zielonogórski
zastal
też
powstać
fabryki
już
ponad
sto
tys.
wagonów
kolejowych
tutejsze
zakłady
są
największym
eksporterem
taboru
kolejowego
w Polsce
tysięcy
wyż
po
wystaw
postny
tej
z tej
tutejszy
wielkich
zamówień
kontrahentów
zagranicznych
nie
dało
się
wykonać
przy
starych
metodach
produkcji
konstruktorzy
zastawu
wspólnie
z kolegami
z
gdańskimi
opracowali
nową
linię
prefabrykacja
ścian
wagonów
zielonogórskie
wagony
jeżdżą
na
liniach
związku
radzieckiego
Belgii
Maroka
jego
skład
i
Holandii
dawał
we
przez
za
stanu
w
nie
i
i
z
w
z
i
i
w związku
delhi
i
maro
tak
reklamacji
nie ma
zamówień
i
coraz
więcej
ostatnio
zastal
zbudował
prototyp
wagonu
samowola
do
czego
pojemność
sto
pięć
ton
posypały się
zamówienia
rozpoczęto
seryjną
produkcję
i
bo
dow
w
z
do
dla
dwa
z