forked from andkok/MWS_2021
przed roza
This commit is contained in:
parent
00795b7141
commit
85950a2d45
10
unity_artifitial_world-st/Assets/LSystem/Context_3.txt.txt
Normal file
10
unity_artifitial_world-st/Assets/LSystem/Context_3.txt.txt
Normal file
@ -0,0 +1,10 @@
|
|||||||
|
#ignore + -
|
||||||
|
#axiom
|
||||||
|
C(5,5)A+A+AA-A-AA-AD(0)
|
||||||
|
#rules
|
||||||
|
#C(a,b) > A : b<5 -> C(a,b+1)
|
||||||
|
#C(a,b) > A : b>=5 -> C(a-1,0)
|
||||||
|
#B(1)<D(a) -> D(a+1)
|
||||||
|
#B(a)<A -> B(a)
|
||||||
|
#B(a) -> A
|
||||||
|
#end rules
|
@ -0,0 +1,7 @@
|
|||||||
|
fileFormatVersion: 2
|
||||||
|
guid: 4262268b135ba0f4f9b441f4df960e95
|
||||||
|
TextScriptImporter:
|
||||||
|
externalObjects: {}
|
||||||
|
userData:
|
||||||
|
assetBundleName:
|
||||||
|
assetBundleVariant:
|
File diff suppressed because it is too large
Load Diff
@ -66,7 +66,6 @@ public class Turtle3D : TurtleLSystem {
|
|||||||
// odpowiada za rysowanie kulek ze słonecznika - po pierwszej ewoluacji wychodzi sfera/kulka mała ze słonecznika
|
// odpowiada za rysowanie kulek ze słonecznika - po pierwszej ewoluacji wychodzi sfera/kulka mała ze słonecznika
|
||||||
// jakoś podpiete są pod symbole obiekty/modele z Unity
|
// jakoś podpiete są pod symbole obiekty/modele z Unity
|
||||||
// turtleInterpretation.Add("S", (float[] args) => new Tuple<GameObject, Matrix4x4>(sphere,Matrix4x4.identity));
|
// turtleInterpretation.Add("S", (float[] args) => new Tuple<GameObject, Matrix4x4>(sphere,Matrix4x4.identity));
|
||||||
// turtleInterpretation.Add("S", (float[] args) => new Tuple<GameObject, Matrix4x4>(flower,Matrix4x4.identity));
|
|
||||||
turtleInterpretation.Add("S", (float[] args) => new Tuple<GameObject, Matrix4x4>(bud,Matrix4x4.identity));
|
turtleInterpretation.Add("S", (float[] args) => new Tuple<GameObject, Matrix4x4>(bud,Matrix4x4.identity));
|
||||||
|
|
||||||
// słonecznik modele do symboli
|
// słonecznik modele do symboli
|
||||||
@ -78,7 +77,7 @@ public class Turtle3D : TurtleLSystem {
|
|||||||
// Vogel.txt parastychy - te spirale w srodku paratychy (l.poij) kilka parastychów
|
// Vogel.txt parastychy - te spirale w srodku paratychy (l.poij) kilka parastychów
|
||||||
// parastychów jest tyle bo liczba ich jest taka jak kolejne liczby ciągu fibonacciego
|
// parastychów jest tyle bo liczba ich jest taka jak kolejne liczby ciągu fibonacciego
|
||||||
// http://algorithmicbotany.org/papers/abop/abop-ch4.pdf
|
// http://algorithmicbotany.org/papers/abop/abop-ch4.pdf
|
||||||
turtleInterpretation.Add("C", (float[] args) => new Tuple<GameObject, Matrix4x4>(bud, transformation));
|
turtleInterpretation.Add("C", (float[] args) => new Tuple<GameObject, Matrix4x4>(null, transformation));
|
||||||
|
|
||||||
// Y - bardziej rozwiniete - mlode kwiatki
|
// Y - bardziej rozwiniete - mlode kwiatki
|
||||||
turtleInterpretation.Add("Y", (float[] args) => new Tuple<GameObject, Matrix4x4>(flower_young, transformation));
|
turtleInterpretation.Add("Y", (float[] args) => new Tuple<GameObject, Matrix4x4>(flower_young, transformation));
|
||||||
|
@ -9,10 +9,10 @@ EditorUserSettings:
|
|||||||
value: 22424703114646680e0b0227036c73230f040c2f217a027e38271427fb
|
value: 22424703114646680e0b0227036c73230f040c2f217a027e38271427fb
|
||||||
flags: 0
|
flags: 0
|
||||||
RecentlyUsedScenePath-1:
|
RecentlyUsedScenePath-1:
|
||||||
value: 22424703114646680e0b0227036c73230f040c2f210b293e392c0527acf53a31f6fe
|
value: 22424703114646680e0b0227036c73230f040c2f217b027e38271427fb
|
||||||
flags: 0
|
flags: 0
|
||||||
RecentlyUsedScenePath-2:
|
RecentlyUsedScenePath-2:
|
||||||
value: 22424703114646680e0b0227036c73230f040c2f217b027e38271427fb
|
value: 22424703114646680e0b0227036c73230f040c2f210b293e392c0527acf53a31f6fe
|
||||||
flags: 0
|
flags: 0
|
||||||
vcSharedLogLevel:
|
vcSharedLogLevel:
|
||||||
value: 0d5e400f0650
|
value: 0d5e400f0650
|
||||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user