"Informacje dotyczą dmemostracji projektów na zajęciach SYI. "
]
},
{
"cell_type": "markdown",
"metadata": {},
"source": [
"## Termin i forma demonstracji\n",
" * Demonstracje będą prowadzone w dniu 24 stycznia w auli C w godzinach 17.15 - 18.45.\n",
" * Czas na demonstrację: 10 minut\n",
" * Proponowany plan wystąpienia:\n",
" * omówienie najważniejszych funkcji prototypu, wskazanie najważniejszego osiągnięcia w ramach projektu; wskazanie zalet i niedociągnięć; pokazanie kierunków potencjalnego rozwoju (omówienie może być wspomagane prezentacją typu PowerPoint)\n",
" * Podczas demonstracji warto wziąć pod uwagę poszczególne kryteria oceny prototypu:\n",
" \n",
" <table>\n",
" <tr> \n",
" <td> Za co? </td> <td> Maksymalna liczba punktów do zdobycia </td> <td> Wskazówki </td>\n",
" </tr>\n",
" <tr> \n",
" <td> Functionality (funkcjonalność) </td> <td> 40 </td> <td> Pokazać wszystkie funkcjonalności. Aby uzyskać maximum, trzeba dać możliwość jakiegoś udziału widowni w demonstracji.</td> \n",
" </tr>\n",
" <tr>\n",
" <td> Usability (Użyteczność) </td> <td> 30 </td> <td> Zwrócić uwagę widzów na zalety związane z użytecznością systemu. </td> \n",
" </tr>\n",
" <tr> \n",
" <td> Reliability (niewystępowanie błędów2 </td> <td> 20 </td> <td> Pokazać demonstrację na żywo (filmik zamiast demonstracji sugeruje, że aplikacja nie jest wiarygodna) </td>\n",
" </tr>\n",
" <tr>\n",
" <td>Performance (wydajność: zużycie zasobów, czas odpowiedzi) </td> <td>10 </td> <td> Aplikacja powinna działać bez przestojów </td>\n",
" </tr>\n",
" <tr>\n",
" <tr>\n",
" <td> SUMA </td> <td> 100 </td> <td> </td>\n",
" </tr>\n",
" </table>"
]
},
{
"cell_type": "markdown",
"metadata": {},
"source": [
"## Oceny demonstracji\n",
"Demonstracje będą oceniane przez komisję, w skład której wchodzić będą prowadzący oraz zaproszeni goście, według kryteriów podanych powyżej. Najlepsze demosntracje zostaną nagrodzone."
]
},
{
"cell_type": "markdown",
"metadata": {},
"source": [
"## Dokumentacje projektów\n",
"Dokumentacje projektów należy złożyć w folderze grupy na Teamsach do dnia 30 stycznia. Dokumentacja będzie oceniana według następujących kryteriów:\n",
"<table>\n",
" <tr> \n",
" <td> Za co? </td> <td> Maksymalna liczba punktów do zdobycia </td>\n",
" </tr>\n",
" <tr>\n",
" <td> Podręcznik użytkowania lub pomocy dla użytkownika) </td> <td> 10 </td>\n",
" </tr>\n",
" <tr> \n",
" <td>Raport z testowania wersji końcowej </td> <td> 20 </td>\n",
" </tr>\n",
" <tr>\n",
" <td> Raport użyteczności wersji końcowej </td> <td> 20 </td>\n",