINDER: 25/27
|
REMAINDER: 25/27
|
||||||
|
@ -19,5 +19,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
|||||||
dzieli się przez 27 z resztą 26.
|
dzieli się przez 27 z resztą 26.
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 3
|
POINTS: 3
|
||||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||||
REMAINDER: 26/27
|
REMAINDER: 26/27
|
||||||
|
@ -19,5 +19,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
|||||||
dzieli się przez 27 z resztą 0.
|
dzieli się przez 27 z resztą 0.
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 3
|
POINTS: 3
|
||||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||||
REMAINDER: 0/27
|
REMAINDER: 0/27
|
||||||
|
@ -19,5 +19,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
|||||||
dzieli się przez 27 z resztą 1.
|
dzieli się przez 27 z resztą 1.
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 3
|
POINTS: 3
|
||||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||||
REMAINDER: 1/27
|
REMAINDER: 1/27
|
||||||
|
@ -18,5 +18,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
|||||||
dzieli się przez 27 z resztą 2.
|
dzieli się przez 27 z resztą 2.
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 3
|
POINTS: 3
|
||||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||||
REMAINDER: 2/27
|
REMAINDER: 2/27
|
||||||
|
@ -18,5 +18,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
|||||||
dzieli się przez 27 z resztą 3.
|
dzieli się przez 27 z resztą 3.
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 3
|
POINTS: 3
|
||||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||||
REMAINDER: 3/27
|
REMAINDER: 3/27
|
||||||
|
@ -19,5 +19,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
|||||||
dzieli się przez 27 z resztą 4.
|
dzieli się przez 27 z resztą 4.
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 3
|
POINTS: 3
|
||||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||||
REMAINDER: 4/27
|
REMAINDER: 4/27
|
||||||
|
@ -19,5 +19,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
|||||||
dzieli się przez 27 z resztą 5.
|
dzieli się przez 27 z resztą 5.
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 3
|
POINTS: 3
|
||||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||||
REMAINDER: 5/27
|
REMAINDER: 5/27
|
||||||
|
@ -19,5 +19,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
|||||||
dzieli się przez 27 z resztą 6.
|
dzieli się przez 27 z resztą 6.
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 3
|
POINTS: 3
|
||||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||||
REMAINDER: 6/27
|
REMAINDER: 6/27
|
||||||
|
@ -19,5 +19,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
|||||||
dzieli się przez 27 z resztą 7.
|
dzieli się przez 27 z resztą 7.
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 3
|
POINTS: 3
|
||||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||||
REMAINDER: 7/27
|
REMAINDER: 7/27
|
||||||
|
@ -19,5 +19,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
|||||||
dzieli się przez 27 z resztą 8.
|
dzieli się przez 27 z resztą 8.
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 3
|
POINTS: 3
|
||||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||||
REMAINDER: 8/27
|
REMAINDER: 8/27
|
||||||
|
@ -17,5 +17,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
|||||||
dzieli się przez 27 z resztą 9.
|
dzieli się przez 27 z resztą 9.
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 3
|
POINTS: 3
|
||||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||||
REMAINDER: 9/27
|
REMAINDER: 9/27
|
||||||
|
@ -18,5 +18,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
|||||||
dzieli się przez 7 z resztą 2.
|
dzieli się przez 7 z resztą 2.
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 2
|
POINTS: 2
|
||||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||||
REMAINDER: 2/7
|
REMAINDER: 2/7
|
||||||
|
@ -19,5 +19,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
|||||||
dzieli się przez 7 z resztą 3.
|
dzieli się przez 7 z resztą 3.
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 2
|
POINTS: 2
|
||||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||||
REMAINDER: 3/7
|
REMAINDER: 3/7
|
||||||
|
@ -18,5 +18,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
|||||||
dzieli się przez 7 z resztą 4.
|
dzieli się przez 7 z resztą 4.
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 2
|
POINTS: 2
|
||||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||||
REMAINDER: 4/7
|
REMAINDER: 4/7
|
||||||
|
@ -19,5 +19,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
|||||||
dzieli się przez 7 z resztą 5.
|
dzieli się przez 7 z resztą 5.
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 2
|
POINTS: 2
|
||||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||||
REMAINDER: 5/7
|
REMAINDER: 5/7
|
||||||
|
@ -18,5 +18,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
|||||||
dzieli się przez 7 z resztą 6.
|
dzieli się przez 7 z resztą 6.
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 2
|
POINTS: 2
|
||||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||||
REMAINDER: 6/7
|
REMAINDER: 6/7
|
||||||
|
@ -20,5 +20,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
|||||||
dzieli się przez 7 z resztą 0.
|
dzieli się przez 7 z resztą 0.
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 2
|
POINTS: 2
|
||||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||||
REMAINDER: 0/7
|
REMAINDER: 0/7
|
||||||
|
@ -22,5 +22,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
|||||||
dzieli się przez 7 z resztą 1.
|
dzieli się przez 7 z resztą 1.
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 2
|
POINTS: 2
|
||||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||||
REMAINDER: 1/7
|
REMAINDER: 1/7
|
||||||
|
@ -21,5 +21,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
|||||||
dzieli się przez 5 z resztą 4.
|
dzieli się przez 5 z resztą 4.
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 3
|
POINTS: 3
|
||||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||||
REMAINDER: 4/5
|
REMAINDER: 4/5
|
||||||
|
@ -20,5 +20,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
|||||||
dzieli się przez 5 z resztą 0.
|
dzieli się przez 5 z resztą 0.
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 3
|
POINTS: 3
|
||||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||||
REMAINDER: 0/5
|
REMAINDER: 0/5
|
||||||
|
@ -21,5 +21,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
|||||||
dzieli się przez 5 z resztą 1.
|
dzieli się przez 5 z resztą 1.
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 3
|
POINTS: 3
|
||||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||||
REMAINDER: 1/5
|
REMAINDER: 1/5
|
||||||
|
@ -18,5 +18,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
|||||||
dzieli się przez 5 z resztą 2.
|
dzieli się przez 5 z resztą 2.
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 3
|
POINTS: 3
|
||||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||||
REMAINDER: 2/5
|
REMAINDER: 2/5
|
||||||
|
@ -20,5 +20,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
|||||||
dzieli się przez 5 z resztą 3.
|
dzieli się przez 5 z resztą 3.
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 3
|
POINTS: 3
|
||||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||||
REMAINDER: 3/5
|
REMAINDER: 3/5
|
||||||
|
@ -1,34 +0,0 @@
|
|||||||
Diachronic morphosyntactic disambiguation challenge
|
|
||||||
===================================================
|
|
||||||
|
|
||||||
The task is to take part in "Diachronic morphosyntactic
|
|
||||||
disambiguation" challenge:
|
|
||||||
http://poleval2020.nlp.ipipan.waw.pl/challenge/poleval-diachronic-morpho
|
|
||||||
|
|
||||||
Also, apart from submitting a solution you're expected to report any
|
|
||||||
problems with the web site (including incorrect English, unclear
|
|
||||||
instructions, software errors). Please add issues at
|
|
||||||
https://git.wmi.amu.edu.pl/filipg/gonito with label "poleval".
|
|
||||||
(first check whether you're the first to submit a problem).
|
|
||||||
|
|
||||||
For an account there, please contact Filip Graliński, but do it only
|
|
||||||
when you're sure you'll take part in it — the dataset and instructions
|
|
||||||
are freely available without a need to sign up there:
|
|
||||||
git://poleval2020.nlp.ipipan.waw.pl/poleval-diachronic-morpho
|
|
||||||
http://poleval2020.nlp.ipipan.waw.pl/challenge-readme/poleval-diachronic-morpho
|
|
||||||
http://poleval2020.nlp.ipipan.waw.pl/challenge-how-to/poleval-diachronic-morpho
|
|
||||||
|
|
||||||
This is a special task, Jenkins/make won't be used. The task will be
|
|
||||||
scored manually, according to the following criteria:
|
|
||||||
|
|
||||||
* submitting a solution beating a simple baseline along with the
|
|
||||||
source codes: 4 points (the baseline is available here:
|
|
||||||
http://poleval2020.nlp.ipipan.waw.pl/q/afaf0b03df49b6d14e3a9dd3aeae3a5ea58141a2)
|
|
||||||
* quality of solution (including the result obtained): 0-8
|
|
||||||
* quality of usage report (0-6 points)
|
|
||||||
|
|
||||||
In Section A (contrary to B/C) points are *added* (it is not the case
|
|
||||||
the maximum is calculated).
|
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 0
|
|
||||||
DEADLINE: 2019-12-20 23:59
|
|
@ -18,5 +18,5 @@ NOTE: Task only for students whose student index number ("numer
|
|||||||
indeksu") is divisable by 3.
|
indeksu") is divisable by 3.
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 8
|
POINTS: 8
|
||||||
DEADLINE: 2019-12-12 18:45
|
DEADLINE: 2019-12-09 18:45
|
||||||
REMAINDER: 0/3
|
REMAINDER: 0/3
|
||||||
|
@ -4,8 +4,8 @@ Deterministic automaton II
|
|||||||
Read a description of a finite-state automaton in the AT&T format
|
Read a description of a finite-state automaton in the AT&T format
|
||||||
(without weights) from the standard input. Then, read strings from the
|
(without weights) from the standard input. Then, read strings from the
|
||||||
file whose name was given as the first argument. If a string is
|
file whose name was given as the first argument. If a string is
|
||||||
accepted by the automated, write TRUE, a space and the string on the
|
accepted by the automated, write YES, a space and the string on the
|
||||||
standard output, otherwise — write FALSE, a space and the string.
|
standard output, otherwise — write NO, a space and the string.
|
||||||
|
|
||||||
If there is a non-determinism in the automaton, the first transition should be chosen.
|
If there is a non-determinism in the automaton, the first transition should be chosen.
|
||||||
|
|
||||||
@ -16,5 +16,5 @@ NOTE: Task only for students whose student index number ("numer
|
|||||||
indeksu") is divisable by 3 with a remainder of 1
|
indeksu") is divisable by 3 with a remainder of 1
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 8
|
POINTS: 8
|
||||||
DEADLINE: 2019-12-12 18:45
|
DEADLINE: 2019-12-09 18:45
|
||||||
REMAINDER: 1/3
|
REMAINDER: 1/3
|
||||||
|
@ -24,5 +24,5 @@ NOTE: Task only for students whose student index number ("numer
|
|||||||
indeksu") is divisable by 3 with a remainder of 2
|
indeksu") is divisable by 3 with a remainder of 2
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 8
|
POINTS: 8
|
||||||
DEADLINE: 2019-12-12 18:45
|
DEADLINE: 2019-12-09 18:45
|
||||||
REMAINDER: 2/3
|
REMAINDER: 2/3
|
||||||
|
@ -1,57 +0,0 @@
|
|||||||
Dictionary
|
|
||||||
==========
|
|
||||||
|
|
||||||
Your program should read a finite-state automaton from standard input.
|
|
||||||
The automaton is deterministic, you can assume it does not contain
|
|
||||||
cycles.
|
|
||||||
|
|
||||||
Each automaton path is labeled with a symbol sequence of the following form:
|
|
||||||
|
|
||||||
<input word>;<description>
|
|
||||||
|
|
||||||
e.g.:
|
|
||||||
|
|
||||||
biały;ADJ
|
|
||||||
dom;N
|
|
||||||
piła;N
|
|
||||||
piła;V
|
|
||||||
stali;N
|
|
||||||
stali;V
|
|
||||||
stali;ADJ
|
|
||||||
|
|
||||||
Next you should read words from the file whose name is given as the
|
|
||||||
first argument (`*.arg` file). For each word, you should all automaton
|
|
||||||
paths that begin a given word, the following symbol is ';'
|
|
||||||
(semicolon), e.g. for the word 'dom' we are looking for paths
|
|
||||||
beginning with 'dom;'. If there is no such path, the following message
|
|
||||||
should be printed:
|
|
||||||
|
|
||||||
<input word>;OOV
|
|
||||||
|
|
||||||
For instance, for the automaton given above and the input:
|
|
||||||
|
|
||||||
budynek
|
|
||||||
dom
|
|
||||||
piła
|
|
||||||
|
|
||||||
we should get:
|
|
||||||
|
|
||||||
budynek;OOV
|
|
||||||
dom;N
|
|
||||||
piła;N
|
|
||||||
piła;V
|
|
||||||
|
|
||||||
If there is more than one path for a given word, they should be given in alphabetical order.
|
|
||||||
|
|
||||||
The program does not have to check whether the automaton is correct
|
|
||||||
and whether it is deterministic and does not contain cycles.
|
|
||||||
|
|
||||||
NOTE 1. In section B for points for your tasks, the maximum (rather
|
|
||||||
than sum) is taken.
|
|
||||||
|
|
||||||
NOTE 2. Task only for students whose student index number ("numer
|
|
||||||
indeksu") is divisible by 3 with a remainder of 0
|
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 14
|
|
||||||
DEADLINE: 2020-01-11 23:59
|
|
||||||
REMAINDER: 0/3
|
|
@ -1 +0,0 @@
|
|||||||
dom
|
|
@ -1 +0,0 @@
|
|||||||
dom;N
|
|
@ -1,31 +0,0 @@
|
|||||||
0 1 b
|
|
||||||
0 2 d
|
|
||||||
0 3 p
|
|
||||||
0 4 s
|
|
||||||
1 5 i
|
|
||||||
2 6 o
|
|
||||||
3 7 i
|
|
||||||
4 8 t
|
|
||||||
5 9 a
|
|
||||||
6 10 m
|
|
||||||
7 11 ł
|
|
||||||
8 12 a
|
|
||||||
9 13 ł
|
|
||||||
10 14 ;
|
|
||||||
11 15 a
|
|
||||||
12 16 l
|
|
||||||
13 17 y
|
|
||||||
14 24 N
|
|
||||||
15 18 ;
|
|
||||||
16 19 i
|
|
||||||
17 20 ;
|
|
||||||
18 24 N
|
|
||||||
18 24 V
|
|
||||||
19 21 ;
|
|
||||||
20 22 A
|
|
||||||
21 22 A
|
|
||||||
21 24 N
|
|
||||||
21 24 V
|
|
||||||
22 23 D
|
|
||||||
23 24 J
|
|
||||||
24
|
|
@ -1,6 +0,0 @@
|
|||||||
arbuz
|
|
||||||
arbuza
|
|
||||||
arbuzowi
|
|
||||||
azylant
|
|
||||||
azylanci
|
|
||||||
azylantowie
|
|
@ -1,7 +0,0 @@
|
|||||||
arbuz;N
|
|
||||||
arbuza;N
|
|
||||||
arbuzowi;ADJ
|
|
||||||
arbuzowi;N
|
|
||||||
azylant;N
|
|
||||||
azylanci;N
|
|
||||||
azylantowie;OOV
|
|
15125
TaskB03/medium.in
15125
TaskB03/medium.in
File diff suppressed because it is too large
Load Diff
@ -1 +0,0 @@
|
|||||||
piła
|
|
@ -1,2 +0,0 @@
|
|||||||
piła;N
|
|
||||||
piła;V
|
|
@ -1,31 +0,0 @@
|
|||||||
0 1 b
|
|
||||||
0 2 d
|
|
||||||
0 3 p
|
|
||||||
0 4 s
|
|
||||||
1 5 i
|
|
||||||
2 6 o
|
|
||||||
3 7 i
|
|
||||||
4 8 t
|
|
||||||
5 9 a
|
|
||||||
6 10 m
|
|
||||||
7 11 ł
|
|
||||||
8 12 a
|
|
||||||
9 13 ł
|
|
||||||
10 14 ;
|
|
||||||
11 15 a
|
|
||||||
12 16 l
|
|
||||||
13 17 y
|
|
||||||
14 24 N
|
|
||||||
15 18 ;
|
|
||||||
16 19 i
|
|
||||||
17 20 ;
|
|
||||||
18 24 N
|
|
||||||
18 24 V
|
|
||||||
19 21 ;
|
|
||||||
20 22 A
|
|
||||||
21 22 A
|
|
||||||
21 24 N
|
|
||||||
21 24 V
|
|
||||||
22 23 D
|
|
||||||
23 24 J
|
|
||||||
24
|
|
@ -1 +0,0 @@
|
|||||||
budynek
|
|
@ -1 +0,0 @@
|
|||||||
budynek;OOV
|
|
@ -1,31 +0,0 @@
|
|||||||
0 1 b
|
|
||||||
0 2 d
|
|
||||||
0 3 p
|
|
||||||
0 4 s
|
|
||||||
1 5 i
|
|
||||||
2 6 o
|
|
||||||
3 7 i
|
|
||||||
4 8 t
|
|
||||||
5 9 a
|
|
||||||
6 10 m
|
|
||||||
7 11 ł
|
|
||||||
8 12 a
|
|
||||||
9 13 ł
|
|
||||||
10 14 ;
|
|
||||||
11 15 a
|
|
||||||
12 16 l
|
|
||||||
13 17 y
|
|
||||||
14 24 N
|
|
||||||
15 18 ;
|
|
||||||
16 19 i
|
|
||||||
17 20 ;
|
|
||||||
18 24 N
|
|
||||||
18 24 V
|
|
||||||
19 21 ;
|
|
||||||
20 22 A
|
|
||||||
21 22 A
|
|
||||||
21 24 N
|
|
||||||
21 24 V
|
|
||||||
22 23 D
|
|
||||||
23 24 J
|
|
||||||
24
|
|
@ -1,29 +0,0 @@
|
|||||||
Paths
|
|
||||||
======
|
|
||||||
|
|
||||||
Your program should read a finite-state automaton from standard input.
|
|
||||||
The automaton is deterministic, you can assume it does not contain
|
|
||||||
cycles. The automaton alphabet is the set of Polish lower-case letters
|
|
||||||
(English letters plus: ą, ć, ę, ł, ń, ó, ś, ź and ż).
|
|
||||||
|
|
||||||
Your program should print, on standard output, all the paths of the
|
|
||||||
automaton in alphabetical order (to be precise: order induced by byte
|
|
||||||
codes of strings, not according to the standard Polish order). "Print
|
|
||||||
a path" means print a text line containing all subsequent characters.
|
|
||||||
|
|
||||||
The program does not have to check whether the automaton is correct
|
|
||||||
and whether it is deterministic and does not contain cycles.
|
|
||||||
|
|
||||||
Weights (if any) should be disregarded.
|
|
||||||
|
|
||||||
NOTE 1. In section B for points for your tasks, the maximum (rather
|
|
||||||
than sum) is taken.
|
|
||||||
|
|
||||||
NOTE 2. Task only for students whose student index number ("numer
|
|
||||||
indeksu") is divisible by 3 with a remainder of 1
|
|
||||||
|
|
||||||
NOTE 3. You can add `LANG=C sort` to your Bash wrapper for the write sort.
|
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 14
|
|
||||||
DEADLINE: 2020-01-11 23:59
|
|
||||||
REMAINDER: 1/3
|
|
50648
TaskB04/medium.exp
50648
TaskB04/medium.exp
File diff suppressed because it is too large
Load Diff
14774
TaskB04/medium.in
14774
TaskB04/medium.in
File diff suppressed because it is too large
Load Diff
@ -1 +0,0 @@
|
|||||||
a
|
|
13989
TaskB04/medium2.in
13989
TaskB04/medium2.in
File diff suppressed because it is too large
Load Diff
@ -1,4 +0,0 @@
|
|||||||
biały
|
|
||||||
dom
|
|
||||||
piła
|
|
||||||
stali
|
|
@ -1,18 +0,0 @@
|
|||||||
0 1 b
|
|
||||||
0 2 d
|
|
||||||
0 3 p
|
|
||||||
0 4 s
|
|
||||||
1 5 i
|
|
||||||
2 6 o
|
|
||||||
3 7 i
|
|
||||||
4 8 t
|
|
||||||
5 9 a
|
|
||||||
6 14 m
|
|
||||||
7 10 ł
|
|
||||||
8 11 a
|
|
||||||
9 12 ł
|
|
||||||
10 14 a
|
|
||||||
11 13 l
|
|
||||||
12 14 y
|
|
||||||
13 14 i
|
|
||||||
14
|
|
@ -1,3 +0,0 @@
|
|||||||
biały
|
|
||||||
piła
|
|
||||||
stali
|
|
@ -1,18 +0,0 @@
|
|||||||
0 1 b
|
|
||||||
0 2 d
|
|
||||||
0 3 p
|
|
||||||
0 4 s
|
|
||||||
1 5 i
|
|
||||||
2 6 o
|
|
||||||
3 7 i
|
|
||||||
4 8 t
|
|
||||||
5 9 a
|
|
||||||
6 15 m
|
|
||||||
7 10 ł
|
|
||||||
8 11 a
|
|
||||||
9 12 ł
|
|
||||||
10 14 a
|
|
||||||
11 13 l
|
|
||||||
12 14 y
|
|
||||||
13 14 i
|
|
||||||
14
|
|
@ -1,29 +0,0 @@
|
|||||||
Cycles
|
|
||||||
======
|
|
||||||
|
|
||||||
Your program should read a finite-state automaton (without weights)
|
|
||||||
from standard input. The automaton can be nondeterministic and can
|
|
||||||
contain epsilon-transitions.
|
|
||||||
|
|
||||||
Your program should check whether the automaton contains a cycle (of any length).
|
|
||||||
|
|
||||||
If so, the following line should be written on the standard output:
|
|
||||||
|
|
||||||
TAK
|
|
||||||
|
|
||||||
otherwise:
|
|
||||||
|
|
||||||
NIE
|
|
||||||
|
|
||||||
("TAK" and "NIE" are "YES" and "NO" in Polish, these are used for
|
|
||||||
compatibility with further tasks.)
|
|
||||||
|
|
||||||
NOTE 1. In section B for points for your tasks, the maximum (rather
|
|
||||||
than sum) is taken.
|
|
||||||
|
|
||||||
NOTE 2. Task only for students whose student index number ("numer
|
|
||||||
indeksu") is divisible by 3 with a remainder of 2.
|
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 14
|
|
||||||
DEADLINE: 2020-01-11 23:59
|
|
||||||
REMAINDER: 2/3
|
|
@ -1 +0,0 @@
|
|||||||
NIE
|
|
14774
TaskB05/medium1.in
14774
TaskB05/medium1.in
File diff suppressed because it is too large
Load Diff
@ -1 +0,0 @@
|
|||||||
TAK
|
|
13989
TaskB05/medium2.in
13989
TaskB05/medium2.in
File diff suppressed because it is too large
Load Diff
@ -1 +0,0 @@
|
|||||||
NIE
|
|
@ -1,18 +0,0 @@
|
|||||||
0 1 b
|
|
||||||
0 2 d
|
|
||||||
0 3 p
|
|
||||||
0 4 s
|
|
||||||
1 5 i
|
|
||||||
2 6 o
|
|
||||||
3 7 i
|
|
||||||
4 8 t
|
|
||||||
5 9 a
|
|
||||||
6 14 m
|
|
||||||
7 10 ł
|
|
||||||
8 11 a
|
|
||||||
9 12 ł
|
|
||||||
10 14 a
|
|
||||||
11 13 l
|
|
||||||
12 14 y
|
|
||||||
13 14 i
|
|
||||||
14
|
|
@ -1 +0,0 @@
|
|||||||
TAK
|
|
@ -1,19 +0,0 @@
|
|||||||
0 1 b
|
|
||||||
0 2 d
|
|
||||||
0 3 p
|
|
||||||
0 4 s
|
|
||||||
1 5 i
|
|
||||||
2 6 o
|
|
||||||
3 7 i
|
|
||||||
4 8 t
|
|
||||||
5 9 a
|
|
||||||
6 15 m
|
|
||||||
7 10 ł
|
|
||||||
8 11 a
|
|
||||||
9 12 ł
|
|
||||||
10 14 a
|
|
||||||
11 11 l
|
|
||||||
11 13 l
|
|
||||||
12 14 y
|
|
||||||
13 14 i
|
|
||||||
14
|
|
@ -1,14 +0,0 @@
|
|||||||
Compressing Polish inflected form
|
|
||||||
=================================
|
|
||||||
|
|
||||||
Try to create a deterministic automaton, as small as you can get, for
|
|
||||||
storing Polish inflected forms listed in the PoliMorf lexicon:
|
|
||||||
http://zil.ipipan.waw.pl/PoliMorf?action=AttachFile&do=get&target=PoliMorf-0.6.7.tab.gz
|
|
||||||
|
|
||||||
There will be automated tests for this task. It will be assessed manually.
|
|
||||||
|
|
||||||
NOTE. In section B for points for your tasks, the maximum (rather
|
|
||||||
than sum) is taken.
|
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 18
|
|
||||||
DEADLINE: 2020-01-10 23:59
|
|
@ -1,14 +0,0 @@
|
|||||||
Zamiana cyfr z ułamkami na słowa
|
|
||||||
================================
|
|
||||||
|
|
||||||
Napisać gramatykę thraxową, która zamienia liczby z zakresu
|
|
||||||
od -999,999 od 999,999 na postać słowną.
|
|
||||||
|
|
||||||
Zakładamy, że liczby nie mają zer nieznaczących.
|
|
||||||
|
|
||||||
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
|
||||||
dzieli się przez 7 z resztą 0.
|
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 14
|
|
||||||
DEADLINE: 2020-02-03 23:59
|
|
||||||
REMAINDER: 0/7
|
|
@ -1,13 +0,0 @@
|
|||||||
Input string: Output string: minus dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć i dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcznych
|
|
||||||
Input string: Output string: dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć i dziewięćset dziewięćdziesiąt jeden tysięcznych
|
|
||||||
Input string: Output string: trzy i jedna dziesiąta
|
|
||||||
Input string: Output string: dwanaście i sześćdziesiąt siedem setnych
|
|
||||||
Input string: Output string: minus trzydzieści
|
|
||||||
Input string: Output string: minus trzydzieści pięć i sto dwadzieścia jeden tysięcznych
|
|
||||||
Input string: Output string: jedna dziesiąta
|
|
||||||
Input string: Output string: jedna setna
|
|
||||||
Input string: Output string: jedna tysięczna
|
|
||||||
Input string: Output string: zero
|
|
||||||
Input string: Output string: osiem i jedna setna
|
|
||||||
Input string: Output string: osiem i pięć setnych
|
|
||||||
Input string:
|
|
@ -1,12 +0,0 @@
|
|||||||
-999,999
|
|
||||||
999,991
|
|
||||||
3,1
|
|
||||||
12,67
|
|
||||||
-30
|
|
||||||
-35,121
|
|
||||||
0,1
|
|
||||||
0,01
|
|
||||||
0,001
|
|
||||||
0
|
|
||||||
8,01
|
|
||||||
8,05
|
|
@ -1,15 +0,0 @@
|
|||||||
Zamiana cyfr na słowa polskie
|
|
||||||
=============================
|
|
||||||
|
|
||||||
Napisać gramatykę thraxową, która zamienia liczby całkowite pisane
|
|
||||||
cyframi z zakresu od -999999999 do 999999999 na postać słowną (po
|
|
||||||
polsku).
|
|
||||||
|
|
||||||
Zakładamy, że liczby nie mają zer nieznaczących.
|
|
||||||
|
|
||||||
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
|
||||||
dzieli się przez 7 z resztą 1.
|
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 14
|
|
||||||
DEADLINE: 2020-02-03 23:59
|
|
||||||
REMAINDER: 1/7
|
|
@ -1,11 +0,0 @@
|
|||||||
Input string: Output string: dwanaście tysięcy trzysta czterdzieści pięć
|
|
||||||
Input string: Output string: zero
|
|
||||||
Input string: Output string: minus dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć milionów dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć
|
|
||||||
Input string: Output string: tysiąc osiemset dziewięć
|
|
||||||
Input string: Output string: minus dwanaście
|
|
||||||
Input string: Output string: trzy tysiące dziewięćdziesiąt osiem
|
|
||||||
Input string: Output string: trzy miliony
|
|
||||||
Input string: Output string: osiem
|
|
||||||
Input string: Output string: dwadzieścia dwa
|
|
||||||
Input string: Output string: milion jeden
|
|
||||||
Input string:
|
|
@ -1,10 +0,0 @@
|
|||||||
12345
|
|
||||||
0
|
|
||||||
-999999999
|
|
||||||
1809
|
|
||||||
-12
|
|
||||||
3098
|
|
||||||
3000000
|
|
||||||
8
|
|
||||||
22
|
|
||||||
1000001
|
|
@ -1,29 +0,0 @@
|
|||||||
Podział na sylaby
|
|
||||||
=================
|
|
||||||
|
|
||||||
Napisać gramatykę thraxową, która dzieli wyraz na sylaby. Zakładamy,
|
|
||||||
że na wejściu podawane polskie wyrazy (tj. ciągi małych liter,
|
|
||||||
włącznie z polskimi znakami diakrytycznymi). Należy zaznaczyć podział
|
|
||||||
na sylaby (przez dodanie spacji).
|
|
||||||
|
|
||||||
Założenia:
|
|
||||||
- preferujemy taki podział, by sylaba kończyła się i zaczynała spółgłoską,
|
|
||||||
np. "parter" dzielimy na "par ter",
|
|
||||||
- w przypadku zbitek więcej niż dwóch spółgłosek, pierwsza spółgłoska
|
|
||||||
powinna zostać włączona do lewej sylaby, pozostałe — do prawej sylaby
|
|
||||||
np. "bartnik" dzielimy na "bar tnik",
|
|
||||||
- pojedynczą spółgłoską dołączamy do prawej sylaby,
|
|
||||||
- pamiętamy przy tym, że niektóre głoski oddajemy za pomocą dwuznaków,
|
|
||||||
np. "szczebrzeszyn" dzielimy na "szczeb rze szyn",
|
|
||||||
- pamiętamy, że zbitki typu "ia" to jedna samogłoska.
|
|
||||||
|
|
||||||
(Powyższe założenia to oczywiście tylko przybliżenie poprawnej definicji
|
|
||||||
sylaby).
|
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
|
||||||
dzieli się przez 7 z resztą 2.
|
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 14
|
|
||||||
DEADLINE: 2020-02-03 23:59
|
|
||||||
REMAINDER: 2/7
|
|
@ -1,8 +0,0 @@
|
|||||||
Input string: Output string: par ter
|
|
||||||
Input string: Output string: bar ter
|
|
||||||
Input string: Output string: bar tnik
|
|
||||||
Input string: Output string: szczeb rze szyn
|
|
||||||
Input string: Output string: most
|
|
||||||
Input string: Output string: ma nia kal nie
|
|
||||||
Input string: Output string: a pos tro ficz ny
|
|
||||||
Input string:
|
|
@ -1,7 +0,0 @@
|
|||||||
parter
|
|
||||||
barter
|
|
||||||
bartnik
|
|
||||||
szczebrzeszyn
|
|
||||||
most
|
|
||||||
maniakalnie
|
|
||||||
apostroficzny
|
|
@ -1,25 +0,0 @@
|
|||||||
Korektor gramatyczny
|
|
||||||
====================
|
|
||||||
|
|
||||||
Napisać gramatykę thraxową, która dokona prostej korekty gramatycznej, tj.:
|
|
||||||
|
|
||||||
* wstawi brakujący przecinek przed formami zaimków "jaki" i "który",
|
|
||||||
* ... z uwzględnieniem przyimków (także przyimka złożonego "odnośnie do")
|
|
||||||
— wtedy przecinek powinien być przed przyimkiem,
|
|
||||||
* zamieni "odnośnie" (bez "do") na "odnośnie do",
|
|
||||||
* zamieni "w każdym bądź razie" na "w każdym razie",
|
|
||||||
* zamieni formy typu "12 marzec" (nazwa miesiąca w mianowniku) na "12
|
|
||||||
marca" (nazwa miesiąc w dopełniaczu).
|
|
||||||
|
|
||||||
Należy uwzględnić też przypadki, gdy powyższe konstrukcje pisane są
|
|
||||||
wielką literą (na początku zdania).
|
|
||||||
|
|
||||||
Zakładamy, że wejściowy tekst może zawierać duże i wielkie litery
|
|
||||||
polskiego alfabetu, spacje, przecinki, kropki i znaki zapytania.
|
|
||||||
|
|
||||||
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
|
||||||
dzieli się przez 7 z resztą 3.
|
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 14
|
|
||||||
DEADLINE: 2020-02-03 23:59
|
|
||||||
REMAINDER: 3/7
|
|
@ -1,13 +0,0 @@
|
|||||||
Input string: Output string: Jaki człowiek wie, w którym roku urodził się Mozart?
|
|
||||||
Input string: Output string: Jaki człowiek wie, w którym roku urodził się Mozart?
|
|
||||||
Input string: Output string: Powiedz, jaki człowiek wie, w którym roku urodził się Mozart?
|
|
||||||
Input string: Output string: sprawa, odnośnie do której się pytam
|
|
||||||
Input string: Output string: Odnośnie do tego
|
|
||||||
Input string: Output string: do tyłu, tak zrobili wtedy
|
|
||||||
Input string: Output string: w każdym razie, człowiek, który grał na pianinie
|
|
||||||
Input string: Output string: cofnęliby się 31 stycznia
|
|
||||||
Input string: Output string: to był 1 października 2012
|
|
||||||
Input string: Output string: to był 2 października 2012
|
|
||||||
Input string: Output string: W każdym razie, stało się to 28 lutego
|
|
||||||
Input string: Output string: odnośnie do wydarzeń, które przypadły na 29 września
|
|
||||||
Input string:
|
|
@ -1,12 +0,0 @@
|
|||||||
Jaki człowiek wie, w którym roku urodził się Mozart?
|
|
||||||
Jaki człowiek wie w którym roku urodził się Mozart?
|
|
||||||
Powiedz jaki człowiek wie w którym roku urodził się Mozart?
|
|
||||||
sprawa odnośnie której się pytam
|
|
||||||
Odnośnie tego
|
|
||||||
do tyłu, tak zrobili wtedy
|
|
||||||
w każdym bądź razie, człowiek który grał na pianinie
|
|
||||||
cofnęliby się 31 styczeń
|
|
||||||
to był 1 październik 2012
|
|
||||||
to był 2 październik 2012
|
|
||||||
W każdym bądź razie, stało się to 28 luty
|
|
||||||
odnośnie wydarzeń które przypadły na 29 wrzesień
|
|
@ -1,32 +0,0 @@
|
|||||||
Wymowa
|
|
||||||
======
|
|
||||||
|
|
||||||
Napisać gramatykę thraxową, która przekształca tekst polski do jego
|
|
||||||
zapisu "fonetycznego", tj.:
|
|
||||||
|
|
||||||
* "rz" na "ż" (chyba że po "t" i "p" — wówczas na "sz"), "ch" na "h", "ó" na "u",
|
|
||||||
* wyjątkowo w formach wyrazu "marznąć" nie zamieniamy "rz" na "ż",
|
|
||||||
* "ę" na "en", chyba że na końcu wyrazu lub przed "ł" — wówczas jako "e"
|
|
||||||
" "ą" na "on", chyba że na końcu wyrazu — wówczas zostaje "ą",
|
|
||||||
* oddajemy rzeczywistą wymowę na końcu bezdźwięcznych spółgłosek,
|
|
||||||
np. "g" na końcu wyrazu zamienia na "k"
|
|
||||||
* w przypadku zbitek "i" z samogłoską zmiękczamy poprzedzającą
|
|
||||||
samogłoskę (np. "siano" na "śano"), w przeciwnym razie
|
|
||||||
zamieniamy "i" na "j" ("bieda" na "bjeda"),
|
|
||||||
* zbitki typu "ci" zamieniamy na "ć", np. "zima" na "źima", wyjątki:
|
|
||||||
"sinus" i formy przymiotnika "silikonowy",
|
|
||||||
* wszystkie wielkie litery należy zamienić na małe,
|
|
||||||
* znaki interpunkcyjne należy usunąć.
|
|
||||||
|
|
||||||
(Oczywiście to tylko przybliżenie rzeczywistej transkrypcji
|
|
||||||
fonetycznej).
|
|
||||||
|
|
||||||
Zakładamy, że wejściowy tekst może zawierać duże i wielkie litery
|
|
||||||
polskiego alfabetu, spacje, przecinki, kropki i znaki zapytania.
|
|
||||||
|
|
||||||
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
|
||||||
dzieli się przez 7 z resztą 4.
|
|
||||||
|
|
||||||
POINTS: 14
|
|
||||||
DEADLINE: 2020-02-03 23:59
|
|
||||||
REMAINDER: 4/7
|
|
@ -1,12 +0,0 @@
|
|||||||
Input string: Output string: ala ma kota
|
|
||||||
Input string: Output string: być albo ńe być oto jest pytańe
|
|
||||||
Input string: Output string: żeby hrońić informacje zainteresowane państwa podjeły ruwńeż dźałańa psyhologiczne
|
|
||||||
Input string: Output string: marzne bo ńe mjeli silikonu
|
|
||||||
Input string: Output string: pjorun kulisty wyglondem pszypomina śwjetlistą kule o średńicy od kilku do kilkudźeśenću centymetruf
|
|
||||||
Input string: Output string: renką
|
|
||||||
Input string: Output string: pewnego dńa zrozumjesz że w żyću jest tylko jeden uńiwersalny jenzyk śiła i matematyka
|
|
||||||
Input string: Output string: pszesada dwje laski dynamitu to by była pszesada
|
|
||||||
Input string: Output string: ruk rogi
|
|
||||||
Input string: Output string: rico żadnyh testuf jondrowyh w baźe
|
|
||||||
Input string: Output string: ńe dawać na sztywno
|
|
||||||
Input string:
|
|
@ -1,11 +0,0 @@
|
|||||||
Ala ma kota.
|
|
||||||
Być albo nie być, oto jest pytanie.
|
|
||||||
Żeby chronić informacje zainteresowane państwa podjęły również działania psychologiczne.
|
|
||||||
Marznę, bo nie mieli silikonu.
|
|
||||||
Piorun kulisty wyglądem przypomina świetlistą kulę o średnicy od kilku do kilkudziesięciu centymetrów.
|
|
||||||
ręką
|
|
||||||
Pewnego dnia zrozumiesz, że w życiu jest tylko jeden uniwersalny język siła. I matematyka.
|
|
||||||
Przesada? Dwie laski dynamitu to by była przesada.
|
|
||||||
róg rogi
|
|
||||||
Rico, żadnych testów jądrowych w bazie!
|
|
||||||
nie dawać na sztywno
|
|
Some files were not shown because too many files have changed in this diff Show More
Loading…
Reference in New Issue
Block a user