po
przebudowie
linii
kolejowych
zastosowano
po
raz
pierwszy
w
polsce
nowy
system
pracy
specjalnie
wyposażonej
bazie
montażowej
przygotowuje
się
i
montuje
całe
odcinki
to
specjalne
narzędzia
ułatwiają
montowanie
tak
zwanych
przęseł
liczący
<unk>
trzydzieści
metrów
długości
i
o
to
scola
niezwykły
widok
kolejnictwie
tory
kolejowe
jadą
po
to
by
specjalnie
zainstalowane
na
budowie
suwnicę
bramowe
zdejmują
przęsła
z
wagonów
nie
układają
je
na
przygotowanym
już
uprzednio
torowisk
trzeba
je
teraz
tylko
precyzyjnie
ustalić
i
połączyć
z
poprzednim
odcinkiem
a
chwilę
później
pociąg
sprzęt
chwilami
może
już
wjechać
na
świeżo
ponoszony
to
tym
systemem
można
ułożyć
na
godziną
sto
dwadzieścia
metrów
toru
tam
gdzie
dawniej
układano
tylko
trzydzieści
<unk>