From fb91c879faf32c4d9e4685a59b26b6d058414658 Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Krzysztof Jassem Date: Sun, 16 Oct 2022 18:22:35 +0200 Subject: [PATCH] Aktualizacje --- ...projekt informatyczny_lab-checkpoint.ipynb | 37 +++++++++---------- ...nnowacyjny projekt informatyczny_lab.ipynb | 2 +- ...jny_projekt_informatyczny-checkpoint.ipynb | 28 +++++++------- ...02_innowacyjny_projekt_informatyczny.ipynb | 2 +- 4 files changed, 34 insertions(+), 35 deletions(-) diff --git a/materiały na laboratorium/.ipynb_checkpoints/02_innowacyjny projekt informatyczny_lab-checkpoint.ipynb b/materiały na laboratorium/.ipynb_checkpoints/02_innowacyjny projekt informatyczny_lab-checkpoint.ipynb index ceb328b..3777178 100644 --- a/materiały na laboratorium/.ipynb_checkpoints/02_innowacyjny projekt informatyczny_lab-checkpoint.ipynb +++ b/materiały na laboratorium/.ipynb_checkpoints/02_innowacyjny projekt informatyczny_lab-checkpoint.ipynb @@ -14,22 +14,13 @@ "![Logo 2](https://git.wmi.amu.edu.pl/AITech/Szablon/raw/branch/master/Logotyp_AITech2.jpg)" ] }, - { - "cell_type": "markdown", - "metadata": {}, - "source": [ - "# Cel laboratorium\n", - "\n", - "Celem laboratorium jest opracowanie koncepcji projektu badawczo-rozwojowego." - ] - }, { "cell_type": "markdown", "metadata": {}, "source": [ "# Organizacja zespółów projektowych na laboratorium nr 2\n", "W stosunku do laboratorium nr. 1 studenci mogą zorganizować się w nowe grupy. \n", - "Można opracować koncepcję zupełnie nowego projektu badawczo-rozwojowego lub kontynuować projekt z poprzednich zajęć. Liderem zespołu może być dowolna osoba. \n", + "Można opracować koncepcję zupełnie nowego projektu badawczo-rozwojowego lub kontynuować projekt z poprzednich zajęć. Liderem zespołu powinna być osoba, która nie była liderem na poprzednich zajęciach (choćby na jeden raz).\n", "\n", "Składy zespołów mogą zmieniać się do zajęć nr 3 włącznie.\n" ] @@ -41,23 +32,29 @@ "# Plan laboratorium nr 2\n", "\n", "## Zadanie 1. Makieta dynamiczna \n", - "Skonstruujcie jeden prototyp wymarzonego systemu w postaci mockupu dynamicznego.\n", "\n", - "Przykładowa aplikacja on-line: https://www.figma.com. \n", - "Wybór narzędzia należy jednak do Was. Omówienie bezpłatnych narzędzi do makiet dynamicznych: \n", + "Skonstruujcie Minimum Viable Product waszego pomysłu w postaci mockupu dynamicznego. (Mockup dynamiczny to mockup, któy obrazuje mozliwość jakichś akcji użytkownika i reakcji systemu, np. przejście do innego widoku po kliknięciu). \n", + "\n", + "Przykładowa aplikacja do tworzenia makiet dynamicznych on-line to: https://www.figma.com. \n", + "\n", + "Omówienie bezpłatnych narzędzi do makiet dynamicznych: \n", "https://invette.pl/blog/najlepsze-narzedzia-dla-ui-ux/. \n", + "Wybór narzędzia należy jednak do Was.\n", + "\n", "Rezultatem zadania jest makieta zapisana jako strona HTML, czyli spakowany plik zawierający plik (np. prototyp.htm) oraz powiązany folder (np. prototyp_pliki). \n", "\n", - "Maksymalna ocena: 15 punktów\n", + "Maksymalna ocena: 10 punktów\n", "\n", "## Zadanie 2. Rozwiązania konkurencyjne \n", - "1. Znajdźcie dwa lub trzy rozwiązania z podobnej dziedziny do Waszego rozwiązania. Omówcie je i potencjalnie pokażcie (za pomocą zrzutów ekranu). \n", + "Znajdźcie dwa lub trzy rozwiązania z podobnej dziedziny do Waszego rozwiązania. Omówcie je i potencjalnie pokażcie (za pomocą zrzutów ekranu). \n", "\n", - "Maksymalna ocena: 15 punktów\n", + "Maksymalna ocena: 10 punktów\n", "\n", - "2. Przeprowadźcie analizę porównawczą Waszego pomysłu i rozwiązań konkurencyjnych. \n", - "Wybierzcie 3-4 zasady z 9 zasad sukcesu produktu high-tech, według których wykażecie przewagę Waszego rozwiązania nad rozwiązaniami konkurecyjnymi \n", - "Maksymalna ocena: 5 punktów" + "## Zadanie 3. Cechy istotne dla inwestora \n", + "Opiszcie cechy Waszego rozwiązania, wskazując cechy istotne dla inwestora: Zespół, Produkt, Rynek (slajd z wykładu R. Gregorowicza).\n", + "(Cechy te zostaną wykorzystane również w prezentacji, którą będziecie wykonywać na następnych zajęciach.)\n", + "\n", + "Maksymalna ocena: 10 punktów" ] } ], @@ -80,7 +77,7 @@ "name": "python", "nbconvert_exporter": "python", "pygments_lexer": "ipython3", - "version": "3.7.6" + "version": "3.8.5" }, "subtitle": "02. Pojęcie projektu badawczo-rozwojowego[laboratorium]", "title": "Projekt badawczo-rozwojowy", diff --git a/materiały na laboratorium/02_innowacyjny projekt informatyczny_lab.ipynb b/materiały na laboratorium/02_innowacyjny projekt informatyczny_lab.ipynb index 26754c5..3777178 100644 --- a/materiały na laboratorium/02_innowacyjny projekt informatyczny_lab.ipynb +++ b/materiały na laboratorium/02_innowacyjny projekt informatyczny_lab.ipynb @@ -35,7 +35,7 @@ "\n", "Skonstruujcie Minimum Viable Product waszego pomysłu w postaci mockupu dynamicznego. (Mockup dynamiczny to mockup, któy obrazuje mozliwość jakichś akcji użytkownika i reakcji systemu, np. przejście do innego widoku po kliknięciu). \n", "\n", - "Przykładowa aplikacja on-line: https://www.figma.com. \n", + "Przykładowa aplikacja do tworzenia makiet dynamicznych on-line to: https://www.figma.com. \n", "\n", "Omówienie bezpłatnych narzędzi do makiet dynamicznych: \n", "https://invette.pl/blog/najlepsze-narzedzia-dla-ui-ux/. \n", diff --git a/materiały na wykład/.ipynb_checkpoints/02_innowacyjny_projekt_informatyczny-checkpoint.ipynb b/materiały na wykład/.ipynb_checkpoints/02_innowacyjny_projekt_informatyczny-checkpoint.ipynb index f79e368..c7e4806 100644 --- a/materiały na wykład/.ipynb_checkpoints/02_innowacyjny_projekt_informatyczny-checkpoint.ipynb +++ b/materiały na wykład/.ipynb_checkpoints/02_innowacyjny_projekt_informatyczny-checkpoint.ipynb @@ -1,19 +1,8 @@ { "cells": [ { - "cell_type": "code", - "execution_count": 2, + "cell_type": "markdown", "metadata": {}, - "outputs": [ - { - "ename": "SyntaxError", - "evalue": "invalid syntax (, line 2)", - "output_type": "error", - "traceback": [ - "\u001b[1;36m File \u001b[1;32m\"\"\u001b[1;36m, line \u001b[1;32m2\u001b[0m\n\u001b[1;33m
\u001b[0m\n\u001b[1;37m ^\u001b[0m\n\u001b[1;31mSyntaxError\u001b[0m\u001b[1;31m:\u001b[0m invalid syntax\n" - ] - } - ], "source": [ "![Logo 1](https://git.wmi.amu.edu.pl/AITech/Szablon/raw/branch/master/Logotyp_AITech1.jpg)\n", "
\n", @@ -25,6 +14,19 @@ "![Logo 2](https://git.wmi.amu.edu.pl/AITech/Szablon/raw/branch/master/Logotyp_AITech2.jpg)" ] }, + { + "cell_type": "markdown", + "metadata": {}, + "source": [ + "
\n", + " \n", + "Wykład składa się z: \n", + "
    \n", + "
  • części opracowanej przez doradcę inwestycyjnego z grupy fundacyjnej Speedup Group, Roberta Grygorowicza; materiały z tej części dostępne są na Teamsach\n", + "
  • części opracowanej przez Krzysztofa Jassema: skrót podany jest poniżej; slajdy podane są na Teamsach
  • \n", + "
" + ] + }, { "cell_type": "markdown", "metadata": {}, @@ -299,7 +301,7 @@ "name": "python", "nbconvert_exporter": "python", "pygments_lexer": "ipython3", - "version": "3.7.6" + "version": "3.8.5" }, "subtitle": "02. Projekt badawczo-rozwojowy[wykład]", "title": "Przygotowanie do projektu badawczo-rozwojowego", diff --git a/materiały na wykład/02_innowacyjny_projekt_informatyczny.ipynb b/materiały na wykład/02_innowacyjny_projekt_informatyczny.ipynb index dbe5bd9..c7e4806 100644 --- a/materiały na wykład/02_innowacyjny_projekt_informatyczny.ipynb +++ b/materiały na wykład/02_innowacyjny_projekt_informatyczny.ipynb @@ -22,7 +22,7 @@ " \n", "Wykład składa się z: \n", "
    \n", - "
  • części opracownej przez wykładowcę z grupy inwestorkiej Speedup Group, Roberta Grygorowicza; materiały z tej części dostępne są na Teamsach\n", + "
  • części opracowanej przez doradcę inwestycyjnego z grupy fundacyjnej Speedup Group, Roberta Grygorowicza; materiały z tej części dostępne są na Teamsach\n", "
  • części opracowanej przez Krzysztofa Jassema: skrót podany jest poniżej; slajdy podane są na Teamsach
  • \n", "
" ]