2022-01-10 16:19:57 +01:00
|
|
|
Liczba pięcio bądź sześciocyfrowa
|
|
|
|
=================================
|
|
|
|
|
|
|
|
Napisać program, który wczytuje kolejne wiersze ze standardowego
|
|
|
|
wejścia i analizuje każdy wiersz (bez znaku końca wiersza). Należy w
|
|
|
|
jak największym stopniu wykorzystać wyrażenia regularne (np. nie wolno
|
|
|
|
użyć negacji jako operacji w danym języku programowania, jeśli da się
|
|
|
|
to wyrazić w samym wyrażeniu regularnym). Tam, gdzie to możliwe należy
|
|
|
|
użyć pojedynczego wyrażenia regularnego.
|
|
|
|
|
|
|
|
Write a program, which loads consecutive lines from standard input
|
|
|
|
and analyze every line (with no newline character). You should
|
|
|
|
use regular expressions to the greatest extent possible (e.g. you
|
|
|
|
can not use negation in the programming language if it is
|
|
|
|
possible to express the same in regular expression). Wherever possible,
|
|
|
|
use one regular expression.
|
|
|
|
|
|
|
|
Dla każdego napisu należy sprawdzić, czy napis reprezentuje liczbę pięcio-
|
|
|
|
bądź sześciocyfrową. Liczba nie powinna zawierać zer nieznaczących.
|
|
|
|
Jeśli napis spełnia tak określony warunek, należy wypisać na
|
|
|
|
standardowym wyjściu 'yes', w przeciwnym razie — 'no'.
|
|
|
|
|
|
|
|
For each string, check if the given string represents
|
|
|
|
5 or 6 digits number. The number should not contain leading zeros.
|
|
|
|
If the string fulfills the condition, you should print 'yes' on the
|
|
|
|
standard output and 'no' otherwise.
|
|
|
|
|
|
|
|
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
|
|
|
dzieli się przez 10 z resztą 6.
|
|
|
|
|
|
|
|
Attention. The task is for students whose students id remainder of the division by 10 is 6.
|
|
|
|
|
|
|
|
POINTS: 1
|
2022-01-10 16:36:11 +01:00
|
|
|
DEADLINE: 2022-02-06 16:00:00
|
2022-01-10 16:19:57 +01:00
|
|
|
REMAINDER: 6/10
|