Merge branch 'master' of https://git.wmi.amu.edu.pl/s449288/aitech-sd-lab
merge data
This commit is contained in:
commit
101732b88c
@ -1,30 +1,30 @@
|
||||
user Witam
|
||||
system Witam w systemie sprzedaży biletów kinowych. Jak mogę Ci pomóc?
|
||||
user Jakie są najbliższe seanse?
|
||||
system Batman o godzinie 16:30, Sing 2 o 15:00 oraz Inni ludzie o 17:30
|
||||
user W jakim kinie?
|
||||
system W kinie Cinema City Poznań Plaza
|
||||
user Gdzie jest to kino?
|
||||
system CH Plaza, Drużbickiego 2, 61-693 Poznań
|
||||
user Ile kosztują bielty na Sing 2?
|
||||
system Bilet normalny kosztuje 25 zł, bilet ulgowy 18 zł
|
||||
user W jaki inny dzień bilety kosztują mniej?
|
||||
system Takie ceny obowiązują od poniedziałku do czwartku. Od piątku do niedzieli bilety są droższe.
|
||||
user Rozumiem. Chcę w takim razie zarezerwować dwa bilety na Sign 2
|
||||
system Dobrze, bilety normalne czy ulgowe?
|
||||
user Jeden normalny i ulgowy
|
||||
system Proszę o podanie adresu e-mail oraz numeru telefonu, na które zostanie wysłane potwierdzenie rezerwacji
|
||||
user emkarcinos42069@buziaczek.pl 123123123
|
||||
system Dziękuję, potwierdzenie zostało wysłane. Czy mogę w czymś jeszcze Panu pomóc?
|
||||
user A jakie miejsca zostały zarezerwowane?
|
||||
system Miejsca 8,9 w rzędzie J
|
||||
user Chciałbym miejsca najbliżej ekranu
|
||||
system Wszystkie miejsca bliżej ekranu zostały już wcześniej zarezerwowane
|
||||
user A jakie są miejsca najbliżej ekranu?
|
||||
system Najbliżej ekranu są miejsca w rzędzie A, jednak zostały już wcześniej zarezerwowane
|
||||
user A jakie są DOSTĘPNE miejsca najbliżej ekranu?
|
||||
system Te, które zostały już dla Pana zarezerwowane - miejsca 8,9 w rzędzie J
|
||||
user Rozumiem. Dziękuję
|
||||
user Witam hello
|
||||
system Witam w systemie sprzedaży biletów kinowych. Jak mogę Ci pomóc? welcomemsg
|
||||
user Jakie są najbliższe seanse? request(date, time, title)
|
||||
system Batman o godzinie 16:30, Sing 2 o 15:00 oraz Inni ludzie o 17:30 offer(title=Batman, Sing2, Inni ludzie & time=16:30, 15:00, 17:30)
|
||||
user W jakim kinie? request(location)
|
||||
system W kinie Cinema City Poznań Plaza inform(location=Poznan Plaza)
|
||||
user Gdzie jest to kino? request(location)
|
||||
system CH Plaza, Drużbickiego 2, 61-693 Poznań inform(location)
|
||||
user Ile kosztują bielty na Sing 2? request(ticket_price)
|
||||
system Bilet normalny kosztuje 25 zł, bilet ulgowy 18 zł inform(ticket_price)
|
||||
user W jaki inny dzień bilety kosztują mniej? reqmore
|
||||
system Takie ceny obowiązują od poniedziałku do czwartku. Od piątku do niedzieli bilety są droższe. inform(ticket_priice)
|
||||
user Rozumiem. Chcę w takim razie zarezerwować dwa bilety na Sing 2 ack&request(quantity=2, title=Sing 2)
|
||||
system Dobrze, bilety normalne czy ulgowe? affirm&reqmore(ticket_type)
|
||||
user Jeden normalny i ulgowy inform(ticket_type)
|
||||
system Proszę o podanie adresu e-mail oraz numeru telefonu, na które zostanie wysłane potwierdzenie rezerwacji request(email&phone)
|
||||
user emkarcinos42069@buziaczek.pl 123123123 inform(email=emkarcinos42069@buziaczek.pl &phone=123123123)
|
||||
system Dziękuję, potwierdzenie zostało wysłane. Czy mogę w czymś jeszcze Panu pomóc? affirm&reqmore
|
||||
user A jakie miejsca zostały zarezerwowane? request(seats)
|
||||
system Miejsca 8,9 w rzędzie J inform(seats)
|
||||
user Chciałbym miejsca najbliżej ekranu request(seats)
|
||||
system Wszystkie miejsca bliżej ekranu zostały już wcześniej zarezerwowane inform(seats)
|
||||
user A jakie są miejsca najbliżej ekranu? request(seats)
|
||||
system Najbliżej ekranu są miejsca w rzędzie A, jednak zostały już wcześniej zarezerwowane inform(seats)
|
||||
user A jakie są DOSTĘPNE miejsca najbliżej ekranu? request(seats)
|
||||
system Te, które zostały już dla Pana zarezerwowane - miejsca 8,9 w rzędzie J inform(seats)
|
||||
user Rozumiem. Dziękuję ack&thankyou
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
Can't render this file because it has a wrong number of fields in line 2.
|
@ -1,7 +1,7 @@
|
||||
user Witam
|
||||
system Witam w systemie sprzedaży biletów kinowych. Jak mogę Ci pomóc?
|
||||
user Jaki jest repertuar na ten tydzień w kinie Rialto?
|
||||
system W tym tygodniu gramy Piosenki o miłości, Inni ludzie oraz Najgorszy człowiek na świecie
|
||||
user Jakie są godziny tych seansów?
|
||||
system Czy interesuje Pana konkretny dzień?
|
||||
user Cały tydzień
|
||||
user Witam hello
|
||||
system Witam w systemie sprzedaży biletów kinowych. Jak mogę Ci pomóc? welcomemsg
|
||||
user Jaki jest repertuar na ten tydzień w kinie Rialto? request(title, date, time)
|
||||
system W tym tygodniu gramy Piosenki o miłości, Inni ludzie oraz Najgorszy człowiek na świecie inform(title)
|
||||
user Jakie są godziny tych seansów? request(time)
|
||||
system Czy interesuje Pana konkretny dzień? offer(date)
|
||||
user Cały tydzień inform(date)
|
||||
|
|
@ -1,9 +1,9 @@
|
||||
user Dzień dobry!
|
||||
system Witam w systemie sprzedaży biletów kinowych. Jak mogę Ci pomóc?
|
||||
user Chciałbym kupić seans
|
||||
user Bilet na seans
|
||||
system Dzisiaj gramy Sing 2, Inni ludzie, Batman oraz Jakoś to będzie
|
||||
user Poproszę bilet na ostatni seans Batmana
|
||||
system Ostatni seans Batmana odbędzie się o 20:30. Poproszę o podanie adresu e-mail oraz numeru telefonu w celu dokonania rezerwacji
|
||||
user test@test.pl
|
||||
user 123456789
|
||||
user Dzień dobry! hello
|
||||
system Witam w systemie sprzedaży biletów kinowych. Jak mogę Ci pomóc? welcomemsg
|
||||
user Chciałbym kupić seans request(unknown)
|
||||
user Bilet na seans request(ticket)
|
||||
system Dzisiaj gramy Sing 2, Inni ludzie, Batman oraz Jakoś to będzie inform(title)
|
||||
user Poproszę bilet na ostatni seans Batmana request(ticket, time, title)
|
||||
system Ostatni seans Batmana odbędzie się o 20:30. Poproszę o podanie adresu e-mail oraz numeru telefonu w celu dokonania rezerwacji inform(title, time)&request(email, phone)
|
||||
user test@test.pl inform(email)
|
||||
user 123456789 inform(phone)
|
||||
|
|
@ -1,22 +1,19 @@
|
||||
user Dzień dobry
|
||||
system Witam w systemie sprzedaży biletów kinowych. Jak mogę Ci pomóc?
|
||||
user Chciał bym zamówić bilet na film Minionki dzisiaj o 18.30
|
||||
system Bilet normalny czy ulgowy?
|
||||
user jakie są dostępne ulgi?
|
||||
system Bilet normalny kosztuje 25 zł, bilet ulgowy 18 zł. Ulga jest dostępna dla młodzieży szkolnej oraz studentów
|
||||
user poprosze bilet ulgowy
|
||||
system Czy ma Pan jakieś preferencje co do miejsc na sali?
|
||||
user tak, daleko od ekranu
|
||||
system Mogę zaproponować Panu miejsce 9 w ostatnim rzędzie
|
||||
user dobrze
|
||||
system Proszę o podanie maila i telefonu w celu dokończenia rezerwacji.
|
||||
user 123@132.pl
|
||||
user 123456789
|
||||
system Na podanego przez Pana maila zostanie wysłane potwierdzenie. Jeżeli będzie Pan chciał zapłacić przez internet to link do płatności także będzie w tej wiadomości. Może Pan także zapłacić za bilety w kasie kina przed seansem. Czy mogę w czymś jeszcze Panu pomóc?
|
||||
user czy na miejscu mozna kupić popcorn?
|
||||
system Tak, bar jest czynny w godzinach pracy kina
|
||||
user dziękuje
|
||||
system Dziękuję za rozmowę, miłego dnia!
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
user Dzień dobry hello
|
||||
system Witam w systemie sprzedaży biletów kinowych. Jak mogę Ci pomóc? welcomemsg
|
||||
user Chciał bym zamówić bilet na film Minionki dzisiaj o 18.30 inform(movie=Minionki, date=dzisiaj, time=18:30)
|
||||
system Bilet normalny czy ulgowy? request(ticketType)
|
||||
user jakie są dostępne ulgi? reqmore(ticketType)
|
||||
system Bilet normalny kosztuje 25 zł, bilet ulgowy 18 zł. Ulga jest dostępna dla młodzieży szkolnej oraz studentów inform(ticketType)
|
||||
user poprosze bilet ulgowy inform(numberOfTickets=1&ticketType=ulgowy)
|
||||
system Czy ma Pan jakieś preferencje co do miejsc na sali? request(seatPlacement)
|
||||
user tak, daleko od ekranu inform(seatPlacement=daleko od ekranu)
|
||||
system Mogę zaproponować Panu miejsce 9 w ostatnim rzędzie offer(seatPlacement=(seat=9, row=ostatni))
|
||||
user dobrze affirm
|
||||
system Proszę o podanie maila i telefonu w celu dokończenia rezerwacji. request(e-mail, phone)
|
||||
user 123@132.pl inform(e-mail=123@132.pl)
|
||||
user 123456789 inform(phone=123456789)
|
||||
system Na podanego przez Pana maila zostanie wysłane potwierdzenie. Jeżeli będzie Pan chciał zapłacić przez internet to link do płatności także będzie w tej wiadomości. Może Pan także zapłacić za bilety w kasie kina przed seansem. Czy mogę w czymś jeszcze Panu pomóc? inform(confirmationEmail, paymentOpt)
|
||||
user czy na miejscu mozna kupić popcorn? request(foodAvailability)
|
||||
system Tak, bar jest czynny w godzinach pracy kina inform(foodAvailability)
|
||||
user dziękuje thankyou
|
||||
system Dziękuję za rozmowę, miłego dnia! thankyou, bye
|
|
@ -1,16 +1,16 @@
|
||||
user Dzień dobry
|
||||
system Witam w systemie sprzedaży biletów kinowych. Jak mogę Ci pomóc?
|
||||
user Dzień dobry, chciałabym złożyć reklamację biletów
|
||||
system Jaki jest powód reklamacji?
|
||||
user Film miał zacząć się o 19, natomiast pracownicy kina odmówili mi wpuszczenia na seans do godziny 19:30, przez co nie mogłam zobaczyć wszystkich reklam 🙁
|
||||
system Proszę o podanie numeru konta do zwrotu środków
|
||||
user 12093098490832030210334434
|
||||
system Czy bilet był kupowany stacjonarnie czy przez internet?
|
||||
user przez internet
|
||||
system poproszę o podanie numeru telefonu w celu weryfikacji
|
||||
user 485554893
|
||||
system Dziękuję, to wszystkie informacje jakich potrzebuję. W ciągu tygodnia zostanie Pani poinformowana o rozpatrzeniu reklamacji. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zwrot środków powinien znaleźć się na Pani koncie w ciągu tygodnia.
|
||||
user Dziękuję
|
||||
user Dzień dobry hello
|
||||
system Witam w systemie sprzedaży biletów kinowych. Jak mogę Ci pomóc? welcomemsg
|
||||
user Dzień dobry, chciałabym złożyć reklamację biletów inform(complaint)
|
||||
system Jaki jest powód reklamacji? reqmore()
|
||||
user Film miał zacząć się o 19, natomiast pracownicy kina odmówili mi wpuszczenia na seans do godziny 19:30, przez co nie mogłam zobaczyć wszystkich reklam 🙁 inform
|
||||
system Proszę o podanie numeru konta do zwrotu środków request(bankAccountNumber)
|
||||
user 12093098490832030210334434 inform(bankAccountNumber=12093098490832030210334434)
|
||||
system Czy bilet był kupowany stacjonarnie czy przez internet? request(purchaseType)
|
||||
user przez internet inform(purchaseType=przez internet)
|
||||
system poproszę o podanie numeru telefonu w celu weryfikacji request(phone)
|
||||
user 485554893 inform(phone=485554893)
|
||||
system Dziękuję, to wszystkie informacje jakich potrzebuję. W ciągu tygodnia zostanie Pani poinformowana o rozpatrzeniu reklamacji. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zwrot środków powinien znaleźć się na Pani koncie w ciągu tygodnia. affirm&inform(complaintReceived)
|
||||
user Dziękuję ack
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
|
@ -1,32 +1,32 @@
|
||||
user Cześć
|
||||
system Witam w systemie sprzedaży biletów kinowych. Jak mogę Ci pomóc?
|
||||
user Chciałbym obejrzeć film
|
||||
system Dzisiaj gramy Sing 2, Inni ludzie, Batman oraz Jakoś to będzie
|
||||
user Chce iść na jakoś to będzie
|
||||
system Dobrze, Jakoś to będzie wyświetlamy o 16:30, 19:15 oraz o 20:45
|
||||
user Wybieram godzinę 20:45
|
||||
system Ile biletów chciałby Pan zarezerwować?
|
||||
user 20
|
||||
system Bilety normalne czy ulgowe?
|
||||
user Bilety ulgowe
|
||||
system Czy grupa może być rozdzielona między dwa rzędy?
|
||||
user Tak
|
||||
system Mogę Panu zaproponować miejsca 4-13 w rzędach J i K (powyżej środka sali)
|
||||
user Może być
|
||||
system Proszę o podanie maila i numeru telefonu, na które chce Pan dokonać rezerwacji.
|
||||
user nie chce podawać numeru telefonu
|
||||
system to proszę kupić bilet w kasie kina
|
||||
user lalalalili@gmai.com, 111222111
|
||||
system Dziękuję, na podany adres e-mail otrzyma Pan wkrótce potwierdzenie rezerwacji. Czy mogę w czymś jeszcze pomóc?
|
||||
user Ile minut przed senansem muszę być na miejscu, aby odebrać bilet?
|
||||
system Bilety należy odebrać przynajmniej 15 minut przed seansem.
|
||||
user Co w przypadku gdy się spóźnie?
|
||||
system Może Pan opłacić rezerwację poprzez link znajdujący się w mailu potwierdzającym rezerwację. Płatności nalezy dokonać również na conajmniej 15 minut przed seansem, w przeciwnym wypadku rezerwacja zostanie anulowana.
|
||||
user Rozumiem
|
||||
system Czy mogę w czymś jeszcze Panu pomóc?
|
||||
user Nie
|
||||
user Dziękuje za obsługe
|
||||
system Dziękuję za rozmowę, miłego dnia!
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
user Cześć hello
|
||||
system Witam w systemie sprzedaży biletów kinowych. Jak mogę Ci pomóc? welcomemsg
|
||||
user Chciałbym obejrzeć film inform()&help()
|
||||
system Dzisiaj gramy Sing 2, Inni ludzie, Batman oraz Jakoś to będzie offer(availableMovies)
|
||||
user Chce iść na jakoś to będzie inform(movie=Jakoś to będzie)
|
||||
system Dobrze, Jakoś to będzie wyświetlamy o 16:30, 19:15 oraz o 20:45 inform(title=Jakoś to będzie&time=16:30, 19:15, 20:45)
|
||||
user Wybieram godzinę 20:45 offer(time=16:30, 19:15 oraz o 20:45)
|
||||
system Ile biletów chciałby Pan zarezerwować? request(ticketsNumber)
|
||||
user 20 infrom(ticketsNumber=20)
|
||||
system Bilety normalne czy ulgowe? request(ticketType)
|
||||
user Bilety ulgowe inform(ticketType=ulgowy)
|
||||
system Czy grupa może być rozdzielona między dwa rzędy? reqmore()
|
||||
user Tak affirm
|
||||
system Mogę Panu zaproponować miejsca 4-13 w rzędach J i K (powyżej środka sali) offer(seats=4-13J/K)
|
||||
user Może być ack
|
||||
system Proszę o podanie maila i numeru telefonu, na które chce Pan dokonać rezerwacji. request(mail, phone)
|
||||
user nie chce podawać numeru telefonu deny(phone)
|
||||
system to proszę kupić bilet w kasie kina inform()
|
||||
user lalalalili@gmai.com, 111222111 inform(email=lalalalili@gmai.com, phone=111222111)
|
||||
system Dziękuję, na podany adres e-mail otrzyma Pan wkrótce potwierdzenie rezerwacji. Czy mogę w czymś jeszcze pomóc? affirm, inform
|
||||
user Ile minut przed senansem muszę być na miejscu, aby odebrać bilet? reqmore()
|
||||
system Bilety należy odebrać przynajmniej 15 minut przed seansem. inform()
|
||||
user Co w przypadku gdy się spóźnie? reqmore
|
||||
system Może Pan opłacić rezerwację poprzez link znajdujący się w mailu potwierdzającym rezerwację. Płatności nalezy dokonać również na conajmniej 15 minut przed seansem, w przeciwnym wypadku rezerwacja zostanie anulowana. inform
|
||||
user Rozumiem ack
|
||||
system Czy mogę w czymś jeszcze Panu pomóc? inform
|
||||
user Nie deny
|
||||
user Dziękuje za obsługe thankyou&bye
|
||||
system Dziękuję za rozmowę, miłego dnia! thankyou&bye
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
Can't render this file because it has a wrong number of fields in line 30.
|
@ -1,22 +1,22 @@
|
||||
user Dzień dobry.
|
||||
system Witam w systemie sprzedaży biletów kinowych. Jak mogę Ci pomóc?
|
||||
user Jakie płatności przyjmujecie?
|
||||
user Cześć bocie
|
||||
system Płatność kartą, BLIKiem oraz gotówką
|
||||
user Co można u was zjeść?
|
||||
system Nic, bar jest tymczasowo nieczynny
|
||||
user Dobra, czy jutro gracie batman?
|
||||
system Tak, jutro film Batman wyświetlany jest o: 15:30, 17:15, 19:30 oraz o 20:45
|
||||
user A Uncharted
|
||||
system Tak, jutro film Batman wyświetlany jest o 16:15 i 19:30
|
||||
system Tak, jutro film Uncharted wyświetlany jest o 16:15 i 19:30
|
||||
user 19:30
|
||||
system Ile biletów chciałby Pan zarezerwować?
|
||||
user 6
|
||||
system Jaki rodzaj biletów? Normalne czy ulgowe?
|
||||
user 3 normalne i 3 ulgowe
|
||||
system Jedyny rząd, którym dostępne jest 6 miejsc to rząd H (mniej więcej w połowie sali)
|
||||
user Ok
|
||||
system Dobrze, na podanego przez Pana maila zostanie wysłane potwierdzenie rezerwacji. Czy mogę Panu jeszcze w czymś pomóc?
|
||||
user Dziękuję systemie
|
||||
system Dziękuję, miłego dnia!
|
||||
user Dzień dobry. hello
|
||||
system Witam w systemie sprzedaży biletów kinowych. Jak mogę Ci pomóc? welcomemsg
|
||||
user Jakie płatności przyjmujecie? request(paymentMethod)
|
||||
user Cześć bocie hello()
|
||||
system Płatność kartą, BLIKiem oraz gotówką inform(paymentMethod)
|
||||
user Co można u was zjeść? request(foodAvailibility)
|
||||
system Nic, bar jest tymczasowo nieczynny inform(foodAvailibility=none)
|
||||
user Dobra, czy jutro gracie batman? ack&request(time)
|
||||
system Tak, jutro film Batman wyświetlany jest o: 15:30, 17:15, 19:30 oraz o 20:45 inform(title=Batman%time=15:30, 17:15, 19:30, 20:45)
|
||||
user A Uncharted request(time)
|
||||
system Tak, jutro film Batman wyświetlany jest o 16:15 i 19:30 inform(time=16:15, 19:30 & title=Batman)
|
||||
system Tak, jutro film Uncharted wyświetlany jest o 16:15 i 19:30 inform(time=16:15, 19:30 & title=Uncharted)
|
||||
user 19:30 inform(time=19:30)
|
||||
system Ile biletów chciałby Pan zarezerwować? request(quantity)
|
||||
user 6 inform(quantity=6)
|
||||
system Jaki rodzaj biletów? Normalne czy ulgowe? request(ticketType)
|
||||
user 3 normalne i 3 ulgowe inform(normalQuantity=3, reducedQuantity=3)
|
||||
system Jedyny rząd, którym dostępne jest 6 miejsc to rząd H (mniej więcej w połowie sali) inform(seats=6SeatsInRowH)
|
||||
user Ok ack()
|
||||
system Dobrze, na podanego przez Pana maila zostanie wysłane potwierdzenie rezerwacji. Czy mogę Panu jeszcze w czymś pomóc? ack&inform(confirmation=sent)&offer
|
||||
user Dziękuję systemie thankyou
|
||||
system Dziękuję, miłego dnia! thankyou&bye
|
||||
|
Can't render this file because it has a wrong number of fields in line 12.
|
@ -1,36 +1,36 @@
|
||||
user Elo
|
||||
system Witam w systemie sprzedaży biletów kinowych. Jak mogę Ci pomóc?
|
||||
user Chcę iść do kina
|
||||
user CHCĘ IŚĆ DO KINA
|
||||
system KIEDY? I NA CO?
|
||||
user A co macie
|
||||
system Sing 2, Inni ludzie, Batman, Jakoś to będzie
|
||||
user No pewnie jakoś będzie. Na fanstaczne zernęta proszę zatem.
|
||||
system Niestety nie wyświetlamy takiego filmu.
|
||||
user A co gracie?
|
||||
system Sing 2, Inni ludzie, Batman, Jakoś to będzie
|
||||
user A jutro?
|
||||
system Ambulans, Batman, Śmierć na Nilu
|
||||
user to na dzisiaj na śmirc na nilu
|
||||
system o której godzinie?
|
||||
user woeczprkem moze
|
||||
system dobrze, dostępne są miejsca na seans o 19:30
|
||||
user A później nie ma?
|
||||
system Dostępne są także miejsca na seans o 20:45
|
||||
user No dobła
|
||||
system Ile miejsc chciałaby Pani zarezerwować?
|
||||
user Jedno dla mnie, drugie dla kota
|
||||
system Bilety normalne czy ulgowe?
|
||||
user A jest ulga dla zwierząt?
|
||||
system Nie, nie ma ulgi dla zwierząt
|
||||
user To jeden tylko dla mnie proszę
|
||||
system Proszę o podanie adresu e-mail oraz numeru telefonu w celu dokonania rezerwacji
|
||||
user iwona.christop@gmail.com, 7368507466
|
||||
system Czy odpowiada pani miejsce 9 w rzędzie J?
|
||||
user A gdzie się znajduje?
|
||||
system Dwa rzędy powyżej środka sali
|
||||
user No dobła, niech będzie
|
||||
system Miejsca zostały zarezerwowane, wkrótce powinna Pani otrzymać potwierdzenie. Czy mogę w czymś jeszcze pomóc?
|
||||
user Elo hello
|
||||
system Witam w systemie sprzedaży biletów kinowych. Jak mogę Ci pomóc? welcomemsg
|
||||
user Chcę iść do kina request()
|
||||
user CHCĘ IŚĆ DO KINA repeat()
|
||||
system KIEDY? I NA CO? request(time&title)
|
||||
user A co macie request(title)
|
||||
system Sing 2, Inni ludzie, Batman, Jakoś to będzie inform(title=Sing 2, Inni ludzie, Batman, Jakoś to będzie)
|
||||
user No pewnie jakoś będzie. Na fanstaczne zernęta proszę zatem. inform(title=fanstaczne zernęta)
|
||||
system Niestety nie wyświetlamy takiego filmu. deny()
|
||||
user A co gracie? request(title)
|
||||
system Sing 2, Inni ludzie, Batman, Jakoś to będzie inform(Sing 2, Inni ludzie, Batman, Jakoś to będzie)
|
||||
user A jutro? reqmore()
|
||||
system Ambulans, Batman, Śmierć na Nilu inform(title=Ambulans, Batman, Śmierć na Nilu)
|
||||
user to na dzisiaj na śmirc na nilu inform(title=śmierć na nilu&date=today)
|
||||
system o której godzinie? request(time)
|
||||
user woeczprkem moze inform(time=wieczór)
|
||||
system dobrze, dostępne są miejsca na seans o 19:30 offer(time=19:30)
|
||||
user A później nie ma? reqmore()
|
||||
system Dostępne są także miejsca na seans o 20:45 offer(time=20:45))
|
||||
user No dobła affirm
|
||||
system Ile miejsc chciałaby Pani zarezerwować? request(quantity)
|
||||
user Jedno dla mnie, drugie dla kota infrom(quantity=2)
|
||||
system Bilety normalne czy ulgowe? request(ticketType)
|
||||
user A jest ulga dla zwierząt? reqmore()
|
||||
system Nie, nie ma ulgi dla zwierząt deny()
|
||||
user To jeden tylko dla mnie proszę inform(quentity=1)
|
||||
system Proszę o podanie adresu e-mail oraz numeru telefonu w celu dokonania rezerwacji request(email&phone)
|
||||
user iwona.christop@gmail.com, 7368507466 inform(email=iwona.christop@gmail.com&phone=7368507466 )
|
||||
system Czy odpowiada pani miejsce 9 w rzędzie J? offer(seat=9J)
|
||||
user A gdzie się znajduje? reqmore(seats)
|
||||
system Dwa rzędy powyżej środka sali inform(seats)
|
||||
user No dobła, niech będzie ack&affirm
|
||||
system Miejsca zostały zarezerwowane, wkrótce powinna Pani otrzymać potwierdzenie. Czy mogę w czymś jeszcze pomóc? affirm()
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
|
@ -1,7 +1,7 @@
|
||||
user dzień dobry
|
||||
system Witam w systemie sprzedaży biletów kinowych. Jak mogę Ci pomóc?
|
||||
user Nie dostałam potwierdzenia
|
||||
system Proszę o ponowne podanie adresu e-mail
|
||||
user iwona.christop@gmail.com
|
||||
system Potwierdzenie zostało wysłane ponownie.
|
||||
user Dzięki
|
||||
user dzień dobry hello
|
||||
system Witam w systemie sprzedaży biletów kinowych. Jak mogę Ci pomóc? welcomemsg
|
||||
user Nie dostałam potwierdzenia help(issue=Nie dostałam potwierdzenia)
|
||||
system Proszę o ponowne podanie adresu e-mail request(e-mail)
|
||||
user iwona.christop@gmail.com inform(e-mail)
|
||||
system Potwierdzenie zostało wysłane ponownie. inform(confirmation=Sent)
|
||||
user Dzięki thankyou
|
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user