Exercicies 9 and 10

This commit is contained in:
s149485 2017-12-06 00:41:17 +01:00
parent 847582bc9b
commit 180b93e434
4 changed files with 73 additions and 0 deletions

View File

@ -0,0 +1,23 @@
#+TITLE: Lista obecności na zajęciach w dniu 2017-12-07
| imię i nazwisko | 2017-12-07 |
|-----------------------------+------------|
| Grzegorz Adamski | |
| Katarzyna Błachnia | |
| Ewa Cieślak | |
| Łukasz Kalinowski | |
| Anna Karatkiewicz | |
| Mateusz Kierończyk | |
| Izabela Kosmala | |
| Angelika Helena Krupa | |
| Robert Kwieciński | |
| Lidia Mirota | |
| Marcel Jan Mroczek | |
| Gabriela Klaudia Pałka | |
| Szymon Dominik Pawlak | |
| Sebastian Marek Rajczyk | |
| Karolina Surma | |
| Igor Szlachetka | |
| Aneta Magdalena Trzeźwińska | |
| Olga Dobrosława Wagner | |
| Patrycja Wróbel | |

12
09/zadania09.txt Normal file
View File

@ -0,0 +1,12 @@
#+TITLE: Geogebra wprowadzenie do obsługi programu, protokół konstrukcji
* Prezentacja podczas zajęć
W czasie prezentacji należy omówić:
+ widoki obiektów matematycznych: widok grafiki, widok algebry, widok arkusza
+ używanie narzędzi konstrukcji: punkty, wektory, proste etc.
+ protokół konstrukcji: przykład wykorzystania przy prezentacji
konstrukcji geometrycznych
* Zadania do wykonania podczas zajęć
Wykonać i przedstawić w etapach konstrukcyjne dzielenie odcinka na
trzy części.

View File

@ -0,0 +1,23 @@
#+TITLE: Lista obecności na zajęciach w dniu 2017-12-14
| imię i nazwisko | 2017-12-14 |
|-----------------------------+------------|
| Grzegorz Adamski | |
| Katarzyna Błachnia | |
| Ewa Cieślak | |
| Łukasz Kalinowski | |
| Anna Karatkiewicz | |
| Mateusz Kierończyk | |
| Izabela Kosmala | |
| Angelika Helena Krupa | |
| Robert Kwieciński | |
| Lidia Mirota | |
| Marcel Jan Mroczek | |
| Gabriela Klaudia Pałka | |
| Szymon Dominik Pawlak | |
| Sebastian Marek Rajczyk | |
| Karolina Surma | |
| Igor Szlachetka | |
| Aneta Magdalena Trzeźwińska | |
| Olga Dobrosława Wagner | |
| Patrycja Wróbel | |

15
10/zadania10.txt Normal file
View File

@ -0,0 +1,15 @@
#+TITLE: Geogebra obiekty dynamiczne
* Prezentacja podczas zajęć
W czasie prezentacji należy omówić:
+ suwak
+ ślad punktu
+ oraz dynamicznej karty pracy
Prezentacja w czasie zajęć ma pomóc wykonać poniższe zadanie.
* Zadania do wykonania podczas zajęć
+ Należy przygotować wizualizację wykresu funkcji x→x^3,
x→sin (x) (z wykorzystaniem suwaka) oraz ilustrację
zasadniczego twierdzenia rachunku różniczkowego i całkowego
(twierdzenie NewtonaLeibniza) dla jakiejś prostej funkcji,
np. x→x^2.