{ "cells": [ { "cell_type": "markdown", "metadata": {}, "source": [ "# Organizacja demonstracji projektów\n", "Informacje dotyczą dmemostracji projektów na zajęciach PBR. \n", "Podane poniżej informacje mogą ulec korektom do dnia 31 stycznia włącznie." ] }, { "cell_type": "markdown", "metadata": {}, "source": [ "## Termin i forma demonstracji\n", " * Demonstracje będą prowadzone w formie zdalnej za pomocą platformy MS-Teams.\n", " * Czas na demonstrację: 9 minut (+ 1 minuta przerwy)\n", " * Niezbędnym elementem demonstracji jest interakcja demenstrowanego systemu z widownią.\n", " * Zajęcia rozpoczną się o 14.00, a zakończą o 17.10." ] }, { "cell_type": "markdown", "metadata": {}, "source": [ "## Ocena projektu\n", "\n", " * Każdy opiekun grupy będzie proponował ocenę systemu prezentowanego przez grupę w skali do 180 punktów laboratoryjnych w oparciu o:\n", " * ocenę dokumentacji projektu,\n", " * ocenę stanu projektu na zajęciach laboratoryjnych w dniu 25 stycznia,\n", " * ocenę demonstracji w dniu 1 lutego.\n", " * Ocena będzie zatwierdzana przez komisję, w której skład wchodzić będą wszyscy opiekunowie.\n", " * Do oceny zostaną doliczone punkty bonusowe za demonstracje wyróżnione przez studentów oraz zaproszonych gości.\n", " * Punkty bonusowe będą przyznawane na podstawie wyników ankiety. W ramach ankiety każdy student i każdy prowadzący (gość) będzie poproszony o wskazanie sześciu najlepszych demonstracji. Studenci nie mogą głosować na demonstracje swoich grup.\n", "\n", " * Link do ankiety: \n", "\n", "### Demonstracje wyróżnione:\n", "\n", "
Miejce | Nazwa projektu | Punkty bonusowe | \n", "
1. | 20 | \n", "|
2. | 15 | \n", "|
3. | 12 | \n", "|
4 | 9 | \n", "|
5 | 6 | \n", "|
6 | 3 | \n", "