dla ja la jest ta stała przylegająca do Chin tak bus us mus muz z tak ta i od tych warunkach staje się niebezpieczny lot w tej niebezpieczne ale media telegrafistka czyn jest skałą łączność portem docelowym i nadal para piętnasta je mniej ale minutą Jarocina lata położenie samolotu nakłaniany a arabia radia trzy na ~m do moje z orkan bartel bardem a a a a na bal bar bala bara nie raz nas razem i jak i ale minuty lama się radości na na mapę te latach raper nowa trudność tej wedle bez radia kompasu samolot jest ślepa służba naziemna musi go teraz prowadzić na miarę mediom ale a trudności w w tej im antyle i jak do wprowadzić marek nawet i ale ale ale ale ale już nadchodzi na Okęcie i ale wylądować w takich warunkach nie jest łatwo ale komunikat meteor z ostatniej chwili w takich z takich i je na ale meteo ostatni ostatnich i świt nie i a tak się małe potworki biegać na nadciśnienie siedem i jeśli pięć fikcyjnych cię do na go tak pałę paula bała bałam pod pap potwory się poety pociechy to się się i chiny i teraz Bianka której piątkowy hierarchia lądowanie dwieście i na lądowisku zapalają się światła jak dwieście dwadzieścia i10 km na godzinę ja z jednej i kilometrów się nie i miękka tak w wieści nie mniej ich wiedzieć jeść jedź kina jedna miała i wieki wielkie do stopni km kilometry i mijania na i się do kiedy nagie nic z tego nie przebiły reguły na lotnisku alarm nie wiadomo co się może zdarzyć nawet iść z zawiązanymi oczami nie jest martwą cóż dopiero latem nawet na tych ludziach ciąży ogromna odpowiedzialność nie mniejsza niż na lokatach jest jedno wejście na w iście cis tuż lata latek latach za tak beaty teraz jena jednak na mniejsze takie nie i jedna la la na la jedna la la samolot Krystyna Barbara szczęśliwie wylądował w z pst część nie nie na tym swą niemałą zasługę również i naziemna kontrola ruchu nie zawsze doceniani pracownicy naszego lotnictwa