added task
This commit is contained in:
parent
d0a8e0f18d
commit
13bcfad87c
@ -1,36 +0,0 @@
|
||||
Numer telefonu
|
||||
==============
|
||||
|
||||
Napisać program, który wczytuje kolejne wiersze ze standardowego
|
||||
wejścia i analizuje każdy wiersz (bez znaku końca wiersza). Należy w
|
||||
jak największym stopniu wykorzystać wyrażenia regularne (np. nie wolno
|
||||
użyć negacji jako operacji w danym języku programowania, jeśli da się
|
||||
to wyrazić w samym wyrażeniu regularnym). Tam, gdzie to możliwe należy
|
||||
użyć pojedynczego wyrażenia regularnego.
|
||||
|
||||
Write a program, which loads consecutive lines from standard input
|
||||
and analyze every line (with no newline character). You should
|
||||
use regular expressions to the greatest extent possible (e.g. you
|
||||
can not use negation in the programming language if it is
|
||||
possible to express the same in regular expression). Wherever possible,
|
||||
use one regular expression.
|
||||
|
||||
Dla każdego napisu należy wydobyć zadany napis jest numerem telefonu.
|
||||
Zakładamy, że numer telefonu składa się z dwóch cyfr opcjonalnie
|
||||
poprzedzonych zerem, po których następuje spacja i 7 cyfr w formacie
|
||||
N-NNN-NNN. Jeśli napis nie spełnia podanych warunków, należy wypisać
|
||||
"<NONE>".
|
||||
|
||||
For each string, extract a phone number. We assume, that the phone
|
||||
number consists of two digits (optionally prefixed by zero), followed
|
||||
by space and 7 digits in N-NNN-NNN format. If the string does
|
||||
not fulfill the condition, print "<NONE>".
|
||||
|
||||
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 27 z resztą 20.
|
||||
|
||||
Attention. The task is for students whose students id remainder of the division by 27 is 20.
|
||||
|
||||
POINTS: 3
|
||||
DEADLINE: 2025-01-10 23:59
|
||||
REMAINDER: 20/27
|
@ -1,6 +0,0 @@
|
||||
yes
|
||||
yes
|
||||
no
|
||||
yes
|
||||
yes
|
||||
no
|
@ -1,6 +0,0 @@
|
||||
00 0-000-000
|
||||
000 0-000-000
|
||||
0000 0-000-000
|
||||
061 5-555-553
|
||||
61 5-555-553
|
||||
61 5-555-5534
|
@ -1,40 +0,0 @@
|
||||
Koński łeb
|
||||
==========
|
||||
|
||||
Napisać program, który wczytuje kolejne wiersze ze standardowego
|
||||
wejścia i analizuje każdy wiersz (bez znaku końca wiersza). Należy w
|
||||
jak największym stopniu wykorzystać wyrażenia regularne (np. nie wolno
|
||||
użyć negacji jako operacji w danym języku programowania, jeśli da się
|
||||
to wyrazić w samym wyrażeniu regularnym). Tam, gdzie to możliwe należy
|
||||
użyć pojedynczego wyrażenia regularnego.
|
||||
|
||||
Write a program, which loads consecutive lines from standard input
|
||||
and analyze every line (with no newline character). You should
|
||||
use regular expressions to the greatest extent possible (e.g. you
|
||||
can not use negation in the programming language if it is
|
||||
possible to express the same in regular expression). Wherever possible,
|
||||
use one regular expression.
|
||||
|
||||
Dla każdego napisu należy sprawdzić, czy napis jest napisem złożonym z
|
||||
ciągu 5 wielkich liter i 4 wielkich liter oddzielonych spacją, które
|
||||
wstukane na standardowym telefonie dadzą taki sam numer jak przy wstukaniu
|
||||
napisu "HORSE HEAD". Zakładamy standardowe mapowanie liter na cyfry w
|
||||
telefonie ("ABC" - 2, "DEF" - 3 itd.)
|
||||
Jeśli napis spełnia tak określony warunek, należy wypisać na
|
||||
standardowym wyjściu 'yes', w przeciwnym razie — 'no'.
|
||||
|
||||
For each string, check if the string consists of 5 capital letters
|
||||
and 4 lower case letter separated by space, which written on
|
||||
an old cell phone keyboard gives the same number as typing "HORSE HEAD".
|
||||
We assume standard old phone keyboard mapping ("ABC" - 2, "DEF" - 3, etc.)
|
||||
If the string fulfills the condition, you should print 'yes' on the
|
||||
standard output and 'no' otherwise.
|
||||
|
||||
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 27 z resztą 21.
|
||||
|
||||
Attention. The task is for students whose students id remainder of the division by 27 is 21.
|
||||
|
||||
POINTS: 3
|
||||
DEADLINE: 2025-01-10 23:59
|
||||
REMAINDER: 21/27
|
@ -1,9 +0,0 @@
|
||||
no
|
||||
no
|
||||
no
|
||||
yes
|
||||
yes
|
||||
no
|
||||
no
|
||||
no
|
||||
no
|
@ -1,9 +0,0 @@
|
||||
0MORSE HEAD
|
||||
AAAAA BBBB
|
||||
AAAAAA BBBB
|
||||
GOSRE IDAD
|
||||
HORSE HEAD
|
||||
MORSE HEAD
|
||||
MORSEHEAD
|
||||
ZOSRE IDAD
|
||||
morse head
|
@ -1,36 +0,0 @@
|
||||
Wynik meczu
|
||||
===========
|
||||
|
||||
Napisać program, który wczytuje kolejne wiersze ze standardowego
|
||||
wejścia i analizuje każdy wiersz (bez znaku końca wiersza). Należy w
|
||||
jak największym stopniu wykorzystać wyrażenia regularne (np. nie wolno
|
||||
użyć negacji jako operacji w danym języku programowania, jeśli da się
|
||||
to wyrazić w samym wyrażeniu regularnym). Tam, gdzie to możliwe należy
|
||||
użyć pojedynczego wyrażenia regularnego.
|
||||
|
||||
Write a program, which loads consecutive lines from standard input
|
||||
and analyze every line (with no newline character). You should
|
||||
use regular expressions to the greatest extent possible (e.g. you
|
||||
can not use negation in the programming language if it is
|
||||
possible to express the same in regular expression). Wherever possible,
|
||||
use one regular expression.
|
||||
|
||||
Dla każdego napisu należy sprawdzić, czy napis reprezentuje wynik meczu
|
||||
piłkarskiego (dwie liczby oddzielone dwukropkiem). Maksymalna (sumaryczna)
|
||||
liczba bramek wynosi 10.
|
||||
Jeśli napis spełnia tak określony warunek, należy wypisać na
|
||||
standardowym wyjściu 'yes', w przeciwnym razie — 'no'.
|
||||
|
||||
For each string, check if the string stands for a soccer match result
|
||||
(two numbers separated by a colon). The Maximum (sum of two teams) number of goals is 10.
|
||||
If the string fulfills the condition, you should print 'yes' on the
|
||||
standard output and 'no' otherwise.
|
||||
|
||||
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 27 z resztą 22.
|
||||
|
||||
Attention. The task is for students whose students id remainder of the division by 27 is 22.
|
||||
|
||||
POINTS: 3
|
||||
DEADLINE: 2025-01-10 23:59
|
||||
REMAINDER: 22/27
|
@ -1,11 +0,0 @@
|
||||
yes
|
||||
yes
|
||||
no
|
||||
yes
|
||||
no
|
||||
no
|
||||
no
|
||||
yes
|
||||
yes
|
||||
no
|
||||
no
|
@ -1,11 +0,0 @@
|
||||
0:7
|
||||
10:10
|
||||
11:2
|
||||
2:1
|
||||
3
|
||||
3:101
|
||||
5-5
|
||||
5:2
|
||||
5:5
|
||||
:3
|
||||
xxxx
|
@ -1,36 +0,0 @@
|
||||
Wiek człowieka
|
||||
==============
|
||||
|
||||
Napisać program, który wczytuje kolejne wiersze ze standardowego
|
||||
wejścia i analizuje każdy wiersz (bez znaku końca wiersza). Należy w
|
||||
jak największym stopniu wykorzystać wyrażenia regularne (np. nie wolno
|
||||
użyć negacji jako operacji w danym języku programowania, jeśli da się
|
||||
to wyrazić w samym wyrażeniu regularnym). Tam, gdzie to możliwe należy
|
||||
użyć pojedynczego wyrażenia regularnego.
|
||||
|
||||
Write a program, which loads consecutive lines from standard input
|
||||
and analyze every line (with no newline character). You should
|
||||
use regular expressions to the greatest extent possible (e.g. you
|
||||
can not use negation in the programming language if it is
|
||||
possible to express the same in regular expression). Wherever possible,
|
||||
use one regular expression.
|
||||
|
||||
Dla każdego napisu należy sprawdzić, czy napis reprezentuje wiek człowieka,
|
||||
tzn. jest postaci typu "45 lat". Maksymalny wiek - 99 lat.
|
||||
Jeśli napis spełnia tak określony warunek, należy wypisać na
|
||||
standardowym wyjściu 'yes', w przeciwnym razie — 'no'.
|
||||
|
||||
For each string, check if the string stands for human age (is in
|
||||
form of "45 lat"). The maximum age is 99 years.
|
||||
If the string fulfills the condition, you should print 'yes' on the
|
||||
standard output and 'no' otherwise.
|
||||
|
||||
|
||||
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 27 z resztą 23.
|
||||
|
||||
Attention. The task is for students whose students id remainder of the division by 27 is 23.
|
||||
|
||||
POINTS: 3
|
||||
DEADLINE: 2025-01-10 23:59
|
||||
REMAINDER: 23/27
|
@ -1,14 +0,0 @@
|
||||
yes
|
||||
no
|
||||
yes
|
||||
no
|
||||
yes
|
||||
no
|
||||
yes
|
||||
no
|
||||
yes
|
||||
yes
|
||||
yes
|
||||
yes
|
||||
yes
|
||||
yes
|
@ -1,14 +0,0 @@
|
||||
1 rok
|
||||
100 lat
|
||||
11 lat
|
||||
112 lat
|
||||
12 lat
|
||||
12 lata
|
||||
2 lata
|
||||
22 lat
|
||||
22 lata
|
||||
3 lata
|
||||
4 lata
|
||||
44 lata
|
||||
5 lat
|
||||
99 lat
|
@ -1,40 +0,0 @@
|
||||
Imię i nazwisko mężczyzny.
|
||||
==========================
|
||||
|
||||
Napisać program, który wczytuje kolejne wiersze ze standardowego
|
||||
wejścia i analizuje każdy wiersz (bez znaku końca wiersza). Należy w
|
||||
jak największym stopniu wykorzystać wyrażenia regularne (np. nie wolno
|
||||
użyć negacji jako operacji w danym języku programowania, jeśli da się
|
||||
to wyrazić w samym wyrażeniu regularnym). Tam, gdzie to możliwe należy
|
||||
użyć pojedynczego wyrażenia regularnego.
|
||||
|
||||
Write a program, which loads consecutive lines from standard input
|
||||
and analyze every line (with no newline character). You should
|
||||
use regular expressions to the greatest extent possible (e.g. you
|
||||
can not use negation in the programming language if it is
|
||||
possible to express the same in regular expression). Wherever possible,
|
||||
use one regular expression.
|
||||
|
||||
Dla każdego napisu należy sprawdzić, czy napis reprezentuje imię i nazwisko
|
||||
mężczyzny. Imię i nazwisko to przynajmniej dwuliterowy napis zaczynający
|
||||
się wielką literą, po której następują małe litery. Dodatkowo imię nie może
|
||||
kończyć się na "a".
|
||||
Jeśli napis spełnia tak określony warunek, należy wypisać na
|
||||
standardowym wyjściu 'yes', w przeciwnym razie — 'no'.
|
||||
|
||||
For each string, check if the string stands for the first name and last name
|
||||
of a man. First name and last name are at least two character string
|
||||
starting with the capital letter, followed by lower case letter.
|
||||
Additionally, the First name can not finish with "a".
|
||||
If the string fulfills the condition, you should print 'yes' on the
|
||||
standard output and 'no' otherwise.
|
||||
|
||||
|
||||
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 27 z resztą 24.
|
||||
|
||||
Attention. The task is for students whose students id remainder of the division by 27 is 24.
|
||||
|
||||
POINTS: 3
|
||||
DEADLINE: 2025-01-10 23:59
|
||||
REMAINDER: 24/27
|
@ -1,8 +0,0 @@
|
||||
no
|
||||
yes
|
||||
yes
|
||||
yes
|
||||
yes
|
||||
no
|
||||
yes
|
||||
yes
|
@ -1,8 +0,0 @@
|
||||
Aa Ax
|
||||
Ai Oi
|
||||
Atanazy Bazakbal
|
||||
Ax Aa
|
||||
Jan Maska
|
||||
Joanna Kowalska
|
||||
Kim Bo
|
||||
Oo Oo
|
@ -1,39 +0,0 @@
|
||||
Imię i nazwisko kobiety.
|
||||
========================
|
||||
|
||||
Napisać program, który wczytuje kolejne wiersze ze standardowego
|
||||
wejścia i analizuje każdy wiersz (bez znaku końca wiersza). Należy w
|
||||
jak największym stopniu wykorzystać wyrażenia regularne (np. nie wolno
|
||||
użyć negacji jako operacji w danym języku programowania, jeśli da się
|
||||
to wyrazić w samym wyrażeniu regularnym). Tam, gdzie to możliwe należy
|
||||
użyć pojedynczego wyrażenia regularnego.
|
||||
|
||||
Write a program, which loads consecutive lines from standard input
|
||||
and analyze every line (with no newline character). You should
|
||||
use regular expressions to the greatest extent possible (e.g. you
|
||||
can not use negation in the programming language if it is
|
||||
possible to express the same in regular expression). Wherever possible,
|
||||
use one regular expression.
|
||||
|
||||
Dla każdego napisu należy sprawdzić, czy napis reprezentuje imię i nazwisko
|
||||
kobiety. Imię i nazwisko to przynajmniej dwuliterowy napis zaczynający się
|
||||
wielką literą, po której następują małe litery. Dodatkowo imię musi kończyć
|
||||
się na "a".
|
||||
Jeśli napis spełnia tak określony warunek, należy wypisać na
|
||||
standardowym wyjściu 'yes', w przeciwnym razie — 'no'.
|
||||
|
||||
For each string, check if the string stands for the first name and last name
|
||||
of a woman. First name and last name are at least two character string
|
||||
starting with the capital letter, followed by lower case letter.
|
||||
Additionally, the First name must finish with "a".
|
||||
If the string fulfills the condition, you should print 'yes' on the
|
||||
standard output and 'no' otherwise.
|
||||
|
||||
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 27 z resztą 25.
|
||||
|
||||
Attention. The task is for students whose students id remainder of the division by 27 is 25.
|
||||
|
||||
POINTS: 3
|
||||
DEADLINE: 2025-01-10 23:59
|
||||
REMAINDER: 25/27
|
@ -1,9 +0,0 @@
|
||||
yes
|
||||
no
|
||||
no
|
||||
no
|
||||
no
|
||||
yes
|
||||
no
|
||||
no
|
||||
yes
|
@ -1,9 +0,0 @@
|
||||
Aa Ax
|
||||
Ai Oi
|
||||
Atanazy Bazakbal
|
||||
Ax Aa
|
||||
Jan Maska
|
||||
Joanna Kowalska
|
||||
Kim Bo
|
||||
Oo Oo
|
||||
Za Mysz
|
@ -1,38 +0,0 @@
|
||||
Liczba całkowita
|
||||
================
|
||||
|
||||
Napisać program, który wczytuje kolejne wiersze ze standardowego
|
||||
wejścia i analizuje każdy wiersz (bez znaku końca wiersza). Należy w
|
||||
jak największym stopniu wykorzystać wyrażenia regularne (np. nie wolno
|
||||
użyć negacji jako operacji w danym języku programowania, jeśli da się
|
||||
to wyrazić w samym wyrażeniu regularnym). Tam, gdzie to możliwe należy
|
||||
użyć pojedynczego wyrażenia regularnego.
|
||||
|
||||
Write a program, which loads consecutive lines from standard input
|
||||
and analyze every line (with no newline character). You should
|
||||
use regular expressions to the greatest extent possible (e.g. you
|
||||
can not use negation in the programming language if it is
|
||||
possible to express the same in regular expression). Wherever possible,
|
||||
use one regular expression.
|
||||
|
||||
Dla każdego napisu należy sprawdzić, czy napis reprezentuje liczbę
|
||||
całkowitą. Liczba nie powinna zawierać zer nieznaczących. Liczby dodatnie
|
||||
mogą opcjonalnie zaczynać się plusem.
|
||||
Jeśli napis spełnia tak określony warunek, należy wypisać na
|
||||
standardowym wyjściu 'yes', w przeciwnym razie — 'no'.
|
||||
|
||||
For each string, check if the string is an integer.
|
||||
The number should not contain leading zeros. Positive numbers
|
||||
can optionally start with a plus character.
|
||||
If the string fulfills the condition, you should print 'yes' on the
|
||||
standard output and 'no' otherwise.
|
||||
|
||||
|
||||
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 27 z resztą 26.
|
||||
|
||||
Attention. The task is for students whose students id remainder of the division by 27 is 26.
|
||||
|
||||
POINTS: 3
|
||||
DEADLINE: 2025-01-10 23:59
|
||||
REMAINDER: 26/27
|
@ -1,11 +0,0 @@
|
||||
no
|
||||
yes
|
||||
no
|
||||
yes
|
||||
yes
|
||||
yes
|
||||
no
|
||||
no
|
||||
yes
|
||||
yes
|
||||
yes
|
@ -1,11 +0,0 @@
|
||||
+0
|
||||
+5
|
||||
-0
|
||||
-11110
|
||||
-5
|
||||
0
|
||||
03434343435
|
||||
06
|
||||
100
|
||||
3434343435
|
||||
5
|
@ -1,38 +0,0 @@
|
||||
Liczba mniejsza niż 144
|
||||
=======================
|
||||
|
||||
Napisać program, który wczytuje kolejne wiersze ze standardowego
|
||||
wejścia i analizuje każdy wiersz (bez znaku końca wiersza). Należy w
|
||||
jak największym stopniu wykorzystać wyrażenia regularne (np. nie wolno
|
||||
użyć negacji jako operacji w danym języku programowania, jeśli da się
|
||||
to wyrazić w samym wyrażeniu regularnym). Tam, gdzie to możliwe należy
|
||||
użyć pojedynczego wyrażenia regularnego.
|
||||
|
||||
Write a program, which loads consecutive lines from standard input
|
||||
and analyze every line (with no newline character). You should
|
||||
use regular expressions to the greatest extent possible (e.g. you
|
||||
can not use negation in the programming language if it is
|
||||
possible to express the same in regular expression). Wherever possible,
|
||||
use one regular expression.
|
||||
|
||||
Dla każdego napisu należy sprawdzić, czy napis reprezentuje liczbę
|
||||
całkowitą nieujemną mniejszą niż 143. Liczba nie powinna zawierać zer
|
||||
nieznaczących.
|
||||
Jeśli napis spełnia tak określony warunek, należy wypisać na
|
||||
standardowym wyjściu 'yes', w przeciwnym razie — 'no'.
|
||||
|
||||
For each string check, if the given string stands for
|
||||
non-negative integer lower than 143. The number should not
|
||||
contain leading zeros.
|
||||
If the string fulfills the condition, you should print 'yes' on the
|
||||
standard output and 'no' otherwise.
|
||||
|
||||
|
||||
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 27 z resztą 0.
|
||||
|
||||
Attention. The task is for students whose students id remainder of the division by 27 is 0.
|
||||
|
||||
POINTS: 3
|
||||
DEADLINE: 2025-01-10 23:59
|
||||
REMAINDER: 0/27
|
@ -1,13 +0,0 @@
|
||||
no
|
||||
yes
|
||||
no
|
||||
no
|
||||
no
|
||||
yes
|
||||
yes
|
||||
yes
|
||||
no
|
||||
no
|
||||
yes
|
||||
yes
|
||||
yes
|
@ -1,13 +0,0 @@
|
||||
-1
|
||||
0
|
||||
05
|
||||
098
|
||||
1000
|
||||
103
|
||||
139
|
||||
142
|
||||
143
|
||||
144
|
||||
5
|
||||
78
|
||||
99
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user