format file
This commit is contained in:
parent
5849d9cfed
commit
ff9ceb9836
@ -1,5 +1,5 @@
|
|||||||
Gra wywołała u mnie uczucia empatyczne, jednak bardzo niewielkie. Zdecydowanie mniej, niż alternatywne media.
|
- Gra wywołała u mnie uczucia empatyczne, jednak bardzo niewielkie. Zdecydowanie mniej, niż alternatywne media.
|
||||||
W teorii wszyscy, w praktyce zważając na to, co gra stara się przekazać graczowi, głównie obywatele USA.
|
- W teorii wszyscy, w praktyce zważając na to, co gra stara się przekazać graczowi, głównie obywatele USA.
|
||||||
Gra symuluje różne wydarzenia i decyzje życiowe, dając graczowi do wyboru kilka opcji. Np. jakie miejsce pracy wybrać. Pokazuje, że większość decyzji z czasem przekłada się na problemy, dodatkowe koszty itd., co w końcu przyczynia się do przegrania gry. Ma to pokazać, że życie jako biedna osoba w USA jest podobne, i tym samym pełne trudności.
|
- Gra symuluje różne wydarzenia i decyzje życiowe, dając graczowi do wyboru kilka opcji. Np. jakie miejsce pracy wybrać. Pokazuje, że większość decyzji z czasem przekłada się na problemy, dodatkowe koszty itd., co w końcu przyczynia się do przegrania gry. Ma to pokazać, że życie jako biedna osoba w USA jest podobne, i tym samym pełne trudności.
|
||||||
Gra nie jest zbyt ciekawa - na ekranie widać sam tekst, a reakcje gry na podejmowane decyzje są zazwyczaj zredukowane do dosyć moralizatorskiego opisu niedoskonałości systemu socjalnego USA.
|
- Gra nie jest zbyt ciekawa - na ekranie widać sam tekst, a reakcje gry na podejmowane decyzje są zazwyczaj zredukowane do dosyć moralizatorskiego opisu niedoskonałości systemu socjalnego USA.
|
||||||
Grze przydałby się jakiś interfejs graficzny - nie jest to oczywiście łatwe do wykonania, ale w miarę pełna symulacja życia (w stylu np. gier z cyklu GTA) przyczyniłaby się do większego zaangażowania użytkownika. Dodatkowo grze można by z góry narzucić jakiś cel (np. kupno własnego domu), który w trakcie grania okazywałby się coraz trudniejszy z racji trudów życia w USA. Osiągnęłoby to ten sam cel, co w zamyśle obecnie, ale moim zdaniem zdecydowanie bardziej pobudziłoby to odczucia empatyczne gracza.
|
- Grze przydałby się jakiś interfejs graficzny - nie jest to oczywiście łatwe do wykonania, ale w miarę pełna symulacja życia (w stylu np. gier z cyklu GTA) przyczyniłaby się do większego zaangażowania użytkownika. Dodatkowo grze można by z góry narzucić jakiś cel (np. kupno własnego domu), który w trakcie grania okazywałby się coraz trudniejszy z racji trudów życia w USA. Osiągnęłoby to ten sam cel, co w zamyśle obecnie, ale moim zdaniem zdecydowanie bardziej pobudziłoby to odczucia empatyczne gracza.
|
||||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user