ale
był
brak
zajęć
tramwajowej
jako
sprawdzała
kilku
miesięcy
znana
prawda
a
było
najem
i
najemni
nie
ale
na
to
o
go
stół
stu
sala
cała
w kilku
by
nie
gdy
były
z dala
na
dla
będzie
miejsce
czyli
rywalizowało
wystąpiła
Zawadzkiego
taborowym
majowego
nadają
się
wyłącznie
na
złom
i
miejsc
i
więcej
i
nie
dalej
maleje
ze
z
całą
zerwało
z
bez
jego
naboru
taboru
bram
innego
zdania
byli
pracownicy
miejskich
zakładów
komunikacyjnych
z tego
żelastwa
zbudowany
jest
z
zajezdnią
sezonie
głodu
motorowej
I5
setnych
i pięć
bomba
znajduje
się
bardziej
melisa
pod
pierwszy
tramwaj
na ulicy
Marszałkowskiej
budził
udaremniono
sensacji
karnych
jak
i
pomiędzy
nimi
jest
to już
marszałkowskiej
pierwszej
ramy
bramy
cel
za
z
i
z
radnych
wnętrz
nestle
wieku
i
byli
w jej
i
nie
inni
zus
to
do
jej
z
bogatej
ziemi
jednak
cena
jest
tylko
przeprowadzka
odremontowanej
głodu
lądowej
i
cenę
na
nadziei
do
wielu
go
trzeba
wstępna
setne
ma
z
miała
zmian
od
pod
wyremontowanej
do
nowej
tej
~m
nie
jaki
dzieli
między
Warszawę
warszawę
piętnastego
zajezdnia
na trzy
tygodnie
wymienimy
ustalonym
planem
odbudowy
Polski
pierścień
u
podstawy
jest
polski
łączą
bieguny
roku
partnerstwo
dla
wiedzy
r.
największą
mogła
zgotowała
budowniczym
komunikacji
tramwajowej
działa
Wawer
saska