dla
ja
la
jest
ta
stała
przylegająca
do
Chin
tak
bus
us
mus
muz
z
tak
ta
i
od
tych
warunkach
staje się
niebezpieczny
lot
w
tej
niebezpieczne
ale
media
telegrafistka
czyn
jest
skałą
łączność
portem
docelowym
i
nadal
para
piętnasta
je
mniej
ale
są
minutą
Jarocina
lata
położenie
samolotu
nakłaniany
a
arabia
radia
trzy
na
~m
do
moje
z
orkan
bartel
bardem
a
a
a
a
na
bal
bar
bala
bara
nie
raz
nas
razem
i
jak
i
ale
minuty
lama
się
radości
na
na
mapę
te
latach
raper
tę
nowa
trudność
tej
wedle
bez
radia
kompasu
samolot
jest
ślepa
służba
naziemna
musi
go
teraz
prowadzić
na miarę
mediom
ale
a
trudności
w
w tej
im
antyle
i
jak
do
wprowadzić
marek
nawet
ją
i
ale
ale
ale
ale
ale
już
nadchodzi
na
Okęcie
i
ale
wylądować
w takich
warunkach
nie
jest
łatwo
ale
komunikat
meteor
z
ostatniej chwili
w
takich
z takich
i
je
na
ale
meteo
ostatni
ostatnich
i
świt
nie
i
a
tak
się
małe
potworki
biegać
na
nadciśnienie
siedem
i
jeśli
pięć
fikcyjnych
cię
do
na
go
tak
pałę
paula
bała
bałam
pod
pap
potwory
się
poety
pociechy
to
się
się
i
chiny
i
teraz
Bianka
której
piątkowy
hierarchia
lądowanie
dwieście
i
na
lądowisku
zapalają
się
światła
jak
dwieście
dwadzieścia
i10
km
na godzinę
ja
z jednej
i
kilometrów
się
nie
i
miękka
tak
w
wieści
nie
mniej
ich
wiedzieć
jeść
jedź
kina
jedna
miała
i
wieki
wielkie
do
stopni
km
kilometry
i
mijania
na
i
się
do
kiedy
nagie
nic
z tego
nie
przebiły
reguły
na
lotnisku
alarm
nie wiadomo
co
się
może
zdarzyć
nawet
iść
z
zawiązanymi
oczami
nie
jest
martwą
cóż
dopiero
latem
nawet
na
tych
ludziach
ciąży
ogromna
odpowiedzialność
nie
mniejsza
niż
na
lokatach
jest
jedno
wejście
na
w
iście
cis
tuż
lata
latek
latach
za
tak
beaty
teraz
jena
jednak
na
mniejsze
takie
nie
i
jedna
la
la
na
la
jedna
la
la
samolot
Krystyna
Barbara
szczęśliwie
wylądował
w
z
pst
część
nie
nie
na
tym
swą
niemałą
zasługę
również
i
naziemna
kontrola
ruchu
nie
zawsze
doceniani
pracownicy
naszego
lotnictwa