forked from andkok/MWS_2021
plik lisia jest uposledzony - nie reaguje na zmiany kata jak kwiat
This commit is contained in:
parent
385aebdd15
commit
c88c0cdcb2
@ -1,5 +1,5 @@
|
||||
#axiom
|
||||
lP
|
||||
l[-P][++P]P
|
||||
#rules
|
||||
# l -> #stochastic
|
||||
# p=3 lL
|
||||
|
@ -47,8 +47,10 @@ public class Turtle3D : TurtleLSystem {
|
||||
//dodanie obiektu kwiata z modeli Unity
|
||||
//kwiat K-kwiat, F gdzieś już jest zarezerwowane i pokazuje sie tylko łodyka dla wielkiego F
|
||||
turtleInterpretation.Add("K", (float[] args) => new Tuple<GameObject, Matrix4x4>(flower, Matrix4x4.Translate(new Vector3(0, 0, 0)) * Matrix4x4.Scale(new Vector3 (0.1f, 0.1f, 0.1f))));
|
||||
|
||||
// Liść jest upośledzony - nie reaguje na zmianę konta tak jak kwiat
|
||||
// L symbol liśc nie działa - proporcje trzeba zwiekszyc dla liscia
|
||||
turtleInterpretation.Add("P", (float[] args) => new Tuple<GameObject, Matrix4x4>(leaf, Matrix4x4.Translate(new Vector3(0, 0, 0)) * Matrix4x4.Scale(new Vector3 (1, 1, 1))));
|
||||
turtleInterpretation.Add("P", (float[] args) => new Tuple<GameObject, Matrix4x4>(leaf, Matrix4x4.Translate(new Vector3(0.1f, 0.1f, 0.1f)) * Matrix4x4.Scale(new Vector3 (1, 1, 1))));
|
||||
|
||||
|
||||
}
|
||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user