Compare commits
No commits in common. "master" and "master" have entirely different histories.
@ -18,5 +18,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 10 z resztą 0.
|
||||
|
||||
POINTS: 2
|
||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
||||
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||
REMAINDER: 0/10
|
||||
|
@ -18,5 +18,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 10 z resztą 1.
|
||||
|
||||
POINTS: 2
|
||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
||||
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||
REMAINDER: 1/10
|
||||
|
@ -17,5 +17,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 10 z resztą 2.
|
||||
|
||||
POINTS: 2
|
||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
||||
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||
REMAINDER: 2/10
|
||||
|
@ -19,5 +19,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 10 z resztą 3.
|
||||
|
||||
POINTS: 2
|
||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
||||
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||
REMAINDER: 3/10
|
||||
|
@ -19,5 +19,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 10 z resztą 4.
|
||||
|
||||
POINTS: 2
|
||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
||||
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||
REMAINDER: 4/10
|
||||
|
@ -19,5 +19,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 10 z resztą 5.
|
||||
|
||||
POINTS: 2
|
||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
||||
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||
REMAINDER: 5/10
|
||||
|
@ -18,5 +18,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 10 z resztą 6.
|
||||
|
||||
POINTS: 2
|
||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
||||
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||
REMAINDER: 6/10
|
||||
|
@ -18,5 +18,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 10 z resztą 7.
|
||||
|
||||
POINTS: 2
|
||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
||||
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||
REMAINDER: 7/10
|
||||
|
@ -19,5 +19,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 10 z resztą 8.
|
||||
|
||||
POINTS: 2
|
||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
||||
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||
REMAINDER: 8/10
|
||||
|
@ -18,5 +18,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 10 z resztą 9.
|
||||
|
||||
POINTS: 2
|
||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
||||
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||
REMAINDER: 9/10
|
||||
|
@ -19,5 +19,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 27 z resztą 10.
|
||||
|
||||
POINTS: 3
|
||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
||||
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||
REMAINDER: 10/27
|
||||
|
@ -20,5 +20,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 27 z resztą 11.
|
||||
|
||||
POINTS: 3
|
||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
||||
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||
REMAINDER: 11/27
|
||||
|
@ -19,5 +19,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 27 z resztą 12.
|
||||
|
||||
POINTS: 3
|
||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
||||
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||
REMAINDER: 12/27
|
||||
|
@ -21,5 +21,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 27 z resztą 13.
|
||||
|
||||
POINTS: 3
|
||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
||||
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||
REMAINDER: 13/27
|
||||
|
@ -19,5 +19,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 27 z resztą 14.
|
||||
|
||||
POINTS: 3
|
||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
||||
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||
REMAINDER: 14/27
|
||||
|
@ -20,5 +20,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 27 z resztą 15.
|
||||
|
||||
POINTS: 3
|
||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
||||
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||
REMAINDER: 15/27
|
||||
|
@ -21,5 +21,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 27 z resztą 16.
|
||||
|
||||
POINTS: 3
|
||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
||||
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||
REMAINDER: 16/27
|
||||
|
@ -20,5 +20,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 27 z resztą 17.
|
||||
|
||||
POINTS: 3
|
||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
||||
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||
REMAINDER: 17/27
|
||||
|
@ -21,5 +21,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 27 z resztą 18.
|
||||
|
||||
POINTS: 3
|
||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
||||
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||
REMAINDER: 18/27
|
||||
|
@ -18,5 +18,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 27 z resztą 19.
|
||||
|
||||
POINTS: 3
|
||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
||||
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||
REMAINDER: 19/27
|
||||
|
@ -18,5 +18,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 27 z resztą 20.
|
||||
|
||||
POINTS: 3
|
||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
||||
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||
REMAINDER: 20/27
|
||||
|
@ -21,5 +21,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 27 z resztą 21.
|
||||
|
||||
POINTS: 3
|
||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
||||
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||
REMAINDER: 21/27
|
||||
|
@ -19,5 +19,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 27 z resztą 22.
|
||||
|
||||
POINTS: 3
|
||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
||||
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||
REMAINDER: 22/27
|
||||
|
@ -18,5 +18,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 27 z resztą 23.
|
||||
|
||||
POINTS: 3
|
||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
||||
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||
REMAINDER: 23/27
|
||||
|
@ -20,5 +20,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 27 z resztą 24.
|
||||
|
||||
POINTS: 3
|
||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
||||
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||
REMAINDER: 24/27
|
||||
|
@ -20,5 +20,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 27 z resztą 25.
|
||||
|
||||
POINTS: 3
|
||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
||||
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||
REMAINDER: 25/27
|
||||
|
@ -19,5 +19,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 27 z resztą 26.
|
||||
|
||||
POINTS: 3
|
||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
||||
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||
REMAINDER: 26/27
|
||||
|
@ -19,5 +19,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 27 z resztą 0.
|
||||
|
||||
POINTS: 3
|
||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
||||
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||
REMAINDER: 0/27
|
||||
|
@ -19,5 +19,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 27 z resztą 1.
|
||||
|
||||
POINTS: 3
|
||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
||||
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||
REMAINDER: 1/27
|
||||
|
@ -18,5 +18,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 27 z resztą 2.
|
||||
|
||||
POINTS: 3
|
||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
||||
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||
REMAINDER: 2/27
|
||||
|
@ -18,5 +18,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 27 z resztą 3.
|
||||
|
||||
POINTS: 3
|
||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
||||
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||
REMAINDER: 3/27
|
||||
|
@ -19,5 +19,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 27 z resztą 4.
|
||||
|
||||
POINTS: 3
|
||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
||||
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||
REMAINDER: 4/27
|
||||
|
@ -19,5 +19,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 27 z resztą 5.
|
||||
|
||||
POINTS: 3
|
||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
||||
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||
REMAINDER: 5/27
|
||||
|
@ -19,5 +19,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 27 z resztą 6.
|
||||
|
||||
POINTS: 3
|
||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
||||
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||
REMAINDER: 6/27
|
||||
|
@ -19,5 +19,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 27 z resztą 7.
|
||||
|
||||
POINTS: 3
|
||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
||||
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||
REMAINDER: 7/27
|
||||
|
@ -19,5 +19,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 27 z resztą 8.
|
||||
|
||||
POINTS: 3
|
||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
||||
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||
REMAINDER: 8/27
|
||||
|
@ -17,5 +17,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 27 z resztą 9.
|
||||
|
||||
POINTS: 3
|
||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
||||
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||
REMAINDER: 9/27
|
||||
|
@ -18,5 +18,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 7 z resztą 2.
|
||||
|
||||
POINTS: 2
|
||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
||||
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||
REMAINDER: 2/7
|
||||
|
@ -19,5 +19,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 7 z resztą 3.
|
||||
|
||||
POINTS: 2
|
||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
||||
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||
REMAINDER: 3/7
|
||||
|
@ -18,5 +18,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 7 z resztą 4.
|
||||
|
||||
POINTS: 2
|
||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
||||
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||
REMAINDER: 4/7
|
||||
|
@ -19,5 +19,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 7 z resztą 5.
|
||||
|
||||
POINTS: 2
|
||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
||||
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||
REMAINDER: 5/7
|
||||
|
@ -18,5 +18,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 7 z resztą 6.
|
||||
|
||||
POINTS: 2
|
||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
||||
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||
REMAINDER: 6/7
|
||||
|
@ -20,5 +20,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 7 z resztą 0.
|
||||
|
||||
POINTS: 2
|
||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
||||
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||
REMAINDER: 0/7
|
||||
|
@ -22,5 +22,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 7 z resztą 1.
|
||||
|
||||
POINTS: 2
|
||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
||||
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||
REMAINDER: 1/7
|
||||
|
@ -21,5 +21,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 5 z resztą 4.
|
||||
|
||||
POINTS: 3
|
||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
||||
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||
REMAINDER: 4/5
|
||||
|
@ -20,5 +20,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 5 z resztą 0.
|
||||
|
||||
POINTS: 3
|
||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
||||
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||
REMAINDER: 0/5
|
||||
|
@ -21,5 +21,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 5 z resztą 1.
|
||||
|
||||
POINTS: 3
|
||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
||||
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||
REMAINDER: 1/5
|
||||
|
@ -18,5 +18,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 5 z resztą 2.
|
||||
|
||||
POINTS: 3
|
||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
||||
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||
REMAINDER: 2/5
|
||||
|
@ -20,5 +20,5 @@ UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 5 z resztą 3.
|
||||
|
||||
POINTS: 3
|
||||
DEADLINE: 2019-11-13 23:59
|
||||
DEADLINE: 2019-11-12 23:59
|
||||
REMAINDER: 3/5
|
||||
|
@ -53,5 +53,5 @@ NOTE 2. Task only for students whose student index number ("numer
|
||||
indeksu") is divisible by 3 with a remainder of 0
|
||||
|
||||
POINTS: 14
|
||||
DEADLINE: 2020-01-11 23:59
|
||||
DEADLINE: 2019-12-16 23:59
|
||||
REMAINDER: 0/3
|
||||
|
@ -25,5 +25,5 @@ indeksu") is divisible by 3 with a remainder of 1
|
||||
NOTE 3. You can add `LANG=C sort` to your Bash wrapper for the write sort.
|
||||
|
||||
POINTS: 14
|
||||
DEADLINE: 2020-01-11 23:59
|
||||
DEADLINE: 2019-12-16 23:59
|
||||
REMAINDER: 1/3
|
||||
|
@ -25,5 +25,5 @@ NOTE 2. Task only for students whose student index number ("numer
|
||||
indeksu") is divisible by 3 with a remainder of 2.
|
||||
|
||||
POINTS: 14
|
||||
DEADLINE: 2020-01-11 23:59
|
||||
DEADLINE: 2019-12-16 23:59
|
||||
REMAINDER: 2/3
|
||||
|
@ -1,14 +0,0 @@
|
||||
Zamiana cyfr z ułamkami na słowa
|
||||
================================
|
||||
|
||||
Napisać gramatykę thraxową, która zamienia liczby z zakresu
|
||||
od -999,999 od 999,999 na postać słowną.
|
||||
|
||||
Zakładamy, że liczby nie mają zer nieznaczących.
|
||||
|
||||
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 7 z resztą 0.
|
||||
|
||||
POINTS: 14
|
||||
DEADLINE: 2020-02-03 23:59
|
||||
REMAINDER: 0/7
|
@ -1,13 +0,0 @@
|
||||
Input string: Output string: minus dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć i dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcznych
|
||||
Input string: Output string: dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć i dziewięćset dziewięćdziesiąt jeden tysięcznych
|
||||
Input string: Output string: trzy i jedna dziesiąta
|
||||
Input string: Output string: dwanaście i sześćdziesiąt siedem setnych
|
||||
Input string: Output string: minus trzydzieści
|
||||
Input string: Output string: minus trzydzieści pięć i sto dwadzieścia jeden tysięcznych
|
||||
Input string: Output string: jedna dziesiąta
|
||||
Input string: Output string: jedna setna
|
||||
Input string: Output string: jedna tysięczna
|
||||
Input string: Output string: zero
|
||||
Input string: Output string: osiem i jedna setna
|
||||
Input string: Output string: osiem i pięć setnych
|
||||
Input string:
|
@ -1,12 +0,0 @@
|
||||
-999,999
|
||||
999,991
|
||||
3,1
|
||||
12,67
|
||||
-30
|
||||
-35,121
|
||||
0,1
|
||||
0,01
|
||||
0,001
|
||||
0
|
||||
8,01
|
||||
8,05
|
@ -1,15 +0,0 @@
|
||||
Zamiana cyfr na słowa polskie
|
||||
=============================
|
||||
|
||||
Napisać gramatykę thraxową, która zamienia liczby całkowite pisane
|
||||
cyframi z zakresu od -999999999 do 999999999 na postać słowną (po
|
||||
polsku).
|
||||
|
||||
Zakładamy, że liczby nie mają zer nieznaczących.
|
||||
|
||||
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 7 z resztą 1.
|
||||
|
||||
POINTS: 14
|
||||
DEADLINE: 2020-02-03 23:59
|
||||
REMAINDER: 1/7
|
@ -1,11 +0,0 @@
|
||||
Input string: Output string: dwanaście tysięcy trzysta czterdzieści pięć
|
||||
Input string: Output string: zero
|
||||
Input string: Output string: minus dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć milionów dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć
|
||||
Input string: Output string: tysiąc osiemset dziewięć
|
||||
Input string: Output string: minus dwanaście
|
||||
Input string: Output string: trzy tysiące dziewięćdziesiąt osiem
|
||||
Input string: Output string: trzy miliony
|
||||
Input string: Output string: osiem
|
||||
Input string: Output string: dwadzieścia dwa
|
||||
Input string: Output string: milion jeden
|
||||
Input string:
|
@ -1,10 +0,0 @@
|
||||
12345
|
||||
0
|
||||
-999999999
|
||||
1809
|
||||
-12
|
||||
3098
|
||||
3000000
|
||||
8
|
||||
22
|
||||
1000001
|
@ -1,29 +0,0 @@
|
||||
Podział na sylaby
|
||||
=================
|
||||
|
||||
Napisać gramatykę thraxową, która dzieli wyraz na sylaby. Zakładamy,
|
||||
że na wejściu podawane polskie wyrazy (tj. ciągi małych liter,
|
||||
włącznie z polskimi znakami diakrytycznymi). Należy zaznaczyć podział
|
||||
na sylaby (przez dodanie spacji).
|
||||
|
||||
Założenia:
|
||||
- preferujemy taki podział, by sylaba kończyła się i zaczynała spółgłoską,
|
||||
np. "parter" dzielimy na "par ter",
|
||||
- w przypadku zbitek więcej niż dwóch spółgłosek, pierwsza spółgłoska
|
||||
powinna zostać włączona do lewej sylaby, pozostałe — do prawej sylaby
|
||||
np. "bartnik" dzielimy na "bar tnik",
|
||||
- pojedynczą spółgłoską dołączamy do prawej sylaby,
|
||||
- pamiętamy przy tym, że niektóre głoski oddajemy za pomocą dwuznaków,
|
||||
np. "szczebrzeszyn" dzielimy na "szczeb rze szyn",
|
||||
- pamiętamy, że zbitki typu "ia" to jedna samogłoska.
|
||||
|
||||
(Powyższe założenia to oczywiście tylko przybliżenie poprawnej definicji
|
||||
sylaby).
|
||||
|
||||
|
||||
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 7 z resztą 2.
|
||||
|
||||
POINTS: 14
|
||||
DEADLINE: 2020-02-03 23:59
|
||||
REMAINDER: 2/7
|
@ -1,8 +0,0 @@
|
||||
Input string: Output string: par ter
|
||||
Input string: Output string: bar ter
|
||||
Input string: Output string: bar tnik
|
||||
Input string: Output string: szczeb rze szyn
|
||||
Input string: Output string: most
|
||||
Input string: Output string: ma nia kal nie
|
||||
Input string: Output string: a pos tro ficz ny
|
||||
Input string:
|
@ -1,7 +0,0 @@
|
||||
parter
|
||||
barter
|
||||
bartnik
|
||||
szczebrzeszyn
|
||||
most
|
||||
maniakalnie
|
||||
apostroficzny
|
@ -1,25 +0,0 @@
|
||||
Korektor gramatyczny
|
||||
====================
|
||||
|
||||
Napisać gramatykę thraxową, która dokona prostej korekty gramatycznej, tj.:
|
||||
|
||||
* wstawi brakujący przecinek przed formami zaimków "jaki" i "który",
|
||||
* ... z uwzględnieniem przyimków (także przyimka złożonego "odnośnie do")
|
||||
— wtedy przecinek powinien być przed przyimkiem,
|
||||
* zamieni "odnośnie" (bez "do") na "odnośnie do",
|
||||
* zamieni "w każdym bądź razie" na "w każdym razie",
|
||||
* zamieni formy typu "12 marzec" (nazwa miesiąca w mianowniku) na "12
|
||||
marca" (nazwa miesiąc w dopełniaczu).
|
||||
|
||||
Należy uwzględnić też przypadki, gdy powyższe konstrukcje pisane są
|
||||
wielką literą (na początku zdania).
|
||||
|
||||
Zakładamy, że wejściowy tekst może zawierać duże i wielkie litery
|
||||
polskiego alfabetu, spacje, przecinki, kropki i znaki zapytania.
|
||||
|
||||
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 7 z resztą 3.
|
||||
|
||||
POINTS: 14
|
||||
DEADLINE: 2020-02-03 23:59
|
||||
REMAINDER: 3/7
|
@ -1,13 +0,0 @@
|
||||
Input string: Output string: Jaki człowiek wie, w którym roku urodził się Mozart?
|
||||
Input string: Output string: Jaki człowiek wie, w którym roku urodził się Mozart?
|
||||
Input string: Output string: Powiedz, jaki człowiek wie, w którym roku urodził się Mozart?
|
||||
Input string: Output string: sprawa, odnośnie do której się pytam
|
||||
Input string: Output string: Odnośnie do tego
|
||||
Input string: Output string: do tyłu, tak zrobili wtedy
|
||||
Input string: Output string: w każdym razie, człowiek, który grał na pianinie
|
||||
Input string: Output string: cofnęliby się 31 stycznia
|
||||
Input string: Output string: to był 1 października 2012
|
||||
Input string: Output string: to był 2 października 2012
|
||||
Input string: Output string: W każdym razie, stało się to 28 lutego
|
||||
Input string: Output string: odnośnie do wydarzeń, które przypadły na 29 września
|
||||
Input string:
|
@ -1,12 +0,0 @@
|
||||
Jaki człowiek wie, w którym roku urodził się Mozart?
|
||||
Jaki człowiek wie w którym roku urodził się Mozart?
|
||||
Powiedz jaki człowiek wie w którym roku urodził się Mozart?
|
||||
sprawa odnośnie której się pytam
|
||||
Odnośnie tego
|
||||
do tyłu, tak zrobili wtedy
|
||||
w każdym bądź razie, człowiek który grał na pianinie
|
||||
cofnęliby się 31 styczeń
|
||||
to był 1 październik 2012
|
||||
to był 2 październik 2012
|
||||
W każdym bądź razie, stało się to 28 luty
|
||||
odnośnie wydarzeń które przypadły na 29 wrzesień
|
@ -1,32 +0,0 @@
|
||||
Wymowa
|
||||
======
|
||||
|
||||
Napisać gramatykę thraxową, która przekształca tekst polski do jego
|
||||
zapisu "fonetycznego", tj.:
|
||||
|
||||
* "rz" na "ż" (chyba że po "t" i "p" — wówczas na "sz"), "ch" na "h", "ó" na "u",
|
||||
* wyjątkowo w formach wyrazu "marznąć" nie zamieniamy "rz" na "ż",
|
||||
* "ę" na "en", chyba że na końcu wyrazu lub przed "ł" — wówczas jako "e"
|
||||
" "ą" na "on", chyba że na końcu wyrazu — wówczas zostaje "ą",
|
||||
* oddajemy rzeczywistą wymowę na końcu bezdźwięcznych spółgłosek,
|
||||
np. "g" na końcu wyrazu zamienia na "k"
|
||||
* w przypadku zbitek "i" z samogłoską zmiękczamy poprzedzającą
|
||||
samogłoskę (np. "siano" na "śano"), w przeciwnym razie
|
||||
zamieniamy "i" na "j" ("bieda" na "bjeda"),
|
||||
* zbitki typu "ci" zamieniamy na "ć", np. "zima" na "źima", wyjątki:
|
||||
"sinus" i formy przymiotnika "silikonowy",
|
||||
* wszystkie wielkie litery należy zamienić na małe,
|
||||
* znaki interpunkcyjne należy usunąć.
|
||||
|
||||
(Oczywiście to tylko przybliżenie rzeczywistej transkrypcji
|
||||
fonetycznej).
|
||||
|
||||
Zakładamy, że wejściowy tekst może zawierać duże i wielkie litery
|
||||
polskiego alfabetu, spacje, przecinki, kropki i znaki zapytania.
|
||||
|
||||
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 7 z resztą 4.
|
||||
|
||||
POINTS: 14
|
||||
DEADLINE: 2020-02-03 23:59
|
||||
REMAINDER: 4/7
|
@ -1,12 +0,0 @@
|
||||
Input string: Output string: ala ma kota
|
||||
Input string: Output string: być albo ńe być oto jest pytańe
|
||||
Input string: Output string: żeby hrońić informacje zainteresowane państwa podjeły ruwńeż dźałańa psyhologiczne
|
||||
Input string: Output string: marzne bo ńe mjeli silikonu
|
||||
Input string: Output string: pjorun kulisty wyglondem pszypomina śwjetlistą kule o średńicy od kilku do kilkudźeśenću centymetruf
|
||||
Input string: Output string: renką
|
||||
Input string: Output string: pewnego dńa zrozumjesz że w żyću jest tylko jeden uńiwersalny jenzyk śiła i matematyka
|
||||
Input string: Output string: pszesada dwje laski dynamitu to by była pszesada
|
||||
Input string: Output string: ruk rogi
|
||||
Input string: Output string: rico żadnyh testuf jondrowyh w baźe
|
||||
Input string: Output string: ńe dawać na sztywno
|
||||
Input string:
|
@ -1,11 +0,0 @@
|
||||
Ala ma kota.
|
||||
Być albo nie być, oto jest pytanie.
|
||||
Żeby chronić informacje zainteresowane państwa podjęły również działania psychologiczne.
|
||||
Marznę, bo nie mieli silikonu.
|
||||
Piorun kulisty wyglądem przypomina świetlistą kulę o średnicy od kilku do kilkudziesięciu centymetrów.
|
||||
ręką
|
||||
Pewnego dnia zrozumiesz, że w życiu jest tylko jeden uniwersalny język siła. I matematyka.
|
||||
Przesada? Dwie laski dynamitu to by była przesada.
|
||||
róg rogi
|
||||
Rico, żadnych testów jądrowych w bazie!
|
||||
nie dawać na sztywno
|
@ -1,29 +0,0 @@
|
||||
Rozwijanie skrótów
|
||||
==================
|
||||
|
||||
Napisać gramatykę thraxową, która rozwija skróty poprzedzające
|
||||
imiona/nazwiska, tj.: "prof.", "dr", "hab.", "ks.", "mgr",
|
||||
"inż.", także formy typu "dra", "mgrowi". Skróty "dr" i "mgr"
|
||||
mogą być opcjonalnie zakończone kropką.
|
||||
|
||||
|
||||
Domyślnie należy zamieniać skróty na formę podstawową (mianownik),
|
||||
chyba że:
|
||||
|
||||
* skróty typu "dra" i "mgrowi" należy rozwijać do odpowiednich form (np. "doktora", "magistrowi"),
|
||||
także towarzyszące im inne skróty;
|
||||
* możemy odgadnąć formę po imieniu następującym po skrócie lub ciągu skrótów,
|
||||
należy uwzględnić przynajmniej 20 częstych imion męskich
|
||||
* możemy odgadnąć formę po nazwisku występującym po skrócie lub ciągu skrótów lub jeden wyraz dalej
|
||||
uwzględniamy nazwiska "Nowak", "Kaczmarek" oraz nazwiska zakończone na "-ski", "-cki", "-owicz";
|
||||
* możemy odgadnąć forme po poprzedzającym przyimku.
|
||||
|
||||
Zakładamy, że wejściowy tekst może zawierać duże i wielkie litery
|
||||
polskiego alfabetu, spacje, przecinki, kropki i znaki zapytania.
|
||||
|
||||
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 7 z resztą 5.
|
||||
|
||||
POINTS: 14
|
||||
DEADLINE: 2020-02-03 23:59
|
||||
REMAINDER: 5/7
|
@ -1,13 +0,0 @@
|
||||
Input string: Output string: Widzę księdza profesora Mateusza Kusia, jak rozmawia z doktorem inżynierem jak mu tam było.
|
||||
Input string: Output string: profesor doktor habilitowany ksiądz magister inżynier
|
||||
Input string: Output string: profesor habilitowany hahahaha
|
||||
Input string: Output string: od profesora habilitowanego hahahaha
|
||||
Input string: Output string: doktor Michał Rrrrrrrr
|
||||
Input string: Output string: doktora Michała Rrrrrrrr
|
||||
Input string: Output string: doktor Michał Rrrrrrrr
|
||||
Input string: Output string: doktora Michała Rrrrrrrr
|
||||
Input string: Output string: profesor Pasem Ratunkowym
|
||||
Input string: Output string: profesorem Pasem Kaczmarkiem
|
||||
Input string: Output string: doktor habilitowany Rups Koźlarski doktora habilitowanego Rups Koźlarskiego
|
||||
Input string: Output string: dramat wyprof.
|
||||
Input string:
|
@ -1,12 +0,0 @@
|
||||
Widzę ks. prof. Mateusza Kusia, jak rozmawia z drem inż. jak mu tam było.
|
||||
prof. dr hab. ks. mgr inż.
|
||||
prof. hab. hahahaha
|
||||
od prof. hab. hahahaha
|
||||
dr Michał Rrrrrrrr
|
||||
dr Michała Rrrrrrrr
|
||||
dr. Michał Rrrrrrrr
|
||||
dr. Michała Rrrrrrrr
|
||||
prof. Pasem Ratunkowym
|
||||
prof. Pasem Kaczmarkiem
|
||||
dr hab. Rups Koźlarski dr hab. Rups Koźlarskiego
|
||||
dramat wyprof.
|
@ -1,33 +0,0 @@
|
||||
Tłumacz polsko-poznański
|
||||
========================
|
||||
|
||||
Napisać gramatykę thraxową, która przekształca tekst polski na wersję poznańską
|
||||
Uwzględnić zamiany (wraz z formami fleksyjnymi):
|
||||
|
||||
* "tramwaj"/"bimba",
|
||||
* "pieniądze"/"bejmy",
|
||||
* "ludzie"/"wiaruchna",
|
||||
* "zamknąć na klucz"/"zakluczyć",
|
||||
* "nacisnąć"/"nadusić",
|
||||
* "czerwona kapusta"/"modra kapusta",
|
||||
|
||||
W co trzeci wyraz (zaczynając od początku) należy wstawić wyraz "tej".
|
||||
|
||||
Przy zamianie rodzaju/liczby (np. "tramwaj" na "bimba") należy zmienić:
|
||||
|
||||
* formę przymiotnika poprzedzającą wyraz (uwzględniamy regularne
|
||||
przymiotniki zakończone na "-y"),
|
||||
* formę przymiotnika następującego po wyrazie (uwzględniamy regularne
|
||||
przymiotniki zakończone na "-y"),
|
||||
* formę czasownika następującego po mianowniku lub jeden wyraz dalej
|
||||
(uwzględniamy regularne formy czasu przeszłego).
|
||||
|
||||
Zakładamy, że wejściowy tekst może zawierać duże i wielkie litery
|
||||
polskiego alfabetu i spacje.
|
||||
|
||||
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 7 z resztą 6.
|
||||
|
||||
POINTS: 14
|
||||
DEADLINE: 2020-02-03 23:59
|
||||
REMAINDER: 6/7
|
@ -1,7 +0,0 @@
|
||||
Input string: Output string: tej Czerwona bimba tej przyjechała i tej zielony autobus tej odjechał
|
||||
Input string: Output string: tej Wiaruchna zakluczyła tej modrą kapustę tej
|
||||
Input string: Output string: tej Ci dziwna tej wiaruchna to tej chyba
|
||||
Input string: Output string: tej Bimbą jechał tej i nadusił tej przycisk
|
||||
Input string: Output string: tej Bejmy były tej zakluczone
|
||||
Input string: Output string: tej Bimba dzisiaj tej odblablowała
|
||||
Input string:
|
@ -1,6 +0,0 @@
|
||||
Czerwony tramwaj przyjechał i zielony autobus odjechał
|
||||
Ludzie zamknęli na klucz czerwoną kapustę
|
||||
Ci dziwni ludzie to chyba
|
||||
Tramwajem jechał i nacisnął przycisk
|
||||
Pieniądze były zamknięte na klucz
|
||||
Tramwaj dzisiaj odblablował
|
@ -1,21 +0,0 @@
|
||||
Text normalization for a TTS
|
||||
============================
|
||||
|
||||
The task is to write a Thrax grammar for normalizing text for a
|
||||
text-to-speech system, i.e. the text should be converted to a form
|
||||
closer to speech (but without phonetic transcription).
|
||||
|
||||
For instance, "I bought 21 books from prof. Smith" should
|
||||
be transformed into "i bought twenty-one books from professor smith"
|
||||
|
||||
You should:
|
||||
|
||||
- convert numbers 0-99 into words
|
||||
- convert Roman numbers I-X into adjectives (the first, the second, etc.)
|
||||
- expand abbreviations: "e.g." ("for example"), , "prof." ("professor"), "dr." ("doctor"),
|
||||
"p." ("page"), "pp." ("pages")
|
||||
- remove punctuations (except for hyphen)
|
||||
- lower-case everything
|
||||
|
||||
POINTS: 10
|
||||
DEADLINE: 2020-01-28 23:59
|
@ -1,8 +0,0 @@
|
||||
Input string: Output string: they bought twenty-one books from professor smith
|
||||
Input string: Output string: doctor
|
||||
Input string: Output string: for example world war the second and other things
|
||||
Input string: Output string: ninety-nine helium-oxygen balloons
|
||||
Input string: Output string: four four four
|
||||
Input string: Output string: nothing to normalize
|
||||
Input string: Output string: thirteen
|
||||
Input string:
|
@ -1,7 +0,0 @@
|
||||
They bought 21 books from prof. Smith!
|
||||
dr.
|
||||
E.g. World War II, and other things.
|
||||
99 helium-oxygen balloons
|
||||
4 4 4
|
||||
nothing to normalize
|
||||
13
|
@ -1,13 +0,0 @@
|
||||
Text normalization for a TTS (continued)
|
||||
=======================================
|
||||
|
||||
The same as in E05 plus:
|
||||
|
||||
- convert numbers 0-999999 into words
|
||||
- convert "&" into "and"
|
||||
- convert "+" into "plus
|
||||
- converting "-", "*", "/" into "minu", "times", "divided by" when with numbers,
|
||||
"hyphen", "star", "slash" otherwise
|
||||
|
||||
POINTS: 4
|
||||
DEADLINE: 2020-01-28 23:59
|
@ -1,12 +0,0 @@
|
||||
Input string: Output string: i bought twenty-one books from professor smith
|
||||
Input string: Output string: doctor
|
||||
Input string: Output string: for example world war the second and other things
|
||||
Input string: Output string: ninety-nine helium-oxygen balloons
|
||||
Input string: Output string: four four four
|
||||
Input string: Output string: nothing to normalize
|
||||
Input string: Output string: thirteen
|
||||
Input string: Output string: this one hundred and seven plus thirty-four times three minus four
|
||||
Input string: Output string: aaa and bbb
|
||||
Input string: Output string: a slash slash b plus c hyphen d star
|
||||
Input string: Output string: fifty six thousand five hundred and sixty
|
||||
Input string:
|
@ -1,11 +0,0 @@
|
||||
I bought 21 books from prof. Smith!
|
||||
dr.
|
||||
E.g. World War II, and other things.
|
||||
99 helium-oxygen balloons
|
||||
4 4 4
|
||||
nothing to normalize
|
||||
13
|
||||
this: 107 + 34 * 3-4
|
||||
aaa&bbb
|
||||
a // b + c - d *
|
||||
56560
|
@ -1,10 +0,0 @@
|
||||
Text normalization for a TTS (continued)
|
||||
=======================================
|
||||
|
||||
The same as in E06, plus:
|
||||
|
||||
- convert numbers 0-99999999 into words
|
||||
- phone number of the form +DD DDD-DDD-DDD should be "read" digit-by-digit, with "0" converted into "oh"
|
||||
|
||||
POINTS: 4
|
||||
DEADLINE: 2020-01-28 23:59
|
@ -1,14 +0,0 @@
|
||||
Input string: Output string: i bought twenty-one books from professor smith
|
||||
Input string: Output string: doctor
|
||||
Input string: Output string: for example world war the second and other things
|
||||
Input string: Output string: ninety-nine helium-oxygen balloons
|
||||
Input string: Output string: four four four
|
||||
Input string: Output string: nothing to normalize
|
||||
Input string: Output string: thirteen
|
||||
Input string: Output string: this one hundred and seven plus thirty-four times three minus four
|
||||
Input string: Output string: aaa and bbb
|
||||
Input string: Output string: a slash slash b plus c hyphen d star
|
||||
Input string: Output string: fifty six thousand five hundred and sixty
|
||||
Input string: Output string: one hundred twenty-three million four hundred fifty-six hundred seven hundred eighty nine
|
||||
Input string: Output string: four eight five five five four three oh three one two
|
||||
Input string:
|
@ -1,13 +0,0 @@
|
||||
I bought 21 books from prof. Smith!
|
||||
dr.
|
||||
E.g. World War II, and other things.
|
||||
99 helium-oxygen balloons
|
||||
4 4 4
|
||||
nothing to normalize
|
||||
13
|
||||
this: 107 + 34 * 3-4
|
||||
aaa&bbb
|
||||
a // b + c - d *
|
||||
56560
|
||||
123456789
|
||||
+48 555-430-312
|
@ -2,4 +2,4 @@ Read a specification of an automaton in the AT&T format and write
|
||||
the number of transitions.
|
||||
|
||||
POINTS: 1
|
||||
DEADLINE: 2019-12-05 23:59
|
||||
DEADLINE: 2019-11-26 23:59
|
||||
|
@ -5,4 +5,4 @@ You can assume that only string composed of digits are given on the
|
||||
input.
|
||||
|
||||
POINTS: 1
|
||||
DEADLINE: 2019-12-16 23:59
|
||||
DEADLINE: 2019-12-13 23:59
|
||||
|
@ -1,11 +0,0 @@
|
||||
Write a Thrax grammar that adds 4 to a non-negative integer (in decimal
|
||||
notation).
|
||||
|
||||
Hints:
|
||||
- easier to define reverted automaton and then use Reverse
|
||||
- consider two cases: adding with carry and without
|
||||
- be careful with sequences of nines
|
||||
- sometimes the result will one digit longer
|
||||
|
||||
POINTS: 2
|
||||
DEADLINE: 2020-01-22 23:59
|
@ -1,11 +0,0 @@
|
||||
Input string: Output string: 4
|
||||
Input string: Output string: 335
|
||||
Input string: Output string: 786
|
||||
Input string: Output string: 7
|
||||
Input string: Output string: 99998
|
||||
Input string: Output string: 55559
|
||||
Input string: Output string: 10000
|
||||
Input string: Output string: 387899881
|
||||
Input string: Output string: 40002
|
||||
Input string: Output string: 10013
|
||||
Input string:
|
@ -1,10 +0,0 @@
|
||||
0
|
||||
331
|
||||
782
|
||||
3
|
||||
99994
|
||||
55555
|
||||
9996
|
||||
387899877
|
||||
39998
|
||||
10009
|
@ -1,9 +0,0 @@
|
||||
Napisz gramatykę Thraxową, która usuwa wszystkie znaki z wyjątkiem
|
||||
polskich liter (małych i wielkich) i spacji. Wielkie litery powinny
|
||||
być zamieniane na małe.
|
||||
|
||||
Podpowiedź: rozwiązanie nie będzie _bardzo_ krótkie, pewne rzeczy
|
||||
trzeba będzie wyliczyć.
|
||||
|
||||
POINTS: 2
|
||||
DEADLINE: 2020-01-24 23:59
|
@ -1,6 +0,0 @@
|
||||
Input string: Output string: ala ma kota
|
||||
Input string: Output string: być albo nie być oto jest pytanie
|
||||
Input string: Output string: przesada dwie laski dynamitu to by była przesada
|
||||
Input string: Output string: róg rogi
|
||||
Input string: Output string: rico żadnych testów jądrowych w bazie
|
||||
Input string:
|
@ -1,5 +0,0 @@
|
||||
Ala ma kota.
|
||||
Być albo nie być, oto jest pytanie.
|
||||
Przesada? Dwie laski dynamitu to by była przesada.
|
||||
róg rogi
|
||||
Rico, żadnych testów jądrowych w bazie!
|
2
blend.sh
2
blend.sh
@ -19,7 +19,7 @@ cp "${PREFIX}/count-points.pl" arena/
|
||||
cp "${PREFIX}/overrides.txt" arena/
|
||||
cp "${PREFIX}/Makefile" arena/
|
||||
|
||||
for TX in X01 X02 X03 X04 X05 X06 X07 X08 B00 B01 B02 B03 B04 B05 B06 C00 C01 C02 C03 C04 C05 C06 E01 E02 E03 E04 E05 E06 E07 # X05 X06 X07 X08 X09 X10 B03 B04 X10
|
||||
for TX in X01 X02 X03 X04 X05 X06 B00 B01 B02 B03 B04 B05 B06 E01 E02 E03 E04 # X05 X06 X07 X08 X09 X10 B03 B04 X10
|
||||
do
|
||||
mkdir -p arena/Task$TX
|
||||
done
|
||||
|
@ -16,62 +16,6 @@ if (-r 'overrides.txt') {
|
||||
read_overrides();
|
||||
}
|
||||
|
||||
my %to_hashes = map { $_ => 1 } split/\n/,<<'END_OF_HASHES';
|
||||
2982763
|
||||
2982861
|
||||
2982882
|
||||
2983113
|
||||
2983141
|
||||
2983337
|
||||
3025421
|
||||
3042368
|
||||
3042564
|
||||
3042571
|
||||
3042613
|
||||
3042697
|
||||
3042704
|
||||
3042732
|
||||
3042753
|
||||
3042774
|
||||
3042788
|
||||
3042795
|
||||
3042865
|
||||
3042893
|
||||
3042907
|
||||
3042949
|
||||
3042963
|
||||
3043040
|
||||
3043047
|
||||
3043061
|
||||
3043082
|
||||
3043110
|
||||
3043124
|
||||
3043145
|
||||
3043180
|
||||
3043187
|
||||
3043194
|
||||
3043208
|
||||
3043215
|
||||
3043362
|
||||
3043432
|
||||
3043439
|
||||
3043488
|
||||
3043502
|
||||
3043516
|
||||
3043537
|
||||
3043579
|
||||
3043607
|
||||
3043628
|
||||
3043635
|
||||
3043649
|
||||
3043656
|
||||
3043684
|
||||
3043761
|
||||
3083822
|
||||
3083885
|
||||
3096331
|
||||
END_OF_HASHES
|
||||
|
||||
my @reports = sort @ARGV;
|
||||
|
||||
my $total;
|
||||
@ -199,9 +143,7 @@ sub check_deadline {
|
||||
|
||||
if ($last_timestamp =~ m{\S}) {
|
||||
chomp $last_timestamp;
|
||||
if ($last_timestamp gt $deadline
|
||||
and not ($task_id !~ m{Task(A|X0[123])}
|
||||
and exists $to_hashes{$student_id * 7})) {
|
||||
if ($last_timestamp gt $deadline) {
|
||||
print " TOO LATE [$file: $last_timestamp later than $deadline]";
|
||||
return 0;
|
||||
}
|
||||
@ -223,7 +165,7 @@ sub check_if_the_right_task {
|
||||
|
||||
return 0 if $task_id =~ m{^TaskE} and not is_estudent($student_id);
|
||||
|
||||
return 0 if $task_id =~ m{^Task[AC]} and is_estudent($student_id);
|
||||
return 0 if $task_id =~ m{^TaskA} and is_estudent($student_id);
|
||||
|
||||
return 1;
|
||||
}
|
||||
|
@ -1,32 +1 @@
|
||||
434739 A44 4 manually
|
||||
442613 B01 8 manually
|
||||
442613 E01 2 manually
|
||||
442613 E02 3 manually
|
||||
442613 E03 2 manually
|
||||
442613 X06 1 manually
|
||||
434726 A06 2 manually
|
||||
434726 A26 3 manually
|
||||
434726 A40 2 manually
|
||||
434780 X06 1 manually
|
||||
426197 A07 2 manually
|
||||
426197 A29 3 manually
|
||||
426197 A37 2 manually
|
||||
426197 A47 3 manually
|
||||
426197 B05 14 manually
|
||||
426197 X03 1 manually
|
||||
426197 X04 1 manually
|
||||
442613 X03 1 manually
|
||||
442613 X07 2 manually
|
||||
150169 B01 8 manually
|
||||
150169 X03 1 manually
|
||||
150169 X07 2 manually
|
||||
434797 A07 2 manually
|
||||
434797 A16 3 manually
|
||||
434797 A41 2 manually
|
||||
434797 A47 3 manually
|
||||
434797 X01 1 manually
|
||||
434686 A06 2 http://filipg-jenkins.wmi.amu.edu.pl:8090/job/djfz-201
|
||||
434686 A13 3 http://filipg-jenkins.wmi.amu.edu.pl:8090/job/djfz-201
|
||||
434686 A42 2 http://filipg-jenkins.wmi.amu.edu.pl:8090/job/djfz-201
|
||||
434686 A46 3 http://filipg-jenkins.wmi.amu.edu.pl:8090/job/djfz-201
|
||||
434686 X03 1 http://filipg-jenkins.wmi.amu.edu.pl:8090/job/djfz-201
|
||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user