From 4e2dcda155359f121ca34faa091a0b9e6afa7f5e Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: jassem Date: Sat, 20 Jan 2024 13:35:01 +0100 Subject: [PATCH] Plan demonstracji --- ...onstracje projektów_2023-checkpoint.ipynb | 79 ++++++ .../Organizacja zajęć_2023-checkpoint.ipynb | 246 ++++++++++++++++++ Demonstracje projektów_2023.ipynb | 79 ++++++ Demonstracje prototypów.ipynb | 139 ---------- Prezentacje koncepcji_2022.ipynb | 138 ---------- 5 files changed, 404 insertions(+), 277 deletions(-) create mode 100644 .ipynb_checkpoints/Demonstracje projektów_2023-checkpoint.ipynb create mode 100644 .ipynb_checkpoints/Organizacja zajęć_2023-checkpoint.ipynb create mode 100644 Demonstracje projektów_2023.ipynb delete mode 100644 Demonstracje prototypów.ipynb delete mode 100644 Prezentacje koncepcji_2022.ipynb diff --git a/.ipynb_checkpoints/Demonstracje projektów_2023-checkpoint.ipynb b/.ipynb_checkpoints/Demonstracje projektów_2023-checkpoint.ipynb new file mode 100644 index 0000000..76cda3d --- /dev/null +++ b/.ipynb_checkpoints/Demonstracje projektów_2023-checkpoint.ipynb @@ -0,0 +1,79 @@ +{ + "cells": [ + { + "cell_type": "markdown", + "metadata": {}, + "source": [ + "# Organizacja demonstracji projektów\n", + "Informacje dotyczą demostracji projektów na zajęciach Systemy Informatyczne 2023/2024." + ] + }, + { + "cell_type": "markdown", + "metadata": {}, + "source": [ + "## Termin i forma demonstracji\n", + " * Demonstracje będą prowadzone w dniu 23 stycznia w auli A w godzinach 17.15 - 18.45.\n", + " * Czas na demonstrację: 10 minut\n", + " * Proponowany plan wystąpienia:\n", + " * prezentacja dla inwestora (5 min)\n", + " * demonstracja działania systemu (3 min)\n", + " * podsumowanie (1-minutowy \"elevator pitch\")" + ] + }, + { + "cell_type": "markdown", + "metadata": {}, + "source": [ + "* Wprowadzenie (17.15 - 17.20)\n", + " \n", + " * Prezentacje\n", + " \n", + " * Team A (17:20) - Pricepy\n", + " \n", + " * Team B (17:30) - Plankton\n", + "\n", + " * Team C (17:40) - TomAlto\n", + " \n", + " * Team D (17:50) - BlurMe\n", + " \n", + " * Team E (18:00) - DemoG\n", + " \n", + " * Team F (18:10) - CoachStats\n", + " \n", + " \n", + " * Pytania i odpowiedzi Zakończenie (18.20 - 18.30)\n", + " * Zakończenie (18.30 - 18.45)" + ] + }, + { + "cell_type": "markdown", + "metadata": {}, + "source": [ + "## Oceny demonstracji\n", + "Demonstracje będą oceniane przez komisję, w skład której wchodzić będą prowadzący oraz zaproszeni goście oraz potencjalnie publiczność (jeśli dopisze). Najlepsze demonstracje zostaną nagrodzone." + ] + } + ], + "metadata": { + "kernelspec": { + "display_name": "Python 3 (ipykernel)", + "language": "python", + "name": "python3" + }, + "language_info": { + "codemirror_mode": { + "name": "ipython", + "version": 3 + }, + "file_extension": ".py", + "mimetype": "text/x-python", + "name": "python", + "nbconvert_exporter": "python", + "pygments_lexer": "ipython3", + "version": "3.9.12" + } + }, + "nbformat": 4, + "nbformat_minor": 4 +} diff --git a/.ipynb_checkpoints/Organizacja zajęć_2023-checkpoint.ipynb b/.ipynb_checkpoints/Organizacja zajęć_2023-checkpoint.ipynb new file mode 100644 index 0000000..a342d6c --- /dev/null +++ b/.ipynb_checkpoints/Organizacja zajęć_2023-checkpoint.ipynb @@ -0,0 +1,246 @@ +{ + "cells": [ + { + "cell_type": "markdown", + "metadata": {}, + "source": [ + "# Organizacja zajęć na przedmiocie Systemy Informatyczne Analizy Danych (2023 - 2024)" + ] + }, + { + "cell_type": "markdown", + "metadata": {}, + "source": [ + "## 1. Informacje o przedmiocie\n", + "Systemy informatyczne analizy danych to przedmiot prowadzony w formie wykładów i laboratoriów dla studentów III semestru studiów magisterskich na kierunku Analiza i Przetwarzanie Danych. \n", + "Celem przedmiotu jest zaznajomienie studentów z przebiegiem tworzenia systemu informatycznego z zakresu analizy danych - od powstania wizji projektu do realizacji działającego prototypu. Cel ten będzie realizowany poprzez kształcenie następujących umiejętności u studentów:\n", + "\n", + "- metody prototypowania\n", + "- znajomość systemów kontroli wersji\n", + "- stosowanie ciągłej integracji i ciągłej ewalaucji \n", + "- rozwój kreatywności w projektowaniu systemu informatycznego\n", + "- poznanie charakterystyki innowacyjnego systemu informatycznego\n", + "- rozwój umiejętności współpracy w zespole\n", + "- nabycie umiejętności menedżerskich\n", + "- nabycie umiejętności pozyskiwania inwestorów dla projektów informatycznych\n", + "- rozwój umiejętności występowania publicznego\n", + "- doskonalenie umiejętności pracy zespołowej metodykami zwinnymi\n", + "- poznanie praktyk ciągłej integracji. " + ] + }, + { + "cell_type": "markdown", + "metadata": {}, + "source": [ + "## 2. Efekty kształcenia\n", + "Student:\n", + " - Rozumie społeczne aspekty pracy zespołowej w projekcie informatycznym.\n", + " - Potrafi określić cechy innowacyjnego projektu informatycznego.\n", + " - Potrafi wizualizować system informatyczny za pomocą makiety.\n", + " - Potrafi przygotować się do procesu pozyskiwania inwestorów dla systemu informatycznego.\n", + " - Umie przygotować się do publicznej prezentacji koncepcji systemu informatycznego.\n", + " - Potrafi uczestniczyć w projekcie prowadzonym metodykami zwinnymi.\n", + " - Potrafi uczestniczyć w procesie ciągłej integracji.\n", + " - Potrafi zintegrować system ciągłej integracji z systemem kontroli wersji.\n", + " - Potrafi opracować specyfikację zakresu systemu informatycznego.\n", + " - Potrafi organizować pracę w trakcie rozwoju systemu informatycznego.\n", + " - Potrafi zaprojektować użyteczny system informatyczny.\n", + " - Umie zorganizować proces przeprowadzenia testów systemu informatycznego.\n", + " - Potrafi uruchomić procesy prowadzące do pozyskania systemu informatycznego o wysokiej jakości.\n", + " - Potrafi planować zadania w projekcie informatycznym.\n", + " - Zna specyfikę zarządzania projektem informatycznym.\n", + " - Potrafi przedstawić cele i działanie systemu informatycznego jego interesariuszom.\n", + " - Potrafi przygotować demonstrację systemu informatycznego.\n", + " - Potrafi zaprezentować publicznie cele i działanie systemu informatycznego.\n" + ] + }, + { + "cell_type": "markdown", + "metadata": {}, + "source": [ + "## 3. Zasady zaliczenia wykładów\n", + "\n", + "### Testy podczas prowadzenia wykładów \n", + "Podczas wykładów (standardowo w środku i na końcu wykładu) przeprowadzane są testy. Za prawidłowe odpowiedzi na pytania testowe podawane podczas wykładu studenci otrzymują punkty (1 punkt za prawidłową odpowiedź). Testy rozwiązywane mogą być na dowolnych urządzeniach, które dysponują przeglądarką internetową. System do testów jest osiągalny pod adresem: \n", + " **cybertest2.wmi.amu.edu.pl** \n", + "Logowanie do systemu odbywa się za pomocą standardowych danych dostępowych na WMI. \n", + "\n", + "**UWAGA: Rozwiązywanie testów dozwolone jest tylko podczas obecności na wykładzie. Rozwiązywanie testów poza wykładem skutkuje koniecznością egzaminu pisemnego.**\n", + "\n", + "Wykładowca zobowiązuje się do przeprowadzenia testów z minimum 120 pytaniami podczas całego kursu. \n", + "\n", + "### Egzamin: ustny i pisemny \n", + "Student jest dopuszczony do egzaminu **ustnego**, jeśli zdobędzie co najmniej 70 punktów w ciągu całego kursu. \n", + "\n", + "Studenci niespełniający powyższego kryterium zdają egzamin **pisemny** obejmujący materiał przedstawiany na wykładach. \n", + "\n", + "Zdobycie odpowiedniej liczby punktów gwarantuje minimalną ocenę z egzaminu ustnego. \n", + "\n", + "\n", + "### Ocena minimalna z egzaminu na podstawie zdobytych punktów \n", + "\n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + "
Liczba prawidłowych odpowiedzi Ocena
100-1205
90-994,5
80-894
70-793,5
poniżejegzamin pisemny
\n", + "\n", + "Wykładowca ma prawo podwyższyć ocenę minimalną na podstawie:\n", + " - notatek z wykładów\n", + " - oceny kompetencji studenta podczas egzaminu ustnego. " + ] + }, + { + "cell_type": "markdown", + "metadata": {}, + "source": [ + "## 4. Zasady zaliczenia z laboratoriów\n", + "\n", + "Laboratoria zaliczane są na podstawie punktów zdobywanych na poszczególnych zajęciach.\n", + "\n", + "Zadania wykonywane są w zespołach (maksymalnie) 4-osobowych. Wszystkie osoby z danego zespołu obecne na zajęciach otrzymują tę samą ocenę punktową.\n", + "\n", + "Punkty można uzyskiwać za:\n", + "\n", + " * wykonywanie zadań zaplanowanych na dane laboratorium,\n", + " * prezentację koncepcji projektu,\n", + " * realizację sprintów (począwszy od laboratorium nr 6),\n", + " * wykonanie prototypu potwierdzone demonstracją końcową.\n", + "\n", + "Student nieobecny na zajęciach ma możliwość uzyskania oceny punktowej nie wyższej niż 75% punktów zdobytych przez zespół. Warunkiem uzyskania punktów jest wykonanie w przeciągu tygodnia zadań zaproponowanych przez lidera zaspołu i zaakceptowanych przez prowadzącego.\n", + " \n", + "### Prototyp systemu informatycznego\n", + " \n", + "Przez prototyp systemu informatycznego rozumiana jest działająca wersja systemu informatycznego spełniająca wszystkie lub wybrane jego funkcje.\n", + "\n", + "W pliku **Tematy projektów** zaproponowano tematy projektów informatycznych. Studenci mają prawo opracowania własnego tematu projektu za akceptacją prowadzącego.\n", + " \n", + "\n", + "### Punktacja zadań wykonywanych na laboratorium\n", + "\n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + "
Typ zadania Maksymalna liczba punktów
Zadania na laboratoriach12 x 30 = 360
Sprinty6 x 10 = 60
Wykonanie prototypu potwierdzone demonstracją150
Harmonogram wsteczny 30
Suma600
\n", + "\n", + "### Ocena prototypu\n", + "\n", + "Na przedostatnich zajęciach z laboratorium opiekun projektu decyduje, czy prototyp projektu spełnił swoje założenia.\n", + " \n", + "Jeśli prototyp nie spełnia założeń, to ocena końcowa wynosi 0 punktów (na 150).\n", + "\n", + "Jeśli prototyp spełnia założenia, to opiekun projektu proponuje ocenę w skali do 150 punktów.\n", + "\n", + "Proponowane składowe oceny implementacji prototypu:\n", + "\n", + "\n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + "
Za co? Maksymalna liczba punktów do zdobycia
Functionality (funkcjonalność) 40
Usability (Użyteczność) 30
Reliability (niewystępowanie błędów) 20
Performance (wydajność: zużycie zasobów, czas odpowiedzi) 10
Podręcznik użytkowania lub pomocy dla użytkownika) 10
Raport z testowania wersji końcowej 20
Raport użyteczności wersji końcowej 20
SUMA 150
\n", + " \n", + "Ocena proponowana przez opiekuna jest weryfikowana przez komisję, w skład której wchodzą wszyscy opiekunowie po końcowej demonstracji publicznej prototypu.\n", + "\n", + "### Skala ocen z laboratorium\n", + "\n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + " \n", + "
Liczba punktów Ocena
500-6005
450-4994,5
400-4494
350-3993,5
300-3493
\n" + ] + } + ], + "metadata": { + "kernelspec": { + "display_name": "Python 3 (ipykernel)", + "language": "python", + "name": "python3" + }, + "language_info": { + "codemirror_mode": { + "name": "ipython", + "version": 3 + }, + "file_extension": ".py", + "mimetype": "text/x-python", + "name": "python", + "nbconvert_exporter": "python", + "pygments_lexer": "ipython3", + "version": "3.9.13" + } + }, + "nbformat": 4, + "nbformat_minor": 4 +} diff --git a/Demonstracje projektów_2023.ipynb b/Demonstracje projektów_2023.ipynb new file mode 100644 index 0000000..f621697 --- /dev/null +++ b/Demonstracje projektów_2023.ipynb @@ -0,0 +1,79 @@ +{ + "cells": [ + { + "cell_type": "markdown", + "metadata": {}, + "source": [ + "# Organizacja demonstracji projektów\n", + "Informacje dotyczą demostracji projektów na zajęciach Systemy Informatyczne 2023/2024." + ] + }, + { + "cell_type": "markdown", + "metadata": {}, + "source": [ + "## Termin i forma demonstracji\n", + " * Demonstracje będą prowadzone w dniu 23 stycznia w auli A w godzinach 17.15 - 18.45.\n", + " * Czas na demonstrację: 10 minut\n", + " * Proponowany plan wystąpienia:\n", + " * prezentacja dla inwestora (5 min)\n", + " * demonstracja działania systemu (3 min)\n", + " * podsumowanie (1-minutowy \"elevator pitch\")" + ] + }, + { + "cell_type": "markdown", + "metadata": {}, + "source": [ + "* Wprowadzenie (17.15 - 17.20)\n", + " \n", + " * Prezentacje\n", + " \n", + " * Team A (17:20) - Pricepy\n", + " \n", + " * Team B (17:30) - Plankton D\n", + "\n", + " * Team C (17:40) - TomAlto\n", + " \n", + " * Team D (17:50) - BlurMe\n", + " \n", + " * Team E (18:00) - DemoG\n", + " \n", + " * Team F (18:10) - CoachStats\n", + " \n", + " \n", + " * Pytania i odpowiedzi (18.20 - 18.30)\n", + " * Zakończenie (18.30 - 18.45)" + ] + }, + { + "cell_type": "markdown", + "metadata": {}, + "source": [ + "## Oceny demonstracji\n", + "Demonstracje będą oceniane przez komisję, w skład której wchodzić będą prowadzący oraz zaproszeni goście oraz potencjalnie publiczność (jeśli dopisze). Najlepsze demonstracje zostaną nagrodzone." + ] + } + ], + "metadata": { + "kernelspec": { + "display_name": "Python 3 (ipykernel)", + "language": "python", + "name": "python3" + }, + "language_info": { + "codemirror_mode": { + "name": "ipython", + "version": 3 + }, + "file_extension": ".py", + "mimetype": "text/x-python", + "name": "python", + "nbconvert_exporter": "python", + "pygments_lexer": "ipython3", + "version": "3.9.12" + } + }, + "nbformat": 4, + "nbformat_minor": 4 +} diff --git a/Demonstracje prototypów.ipynb b/Demonstracje prototypów.ipynb deleted file mode 100644 index 17b1a51..0000000 --- a/Demonstracje prototypów.ipynb +++ /dev/null @@ -1,139 +0,0 @@ -{ - "cells": [ - { - "cell_type": "markdown", - "metadata": {}, - "source": [ - "# Organizacja prezentacji koncepcji projektów w dniu 8 listopada\n", - "Informacje dotyczą prezentacji koncepcji projektów. \n", - "Podane poniżej informacje mogą ulec korektom do dnia 7 listopada." - ] - }, - { - "cell_type": "markdown", - "metadata": {}, - "source": [ - "##### Termin i forma prezentacji\n", - " * Wszystkie prezentacje powinny znaleźć się w odpowiednim folderze na Teamsach w nieprzekraczalnym terminie 6 listopada.\n", - " * Prezentacje będą prowadzone publicznie podczas zajęć przewidzianych na laboratorium w dniu 8 listopada o godz. 17.15. Prezentacje odbędą się w auli C, Szacowany czas na jedną prezentację to 10 minut.\n", - " * Podczas prezentacji wskazana jest obecność \"na scenie\" całej grupy. Nie jest jednak wymagane, aby wypowiadali się wszyscy studenci.\n", - " * Wszystkie prezentacje powinny zostaćprzekazane " - ] - }, - { - "cell_type": "markdown", - "metadata": {}, - "source": [ - "## Ocena prezentacji\n", - " * Każda prezentacja, spełniająca podstawowe oczekiwania dot. prezentacji, otrzyma ocenę bazową: 20 punktów. \n", - " * Do oceny bazowej zostaną doliczone punkty bonusowe za prezentacje wyróżnione przez:\n", - " * studentów,\n", - " * prowadzących oraz zaproszonych gości.\n", - " * Punkty bonusowe przyznane przez obie grupy odbiorców są sumowane.\n", - "\n", - " * Wyróżnienia będą przyznawane na podstawie wyników ankiet. W ramach ankiety każdy student i każdy prowadzący (gość) będzie poproszony o wskazanie pięciu najlepszych prezentacji. Studenci nie mogą głosować na prezentacje swoich grup.\n", - "\n", - " * Ankieta dla studentów: https://forms.gle/W4hASsPH8MEvF4fe9\n", - "\n", - " * Ankieta dla gości oraz prowadzących poszczególne grupy: https://forms.gle/F5jqhtLpQoX95KcT8\n", - " \n", - "\n", - "### Prezentacje wyróżnione przez studentów\n", - "\n", - "\n", - " \n", - " \n", - " \n", - " \n", - " \n", - " \n", - " \n", - " \n", - " \n", - " \n", - " \n", - " \n", - " \n", - " \n", - " \n", - " \n", - " \n", - " \n", - "
Miejce Nazwa projektu Punkty bonusowe
1. Grupa 7 (Brydż) 10
2. / 3. Grupa 3 (BiedronApp) 6
2. / 3. Grupa 2 (SmartHome WRSD) 6
4. Grupa 1 (FinTech) 3
5. Grupa 5 (AUTOWycena)2
\n", - "\n", - "### Prezentacje wyróżnione przez prowadzących i gości\n", - "\n", - " \n", - " \n", - " \n", - " \n", - " \n", - " \n", - " \n", - " \n", - " \n", - " \n", - " \n", - " \n", - " \n", - " \n", - " \n", - " \n", - " \n", - " \n", - "
Miejce Nazwa projektu Punkty bonusowe
1. / 2. Grupa 3 (BiedronApp) 9
1. / 2. Grupa 7 (Brydż) 9
3. Grupa 5 (AUTOWycena) 5
4 Grupa 1 (FinTech) 3
5 Grupa 2 (SmartHome WRSD) 2
\n" - ] - }, - { - "cell_type": "markdown", - "metadata": {}, - "source": [ - "## Plan zajęć\n", - " * Wprowadzenie (17.15 - 17.20)\n", - " \n", - " * Prezentacje\n", - "\n", - " * Team A (17.20)\n", - " \n", - " * Team B (17.30)\n", - " \n", - " * Team C (17.40)\n", - " \n", - " * Team D (17.50)\n", - " \n", - " * Team E (18.00)\n", - " \n", - " * Team F (18.10)\n", - " \n", - " * Team G (18.20)\n", - " \n", - " * Wypełnienie ankiet i zakończenie (18.30 - 18.45)\n", - "\n", - "\n", - "\n", - "\n" - ] - } - ], - "metadata": { - "kernelspec": { - "display_name": "Python 3", - "language": "python", - "name": "python3" - }, - "language_info": { - "codemirror_mode": { - "name": "ipython", - "version": 3 - }, - "file_extension": ".py", - "mimetype": "text/x-python", - "name": "python", - "nbconvert_exporter": "python", - "pygments_lexer": "ipython3", - "version": "3.8.5" - } - }, - "nbformat": 4, - "nbformat_minor": 4 -} diff --git a/Prezentacje koncepcji_2022.ipynb b/Prezentacje koncepcji_2022.ipynb deleted file mode 100644 index 00d37d7..0000000 --- a/Prezentacje koncepcji_2022.ipynb +++ /dev/null @@ -1,138 +0,0 @@ -{ - "cells": [ - { - "cell_type": "markdown", - "metadata": {}, - "source": [ - "# Organizacja prezentacji koncepcji projektów w dniu 8 listopada 2022\n", - "Informacje dotyczą prezentacji koncepcji projektów w roku akademickim 2022/2023. " - ] - }, - { - "cell_type": "markdown", - "metadata": {}, - "source": [ - "##### Termin i forma prezentacji\n", - " * Wszystkie prezentacje powinny znaleźć się w odpowiednim folderze na Teamsach w nieprzekraczalnym terminie 6 listopada.\n", - " * Prezentacje będą prowadzone publicznie podczas zajęć przewidzianych na laboratorium w dniu 8 listopada o godz. 17.15. Prezentacje odbędą się w auli C, Szacowany czas na jedną prezentację to 10 minut.\n", - " * Podczas prezentacji wskazana jest obecność \"na scenie\" całej grupy. Nie jest jednak wymagane, aby wypowiadali się wszyscy studenci.\n", - " * Wszystkie prezentacje powinny zostaćprzekazane " - ] - }, - { - "cell_type": "markdown", - "metadata": {}, - "source": [ - "## Ocena prezentacji\n", - " * Każda prezentacja, spełniająca podstawowe oczekiwania dot. prezentacji, otrzyma ocenę bazową: 20 punktów. \n", - " * Do oceny bazowej zostaną doliczone punkty bonusowe za prezentacje wyróżnione przez:\n", - " * studentów,\n", - " * prowadzących oraz zaproszonych gości.\n", - " * Punkty bonusowe przyznane przez obie grupy odbiorców są sumowane.\n", - "\n", - " * Wyróżnienia będą przyznawane na podstawie wyników ankiet. W ramach ankiety każdy student i każdy prowadzący (gość) będzie poproszony o wskazanie pięciu najlepszych prezentacji. Studenci nie mogą głosować na prezentacje swoich grup.\n", - "\n", - " * Ankieta dla studentów: https://forms.gle/W4hASsPH8MEvF4fe9\n", - "\n", - " * Ankieta dla gości oraz prowadzących poszczególne grupy: https://forms.gle/F5jqhtLpQoX95KcT8\n", - " \n", - "\n", - "### Prezentacje wyróżnione przez studentów\n", - "\n", - "\n", - " \n", - " \n", - " \n", - " \n", - " \n", - " \n", - " \n", - " \n", - " \n", - " \n", - " \n", - " \n", - " \n", - " \n", - " \n", - " \n", - " \n", - " \n", - "
Miejce Nazwa projektu Punkty bonusowe
1. Grupa 7 (Brydż) 10
2. / 3. Grupa 3 (BiedronApp) 6
2. / 3. Grupa 2 (SmartHome WRSD) 6
4. Grupa 1 (FinTech) 3
5. Grupa 5 (AUTOWycena)2
\n", - "\n", - "### Prezentacje wyróżnione przez prowadzących i gości\n", - "\n", - " \n", - " \n", - " \n", - " \n", - " \n", - " \n", - " \n", - " \n", - " \n", - " \n", - " \n", - " \n", - " \n", - " \n", - " \n", - " \n", - " \n", - " \n", - "
Miejce Nazwa projektu Punkty bonusowe
1. / 2. Grupa 3 (BiedronApp) 9
1. / 2. Grupa 7 (Brydż) 9
3. Grupa 5 (AUTOWycena) 5
4 Grupa 1 (FinTech) 3
5 Grupa 2 (SmartHome WRSD) 2
\n" - ] - }, - { - "cell_type": "markdown", - "metadata": {}, - "source": [ - "## Plan zajęć\n", - " * Wprowadzenie (17.15 - 17.20)\n", - " \n", - " * Prezentacje\n", - "\n", - " * Team A (17.20)\n", - " \n", - " * Team B (17.30)\n", - " \n", - " * Team C (17.40)\n", - " \n", - " * Team D (17.50)\n", - " \n", - " * Team E (18.00)\n", - " \n", - " * Team F (18.10)\n", - " \n", - " * Team G (18.20)\n", - " \n", - " * Wypełnienie ankiet i zakończenie (18.30 - 18.45)\n", - "\n", - "\n", - "\n", - "\n" - ] - } - ], - "metadata": { - "kernelspec": { - "display_name": "Python 3", - "language": "python", - "name": "python3" - }, - "language_info": { - "codemirror_mode": { - "name": "ipython", - "version": 3 - }, - "file_extension": ".py", - "mimetype": "text/x-python", - "name": "python", - "nbconvert_exporter": "python", - "pygments_lexer": "ipython3", - "version": "3.8.5" - } - }, - "nbformat": 4, - "nbformat_minor": 4 -}