17 lines
1.1 KiB
Plaintext
17 lines
1.1 KiB
Plaintext
|
user Dzień dobry hello()
|
||
|
system Witam w systemie sprzedaży biletów kinowych. Jak mogę Ci pomóc? welcomemsg()
|
||
|
user Dzień dobry, chciałabym złożyć reklamację biletów inform(complaint)
|
||
|
system Jaki jest powód reklamacji? reqmore()
|
||
|
user Film miał zacząć się o 19, natomiast pracownicy kina odmówili mi wpuszczenia na seans do godziny 19:30, przez co nie mogłam zobaczyć wszystkich reklam 🙁 inform()
|
||
|
system Proszę o podanie numeru konta do zwrotu środków request(bankAccountNumber)
|
||
|
user 12093098490832030210334434 inform(bankAccountNumber=12093098490832030210334434)
|
||
|
system Czy bilet był kupowany stacjonarnie czy przez internet? request(purchaseType)
|
||
|
user przez internet inform(purchaseType=przez internet)
|
||
|
system poproszę o podanie numeru telefonu w celu weryfikacji request(phone)
|
||
|
user 485554893 inform(phone=485554893)
|
||
|
system Dziękuję, to wszystkie informacje jakich potrzebuję. W ciągu tygodnia zostanie Pani poinformowana o rozpatrzeniu reklamacji. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zwrot środków powinien znaleźć się na Pani koncie w ciągu tygodnia. affirm()&inform(complaintReceived)
|
||
|
user Dziękuję ack()
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|