Upload files to 'dane'
This commit is contained in:
parent
9c6d13a207
commit
489d11b2ef
22
dane/dialog-07-10-01.tsv
Normal file
22
dane/dialog-07-10-01.tsv
Normal file
@ -0,0 +1,22 @@
|
||||
user Dzień dobry
|
||||
system Witam w systemie sprzedaży biletów kinowych. Jak mogę Ci pomóc?
|
||||
user Chciał bym zamówić bilet na film Minionki dzisiaj o 18.30
|
||||
system Bilet normalny czy ulgowy?
|
||||
user jakie są dostępne ulgi?
|
||||
system Bilet normalny kosztuje 25 zł, bilet ulgowy 18 zł. Ulga jest dostępna dla młodzieży szkolnej oraz studentów
|
||||
user poprosze bilet ulgowy
|
||||
system Czy ma Pan jakieś preferencje co do miejsc na sali?
|
||||
user tak, daleko od ekranu
|
||||
system Mogę zaproponować Panu miejsce 9 w ostatnim rzędzie
|
||||
user dobrze
|
||||
system Proszę o podanie maila i telefonu w celu dokończenia rezerwacji.
|
||||
user 123@132.pl
|
||||
user 123456789
|
||||
system Na podanego przez Pana maila zostanie wysłane potwierdzenie. Jeżeli będzie Pan chciał zapłacić przez internet to link do płatności także będzie w tej wiadomości. Może Pan także zapłacić za bilety w kasie kina przed seansem. Czy mogę w czymś jeszcze Panu pomóc?
|
||||
user czy na miejscu mozna kupić popcorn?
|
||||
system Tak, bar jest czynny w godzinach pracy kina
|
||||
user dziękuje
|
||||
system Dziękuję za rozmowę, miłego dnia!
|
||||
|
||||
|
||||
|
|
16
dane/dialog-07-12-01.tsv
Normal file
16
dane/dialog-07-12-01.tsv
Normal file
@ -0,0 +1,16 @@
|
||||
user Dzień dobry
|
||||
system Witam w systemie sprzedaży biletów kinowych. Jak mogę Ci pomóc?
|
||||
user Dzień dobry, chciałabym złożyć reklamację biletów
|
||||
system Jaki jest powód reklamacji?
|
||||
user Film miał zacząć się o 19, natomiast pracownicy kina odmówili mi wpuszczenia na seans do godziny 19:30, przez co nie mogłam zobaczyć wszystkich reklam 🙁
|
||||
system Proszę o podanie numeru konta do zwrotu środków
|
||||
user 12093098490832030210334434
|
||||
system Czy bilet był kupowany stacjonarnie czy przez internet?
|
||||
user przez internet
|
||||
system poproszę o podanie numeru telefonu w celu weryfikacji
|
||||
user 485554893
|
||||
system Dziękuję, to wszystkie informacje jakich potrzebuję. W ciągu tygodnia zostanie Pani poinformowana o rozpatrzeniu reklamacji. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zwrot środków powinien znaleźć się na Pani koncie w ciągu tygodnia.
|
||||
user Dziękuję
|
||||
|
||||
|
||||
|
|
32
dane/dialog-07-14-01.tsv
Normal file
32
dane/dialog-07-14-01.tsv
Normal file
@ -0,0 +1,32 @@
|
||||
user Cześć
|
||||
system Witam w systemie sprzedaży biletów kinowych. Jak mogę Ci pomóc?
|
||||
user Chciałbym obejrzeć film
|
||||
system Dzisiaj gramy Sing 2, Inni ludzie, Batman oraz Jakoś to będzie
|
||||
user Chce iść na jakoś to będzie
|
||||
system Dobrze, Jakoś to będzie wyświetlamy o 16:30, 19:15 oraz o 20:45
|
||||
user Wybieram godzinę 20:45
|
||||
system Ile biletów chciałby Pan zarezerwować?
|
||||
user 20
|
||||
system Bilety normalne czy ulgowe?
|
||||
user Bilety ulgowe
|
||||
system Czy grupa może być rozdzielona między dwa rzędy?
|
||||
user Tak
|
||||
system Mogę Panu zaproponować miejsca 4-13 w rzędach J i K (powyżej środka sali)
|
||||
user Może być
|
||||
system Proszę o podanie maila i numeru telefonu, na które chce Pan dokonać rezerwacji.
|
||||
user nie chce podawać numeru telefonu
|
||||
system to proszę kupić bilet w kasie kina
|
||||
user lalalalili@gmai.com, 111222111
|
||||
system Dziękuję, na podany adres e-mail otrzyma Pan wkrótce potwierdzenie rezerwacji. Czy mogę w czymś jeszcze pomóc?
|
||||
user Ile minut przed senansem muszę być na miejscu, aby odebrać bilet?
|
||||
system Bilety należy odebrać przynajmniej 15 minut przed seansem.
|
||||
user Co w przypadku gdy się spóźnie?
|
||||
system Może Pan opłacić rezerwację poprzez link znajdujący się w mailu potwierdzającym rezerwację. Płatności nalezy dokonać również na conajmniej 15 minut przed seansem, w przeciwnym wypadku rezerwacja zostanie anulowana.
|
||||
user Rozumiem
|
||||
system Czy mogę w czymś jeszcze Panu pomóc?
|
||||
user Nie
|
||||
user Dziękuje za obsługe
|
||||
system Dziękuję za rozmowę, miłego dnia!
|
||||
|
||||
|
||||
|
|
22
dane/dialog-07-16-01.tsv
Normal file
22
dane/dialog-07-16-01.tsv
Normal file
@ -0,0 +1,22 @@
|
||||
user Dzień dobry.
|
||||
system Witam w systemie sprzedaży biletów kinowych. Jak mogę Ci pomóc?
|
||||
user Jakie płatności przyjmujecie?
|
||||
user Cześć bocie
|
||||
system Płatność kartą, BLIKiem oraz gotówką
|
||||
user Co można u was zjeść?
|
||||
system Nic, bar jest tymczasowo nieczynny
|
||||
user Dobra, czy jutro gracie batman?
|
||||
system Tak, jutro film Batman wyświetlany jest o: 15:30, 17:15, 19:30 oraz o 20:45
|
||||
user A Uncharted
|
||||
system Tak, jutro film Batman wyświetlany jest o 16:15 i 19:30
|
||||
system Tak, jutro film Uncharted wyświetlany jest o 16:15 i 19:30
|
||||
user 19:30
|
||||
system Ile biletów chciałby Pan zarezerwować?
|
||||
user 6
|
||||
system Jaki rodzaj biletów? Normalne czy ulgowe?
|
||||
user 3 normalne i 3 ulgowe
|
||||
system Jedyny rząd, którym dostępne jest 6 miejsc to rząd H (mniej więcej w połowie sali)
|
||||
user Ok
|
||||
system Dobrze, na podanego przez Pana maila zostanie wysłane potwierdzenie rezerwacji. Czy mogę Panu jeszcze w czymś pomóc?
|
||||
user Dziękuję systemie
|
||||
system Dziękuję, miłego dnia!
|
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user