była w postaci realistyczne ale w takich sytuacjach symbolicznych wyszły spod artysty i nauczyciela przyszły rzemieślników kamieniarzy dariusza kowalskiego rocznik tysiąc dziewięćset dziewięćdziesiątym płaskorzeźby na bramie cmentarza żydowskiego na bródnie dziełem rodzinnym teresy i dariusza kowalskich kocie rodzina nie ma jeszcze mieszkania i wspólny dorobek twórczy może gromadzić tylko na publicznych wystawach a <unk> <unk> <unk> <unk> a <unk> <unk> <unk> <unk> na <unk> bo ona zwróciła uwagę balancer kom i chopina m rzeźbami refleksy innymi w wyrazie i nastroju a ja one zwłaszcza realizacją kwotowa to wyobraźnią i precyzją rzeźby w brązie ceramice i marmurze u progu samodzielnej kariery dwojga młodych artystów ich wernisaż zaszczycili swoją obecnością sławni nauczyciele gustav zemła powiedział że te rzeźby powstały z myśli i uczuć tak szlachetnych jak szlachetni jest materiał z którego tworzą <unk> <unk> <unk>