ale
Polska
żegluga
na
odrze
obchodzi
swoje
piętnastolecie
nasz
reportaż
zaczynamy
kościół
to
drugi
co
do
wielkości
port
rzeczny
w Europie
baza
przeładunkowa
towarów
na
górnej
i
dolnej
się
od
przyszła
ze
Szczecina
kanadyjska
pszenica
i
pakistańska
obu
dźwigów
pracują
choć
lub
urządzenia
do
przeładunku
masowego
węgiel
piasek
żwir
to
typowy
transport
rzeczny
polska
szczecina
eu
oliwska
obchodzić
tę
te
swej
swe
nasze
w
kość
koś
w koźlu
lub
drugiej
pod
w
europie
ma
za
ma
do
donieść
daliśmy
o
z
nie
ta
tak
ci
nie
był
w
w kość
kość
masło
typowe
transporty
rzeczy
rzeczne
na
na
odrzańskiej
w
barakach
żyje
i
pracuje
półtora
tysiąca
ludzi
to
ich
domy
rodzinne
często
nie
mają
żadnych
na lądzie
gdy
dzieci
dorosną
też
zostaną
na
odrze
nam
odrzański
barkach
i
jej
pracuję
i
pili
od lat
autostrada
między
Śląskiem
a
Bałtykiem
który
na
poniższej
dziesiąty
holowników
i
dwieście
pięćdziesiąt
Marek
marek
w
od
pod
na
nad
ma
nam
gdy
~r
dziesiąte
przewożą
rocznie
ponad
milion
ton
towarów
poprzez
niemieckie
kanały
barki
odrzańskie
docierają
do
Hamburga
Jan
stare
dane
wkrótce
pytać
będą
do
Szwajcarii
po
przez
niemiecki
star
ster
stary
dan
który
na
z
nad
dać
znaczy
wodne
progi
i
zbiornik
dziesiątki
śluz
różnice
lustra
wody
sięgają
kilkunastu
m
port
we
Wrocławiu
tu
znajduje
się
nasza
największa
stocznia
rzeczna
buduje
teraz
nowoczesne
barki
motorowe
metrów
chłodne
modne
front
prąd
i
z
i
różnicę
różnica
poród
te
tę
de
the
tuż
gdy
dwieście
nowych
danych
wyruszy
na
nurt
Odry
coraz
rzadsze
będą
tak
dziś
typowe
widoki
pociągu
rzecznych
sznurów
barek
ciągniętych
przez
jeden
holownik
ale
kolejny
rejs
ze
śląska
do
Bałtyku
dobiega
końca
to już
Szczecin
odry
/
szczecin
i
łowy
płowej
pociągów
marek
jednym
by
i
nie
i
kolei
nie
już
Nowak
uległ
przywiezionych
odrą
czekają
w porcie
statki
pełnomorskie
bieżącym
pięcioleciu
wielkie
fundusze
przeznaczone
na
dalsze
zagospodarowanie
i
wykorzystanie
odbyli
największej
innej
tańszej
drogi
wodnej
w Polsce