diff --git a/dane/dialog-07-04-01.tsv b/dane/dialog-07-04-01.tsv index c672e93..86ebf5d 100644 --- a/dane/dialog-07-04-01.tsv +++ b/dane/dialog-07-04-01.tsv @@ -1,30 +1,30 @@ -user Witam -system Witam w systemie sprzedaży biletów kinowych. Jak mogę Ci pomóc? -user Jakie są najbliższe seanse? -system Batman o godzinie 16:30, Sing 2 o 15:00 oraz Inni ludzie o 17:30 -user W jakim kinie? -system W kinie Cinema City Poznań Plaza -user Gdzie jest to kino? -system CH Plaza, Drużbickiego 2, 61-693 Poznań -user Ile kosztują bielty na Sing 2? -system Bilet normalny kosztuje 25 zł, bilet ulgowy 18 zł -user W jaki inny dzień bilety kosztują mniej? -system Takie ceny obowiązują od poniedziałku do czwartku. Od piątku do niedzieli bilety są droższe. -user Rozumiem. Chcę w takim razie zarezerwować dwa bilety na Sign 2 -system Dobrze, bilety normalne czy ulgowe? -user Jeden normalny i ulgowy -system Proszę o podanie adresu e-mail oraz numeru telefonu, na które zostanie wysłane potwierdzenie rezerwacji -user emkarcinos42069@buziaczek.pl 123123123 -system Dziękuję, potwierdzenie zostało wysłane. Czy mogę w czymś jeszcze Panu pomóc? -user A jakie miejsca zostały zarezerwowane? -system Miejsca 8,9 w rzędzie J -user Chciałbym miejsca najbliżej ekranu -system Wszystkie miejsca bliżej ekranu zostały już wcześniej zarezerwowane -user A jakie są miejsca najbliżej ekranu? -system Najbliżej ekranu są miejsca w rzędzie A, jednak zostały już wcześniej zarezerwowane -user A jakie są DOSTĘPNE miejsca najbliżej ekranu? -system Te, które zostały już dla Pana zarezerwowane - miejsca 8,9 w rzędzie J -user Rozumiem. Dziękuję +user Witam hello +system Witam w systemie sprzedaży biletów kinowych. Jak mogę Ci pomóc? welcomemsg +user Jakie są najbliższe seanse? request(date, time, title) +system Batman o godzinie 16:30, Sing 2 o 15:00 oraz Inni ludzie o 17:30 offer(title=Batman, Sing2, Inni ludzie & time=16:30, 15:00, 17:30) +user W jakim kinie? request(location) +system W kinie Cinema City Poznań Plaza inform(location=Poznan Plaza) +user Gdzie jest to kino? request(location) +system CH Plaza, Drużbickiego 2, 61-693 Poznań inform(location) +user Ile kosztują bielty na Sing 2? request(ticket_price) +system Bilet normalny kosztuje 25 zł, bilet ulgowy 18 zł inform(ticket_price) +user W jaki inny dzień bilety kosztują mniej? reqmore +system Takie ceny obowiązują od poniedziałku do czwartku. Od piątku do niedzieli bilety są droższe. inform(ticket_priice) +user Rozumiem. Chcę w takim razie zarezerwować dwa bilety na Sing 2 ack&request(quantity=2, title=Sing 2) +system Dobrze, bilety normalne czy ulgowe? affirm&reqmore(ticket_type) +user Jeden normalny i ulgowy inform(ticket_type) +system Proszę o podanie adresu e-mail oraz numeru telefonu, na które zostanie wysłane potwierdzenie rezerwacji request(email&phone) +user emkarcinos42069@buziaczek.pl 123123123 inform(email=emkarcinos42069@buziaczek.pl &phone=123123123) +system Dziękuję, potwierdzenie zostało wysłane. Czy mogę w czymś jeszcze Panu pomóc? affirm&reqmore +user A jakie miejsca zostały zarezerwowane? request(seats) +system Miejsca 8,9 w rzędzie J inform(seats) +user Chciałbym miejsca najbliżej ekranu request(seats) +system Wszystkie miejsca bliżej ekranu zostały już wcześniej zarezerwowane inform(seats) +user A jakie są miejsca najbliżej ekranu? request(seats) +system Najbliżej ekranu są miejsca w rzędzie A, jednak zostały już wcześniej zarezerwowane inform(seats) +user A jakie są DOSTĘPNE miejsca najbliżej ekranu? request(seats) +system Te, które zostały już dla Pana zarezerwowane - miejsca 8,9 w rzędzie J inform(seats) +user Rozumiem. Dziękuję ack&thankyou diff --git a/dane/dialog-07-04-02.tsv b/dane/dialog-07-04-02.tsv index 3980610..acbd88f 100644 --- a/dane/dialog-07-04-02.tsv +++ b/dane/dialog-07-04-02.tsv @@ -1,7 +1,7 @@ -user Witam -system Witam w systemie sprzedaży biletów kinowych. Jak mogę Ci pomóc? -user Jaki jest repertuar na ten tydzień w kinie Rialto? -system W tym tygodniu gramy Piosenki o miłości, Inni ludzie oraz Najgorszy człowiek na świecie -user Jakie są godziny tych seansów? -system Czy interesuje Pana konkretny dzień? -user Cały tydzień +user Witam hello +system Witam w systemie sprzedaży biletów kinowych. Jak mogę Ci pomóc? welcomemsg +user Jaki jest repertuar na ten tydzień w kinie Rialto? request(title, date, time) +system W tym tygodniu gramy Piosenki o miłości, Inni ludzie oraz Najgorszy człowiek na świecie inform(title) +user Jakie są godziny tych seansów? request(time) +system Czy interesuje Pana konkretny dzień? offer(date) +user Cały tydzień inform(date) diff --git a/dane/dialog-07-08-01.tsv b/dane/dialog-07-08-01.tsv index 9a171e0..1e5239e 100644 --- a/dane/dialog-07-08-01.tsv +++ b/dane/dialog-07-08-01.tsv @@ -1,9 +1,9 @@ -user Dzień dobry! -system Witam w systemie sprzedaży biletów kinowych. Jak mogę Ci pomóc? -user Chciałbym kupić seans -user Bilet na seans -system Dzisiaj gramy Sing 2, Inni ludzie, Batman oraz Jakoś to będzie -user Poproszę bilet na ostatni seans Batmana -system Ostatni seans Batmana odbędzie się o 20:30. Poproszę o podanie adresu e-mail oraz numeru telefonu w celu dokonania rezerwacji -user test@test.pl -user 123456789 +user Dzień dobry! hello +system Witam w systemie sprzedaży biletów kinowych. Jak mogę Ci pomóc? welcomemsg +user Chciałbym kupić seans request(unknown) +user Bilet na seans request(ticket) +system Dzisiaj gramy Sing 2, Inni ludzie, Batman oraz Jakoś to będzie inform(title) +user Poproszę bilet na ostatni seans Batmana request(ticket, time, title) +system Ostatni seans Batmana odbędzie się o 20:30. Poproszę o podanie adresu e-mail oraz numeru telefonu w celu dokonania rezerwacji inform(title, time)&request(email, phone) +user test@test.pl inform(email) +user 123456789 inform(phone) diff --git a/dane/dialog-07-10-01.tsv b/dane/dialog-07-10-01.tsv index cc05276..e1ce0fe 100644 --- a/dane/dialog-07-10-01.tsv +++ b/dane/dialog-07-10-01.tsv @@ -1,22 +1,19 @@ -user Dzień dobry -system Witam w systemie sprzedaży biletów kinowych. Jak mogę Ci pomóc? -user Chciał bym zamówić bilet na film Minionki dzisiaj o 18.30 -system Bilet normalny czy ulgowy? -user jakie są dostępne ulgi? -system Bilet normalny kosztuje 25 zł, bilet ulgowy 18 zł. Ulga jest dostępna dla młodzieży szkolnej oraz studentów -user poprosze bilet ulgowy -system Czy ma Pan jakieś preferencje co do miejsc na sali? -user tak, daleko od ekranu -system Mogę zaproponować Panu miejsce 9 w ostatnim rzędzie -user dobrze -system Proszę o podanie maila i telefonu w celu dokończenia rezerwacji. -user 123@132.pl -user 123456789 -system Na podanego przez Pana maila zostanie wysłane potwierdzenie. Jeżeli będzie Pan chciał zapłacić przez internet to link do płatności także będzie w tej wiadomości. Może Pan także zapłacić za bilety w kasie kina przed seansem. Czy mogę w czymś jeszcze Panu pomóc? -user czy na miejscu mozna kupić popcorn? -system Tak, bar jest czynny w godzinach pracy kina -user dziękuje -system Dziękuję za rozmowę, miłego dnia! - - - +user Dzień dobry hello +system Witam w systemie sprzedaży biletów kinowych. Jak mogę Ci pomóc? welcomemsg +user Chciał bym zamówić bilet na film Minionki dzisiaj o 18.30 inform(movie=Minionki, date=dzisiaj, time=18:30) +system Bilet normalny czy ulgowy? request(ticketType) +user jakie są dostępne ulgi? reqmore(ticketType) +system Bilet normalny kosztuje 25 zł, bilet ulgowy 18 zł. Ulga jest dostępna dla młodzieży szkolnej oraz studentów inform(ticketType) +user poprosze bilet ulgowy inform(numberOfTickets=1&ticketType=ulgowy) +system Czy ma Pan jakieś preferencje co do miejsc na sali? request(seatPlacement) +user tak, daleko od ekranu inform(seatPlacement=daleko od ekranu) +system Mogę zaproponować Panu miejsce 9 w ostatnim rzędzie offer(seatPlacement=(seat=9, row=ostatni)) +user dobrze affirm +system Proszę o podanie maila i telefonu w celu dokończenia rezerwacji. request(e-mail, phone) +user 123@132.pl inform(e-mail=123@132.pl) +user 123456789 inform(phone=123456789) +system Na podanego przez Pana maila zostanie wysłane potwierdzenie. Jeżeli będzie Pan chciał zapłacić przez internet to link do płatności także będzie w tej wiadomości. Może Pan także zapłacić za bilety w kasie kina przed seansem. Czy mogę w czymś jeszcze Panu pomóc? inform(confirmationEmail, paymentOpt) +user czy na miejscu mozna kupić popcorn? request(foodAvailability) +system Tak, bar jest czynny w godzinach pracy kina inform(foodAvailability) +user dziękuje thankyou +system Dziękuję za rozmowę, miłego dnia! thankyou, bye \ No newline at end of file diff --git a/dane/dialog-07-12-01.tsv b/dane/dialog-07-12-01.tsv index e87942d..b511f7a 100644 --- a/dane/dialog-07-12-01.tsv +++ b/dane/dialog-07-12-01.tsv @@ -1,16 +1,16 @@ -user Dzień dobry -system Witam w systemie sprzedaży biletów kinowych. Jak mogę Ci pomóc? -user Dzień dobry, chciałabym złożyć reklamację biletów -system Jaki jest powód reklamacji? -user Film miał zacząć się o 19, natomiast pracownicy kina odmówili mi wpuszczenia na seans do godziny 19:30, przez co nie mogłam zobaczyć wszystkich reklam 🙁 -system Proszę o podanie numeru konta do zwrotu środków -user 12093098490832030210334434 -system Czy bilet był kupowany stacjonarnie czy przez internet? -user przez internet -system poproszę o podanie numeru telefonu w celu weryfikacji -user 485554893 -system Dziękuję, to wszystkie informacje jakich potrzebuję. W ciągu tygodnia zostanie Pani poinformowana o rozpatrzeniu reklamacji. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zwrot środków powinien znaleźć się na Pani koncie w ciągu tygodnia. -user Dziękuję +user Dzień dobry hello +system Witam w systemie sprzedaży biletów kinowych. Jak mogę Ci pomóc? welcomemsg +user Dzień dobry, chciałabym złożyć reklamację biletów inform(complaint) +system Jaki jest powód reklamacji? reqmore() +user Film miał zacząć się o 19, natomiast pracownicy kina odmówili mi wpuszczenia na seans do godziny 19:30, przez co nie mogłam zobaczyć wszystkich reklam 🙁 inform +system Proszę o podanie numeru konta do zwrotu środków request(bankAccountNumber) +user 12093098490832030210334434 inform(bankAccountNumber=12093098490832030210334434) +system Czy bilet był kupowany stacjonarnie czy przez internet? request(purchaseType) +user przez internet inform(purchaseType=przez internet) +system poproszę o podanie numeru telefonu w celu weryfikacji request(phone) +user 485554893 inform(phone=485554893) +system Dziękuję, to wszystkie informacje jakich potrzebuję. W ciągu tygodnia zostanie Pani poinformowana o rozpatrzeniu reklamacji. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zwrot środków powinien znaleźć się na Pani koncie w ciągu tygodnia. affirm&inform(complaintReceived) +user Dziękuję ack diff --git a/dane/dialog-07-14-01.tsv b/dane/dialog-07-14-01.tsv index 2b4143d..459c9ad 100644 --- a/dane/dialog-07-14-01.tsv +++ b/dane/dialog-07-14-01.tsv @@ -1,32 +1,32 @@ -user Cześć -system Witam w systemie sprzedaży biletów kinowych. Jak mogę Ci pomóc? -user Chciałbym obejrzeć film -system Dzisiaj gramy Sing 2, Inni ludzie, Batman oraz Jakoś to będzie -user Chce iść na jakoś to będzie -system Dobrze, Jakoś to będzie wyświetlamy o 16:30, 19:15 oraz o 20:45 -user Wybieram godzinę 20:45 -system Ile biletów chciałby Pan zarezerwować? -user 20 -system Bilety normalne czy ulgowe? -user Bilety ulgowe -system Czy grupa może być rozdzielona między dwa rzędy? -user Tak -system Mogę Panu zaproponować miejsca 4-13 w rzędach J i K (powyżej środka sali) -user Może być -system Proszę o podanie maila i numeru telefonu, na które chce Pan dokonać rezerwacji. -user nie chce podawać numeru telefonu -system to proszę kupić bilet w kasie kina -user lalalalili@gmai.com, 111222111 -system Dziękuję, na podany adres e-mail otrzyma Pan wkrótce potwierdzenie rezerwacji. Czy mogę w czymś jeszcze pomóc? -user Ile minut przed senansem muszę być na miejscu, aby odebrać bilet? -system Bilety należy odebrać przynajmniej 15 minut przed seansem. -user Co w przypadku gdy się spóźnie? -system Może Pan opłacić rezerwację poprzez link znajdujący się w mailu potwierdzającym rezerwację. Płatności nalezy dokonać również na conajmniej 15 minut przed seansem, w przeciwnym wypadku rezerwacja zostanie anulowana. -user Rozumiem -system Czy mogę w czymś jeszcze Panu pomóc? -user Nie -user Dziękuje za obsługe -system Dziękuję za rozmowę, miłego dnia! - - - +user Cześć hello +system Witam w systemie sprzedaży biletów kinowych. Jak mogę Ci pomóc? welcomemsg +user Chciałbym obejrzeć film inform()&help() +system Dzisiaj gramy Sing 2, Inni ludzie, Batman oraz Jakoś to będzie offer(availableMovies) +user Chce iść na jakoś to będzie inform(movie=Jakoś to będzie) +system Dobrze, Jakoś to będzie wyświetlamy o 16:30, 19:15 oraz o 20:45 inform(title=Jakoś to będzie&time=16:30, 19:15, 20:45) +user Wybieram godzinę 20:45 offer(time=16:30, 19:15 oraz o 20:45) +system Ile biletów chciałby Pan zarezerwować? request(ticketsNumber) +user 20 infrom(ticketsNumber=20) +system Bilety normalne czy ulgowe? request(ticketType) +user Bilety ulgowe inform(ticketType=ulgowy) +system Czy grupa może być rozdzielona między dwa rzędy? reqmore() +user Tak affirm +system Mogę Panu zaproponować miejsca 4-13 w rzędach J i K (powyżej środka sali) offer(seats=4-13J/K) +user Może być ack +system Proszę o podanie maila i numeru telefonu, na które chce Pan dokonać rezerwacji. request(mail, phone) +user nie chce podawać numeru telefonu deny(phone) +system to proszę kupić bilet w kasie kina inform() +user lalalalili@gmai.com, 111222111 inform(email=lalalalili@gmai.com, phone=111222111) +system Dziękuję, na podany adres e-mail otrzyma Pan wkrótce potwierdzenie rezerwacji. Czy mogę w czymś jeszcze pomóc? affirm, inform +user Ile minut przed senansem muszę być na miejscu, aby odebrać bilet? reqmore() +system Bilety należy odebrać przynajmniej 15 minut przed seansem. inform() +user Co w przypadku gdy się spóźnie? reqmore +system Może Pan opłacić rezerwację poprzez link znajdujący się w mailu potwierdzającym rezerwację. Płatności nalezy dokonać również na conajmniej 15 minut przed seansem, w przeciwnym wypadku rezerwacja zostanie anulowana. inform +user Rozumiem ack +system Czy mogę w czymś jeszcze Panu pomóc? inform +user Nie deny +user Dziękuje za obsługe thankyou&bye +system Dziękuję za rozmowę, miłego dnia! thankyou&bye + + + diff --git a/dane/dialog-07-16-01.tsv b/dane/dialog-07-16-01.tsv index 46b9818..e56a98c 100644 --- a/dane/dialog-07-16-01.tsv +++ b/dane/dialog-07-16-01.tsv @@ -1,22 +1,22 @@ -user Dzień dobry. -system Witam w systemie sprzedaży biletów kinowych. Jak mogę Ci pomóc? -user Jakie płatności przyjmujecie? -user Cześć bocie -system Płatność kartą, BLIKiem oraz gotówką -user Co można u was zjeść? -system Nic, bar jest tymczasowo nieczynny -user Dobra, czy jutro gracie batman? -system Tak, jutro film Batman wyświetlany jest o: 15:30, 17:15, 19:30 oraz o 20:45 -user A Uncharted -system Tak, jutro film Batman wyświetlany jest o 16:15 i 19:30 -system Tak, jutro film Uncharted wyświetlany jest o 16:15 i 19:30 -user 19:30 -system Ile biletów chciałby Pan zarezerwować? -user 6 -system Jaki rodzaj biletów? Normalne czy ulgowe? -user 3 normalne i 3 ulgowe -system Jedyny rząd, którym dostępne jest 6 miejsc to rząd H (mniej więcej w połowie sali) -user Ok -system Dobrze, na podanego przez Pana maila zostanie wysłane potwierdzenie rezerwacji. Czy mogę Panu jeszcze w czymś pomóc? -user Dziękuję systemie -system Dziękuję, miłego dnia! +user Dzień dobry. hello +system Witam w systemie sprzedaży biletów kinowych. Jak mogę Ci pomóc? welcomemsg +user Jakie płatności przyjmujecie? request(paymentMethod) +user Cześć bocie hello() +system Płatność kartą, BLIKiem oraz gotówką inform(paymentMethod) +user Co można u was zjeść? request(foodAvailibility) +system Nic, bar jest tymczasowo nieczynny inform(foodAvailibility=none) +user Dobra, czy jutro gracie batman? ack&request(time) +system Tak, jutro film Batman wyświetlany jest o: 15:30, 17:15, 19:30 oraz o 20:45 inform(title=Batman%time=15:30, 17:15, 19:30, 20:45) +user A Uncharted request(time) +system Tak, jutro film Batman wyświetlany jest o 16:15 i 19:30 inform(time=16:15, 19:30 & title=Batman) +system Tak, jutro film Uncharted wyświetlany jest o 16:15 i 19:30 inform(time=16:15, 19:30 & title=Uncharted) +user 19:30 inform(time=19:30) +system Ile biletów chciałby Pan zarezerwować? request(quantity) +user 6 inform(quantity=6) +system Jaki rodzaj biletów? Normalne czy ulgowe? request(ticketType) +user 3 normalne i 3 ulgowe inform(normalQuantity=3, reducedQuantity=3) +system Jedyny rząd, którym dostępne jest 6 miejsc to rząd H (mniej więcej w połowie sali) inform(seats=6SeatsInRowH) +user Ok ack() +system Dobrze, na podanego przez Pana maila zostanie wysłane potwierdzenie rezerwacji. Czy mogę Panu jeszcze w czymś pomóc? ack&inform(confirmation=sent)&offer +user Dziękuję systemie thankyou +system Dziękuję, miłego dnia! thankyou&bye diff --git a/dane/dialog-07-18-01.tsv b/dane/dialog-07-18-01.tsv index cc8d8e8..7dbd29a 100644 --- a/dane/dialog-07-18-01.tsv +++ b/dane/dialog-07-18-01.tsv @@ -1,36 +1,36 @@ -user Elo -system Witam w systemie sprzedaży biletów kinowych. Jak mogę Ci pomóc? -user Chcę iść do kina -user CHCĘ IŚĆ DO KINA -system KIEDY? I NA CO? -user A co macie -system Sing 2, Inni ludzie, Batman, Jakoś to będzie -user No pewnie jakoś będzie. Na fanstaczne zernęta proszę zatem. -system Niestety nie wyświetlamy takiego filmu. -user A co gracie? -system Sing 2, Inni ludzie, Batman, Jakoś to będzie -user A jutro? -system Ambulans, Batman, Śmierć na Nilu -user to na dzisiaj na śmirc na nilu -system o której godzinie? -user woeczprkem moze -system dobrze, dostępne są miejsca na seans o 19:30 -user A później nie ma? -system Dostępne są także miejsca na seans o 20:45 -user No dobła -system Ile miejsc chciałaby Pani zarezerwować? -user Jedno dla mnie, drugie dla kota -system Bilety normalne czy ulgowe? -user A jest ulga dla zwierząt? -system Nie, nie ma ulgi dla zwierząt -user To jeden tylko dla mnie proszę -system Proszę o podanie adresu e-mail oraz numeru telefonu w celu dokonania rezerwacji -user iwona.christop@gmail.com, 7368507466 -system Czy odpowiada pani miejsce 9 w rzędzie J? -user A gdzie się znajduje? -system Dwa rzędy powyżej środka sali -user No dobła, niech będzie -system Miejsca zostały zarezerwowane, wkrótce powinna Pani otrzymać potwierdzenie. Czy mogę w czymś jeszcze pomóc? +user Elo hello +system Witam w systemie sprzedaży biletów kinowych. Jak mogę Ci pomóc? welcomemsg +user Chcę iść do kina request() +user CHCĘ IŚĆ DO KINA repeat() +system KIEDY? I NA CO? request(time&title) +user A co macie request(title) +system Sing 2, Inni ludzie, Batman, Jakoś to będzie inform(title=Sing 2, Inni ludzie, Batman, Jakoś to będzie) +user No pewnie jakoś będzie. Na fanstaczne zernęta proszę zatem. inform(title=fanstaczne zernęta) +system Niestety nie wyświetlamy takiego filmu. deny() +user A co gracie? request(title) +system Sing 2, Inni ludzie, Batman, Jakoś to będzie inform(Sing 2, Inni ludzie, Batman, Jakoś to będzie) +user A jutro? reqmore() +system Ambulans, Batman, Śmierć na Nilu inform(title=Ambulans, Batman, Śmierć na Nilu) +user to na dzisiaj na śmirc na nilu inform(title=śmierć na nilu&date=today) +system o której godzinie? request(time) +user woeczprkem moze inform(time=wieczór) +system dobrze, dostępne są miejsca na seans o 19:30 offer(time=19:30) +user A później nie ma? reqmore() +system Dostępne są także miejsca na seans o 20:45 offer(time=20:45)) +user No dobła affirm +system Ile miejsc chciałaby Pani zarezerwować? request(quantity) +user Jedno dla mnie, drugie dla kota infrom(quantity=2) +system Bilety normalne czy ulgowe? request(ticketType) +user A jest ulga dla zwierząt? reqmore() +system Nie, nie ma ulgi dla zwierząt deny() +user To jeden tylko dla mnie proszę inform(quentity=1) +system Proszę o podanie adresu e-mail oraz numeru telefonu w celu dokonania rezerwacji request(email&phone) +user iwona.christop@gmail.com, 7368507466 inform(email=iwona.christop@gmail.com&phone=7368507466 ) +system Czy odpowiada pani miejsce 9 w rzędzie J? offer(seat=9J) +user A gdzie się znajduje? reqmore(seats) +system Dwa rzędy powyżej środka sali inform(seats) +user No dobła, niech będzie ack&affirm +system Miejsca zostały zarezerwowane, wkrótce powinna Pani otrzymać potwierdzenie. Czy mogę w czymś jeszcze pomóc? affirm() diff --git a/dane/dialog-07-18-02.tsv b/dane/dialog-07-18-02.tsv index 0ffc647..f3adb17 100644 --- a/dane/dialog-07-18-02.tsv +++ b/dane/dialog-07-18-02.tsv @@ -1,7 +1,7 @@ -user dzień dobry -system Witam w systemie sprzedaży biletów kinowych. Jak mogę Ci pomóc? -user Nie dostałam potwierdzenia -system Proszę o ponowne podanie adresu e-mail -user iwona.christop@gmail.com -system Potwierdzenie zostało wysłane ponownie. -user Dzięki \ No newline at end of file +user dzień dobry hello +system Witam w systemie sprzedaży biletów kinowych. Jak mogę Ci pomóc? welcomemsg +user Nie dostałam potwierdzenia help(issue=Nie dostałam potwierdzenia) +system Proszę o ponowne podanie adresu e-mail request(e-mail) +user iwona.christop@gmail.com inform(e-mail) +system Potwierdzenie zostało wysłane ponownie. inform(confirmation=Sent) +user Dzięki thankyou \ No newline at end of file