sztuczna-empatia-kaczuszka/lab5/zad5_word_farmer

10 lines
824 B
Plaintext

zagrałem w 3rd World Farmer.
- jest to stosunkowo prosta gra przeglądarkowa. Gry przeglądarkowe nie wywołują we mnie tak dużego uczucia empatii jak gry konsolowe lub dekstopowe, ze względu na czas i wysiłek spędzony w rozgrywce. Emocje wywołane przez grę były zdecydowanie słabsze niz te w życiu codziennym, a nawet filmie czy książce.
- empatię powinien poczuć gracz, takie uczucia mogą zwiększyc jego zaangażowanie w rozgrywkę i przez to np. zachecić go do mikrotransakcji
- w grze została przedstawiona historia rodziny farmerów, ich historia może wzbudzić empatię gracza
- zdażenia losowe np. śmierć zwierząt na farmie, które utrudniały zarabianie waluty
- rozgrywka jest bardzo statyczna, podzielona na rundy, w których poza inwestowaniem w zboża lub zwierzęta mało się dzieje