added c04-09
This commit is contained in:
parent
7131194cf0
commit
1e2b56e21b
@ -1,37 +0,0 @@
|
||||
Telefon filmowy
|
||||
===============
|
||||
|
||||
Napisać program, który wczytuje kolejne wiersze ze standardowego
|
||||
wejścia i analizuje każdy wiersz (bez znaku końca wiersza). Należy w
|
||||
jak największym stopniu wykorzystać wyrażenia regularne (np. nie wolno
|
||||
użyć negacji jako operacji w danym języku programowania, jeśli da się
|
||||
to wyrazić w samym wyrażeniu regularnym). Tam, gdzie to możliwe należy
|
||||
użyć pojedynczego wyrażenia regularnego.
|
||||
|
||||
Write a program, which loads consecutive lines from standard input
|
||||
and analyze every line (with no newline character). You should
|
||||
use regular expressions to the greatest extent possible (e.g. you
|
||||
can not use negation in the programming language if it is
|
||||
possible to express the same in regular expression). Wherever possible,
|
||||
use one regular expression.
|
||||
|
||||
Dla każdego napisu należy sprawdzić, czy napis jest 9-cyfrowym numerem
|
||||
telefonu zapisanym w formacie "NNN-NNN-NNN" badź "NNN NNN NNN" zaczynającym
|
||||
sie od kombinacji "555".
|
||||
Jeśli napis spełnia tak określony warunek, należy wypisać na
|
||||
standardowym wyjściu 'yes', w przeciwnym razie — 'no'.
|
||||
|
||||
For each string, you should check, if the string is a 9-digit phone number
|
||||
written in "NNN-NNN-NNN" or "NNN NNN NNN" format, which starts with "555".
|
||||
If the string fulfills the condition, you should print 'yes' on the
|
||||
standard output and 'no' otherwise.
|
||||
|
||||
|
||||
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 10 z resztą 4.
|
||||
|
||||
Attention. The task is for students whose students id remainder of the division by 10 is 4.
|
||||
|
||||
POINTS: 2
|
||||
DEADLINE: 2025-01-10 23:59
|
||||
REMAINDER: 4/10
|
@ -1,12 +0,0 @@
|
||||
no
|
||||
no
|
||||
no
|
||||
yes
|
||||
no
|
||||
yes
|
||||
no
|
||||
yes
|
||||
yes
|
||||
no
|
||||
no
|
||||
no
|
@ -1,12 +0,0 @@
|
||||
055-555-555
|
||||
505-324-555
|
||||
551-233-455
|
||||
555 000 000
|
||||
555 000-000
|
||||
555 123 456
|
||||
555-000 000
|
||||
555-000-000
|
||||
555-123-456
|
||||
556 345 667
|
||||
556 345 6675
|
||||
556 345-667
|
@ -1,38 +0,0 @@
|
||||
Akronim
|
||||
=======
|
||||
|
||||
Napisać program, który wczytuje kolejne wiersze ze standardowego
|
||||
wejścia i analizuje każdy wiersz (bez znaku końca wiersza). Należy w
|
||||
jak największym stopniu wykorzystać wyrażenia regularne (np. nie wolno
|
||||
użyć negacji jako operacji w danym języku programowania, jeśli da się
|
||||
to wyrazić w samym wyrażeniu regularnym). Tam, gdzie to możliwe należy
|
||||
użyć pojedynczego wyrażenia regularnego.
|
||||
|
||||
Write a program, which loads consecutive lines from standard input
|
||||
and analyze every line (with no newline character). You should
|
||||
use regular expressions to the greatest extent possible (e.g. you
|
||||
can not use negation in the programming language if it is
|
||||
possible to express the same in regular expression). Wherever possible,
|
||||
use one regular expression.
|
||||
|
||||
Dla każdego napisu należy sprawdzić, czy napis jest akronimem (ciągiem co
|
||||
najmniej dwóch i co najwyżej pięciu wielkich liter. Dodatkowo należy
|
||||
uwzględnić akronimy "PCMCIA" i "WYSIWYG".
|
||||
Jeśli napis spełnia tak określony warunek, należy wypisać na
|
||||
standardowym wyjściu 'yes', w przeciwnym razie — 'no'.
|
||||
|
||||
For each string, check if the string is an acronym (sequence
|
||||
of at least 2 and at most 5 capital letters.
|
||||
Additionally, you should include acronyms "PCMCIA" i "WYSIWYG".
|
||||
If the string fulfills the condition, you should print 'yes' on the
|
||||
standard output and 'no' otherwise.
|
||||
|
||||
|
||||
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 10 z resztą 5.
|
||||
|
||||
Attention. The task is for students whose students id remainder of the division by 10 is 5.
|
||||
|
||||
POINTS: 2
|
||||
DEADLINE: 2025-01-10 23:59
|
||||
REMAINDER: 5/10
|
@ -1,11 +0,0 @@
|
||||
no
|
||||
yes
|
||||
yes
|
||||
no
|
||||
yes
|
||||
yes
|
||||
no
|
||||
no
|
||||
no
|
||||
yes
|
||||
yes
|
@ -1,11 +0,0 @@
|
||||
AAAAAA
|
||||
ABCDE
|
||||
ATX
|
||||
P
|
||||
PC
|
||||
PCMCIA
|
||||
PCMCIB
|
||||
Pc
|
||||
WYSIWYA
|
||||
WYSIWYG
|
||||
ZZZZ
|
@ -1,35 +0,0 @@
|
||||
Liczba pięcio bądź sześciocyfrowa
|
||||
=================================
|
||||
|
||||
Napisać program, który wczytuje kolejne wiersze ze standardowego
|
||||
wejścia i analizuje każdy wiersz (bez znaku końca wiersza). Należy w
|
||||
jak największym stopniu wykorzystać wyrażenia regularne (np. nie wolno
|
||||
użyć negacji jako operacji w danym języku programowania, jeśli da się
|
||||
to wyrazić w samym wyrażeniu regularnym). Tam, gdzie to możliwe należy
|
||||
użyć pojedynczego wyrażenia regularnego.
|
||||
|
||||
Write a program, which loads consecutive lines from standard input
|
||||
and analyze every line (with no newline character). You should
|
||||
use regular expressions to the greatest extent possible (e.g. you
|
||||
can not use negation in the programming language if it is
|
||||
possible to express the same in regular expression). Wherever possible,
|
||||
use one regular expression.
|
||||
|
||||
Dla każdego napisu należy sprawdzić, czy napis reprezentuje liczbę pięcio-
|
||||
bądź sześciocyfrową. Liczba nie powinna zawierać zer nieznaczących.
|
||||
Jeśli napis spełnia tak określony warunek, należy wypisać na
|
||||
standardowym wyjściu 'yes', w przeciwnym razie — 'no'.
|
||||
|
||||
For each string, check if the given string represents
|
||||
5 or 6 digits number. The number should not contain leading zeros.
|
||||
If the string fulfills the condition, you should print 'yes' on the
|
||||
standard output and 'no' otherwise.
|
||||
|
||||
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 10 z resztą 6.
|
||||
|
||||
Attention. The task is for students whose students id remainder of the division by 10 is 6.
|
||||
|
||||
POINTS: 2
|
||||
DEADLINE: 2025-01-10 23:59
|
||||
REMAINDER: 6/10
|
@ -1,10 +0,0 @@
|
||||
no
|
||||
no
|
||||
yes
|
||||
yes
|
||||
yes
|
||||
yes
|
||||
no
|
||||
no
|
||||
yes
|
||||
yes
|
@ -1,10 +0,0 @@
|
||||
012345
|
||||
0123456
|
||||
10000
|
||||
100001
|
||||
12345
|
||||
123456
|
||||
333333333333
|
||||
9999
|
||||
99999
|
||||
999999
|
@ -1,35 +0,0 @@
|
||||
Gwiazdek
|
||||
========
|
||||
|
||||
Napisać program, który wczytuje kolejne wiersze ze standardowego
|
||||
wejścia i analizuje każdy wiersz (bez znaku końca wiersza). Należy w
|
||||
jak największym stopniu wykorzystać wyrażenia regularne (np. nie wolno
|
||||
użyć negacji jako operacji w danym języku programowania, jeśli da się
|
||||
to wyrazić w samym wyrażeniu regularnym). Tam, gdzie to możliwe należy
|
||||
użyć pojedynczego wyrażenia regularnego.
|
||||
|
||||
Write a program, which loads consecutive lines from standard input
|
||||
and analyze every line (with no newline character). You should
|
||||
use regular expressions to the greatest extent possible (e.g. you
|
||||
can not use negation in the programming language if it is
|
||||
possible to express the same in regular expression). Wherever possible,
|
||||
use one regular expression.
|
||||
|
||||
Dla każdego napisu należy sprawdzić, czy napis składa się z samych gwiazdek
|
||||
(co najmniej jednej).
|
||||
Jeśli napis spełnia tak określony warunek, należy wypisać na
|
||||
standardowym wyjściu 'yes', w przeciwnym razie — 'no'.
|
||||
|
||||
For each string, check if the given string consists of only asterisks (at least one).
|
||||
If the string fulfills the condition, you should print 'yes' on the
|
||||
standard output and 'no' otherwise.
|
||||
|
||||
|
||||
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 10 z resztą 7.
|
||||
|
||||
Attention. The task is for students whose students id remainder of the division by 10 is 7.
|
||||
|
||||
POINTS: 2
|
||||
DEADLINE: 2025-01-10 23:59
|
||||
REMAINDER: 7/10
|
@ -1,7 +0,0 @@
|
||||
yes
|
||||
yes
|
||||
yes
|
||||
yes
|
||||
no
|
||||
no
|
||||
no
|
@ -1,7 +0,0 @@
|
||||
*
|
||||
**
|
||||
***
|
||||
***********
|
||||
*a
|
||||
+
|
||||
a*
|
@ -1,38 +0,0 @@
|
||||
Chichot
|
||||
=======
|
||||
|
||||
Napisać program, który wczytuje kolejne wiersze ze standardowego
|
||||
wejścia i analizuje każdy wiersz (bez znaku końca wiersza). Należy w
|
||||
jak największym stopniu wykorzystać wyrażenia regularne (np. nie wolno
|
||||
użyć negacji jako operacji w danym języku programowania, jeśli da się
|
||||
to wyrazić w samym wyrażeniu regularnym). Tam, gdzie to możliwe należy
|
||||
użyć pojedynczego wyrażenia regularnego.
|
||||
|
||||
Write a program, which loads consecutive lines from standard input
|
||||
and analyze every line (with no newline character). You should
|
||||
use regular expressions to the greatest extent possible (e.g. you
|
||||
can not use negation in the programming language if it is
|
||||
possible to express the same in regular expression). Wherever possible,
|
||||
use one regular expression.
|
||||
|
||||
Dla każdego napisu należy sprawdzić, czy napis jest chichotem tzn. "hi"
|
||||
powtórzonym przynajmniej 2 razy, po czym następuje opcjonalny ciąg
|
||||
wykrzykników.
|
||||
Jeśli napis spełnia tak określony warunek, należy wypisać na
|
||||
standardowym wyjściu 'yes', w przeciwnym razie — 'no'.
|
||||
|
||||
For each string, check if the given string consists of a sequence
|
||||
"hi" repeated at least 2 times followed by optional sequences of
|
||||
exclamation marks.
|
||||
If the string fulfills the condition, you should print 'yes' on the
|
||||
standard output and 'no' otherwise.
|
||||
|
||||
|
||||
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 10 z resztą 8.
|
||||
|
||||
Attention. The task is for students whose students id remainder of the division by 10 is 8.
|
||||
|
||||
POINTS: 2
|
||||
DEADLINE: 2025-01-10 23:59
|
||||
REMAINDER: 8/10
|
@ -1,10 +0,0 @@
|
||||
no
|
||||
no
|
||||
no
|
||||
no
|
||||
yes
|
||||
yes
|
||||
yes
|
||||
yes
|
||||
yes
|
||||
no
|
@ -1,10 +0,0 @@
|
||||
!!!!!
|
||||
!hi
|
||||
hi
|
||||
hi!!!
|
||||
hihi
|
||||
hihi!!!!!!!!!
|
||||
hihihi
|
||||
hihihi!
|
||||
hihihihihihihihi
|
||||
ih!
|
@ -1,36 +0,0 @@
|
||||
Wielka litera i dwie cyfry w środku
|
||||
===================================
|
||||
|
||||
Napisać program, który wczytuje kolejne wiersze ze standardowego
|
||||
wejścia i analizuje każdy wiersz (bez znaku końca wiersza). Należy w
|
||||
jak największym stopniu wykorzystać wyrażenia regularne (np. nie wolno
|
||||
użyć negacji jako operacji w danym języku programowania, jeśli da się
|
||||
to wyrazić w samym wyrażeniu regularnym). Tam, gdzie to możliwe należy
|
||||
użyć pojedynczego wyrażenia regularnego.
|
||||
|
||||
Write a program, which loads consecutive lines from standard input
|
||||
and analyze every line (with no newline character). You should
|
||||
use regular expressions to the greatest extent possible (e.g. you
|
||||
can not use negation in the programming language if it is
|
||||
possible to express the same in regular expression). Wherever possible,
|
||||
use one regular expression.
|
||||
|
||||
Dla każdego napisu należy sprawdzić, czy napis zawiera podciąg składający
|
||||
się z wielkiej litery i dwóch cyfr.
|
||||
Jeśli napis spełnia tak określony warunek, należy wypisać na
|
||||
standardowym wyjściu 'yes', w przeciwnym razie — 'no'.
|
||||
|
||||
For each string, check if the given string contains a substring
|
||||
consisting of the capital letter and two digits.
|
||||
If the string fulfills the condition, you should print 'yes' on the
|
||||
standard output and 'no' otherwise.
|
||||
|
||||
|
||||
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 10 z resztą 9.
|
||||
|
||||
Attention. The task is for students whose students id remainder of the division by 10 is 9.
|
||||
|
||||
POINTS: 2
|
||||
DEADLINE: 2025-01-10 23:59
|
||||
REMAINDER: 9/10
|
@ -1,9 +0,0 @@
|
||||
yes
|
||||
no
|
||||
no
|
||||
yes
|
||||
no
|
||||
no
|
||||
no
|
||||
yes
|
||||
yes
|
@ -1,9 +0,0 @@
|
||||
G3923d
|
||||
G9
|
||||
Ha3a5
|
||||
Z00
|
||||
Z0x0
|
||||
az33a
|
||||
dsdg34
|
||||
hahaA39dsdsd
|
||||
sssssssssssU23
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user