po przebudowie linii kolejowych zastosowano po raz pierwszy w polsce nowy system pracy specjalnie wyposażonej bazie montażowej przygotowuje się i montuje całe odcinki to specjalne narzędzia ułatwiają montowanie tak zwanych przęseł liczący trzydzieści metrów d i o to scola niezwykły widok kolejnictwie tory kolejowe jadą po to by specjalnie zainstalowane na budowie suwnicę bramowe zdejmują przęsła z wagonów nie układają je na przygotowanym już uprzednio torowisk trzeba je teraz tylko precyzyjnie ustalić i połączyć z poprzednim odcinku a chwilę później pociąg sprzęt chwilami może już wjechać na świeżo ponoszony to tym systemem można ułożyć na godziną sto dwadzieścia metrów toru tam gdzie dawniej układano tylko a chwilę później pociąg sprzęt chwilami może już wjechać na świeżo ponoszony to tym systemem można ułożyć na godziną sto dwadzieścia metrów toru tam gdzie dawniej układano tylko trzydzieści