added c04-09

This commit is contained in:
s153523 2025-02-03 01:18:11 +01:00
parent 7131194cf0
commit 1e2b56e21b
18 changed files with 0 additions and 337 deletions

View File

@ -1,37 +0,0 @@
Telefon filmowy
===============
Napisać program, który wczytuje kolejne wiersze ze standardowego
wejścia i analizuje każdy wiersz (bez znaku końca wiersza). Należy w
jak największym stopniu wykorzystać wyrażenia regularne (np. nie wolno
użyć negacji jako operacji w danym języku programowania, jeśli da się
to wyrazić w samym wyrażeniu regularnym). Tam, gdzie to możliwe należy
użyć pojedynczego wyrażenia regularnego.
Write a program, which loads consecutive lines from standard input
and analyze every line (with no newline character). You should
use regular expressions to the greatest extent possible (e.g. you
can not use negation in the programming language if it is
possible to express the same in regular expression). Wherever possible,
use one regular expression.
Dla każdego napisu należy sprawdzić, czy napis jest 9-cyfrowym numerem
telefonu zapisanym w formacie "NNN-NNN-NNN" badź "NNN NNN NNN" zaczynającym
sie od kombinacji "555".
Jeśli napis spełnia tak określony warunek, należy wypisać na
standardowym wyjściu 'yes', w przeciwnym razie — 'no'.
For each string, you should check, if the string is a 9-digit phone number
written in "NNN-NNN-NNN" or "NNN NNN NNN" format, which starts with "555".
If the string fulfills the condition, you should print 'yes' on the
standard output and 'no' otherwise.
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
dzieli się przez 10 z resztą 4.
Attention. The task is for students whose students id remainder of the division by 10 is 4.
POINTS: 2
DEADLINE: 2025-01-10 23:59
REMAINDER: 4/10

View File

@ -1,12 +0,0 @@
no
no
no
yes
no
yes
no
yes
yes
no
no
no

View File

@ -1,12 +0,0 @@
055-555-555
505-324-555
551-233-455
555 000 000
555 000-000
555 123 456
555-000 000
555-000-000
555-123-456
556 345 667
556 345 6675
556 345-667

View File

@ -1,38 +0,0 @@
Akronim
=======
Napisać program, który wczytuje kolejne wiersze ze standardowego
wejścia i analizuje każdy wiersz (bez znaku końca wiersza). Należy w
jak największym stopniu wykorzystać wyrażenia regularne (np. nie wolno
użyć negacji jako operacji w danym języku programowania, jeśli da się
to wyrazić w samym wyrażeniu regularnym). Tam, gdzie to możliwe należy
użyć pojedynczego wyrażenia regularnego.
Write a program, which loads consecutive lines from standard input
and analyze every line (with no newline character). You should
use regular expressions to the greatest extent possible (e.g. you
can not use negation in the programming language if it is
possible to express the same in regular expression). Wherever possible,
use one regular expression.
Dla każdego napisu należy sprawdzić, czy napis jest akronimem (ciągiem co
najmniej dwóch i co najwyżej pięciu wielkich liter. Dodatkowo należy
uwzględnić akronimy "PCMCIA" i "WYSIWYG".
Jeśli napis spełnia tak określony warunek, należy wypisać na
standardowym wyjściu 'yes', w przeciwnym razie — 'no'.
For each string, check if the string is an acronym (sequence
of at least 2 and at most 5 capital letters.
Additionally, you should include acronyms "PCMCIA" i "WYSIWYG".
If the string fulfills the condition, you should print 'yes' on the
standard output and 'no' otherwise.
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
dzieli się przez 10 z resztą 5.
Attention. The task is for students whose students id remainder of the division by 10 is 5.
POINTS: 2
DEADLINE: 2025-01-10 23:59
REMAINDER: 5/10

View File

@ -1,11 +0,0 @@
no
yes
yes
no
yes
yes
no
no
no
yes
yes

View File

@ -1,11 +0,0 @@
AAAAAA
ABCDE
ATX
P
PC
PCMCIA
PCMCIB
Pc
WYSIWYA
WYSIWYG
ZZZZ

View File

@ -1,35 +0,0 @@
Liczba pięcio bądź sześciocyfrowa
=================================
Napisać program, który wczytuje kolejne wiersze ze standardowego
wejścia i analizuje każdy wiersz (bez znaku końca wiersza). Należy w
jak największym stopniu wykorzystać wyrażenia regularne (np. nie wolno
użyć negacji jako operacji w danym języku programowania, jeśli da się
to wyrazić w samym wyrażeniu regularnym). Tam, gdzie to możliwe należy
użyć pojedynczego wyrażenia regularnego.
Write a program, which loads consecutive lines from standard input
and analyze every line (with no newline character). You should
use regular expressions to the greatest extent possible (e.g. you
can not use negation in the programming language if it is
possible to express the same in regular expression). Wherever possible,
use one regular expression.
Dla każdego napisu należy sprawdzić, czy napis reprezentuje liczbę pięcio-
bądź sześciocyfrową. Liczba nie powinna zawierać zer nieznaczących.
Jeśli napis spełnia tak określony warunek, należy wypisać na
standardowym wyjściu 'yes', w przeciwnym razie — 'no'.
For each string, check if the given string represents
5 or 6 digits number. The number should not contain leading zeros.
If the string fulfills the condition, you should print 'yes' on the
standard output and 'no' otherwise.
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
dzieli się przez 10 z resztą 6.
Attention. The task is for students whose students id remainder of the division by 10 is 6.
POINTS: 2
DEADLINE: 2025-01-10 23:59
REMAINDER: 6/10

View File

@ -1,10 +0,0 @@
no
no
yes
yes
yes
yes
no
no
yes
yes

View File

@ -1,10 +0,0 @@
012345
0123456
10000
100001
12345
123456
333333333333
9999
99999
999999

View File

@ -1,35 +0,0 @@
Gwiazdek
========
Napisać program, który wczytuje kolejne wiersze ze standardowego
wejścia i analizuje każdy wiersz (bez znaku końca wiersza). Należy w
jak największym stopniu wykorzystać wyrażenia regularne (np. nie wolno
użyć negacji jako operacji w danym języku programowania, jeśli da się
to wyrazić w samym wyrażeniu regularnym). Tam, gdzie to możliwe należy
użyć pojedynczego wyrażenia regularnego.
Write a program, which loads consecutive lines from standard input
and analyze every line (with no newline character). You should
use regular expressions to the greatest extent possible (e.g. you
can not use negation in the programming language if it is
possible to express the same in regular expression). Wherever possible,
use one regular expression.
Dla każdego napisu należy sprawdzić, czy napis składa się z samych gwiazdek
(co najmniej jednej).
Jeśli napis spełnia tak określony warunek, należy wypisać na
standardowym wyjściu 'yes', w przeciwnym razie — 'no'.
For each string, check if the given string consists of only asterisks (at least one).
If the string fulfills the condition, you should print 'yes' on the
standard output and 'no' otherwise.
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
dzieli się przez 10 z resztą 7.
Attention. The task is for students whose students id remainder of the division by 10 is 7.
POINTS: 2
DEADLINE: 2025-01-10 23:59
REMAINDER: 7/10

View File

@ -1,7 +0,0 @@
yes
yes
yes
yes
no
no
no

View File

@ -1,7 +0,0 @@
*
**
***
***********
*a
+
a*

View File

@ -1,38 +0,0 @@
Chichot
=======
Napisać program, który wczytuje kolejne wiersze ze standardowego
wejścia i analizuje każdy wiersz (bez znaku końca wiersza). Należy w
jak największym stopniu wykorzystać wyrażenia regularne (np. nie wolno
użyć negacji jako operacji w danym języku programowania, jeśli da się
to wyrazić w samym wyrażeniu regularnym). Tam, gdzie to możliwe należy
użyć pojedynczego wyrażenia regularnego.
Write a program, which loads consecutive lines from standard input
and analyze every line (with no newline character). You should
use regular expressions to the greatest extent possible (e.g. you
can not use negation in the programming language if it is
possible to express the same in regular expression). Wherever possible,
use one regular expression.
Dla każdego napisu należy sprawdzić, czy napis jest chichotem tzn. "hi"
powtórzonym przynajmniej 2 razy, po czym następuje opcjonalny ciąg
wykrzykników.
Jeśli napis spełnia tak określony warunek, należy wypisać na
standardowym wyjściu 'yes', w przeciwnym razie — 'no'.
For each string, check if the given string consists of a sequence
"hi" repeated at least 2 times followed by optional sequences of
exclamation marks.
If the string fulfills the condition, you should print 'yes' on the
standard output and 'no' otherwise.
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
dzieli się przez 10 z resztą 8.
Attention. The task is for students whose students id remainder of the division by 10 is 8.
POINTS: 2
DEADLINE: 2025-01-10 23:59
REMAINDER: 8/10

View File

@ -1,10 +0,0 @@
no
no
no
no
yes
yes
yes
yes
yes
no

View File

@ -1,10 +0,0 @@
!!!!!
!hi
hi
hi!!!
hihi
hihi!!!!!!!!!
hihihi
hihihi!
hihihihihihihihi
ih!

View File

@ -1,36 +0,0 @@
Wielka litera i dwie cyfry w środku
===================================
Napisać program, który wczytuje kolejne wiersze ze standardowego
wejścia i analizuje każdy wiersz (bez znaku końca wiersza). Należy w
jak największym stopniu wykorzystać wyrażenia regularne (np. nie wolno
użyć negacji jako operacji w danym języku programowania, jeśli da się
to wyrazić w samym wyrażeniu regularnym). Tam, gdzie to możliwe należy
użyć pojedynczego wyrażenia regularnego.
Write a program, which loads consecutive lines from standard input
and analyze every line (with no newline character). You should
use regular expressions to the greatest extent possible (e.g. you
can not use negation in the programming language if it is
possible to express the same in regular expression). Wherever possible,
use one regular expression.
Dla każdego napisu należy sprawdzić, czy napis zawiera podciąg składający
się z wielkiej litery i dwóch cyfr.
Jeśli napis spełnia tak określony warunek, należy wypisać na
standardowym wyjściu 'yes', w przeciwnym razie — 'no'.
For each string, check if the given string contains a substring
consisting of the capital letter and two digits.
If the string fulfills the condition, you should print 'yes' on the
standard output and 'no' otherwise.
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
dzieli się przez 10 z resztą 9.
Attention. The task is for students whose students id remainder of the division by 10 is 9.
POINTS: 2
DEADLINE: 2025-01-10 23:59
REMAINDER: 9/10

View File

@ -1,9 +0,0 @@
yes
no
no
yes
no
no
no
yes
yes

View File

@ -1,9 +0,0 @@
G3923d
G9
Ha3a5
Z00
Z0x0
az33a
dsdg34
hahaA39dsdsd
sssssssssssU23