added task
This commit is contained in:
parent
123130afee
commit
ceba43f6f5
@ -1,36 +0,0 @@
|
||||
Liczby podzielne przez 5
|
||||
========================
|
||||
|
||||
Napisać program, który wczytuje kolejne wiersze ze standardowego
|
||||
wejścia i analizuje każdy wiersz (bez znaku końca wiersza). Należy w
|
||||
jak największym stopniu wykorzystać wyrażenia regularne (np. nie wolno
|
||||
użyć negacji jako operacji w danym języku programowania, jeśli da się
|
||||
to wyrazić w samym wyrażeniu regularnym). Tam, gdzie to możliwe należy
|
||||
użyć pojedynczego wyrażenia regularnego.
|
||||
|
||||
Write a program, which loads consecutive lines from standard input
|
||||
and analyze every line (with no newline character). You should
|
||||
use regular expressions to the greatest extent possible (e.g. you
|
||||
can not use negation in the programming language if it is
|
||||
possible to express the same in regular expression). Wherever possible,
|
||||
use one regular expression.
|
||||
|
||||
Dla każdego napisu należy sprawdzić, czy zadany napis jest liczbą całkowitą
|
||||
podzielną przez 5. Napis nie powinien zawierać zer nieznaczących.
|
||||
Jeśli napis spełnia tak określony warunek, należy wypisać na
|
||||
standardowym wyjściu 'yes', w przeciwnym razie — 'no'.
|
||||
|
||||
For each string check, if the given string is an integer divisible by 5.
|
||||
The string should not contain leading zeros.
|
||||
If the string fulfills the condition, you should print 'yes' on the
|
||||
standard output and 'no' otherwise.
|
||||
|
||||
|
||||
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 10 z resztą 0.
|
||||
|
||||
Attention. The task is for students whose students id remainder of the division by 10 is 0.
|
||||
|
||||
POINTS: 2
|
||||
DEADLINE: 2025-01-10 23:59
|
||||
REMAINDER: 0/10
|
@ -1,10 +0,0 @@
|
||||
yes
|
||||
yes
|
||||
no
|
||||
yes
|
||||
no
|
||||
no
|
||||
yes
|
||||
no
|
||||
yes
|
||||
no
|
@ -1,10 +0,0 @@
|
||||
-1005
|
||||
-50
|
||||
-76
|
||||
0
|
||||
00
|
||||
01000
|
||||
1000
|
||||
353
|
||||
465
|
||||
@!q
|
@ -1,35 +0,0 @@
|
||||
Liczby podzielne przez 25
|
||||
=========================
|
||||
|
||||
Napisać program, który wczytuje kolejne wiersze ze standardowego
|
||||
wejścia i analizuje każdy wiersz (bez znaku końca wiersza). Należy w
|
||||
jak największym stopniu wykorzystać wyrażenia regularne (np. nie wolno
|
||||
użyć negacji jako operacji w danym języku programowania, jeśli da się
|
||||
to wyrazić w samym wyrażeniu regularnym). Tam, gdzie to możliwe należy
|
||||
użyć pojedynczego wyrażenia regularnego.
|
||||
|
||||
Write a program, which loads consecutive lines from standard input
|
||||
and analyze every line (with no newline character). You should
|
||||
use regular expressions to the greatest extent possible (e.g. you
|
||||
can not use negation in the programming language if it is
|
||||
possible to express the same in regular expression). Wherever possible,
|
||||
use one regular expression.
|
||||
|
||||
Dla każdego napisu należy sprawdzić, czy zadany napis jest dodatnią liczbą
|
||||
podzielną przez 25.
|
||||
Jeśli napis spełnia tak określony warunek, należy wypisać na
|
||||
standardowym wyjściu 'yes', w przeciwnym razie — 'no'.
|
||||
|
||||
For each string check, if the given string is a positive integer divisible by 25.
|
||||
If the string fulfills the condition, you should print 'yes' on the
|
||||
standard output and 'no' otherwise.
|
||||
|
||||
|
||||
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 10 z resztą 1.
|
||||
|
||||
Attention. The task is for students whose students id remainder of the division by 10 is 1.
|
||||
|
||||
POINTS: 2
|
||||
DEADLINE: 2025-01-10 23:59
|
||||
REMAINDER: 1/10
|
@ -1,8 +0,0 @@
|
||||
no
|
||||
yes
|
||||
yes
|
||||
yes
|
||||
no
|
||||
no
|
||||
no
|
||||
no
|
@ -1,8 +0,0 @@
|
||||
0
|
||||
1000
|
||||
111111125
|
||||
25
|
||||
353
|
||||
465
|
||||
@!q
|
||||
x50
|
@ -1,36 +0,0 @@
|
||||
Kody pocztowe
|
||||
=============
|
||||
|
||||
Napisać program, który wczytuje kolejne wiersze ze standardowego
|
||||
wejścia i analizuje każdy wiersz (bez znaku końca wiersza). Należy w
|
||||
jak największym stopniu wykorzystać wyrażenia regularne (np. nie wolno
|
||||
użyć negacji jako operacji w danym języku programowania, jeśli da się
|
||||
to wyrazić w samym wyrażeniu regularnym). Tam, gdzie to możliwe należy
|
||||
użyć pojedynczego wyrażenia regularnego.
|
||||
|
||||
Write a program, which loads consecutive lines from standard input
|
||||
and analyze every line (with no newline character). You should
|
||||
use regular expressions to the greatest extent possible (e.g. you
|
||||
can not use negation in the programming language if it is
|
||||
possible to express the same in regular expression). Wherever possible,
|
||||
use one regular expression.
|
||||
|
||||
Dla każdego napisu należy wydobyć z kodu pocztowego kod miasta (2 pierwsze
|
||||
cyfry). Jeśli napis nie jest kodem pocztowym, należy wypisać "<NONE>".
|
||||
Zakładamy, że kod pocztowy składa się z 2 cyfr, minusa i 3 cyfr. Jeśli
|
||||
napis nie spełnia podanych warunków, należy wypisać "<NONE>".
|
||||
|
||||
For each string, extract the postal code of a city (2 first digits).
|
||||
If the string is not a postal code, you should print "<NONE>".
|
||||
We assume that the postal code consists of 2 digits, minus character, and 3 digits.
|
||||
If the string doesn't fulfill the condition, you should print "<NONE>".
|
||||
|
||||
|
||||
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||
dzieli się przez 10 z resztą 2.
|
||||
|
||||
Attention. The task is for students whose students id remainder of the division by 10 is 2.
|
||||
|
||||
POINTS: 2
|
||||
DEADLINE: 2025-01-10 23:59
|
||||
REMAINDER: 2/10
|
@ -1,6 +0,0 @@
|
||||
<NONE>
|
||||
<NONE>
|
||||
23
|
||||
<NONE>
|
||||
61
|
||||
<NONE>
|
@ -1,6 +0,0 @@
|
||||
!@#$%^&
|
||||
0-333
|
||||
23-000
|
||||
61-23
|
||||
61-680
|
||||
BigFoot
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user