29 lines
2.0 KiB
Plaintext
29 lines
2.0 KiB
Plaintext
|
user Cześć hello
|
||
|
system Witam w systemie sprzedaży biletów kinowych. Jak mogę Ci pomóc? welcomemsg
|
||
|
user Chciałbym obejrzeć film inform()&help()
|
||
|
system Dzisiaj gramy Sing 2, Inni ludzie, Batman oraz Jakoś to będzie offer(availableMovies)
|
||
|
user Chce iść na jakoś to będzie inform(movie=Jakoś to będzie)
|
||
|
system Dobrze, Jakoś to będzie wyświetlamy o 16:30, 19:15 oraz o 20:45 inform(title=Jakoś to będzie,time=16:30, 19:15, 20:45)
|
||
|
user Wybieram godzinę 20:45 offer(time=16:30, 19:15 oraz o 20:45)
|
||
|
system Ile biletów chciałby Pan zarezerwować? request(ticketsNumber)
|
||
|
user 20 infrom(ticketsNumber=20)
|
||
|
system Bilety normalne czy ulgowe? request(ticketType)
|
||
|
user Bilety ulgowe inform(ticketType=ulgowy)
|
||
|
system Czy grupa może być rozdzielona między dwa rzędy? reqmore()
|
||
|
user Tak affirm
|
||
|
system Mogę Panu zaproponować miejsca 4-13 w rzędach J i K (powyżej środka sali) offer(seats=4-13J/K)
|
||
|
user Może być ack
|
||
|
system Proszę o podanie maila i numeru telefonu, na które chce Pan dokonać rezerwacji. request(mail, phone)
|
||
|
user nie chce podawać numeru telefonu deny(phone)
|
||
|
system to proszę kupić bilet w kasie kina inform()
|
||
|
user lalalalili@gmai.com, 111222111 inform(email=lalalalili@gmai.com, phone=111222111)
|
||
|
system Dziękuję, na podany adres e-mail otrzyma Pan wkrótce potwierdzenie rezerwacji. Czy mogę w czymś jeszcze pomóc? affirm, inform
|
||
|
user Ile minut przed senansem muszę być na miejscu, aby odebrać bilet? reqmore()
|
||
|
system Bilety należy odebrać przynajmniej 15 minut przed seansem. inform()
|
||
|
user Co w przypadku gdy się spóźnie? reqmore
|
||
|
system Może Pan opłacić rezerwację poprzez link znajdujący się w mailu potwierdzającym rezerwację. Płatności nalezy dokonać również na conajmniej 15 minut przed seansem, w przeciwnym wypadku rezerwacja zostanie anulowana. inform
|
||
|
user Rozumiem ack
|
||
|
system Czy mogę w czymś jeszcze Panu pomóc? inform
|
||
|
user Nie deny
|
||
|
user Dziękuje za obsługe thankyou&bye
|
||
|
system Dziękuję za rozmowę, miłego dnia! thankyou&bye
|