From c111d92cf9c48066a939318b7964bb8f4150c35c Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: kalmarek Date: Mon, 18 Dec 2017 23:58:05 +0100 Subject: [PATCH] better formating 2 --- 433388.md | 8 +++++--- 433389.md | 9 ++++++--- 433390.md | 8 ++++++-- 433391.md | 10 +++++++--- 433392.md | 2 +- 433393.md | 9 ++++++--- 433397.md | 2 +- 433398.md | 6 ++++-- 433401.md | 2 +- 433404.md | 2 +- 433438.md | 2 +- 433468.md | 10 +++++++--- 433469.md | 2 +- 433472.md | 7 +++++-- 433474.md | 6 ++++-- 433476.md | 7 +++++-- 433477.md | 2 +- 433478.md | 10 +++++++--- 433480.md | 8 ++++++-- 433503.md | 2 +- 440042.md | 2 +- 21 files changed, 77 insertions(+), 39 deletions(-) diff --git a/433388.md b/433388.md index 0d4fee2..c3aed22 100644 --- a/433388.md +++ b/433388.md @@ -20,15 +20,17 @@ Na pola wyszło 3 grup studentów. Poniżej przedstawiony jest urobek każdego studenta (w kilogramach), z podziałem na grupy: `[4.1, 9.3, 13.2, 12.3, 11.2, 12.7, 13.5, 9.9, 2.5, 6.3, 8.9, 9.7]` + `[7.8, 10.2, 7.7, 4.0, 16.8, 4.2, 18.3, 10.3, 2.0, 13.4]` + `[11.0, 9.1, 9.4, 6.2, 7.3, 7.7, 3.9, 14.3, 8.2, 10.5, 13.0, 4.6, 4.7]` 1. Czy pojedynczy student który zebrał 9.5 kg. ziemniaków jest wyjątkowo leniwym studentem? 2. Czy grupa kierunku Astrologia której uczestnicy zebrali - `[11.8, 17.8, 14.9, 7.0, 15.6, 9.3, 15.1, 12.8, 11.9, 8.4, 14.6, 4.1, 16.5, 16.4, 14.9]` +`[11.8, 17.8, 14.9, 7.0, 15.6, 9.3, 15.1, 12.8, 11.9, 8.4, 14.6, 4.1, 16.5, 16.4, 14.9]` - (kg. ziemniaków) wyróżnia się w sposób statystycznie istotny? +(kg. ziemniaków) wyróżnia się w sposób statystycznie istotny? **Zadanie 3:** @@ -47,7 +49,7 @@ W jaki sposób (korzystając z metod statystycznych) można ocenić na którą d Prowadzimy badania na szczurach. Przypuszczamy, że podawanie antybiotyków w pożywieniu będzie miało wpływ na wielkość osobników rzędu * `+6.7 %` wagi, - * `+16.1 %` większa wariancja. + * `+16.1 %` większa wariancja wagi. Ponieważ nie można przeprowadzić badań na zwierzętach bez zgody Komisji Etyki Badań, musisz zaplanować wcześniej eksperyment i przekonać Komisję. W szczególności musisz przewidzieć ile zwierząt potrzeba by uzyskać statystycznie istotny wynik. Dysponujesz już pomiarami wag grupy kontrolnej: diff --git a/433389.md b/433389.md index 4f57748..18dd6de 100644 --- a/433389.md +++ b/433389.md @@ -20,16 +20,19 @@ Na pola wyszło 4 grup studentów. Poniżej przedstawiony jest urobek każdego studenta (w kilogramach), z podziałem na grupy: `[11.1, 6.8, 5.6, 18.4, 13.4, 12.3, 7.2, 10.2, 10.4, 7.9, 11.7, 12.9, 12.0]` + `[12.0, 19.3, 6.3, 15.7, 2.0, 2.5, 11.5, 9.5, 7.6, 14.5, 13.4, 3.0, 5.9, 18.3]` + `[8.2, 13.1, 17.1, 9.9, 15.0, 14.9, 7.4, 2.0, 2.7, 12.3, 5.6, 2.0, 8.8, 12.2, 2.0, 7.5]` + `[6.2, 7.3, 3.8, 15.8, 20.4, 11.4, 9.1, 10.3, 17.8, 9.1, 16.2]` 1. Czy pojedynczy student który zebrał 8.1 kg. ziemniaków jest wyjątkowo leniwym studentem? 2. Czy grupa kierunku Astrologia której uczestnicy zebrali - `[4.4, 11.8, 4.4, 6.6, 17.3, 17.1, 10.5, 11.4, 14.5, 11.2, 19.2, 12.3]` +`[4.4, 11.8, 4.4, 6.6, 17.3, 17.1, 10.5, 11.4, 14.5, 11.2, 19.2, 12.3]` - (kg. ziemniaków) wyróżnia się w sposób statystycznie istotny? +(kg. ziemniaków) wyróżnia się w sposób statystycznie istotny? **Zadanie 3:** @@ -60,7 +63,7 @@ Co teraz można powiedzieć o skuteczności leku XYZ? Prowadzimy badania na szczurach. Przypuszczamy, że podawanie antybiotyków w pożywieniu będzie miało wpływ na wielkość osobników rzędu * `+7.1 %` wagi, - * `+13.4 %` większa wariancja. + * `+13.4 %` większa wariancja wagi. Ponieważ nie można przeprowadzić badań na zwierzętach bez zgody Komisji Etyki Badań, musisz zaplanować wcześniej eksperyment i przekonać Komisję. W szczególności musisz przewidzieć ile zwierząt potrzeba by uzyskać statystycznie istotny wynik. Dysponujesz już pomiarami wag grupy kontrolnej: diff --git a/433390.md b/433390.md index a3094e4..47dd62e 100644 --- a/433390.md +++ b/433390.md @@ -20,17 +20,21 @@ Na pola wyszło 5 grup studentów. Poniżej przedstawiony jest urobek każdego studenta (w kilogramach), z podziałem na grupy: `[8.7, 2.5, 4.4, 11.7, 9.5, 6.4, 8.5, 3.3, 2.0, 9.9]` + `[2.0, 9.2, 13.6, 10.2, 9.8, 5.2, 12.7, 5.5, 12.7, 9.3, 8.6, 10.5, 8.3, 11.9, 9.5, 3.1]` + `[7.1, 11.2, 7.4, 5.5, 15.9, 11.8, 10.2, 9.9, 3.0, 12.5, 12.4, 9.1, 11.7, 18.9]` + `[15.7, 16.7, 17.7, 12.8, 3.4, 11.5, 10.0, 14.1, 5.3, 10.2, 6.2, 9.6, 6.3, 10.5, 7.0, 9.0]` + `[12.7, 15.2, 15.0, 2.2, 9.7, 2.0, 8.7, 8.6, 17.3, 10.7, 15.2, 7.9, 7.7, 15.5, 10.0, 5.8]` 1. Czy pojedynczy student który zebrał 10.5 kg. ziemniaków jest wyjątkowo leniwym studentem? 2. Czy grupa kierunku Astrologia której uczestnicy zebrali - `[16.4, 10.0, 12.2, 10.2, 15.4, 15.6, 19.4, 13.5, 22.5, 9.7, 14.8, 20.0, 8.6, 8.9, 9.0]` +`[16.4, 10.0, 12.2, 10.2, 15.4, 15.6, 19.4, 13.5, 22.5, 9.7, 14.8, 20.0, 8.6, 8.9, 9.0]` - (kg. ziemniaków) wyróżnia się w sposób statystycznie istotny? +(kg. ziemniaków) wyróżnia się w sposób statystycznie istotny? **Zadanie 3:** diff --git a/433391.md b/433391.md index 6a97749..ab4164e 100644 --- a/433391.md +++ b/433391.md @@ -20,17 +20,21 @@ Na pola wyszło 5 grup studentów. Poniżej przedstawiony jest urobek każdego studenta (w kilogramach), z podziałem na grupy: `[11.8, 12.6, 16.2, 6.2, 13.6, 18.2, 15.4, 7.7, 14.1, 13.7]` + `[15.8, 22.2, 11.4, 2.0, 2.0, 13.4, 5.7, 6.8, 9.9, 7.7, 2.0, 4.0, 12.3, 17.8]` + `[10.4, 12.8, 14.3, 9.7, 15.9, 4.1, 14.3, 9.3, 15.8, 19.0, 13.7, 12.9, 13.6, 11.5, 16.1]` + `[17.7, 10.0, 2.0, 8.5, 9.9, 16.4, 4.9, 5.8, 7.4, 3.4, 7.9, 7.4, 2.0, 2.0]` + `[7.0, 12.9, 5.6, 2.0, 11.1, 5.8, 5.8, 11.3, 14.8]` 1. Czy pojedynczy student który zebrał 16.7 kg. ziemniaków jest wyjątkowo leniwym studentem? 2. Czy grupa kierunku Astrologia której uczestnicy zebrali - `[8.4, 13.8, 18.9, 11.5, 17.1, 14.0, 5.4, 12.6, 11.4, 8.8, 10.4, 21.6, 7.0, 13.1]` +`[8.4, 13.8, 18.9, 11.5, 17.1, 14.0, 5.4, 12.6, 11.4, 8.8, 10.4, 21.6, 7.0, 13.1]` - (kg. ziemniaków) wyróżnia się w sposób statystycznie istotny? +(kg. ziemniaków) wyróżnia się w sposób statystycznie istotny? **Zadanie 3:** @@ -49,7 +53,7 @@ W jaki sposób (korzystając z metod statystycznych) można ocenić na którą d Prowadzimy badania na szczurach. Przypuszczamy, że podawanie antybiotyków w pożywieniu będzie miało wpływ na wielkość osobników rzędu * `+6.5 %` wagi, - * `+18.2 %` większa wariancja. + * `+18.2 %` większa wariancja wagi. Ponieważ nie można przeprowadzić badań na zwierzętach bez zgody Komisji Etyki Badań, musisz zaplanować wcześniej eksperyment i przekonać Komisję. W szczególności musisz przewidzieć ile zwierząt potrzeba by uzyskać statystycznie istotny wynik. Dysponujesz już pomiarami wag grupy kontrolnej: diff --git a/433392.md b/433392.md index ef47d73..f8c8835 100644 --- a/433392.md +++ b/433392.md @@ -66,7 +66,7 @@ Co teraz można powiedzieć o skuteczności leku XYZ? Prowadzimy badania na szczurach. Przypuszczamy, że podawanie antybiotyków w pożywieniu będzie miało wpływ na wielkość osobników rzędu * `+7.5 %` wagi, - * `+18.4 %` większa wariancja. + * `+18.4 %` większa wariancja wagi. Ponieważ nie można przeprowadzić badań na zwierzętach bez zgody Komisji Etyki Badań, musisz zaplanować wcześniej eksperyment i przekonać Komisję. W szczególności musisz przewidzieć ile zwierząt potrzeba by uzyskać statystycznie istotny wynik. Dysponujesz już pomiarami wag grupy kontrolnej: diff --git a/433393.md b/433393.md index 0a0520f..e6777d3 100644 --- a/433393.md +++ b/433393.md @@ -20,16 +20,19 @@ Na pola wyszło 4 grup studentów. Poniżej przedstawiony jest urobek każdego studenta (w kilogramach), z podziałem na grupy: `[15.0, 2.3, 2.8, 6.1, 15.1, 10.4, 5.5, 5.1, 13.7, 15.1, 14.8]` + `[11.2, 7.1, 12.0, 7.3, 14.6, 4.4, 11.7, 15.0, 23.0, 2.0, 12.5, 7.6, 5.9, 19.4, 13.1]` + `[14.9, 4.4, 13.0, 14.0, 17.0, 6.1, 7.2, 15.6, 9.0, 7.2, 18.3, 7.1, 10.0, 8.4]` + `[8.4, 5.6, 9.4, 17.1, 15.3, 12.2, 8.6, 8.6, 12.8, 5.8, 2.0, 12.5, 11.1, 15.1]` 1. Czy pojedynczy student który zebrał 6.7 kg. ziemniaków jest wyjątkowo leniwym studentem? 2. Czy grupa kierunku Astrologia której uczestnicy zebrali - `[13.3, 12.9, 15.7, 10.0, 9.4, 8.7, 9.3, 12.6, 21.2, 13.8, 13.2, 12.5, 9.3]` +`[13.3, 12.9, 15.7, 10.0, 9.4, 8.7, 9.3, 12.6, 21.2, 13.8, 13.2, 12.5, 9.3]` - (kg. ziemniaków) wyróżnia się w sposób statystycznie istotny? +(kg. ziemniaków) wyróżnia się w sposób statystycznie istotny? **Zadanie 3:** @@ -60,7 +63,7 @@ Co teraz można powiedzieć o skuteczności leku XYZ? Prowadzimy badania na szczurach. Przypuszczamy, że podawanie antybiotyków w pożywieniu będzie miało wpływ na wielkość osobników rzędu * `+8.0 %` wagi, - * `+20.0 %` większa wariancja. + * `+20.0 %` większa wariancja wagi. Ponieważ nie można przeprowadzić badań na zwierzętach bez zgody Komisji Etyki Badań, musisz zaplanować wcześniej eksperyment i przekonać Komisję. W szczególności musisz przewidzieć ile zwierząt potrzeba by uzyskać statystycznie istotny wynik. Dysponujesz już pomiarami wag grupy kontrolnej: diff --git a/433397.md b/433397.md index c08a72c..49ed31f 100644 --- a/433397.md +++ b/433397.md @@ -70,7 +70,7 @@ Co teraz można powiedzieć o skuteczności leku XYZ? Prowadzimy badania na szczurach. Przypuszczamy, że podawanie antybiotyków w pożywieniu będzie miało wpływ na wielkość osobników rzędu * `+8.4 %` wagi, - * `+18.6 %` większa wariancja. + * `+18.6 %` większa wariancja wagi. Ponieważ nie można przeprowadzić badań na zwierzętach bez zgody Komisji Etyki Badań, musisz zaplanować wcześniej eksperyment i przekonać Komisję. W szczególności musisz przewidzieć ile zwierząt potrzeba by uzyskać statystycznie istotny wynik. Dysponujesz już pomiarami wag grupy kontrolnej: diff --git a/433398.md b/433398.md index 62eccda..1ccbe96 100644 --- a/433398.md +++ b/433398.md @@ -24,15 +24,17 @@ Na pola wyszło 3 grup studentów. Poniżej przedstawiony jest urobek każdego studenta (w kilogramach), z podziałem na grupy: `[8.9, 6.2, 14.4, 2.0, 4.4, 19.3, 19.1, 8.0, 15.6, 8.1, 10.4, 8.0]` + `[7.2, 5.6, 2.6, 18.3, 17.5, 9.1, 16.3, 4.5, 13.0, 11.2, 7.5, 13.7, 18.9, 10.8, 8.5, 14.0]` + `[26.5, 2.0, 18.9, 14.4, 9.3, 14.7, 5.1, 7.5, 5.6, 18.5, 18.2, 2.0, 13.7, 12.2, 6.6, 7.0]` 1. Czy pojedynczy student który zebrał 14.5 kg. ziemniaków jest wyjątkowo leniwym studentem? 2. Czy grupa kierunku Astrologia której uczestnicy zebrali - `[14.2, 7.2, 12.1, 14.7, 8.6, 12.8, 5.6, 15.1, 11.7, 16.1]` +`[14.2, 7.2, 12.1, 14.7, 8.6, 12.8, 5.6, 15.1, 11.7, 16.1]` - (kg. ziemniaków) wyróżnia się w sposób statystycznie istotny? +(kg. ziemniaków) wyróżnia się w sposób statystycznie istotny? **Zadanie 3:** diff --git a/433401.md b/433401.md index 8739c14..f3789f5 100644 --- a/433401.md +++ b/433401.md @@ -70,7 +70,7 @@ Co teraz można powiedzieć o skuteczności leku XYZ? Prowadzimy badania na szczurach. Przypuszczamy, że podawanie antybiotyków w pożywieniu będzie miało wpływ na wielkość osobników rzędu * `+9.1 %` wagi, - * `+11.9 %` większa wariancja. + * `+11.9 %` większa wariancja wagi. Ponieważ nie można przeprowadzić badań na zwierzętach bez zgody Komisji Etyki Badań, musisz zaplanować wcześniej eksperyment i przekonać Komisję. W szczególności musisz przewidzieć ile zwierząt potrzeba by uzyskać statystycznie istotny wynik. Dysponujesz już pomiarami wag grupy kontrolnej: diff --git a/433404.md b/433404.md index 2e5bc93..50282ae 100644 --- a/433404.md +++ b/433404.md @@ -66,7 +66,7 @@ Co teraz można powiedzieć o skuteczności leku XYZ? Prowadzimy badania na szczurach. Przypuszczamy, że podawanie antybiotyków w pożywieniu będzie miało wpływ na wielkość osobników rzędu * `+5.8 %` wagi, - * `+17.2 %` większa wariancja. + * `+17.2 %` większa wariancja wagi. Ponieważ nie można przeprowadzić badań na zwierzętach bez zgody Komisji Etyki Badań, musisz zaplanować wcześniej eksperyment i przekonać Komisję. W szczególności musisz przewidzieć ile zwierząt potrzeba by uzyskać statystycznie istotny wynik. Dysponujesz już pomiarami wag grupy kontrolnej: diff --git a/433438.md b/433438.md index faa2200..de1dc35 100644 --- a/433438.md +++ b/433438.md @@ -70,7 +70,7 @@ Co teraz można powiedzieć o skuteczności leku XYZ? Prowadzimy badania na szczurach. Przypuszczamy, że podawanie antybiotyków w pożywieniu będzie miało wpływ na wielkość osobników rzędu * `+8.6 %` wagi, - * `+10.9 %` większa wariancja. + * `+10.9 %` większa wariancja wagi. Ponieważ nie można przeprowadzić badań na zwierzętach bez zgody Komisji Etyki Badań, musisz zaplanować wcześniej eksperyment i przekonać Komisję. W szczególności musisz przewidzieć ile zwierząt potrzeba by uzyskać statystycznie istotny wynik. Dysponujesz już pomiarami wag grupy kontrolnej: diff --git a/433468.md b/433468.md index b963b21..1181256 100644 --- a/433468.md +++ b/433468.md @@ -20,17 +20,21 @@ Na pola wyszło 5 grup studentów. Poniżej przedstawiony jest urobek każdego studenta (w kilogramach), z podziałem na grupy: `[16.0, 2.4, 9.7, 7.9, 2.9, 2.6, 15.5, 2.0, 16.0, 15.7, 2.5, 12.2, 24.4, 7.8]` + `[5.9, 11.7, 10.9, 9.4, 9.3, 16.7, 18.1, 4.6, 6.1, 14.4, 5.3, 7.9]` + `[10.1, 9.5, 6.2, 12.4, 9.4, 14.0, 12.9, 9.7]` + `[3.9, 6.8, 9.6, 16.8, 10.5, 14.8, 5.1, 12.1, 19.6, 10.6, 11.8, 5.4, 5.6, 4.7]` + `[2.4, 6.0, 2.7, 10.1, 11.6, 16.9, 11.2, 10.6, 9.9, 13.5, 13.2, 2.0]` 1. Czy pojedynczy student który zebrał 3.5999999999999996 kg. ziemniaków jest wyjątkowo leniwym studentem? 2. Czy grupa kierunku Astrologia której uczestnicy zebrali - `[16.7, 15.2, 13.0, 16.6, 11.5, 17.5, 3.0, 14.5, 9.6, 13.6, 13.9, 7.5]` +`[16.7, 15.2, 13.0, 16.6, 11.5, 17.5, 3.0, 14.5, 9.6, 13.6, 13.9, 7.5]` - (kg. ziemniaków) wyróżnia się w sposób statystycznie istotny? +(kg. ziemniaków) wyróżnia się w sposób statystycznie istotny? **Zadanie 3:** @@ -49,7 +53,7 @@ W jaki sposób (korzystając z metod statystycznych) można ocenić na którą d Prowadzimy badania na szczurach. Przypuszczamy, że podawanie antybiotyków w pożywieniu będzie miało wpływ na wielkość osobników rzędu * `+1.7 %` wagi, - * `+15.1 %` większa wariancja. + * `+15.1 %` większa wariancja wagi. Ponieważ nie można przeprowadzić badań na zwierzętach bez zgody Komisji Etyki Badań, musisz zaplanować wcześniej eksperyment i przekonać Komisję. W szczególności musisz przewidzieć ile zwierząt potrzeba by uzyskać statystycznie istotny wynik. Dysponujesz już pomiarami wag grupy kontrolnej: diff --git a/433469.md b/433469.md index 1d8731d..73dbd9e 100644 --- a/433469.md +++ b/433469.md @@ -54,7 +54,7 @@ W jaki sposób (korzystając z metod statystycznych) można ocenić na którą d Prowadzimy badania na szczurach. Przypuszczamy, że podawanie antybiotyków w pożywieniu będzie miało wpływ na wielkość osobników rzędu * `+6.5 %` wagi, - * `+17.4 %` większa wariancja. + * `+17.4 %` większa wariancja wagi. Ponieważ nie można przeprowadzić badań na zwierzętach bez zgody Komisji Etyki Badań, musisz zaplanować wcześniej eksperyment i przekonać Komisję. W szczególności musisz przewidzieć ile zwierząt potrzeba by uzyskać statystycznie istotny wynik. Dysponujesz już pomiarami wag grupy kontrolnej: diff --git a/433472.md b/433472.md index a8fc285..d53d949 100644 --- a/433472.md +++ b/433472.md @@ -24,16 +24,19 @@ Na pola wyszło 4 grup studentów. Poniżej przedstawiony jest urobek każdego studenta (w kilogramach), z podziałem na grupy: `[3.0, 11.9, 2.0, 2.1, 6.8, 3.5, 10.1, 11.9, 4.5, 14.5, 8.4, 5.8, 13.0]` + `[2.0, 7.0, 17.5, 12.5, 9.2, 9.7, 13.7, 5.5, 19.5, 11.1, 13.0, 11.2, 21.2, 13.1]` + `[4.8, 10.1, 12.2, 14.9, 11.4, 7.2, 5.6, 10.2, 10.8, 10.0, 15.9, 5.9]` + `[5.5, 11.7, 17.7, 19.4, 7.9, 9.2, 9.4, 4.4, 6.9, 8.7]` 1. Czy pojedynczy student który zebrał 6.8 kg. ziemniaków jest wyjątkowo leniwym studentem? 2. Czy grupa kierunku Astrologia której uczestnicy zebrali - `[10.4, 15.0, 6.5, 16.6, 13.8, 14.6, 17.9, 11.7, 12.1, 12.7, 15.3, 12.8, 12.1, 14.2]` +`[10.4, 15.0, 6.5, 16.6, 13.8, 14.6, 17.9, 11.7, 12.1, 12.7, 15.3, 12.8, 12.1, 14.2]` - (kg. ziemniaków) wyróżnia się w sposób statystycznie istotny? +(kg. ziemniaków) wyróżnia się w sposób statystycznie istotny? **Zadanie 3:** diff --git a/433474.md b/433474.md index e604987..0952792 100644 --- a/433474.md +++ b/433474.md @@ -24,15 +24,17 @@ Na pola wyszło 3 grup studentów. Poniżej przedstawiony jest urobek każdego studenta (w kilogramach), z podziałem na grupy: `[12.9, 19.7, 6.3, 8.4, 12.3, 11.7, 13.3, 6.2, 13.1, 6.0]` + `[13.9, 8.9, 8.8, 7.4, 2.0, 16.9, 7.2, 4.0, 10.9, 12.6, 2.0, 9.6, 12.3, 2.0, 5.0]` + `[5.6, 11.9, 9.6, 6.1, 16.7, 6.5, 11.4, 3.9, 13.6, 9.7, 2.0, 15.7, 8.3, 13.7]` 1. Czy pojedynczy student który zebrał 7.7 kg. ziemniaków jest wyjątkowo leniwym studentem? 2. Czy grupa kierunku Astrologia której uczestnicy zebrali - `[9.4, 14.1, 16.2, 13.8, 13.2, 21.6, 11.9, 9.4, 13.2, 20.6, 12.7, 11.1, 13.3]` +`[9.4, 14.1, 16.2, 13.8, 13.2, 21.6, 11.9, 9.4, 13.2, 20.6, 12.7, 11.1, 13.3]` - (kg. ziemniaków) wyróżnia się w sposób statystycznie istotny? +(kg. ziemniaków) wyróżnia się w sposób statystycznie istotny? **Zadanie 3:** diff --git a/433476.md b/433476.md index 0de3309..8ac3af4 100644 --- a/433476.md +++ b/433476.md @@ -20,16 +20,19 @@ Na pola wyszło 4 grup studentów. Poniżej przedstawiony jest urobek każdego studenta (w kilogramach), z podziałem na grupy: `[12.2, 2.7, 12.0, 2.0, 12.4, 7.6, 7.9, 6.1, 4.8, 4.8, 10.4, 9.6]` + `[7.1, 8.2, 4.4, 14.9, 14.4, 9.8, 9.9, 11.4, 13.7, 4.0]` + `[12.9, 7.2, 7.3, 2.0, 16.8, 7.3, 8.2, 11.8, 10.6, 12.6, 18.2]` + `[2.0, 4.7, 19.6, 13.1, 12.0, 5.9, 8.1, 11.2, 13.0, 7.9, 17.1]` 1. Czy pojedynczy student który zebrał 15.4 kg. ziemniaków jest wyjątkowo leniwym studentem? 2. Czy grupa kierunku Astrologia której uczestnicy zebrali - `[11.0, 9.7, 16.6, 8.6, 15.9, 11.8, 8.6, 10.5, 8.6, 9.8]` +`[11.0, 9.7, 16.6, 8.6, 15.9, 11.8, 8.6, 10.5, 8.6, 9.8]` - (kg. ziemniaków) wyróżnia się w sposób statystycznie istotny? +(kg. ziemniaków) wyróżnia się w sposób statystycznie istotny? **Zadanie 3:** diff --git a/433477.md b/433477.md index d01758f..35aa6e3 100644 --- a/433477.md +++ b/433477.md @@ -58,7 +58,7 @@ W jaki sposób (korzystając z metod statystycznych) można ocenić na którą d Prowadzimy badania na szczurach. Przypuszczamy, że podawanie antybiotyków w pożywieniu będzie miało wpływ na wielkość osobników rzędu * `+9.7 %` wagi, - * `+12.5 %` większa wariancja. + * `+12.5 %` większa wariancja wagi. Ponieważ nie można przeprowadzić badań na zwierzętach bez zgody Komisji Etyki Badań, musisz zaplanować wcześniej eksperyment i przekonać Komisję. W szczególności musisz przewidzieć ile zwierząt potrzeba by uzyskać statystycznie istotny wynik. Dysponujesz już pomiarami wag grupy kontrolnej: diff --git a/433478.md b/433478.md index 75f4f11..1d39561 100644 --- a/433478.md +++ b/433478.md @@ -20,17 +20,21 @@ Na pola wyszło 5 grup studentów. Poniżej przedstawiony jest urobek każdego studenta (w kilogramach), z podziałem na grupy: `[9.0, 14.3, 9.2, 6.6, 7.5, 12.2, 12.4, 8.3, 11.6, 10.2, 7.8, 10.6, 7.3]` + `[5.5, 6.5, 17.2, 8.0, 20.9, 14.6, 18.9, 14.2, 10.6, 10.2, 9.1, 32.2, 15.2, 5.2, 10.6, 20.3]` + `[6.4, 17.7, 5.9, 6.9, 5.1, 14.4, 12.9, 22.7, 16.6, 8.2, 20.1, 9.1, 11.5, 7.7]` + `[2.0, 6.7, 4.0, 7.4, 6.2, 10.1, 4.2, 11.2, 3.4, 4.9, 10.8, 15.8, 2.0]` + `[19.2, 11.8, 10.8, 6.4, 11.3, 5.6, 9.7, 13.2, 11.7, 8.4, 3.9, 6.6, 5.1, 22.1]` 1. Czy pojedynczy student który zebrał 14.9 kg. ziemniaków jest wyjątkowo leniwym studentem? 2. Czy grupa kierunku Astrologia której uczestnicy zebrali - `[17.8, 9.9, 8.0, 12.8, 15.3, 8.5, 6.9, 13.2, 16.7, 20.0, 17.2, 11.3, 17.2, 17.5]` +`[17.8, 9.9, 8.0, 12.8, 15.3, 8.5, 6.9, 13.2, 16.7, 20.0, 17.2, 11.3, 17.2, 17.5]` - (kg. ziemniaków) wyróżnia się w sposób statystycznie istotny? +(kg. ziemniaków) wyróżnia się w sposób statystycznie istotny? **Zadanie 3:** @@ -49,7 +53,7 @@ W jaki sposób (korzystając z metod statystycznych) można ocenić na którą d Prowadzimy badania na szczurach. Przypuszczamy, że podawanie antybiotyków w pożywieniu będzie miało wpływ na wielkość osobników rzędu * `+6.3 %` wagi, - * `+19.5 %` większa wariancja. + * `+19.5 %` większa wariancja wagi. Ponieważ nie można przeprowadzić badań na zwierzętach bez zgody Komisji Etyki Badań, musisz zaplanować wcześniej eksperyment i przekonać Komisję. W szczególności musisz przewidzieć ile zwierząt potrzeba by uzyskać statystycznie istotny wynik. Dysponujesz już pomiarami wag grupy kontrolnej: diff --git a/433480.md b/433480.md index d807f09..275857a 100644 --- a/433480.md +++ b/433480.md @@ -24,17 +24,21 @@ Na pola wyszło 5 grup studentów. Poniżej przedstawiony jest urobek każdego studenta (w kilogramach), z podziałem na grupy: `[9.5, 14.8, 13.6, 17.8, 7.3, 2.0, 7.5, 11.6]` + `[20.2, 11.7, 15.1, 8.5, 9.6, 9.8, 17.1, 17.2]` + `[3.2, 5.8, 7.0, 7.7, 9.0, 4.3, 18.0, 14.9, 3.3, 18.9, 4.1, 11.1, 12.5]` + `[13.9, 6.5, 13.3, 10.6, 3.2, 9.0, 13.4, 19.4, 7.4, 2.0, 5.3]` + `[2.3, 2.0, 17.7, 18.4, 7.8, 2.0, 11.2, 9.8, 13.9, 5.7, 3.8, 15.9]` 1. Czy pojedynczy student który zebrał 16.8 kg. ziemniaków jest wyjątkowo leniwym studentem? 2. Czy grupa kierunku Astrologia której uczestnicy zebrali - `[13.6, 15.4, 19.7, 15.9, 6.1, 19.7, 20.8, 16.2, 12.5, 17.7, 11.0, 14.5, 9.5, 11.9]` +`[13.6, 15.4, 19.7, 15.9, 6.1, 19.7, 20.8, 16.2, 12.5, 17.7, 11.0, 14.5, 9.5, 11.9]` - (kg. ziemniaków) wyróżnia się w sposób statystycznie istotny? +(kg. ziemniaków) wyróżnia się w sposób statystycznie istotny? **Zadanie 3:** diff --git a/433503.md b/433503.md index c1cd5f5..e69e25f 100644 --- a/433503.md +++ b/433503.md @@ -58,7 +58,7 @@ W jaki sposób (korzystając z metod statystycznych) można ocenić na którą d Prowadzimy badania na szczurach. Przypuszczamy, że podawanie antybiotyków w pożywieniu będzie miało wpływ na wielkość osobników rzędu * `+10.9 %` wagi, - * `+15.5 %` większa wariancja. + * `+15.5 %` większa wariancja wagi. Ponieważ nie można przeprowadzić badań na zwierzętach bez zgody Komisji Etyki Badań, musisz zaplanować wcześniej eksperyment i przekonać Komisję. W szczególności musisz przewidzieć ile zwierząt potrzeba by uzyskać statystycznie istotny wynik. Dysponujesz już pomiarami wag grupy kontrolnej: diff --git a/440042.md b/440042.md index 3d5e2bc..9a1a651 100644 --- a/440042.md +++ b/440042.md @@ -58,7 +58,7 @@ W jaki sposób (korzystając z metod statystycznych) można ocenić na którą d Prowadzimy badania na szczurach. Przypuszczamy, że podawanie antybiotyków w pożywieniu będzie miało wpływ na wielkość osobników rzędu * `+9.5 %` wagi, - * `+14.9 %` większa wariancja. + * `+14.9 %` większa wariancja wagi. Ponieważ nie można przeprowadzić badań na zwierzętach bez zgody Komisji Etyki Badań, musisz zaplanować wcześniej eksperyment i przekonać Komisję. W szczególności musisz przewidzieć ile zwierząt potrzeba by uzyskać statystycznie istotny wynik. Dysponujesz już pomiarami wag grupy kontrolnej: