plik lisia jest uposledzony - nie reaguje na zmiany kata jak kwiat

This commit is contained in:
pawlaczyk 2021-04-11 21:35:34 +02:00
parent 385aebdd15
commit c88c0cdcb2
2 changed files with 4 additions and 2 deletions

View File

@ -1,5 +1,5 @@
#axiom #axiom
lP l[-P][++P]P
#rules #rules
# l -> #stochastic # l -> #stochastic
# p=3 lL # p=3 lL

View File

@ -47,8 +47,10 @@ public class Turtle3D : TurtleLSystem {
//dodanie obiektu kwiata z modeli Unity //dodanie obiektu kwiata z modeli Unity
//kwiat K-kwiat, F gdzieś już jest zarezerwowane i pokazuje sie tylko łodyka dla wielkiego F //kwiat K-kwiat, F gdzieś już jest zarezerwowane i pokazuje sie tylko łodyka dla wielkiego F
turtleInterpretation.Add("K", (float[] args) => new Tuple<GameObject, Matrix4x4>(flower, Matrix4x4.Translate(new Vector3(0, 0, 0)) * Matrix4x4.Scale(new Vector3 (0.1f, 0.1f, 0.1f)))); turtleInterpretation.Add("K", (float[] args) => new Tuple<GameObject, Matrix4x4>(flower, Matrix4x4.Translate(new Vector3(0, 0, 0)) * Matrix4x4.Scale(new Vector3 (0.1f, 0.1f, 0.1f))));
// Liść jest upośledzony - nie reaguje na zmianę konta tak jak kwiat
// L symbol liśc nie działa - proporcje trzeba zwiekszyc dla liscia // L symbol liśc nie działa - proporcje trzeba zwiekszyc dla liscia
turtleInterpretation.Add("P", (float[] args) => new Tuple<GameObject, Matrix4x4>(leaf, Matrix4x4.Translate(new Vector3(0, 0, 0)) * Matrix4x4.Scale(new Vector3 (1, 1, 1)))); turtleInterpretation.Add("P", (float[] args) => new Tuple<GameObject, Matrix4x4>(leaf, Matrix4x4.Translate(new Vector3(0.1f, 0.1f, 0.1f)) * Matrix4x4.Scale(new Vector3 (1, 1, 1))));
} }