From c9b4db1bb20d12c5b69e31cf0a849ca539922c44 Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Krzysztof Jassem Date: Sat, 8 Oct 2022 08:54:48 +0200 Subject: [PATCH] aktualizacja laboratorium nr 1 --- Demonstracje końcowe.ipynb | 2 +- Tematy projektów.ipynb | 2 +- .../01_praca_zespolowa_lab-checkpoint.ipynb | 6 +++--- materiały na laboratorium/01_praca_zespolowa_lab.ipynb | 6 +++--- 4 files changed, 8 insertions(+), 8 deletions(-) diff --git a/Demonstracje końcowe.ipynb b/Demonstracje końcowe.ipynb index e36dee4..f5d43a8 100644 --- a/Demonstracje końcowe.ipynb +++ b/Demonstracje końcowe.ipynb @@ -107,7 +107,7 @@ "name": "python", "nbconvert_exporter": "python", "pygments_lexer": "ipython3", - "version": "3.7.6" + "version": "3.8.5" } }, "nbformat": 4, diff --git a/Tematy projektów.ipynb b/Tematy projektów.ipynb index b28d5ad..619c832 100644 --- a/Tematy projektów.ipynb +++ b/Tematy projektów.ipynb @@ -93,7 +93,7 @@ "name": "python", "nbconvert_exporter": "python", "pygments_lexer": "ipython3", - "version": "3.7.6" + "version": "3.8.5" } }, "nbformat": 4, diff --git a/materiały na laboratorium/.ipynb_checkpoints/01_praca_zespolowa_lab-checkpoint.ipynb b/materiały na laboratorium/.ipynb_checkpoints/01_praca_zespolowa_lab-checkpoint.ipynb index 3da9ace..27f460c 100644 --- a/materiały na laboratorium/.ipynb_checkpoints/01_praca_zespolowa_lab-checkpoint.ipynb +++ b/materiały na laboratorium/.ipynb_checkpoints/01_praca_zespolowa_lab-checkpoint.ipynb @@ -41,7 +41,7 @@ "\n", "Podczas Laboratorium 1. liderem zespołu jest osoba, która uzyskała najwyższy wynik w teście na lidera podczas wykładu. \n", "\n", - "Zarówno składy zespołów, jak i liderzy mogą ulec zmianie do zajęć nr 3 włącznie.\n" + "Zarówno składy zespołów, jak i liderzy mogą ulec zmianie do zajęć nr 3 włącznie." ] }, { @@ -76,7 +76,7 @@ "## Zadanie 2. Burza mózgów i praca indywidualna\n", "Czas: 30 minut.\n", "\n", - "Przebieg: Studenci dyskutują nad wizją projektu, którą chcą przedstawić jako efekt pracy na Laboratorium nr. 1. Może to być projekt, który zespół planuje implementować na przyszłych zajęciach. Jeśli takich planów nie ma, można opracować wizję systemu do prowadzenia testów na wykładach prowadzonych na WMI (lepszego od cybertest!). \n", + "Przebieg: Studenci dyskutują nad wizją projektu, którą chcą przedstawić jako efekt pracy na Laboratorium nr. 1. Może to być projekt, który zespół planuje implementować na przyszłych zajęciach. Lista proponowanych tematów projektów podana jest w pliku **Tematy projektów**. Jeśli takich planów nie ma, można opracować wizję systemu do prowadzenia testów na wykładach prowadzonych na WMI (lepszego od cybertest!). \n", "\n", "Następnie każdy student indywidualnie szkicuje wizję projektu na kartce (w postaci interfejsu użytkownika lub schematu działania) i opisuje działanie systemu za pomocą 3-5 zdań. \n", "\n", @@ -121,7 +121,7 @@ "name": "python", "nbconvert_exporter": "python", "pygments_lexer": "ipython3", - "version": "3.7.6" + "version": "3.8.5" }, "subtitle": "01. Praca zespołowa[laboratorium]", "title": "Projekt badawczo-rozwojowy", diff --git a/materiały na laboratorium/01_praca_zespolowa_lab.ipynb b/materiały na laboratorium/01_praca_zespolowa_lab.ipynb index 3da9ace..27f460c 100644 --- a/materiały na laboratorium/01_praca_zespolowa_lab.ipynb +++ b/materiały na laboratorium/01_praca_zespolowa_lab.ipynb @@ -41,7 +41,7 @@ "\n", "Podczas Laboratorium 1. liderem zespołu jest osoba, która uzyskała najwyższy wynik w teście na lidera podczas wykładu. \n", "\n", - "Zarówno składy zespołów, jak i liderzy mogą ulec zmianie do zajęć nr 3 włącznie.\n" + "Zarówno składy zespołów, jak i liderzy mogą ulec zmianie do zajęć nr 3 włącznie." ] }, { @@ -76,7 +76,7 @@ "## Zadanie 2. Burza mózgów i praca indywidualna\n", "Czas: 30 minut.\n", "\n", - "Przebieg: Studenci dyskutują nad wizją projektu, którą chcą przedstawić jako efekt pracy na Laboratorium nr. 1. Może to być projekt, który zespół planuje implementować na przyszłych zajęciach. Jeśli takich planów nie ma, można opracować wizję systemu do prowadzenia testów na wykładach prowadzonych na WMI (lepszego od cybertest!). \n", + "Przebieg: Studenci dyskutują nad wizją projektu, którą chcą przedstawić jako efekt pracy na Laboratorium nr. 1. Może to być projekt, który zespół planuje implementować na przyszłych zajęciach. Lista proponowanych tematów projektów podana jest w pliku **Tematy projektów**. Jeśli takich planów nie ma, można opracować wizję systemu do prowadzenia testów na wykładach prowadzonych na WMI (lepszego od cybertest!). \n", "\n", "Następnie każdy student indywidualnie szkicuje wizję projektu na kartce (w postaci interfejsu użytkownika lub schematu działania) i opisuje działanie systemu za pomocą 3-5 zdań. \n", "\n", @@ -121,7 +121,7 @@ "name": "python", "nbconvert_exporter": "python", "pygments_lexer": "ipython3", - "version": "3.7.6" + "version": "3.8.5" }, "subtitle": "01. Praca zespołowa[laboratorium]", "title": "Projekt badawczo-rozwojowy",