user Dzień dobry hello() system Witam w systemie sprzedaży biletów kinowych. Jak mogę Ci pomóc? welcomemsg() user Dzień dobry, chciałabym złożyć reklamację biletów inform(complaint) system Jaki jest powód reklamacji? reqmore() user Film miał zacząć się o 19, natomiast pracownicy kina odmówili mi wpuszczenia na seans do godziny 19:30, przez co nie mogłam zobaczyć wszystkich reklam 🙁 inform() system Proszę o podanie numeru konta do zwrotu środków request(bankAccountNumber) user 12093098490832030210334434 inform(bankAccountNumber=12093098490832030210334434) system Czy bilet był kupowany stacjonarnie czy przez internet? request(purchaseType) user przez internet inform(purchaseType=przez internet) system poproszę o podanie numeru telefonu w celu weryfikacji request(phone) user 485554893 inform(phone=485554893) system Dziękuję, to wszystkie informacje jakich potrzebuję. W ciągu tygodnia zostanie Pani poinformowana o rozpatrzeniu reklamacji. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zwrot środków powinien znaleźć się na Pani koncie w ciągu tygodnia. affirm()&inform(complaintReceived) user Dziękuję ack()