lata
została
ukończona
więc
dni
przed
terminem
lecimy
na
nowo
zbudowaną
arterii
pod
nami
moc
śląsko-dąbrowski
na
prawo
pallad
pod
dla
mijamy
wjazdem
do
tunelu
dalej
krakowskie
przedmieście
droga
prowadzi
prostej
linii
do
ulicy
bolt
przez
tunel
przejeżdżają
pierwsze
samochody
zbędne
ruchome
schody
które
otrzymaliśmy
ze
związku
radzieckiego
sojusz
teleskopowy
jako
pierwsi
pasażerowie
jadą
szefowie
ekipie
radziecki
która
współpracowała
z
naszymi
robotnikami
inżynierami
przy
montażu
shot
ruchowymi
schodami
wjeżdżamy
na
plac
zamkowy
pokonując
jest
pełna
trzydzieści
sekund
u
nas
po
metrową
różnice
poziomu
tatiany
na
moment
historyczny
kolumna
zygmunta
brata
na
dawne
miejsce
nad
montażem
kolumny
i
posągu
trzeba
profesor
tempem
twórca
mostu
poniatowskiego
i
zmiennej
iglicy
wrocławskich
technika
wciągania
kolumny
opracowana
została
najdrobniejszych
szczególna
mimo
to
zawsze
istnieje
niebezpieczeństwo
że
granitowy
słup
być
lis
się
z
obejmujących
bo
pierwszy
uwaga
zaczynamy
pod
czujnym
okiem
prezydenta
warszawy
stanisława
dubickiego
rozpoczyna
się
montaż
od
trzydziestu
minutach
wytężonej
pełnej
napięcia
pracy
kolumna
staje
na
twoim
miejscu
z
kolei
trzeba
ustawić
statuę
opakowany
grube
deski
gumy
król
zygmunt
wolno
wznosi
się
w
górę
budowniczowie
pomnika
i
rasy
oraz
nieliczni
w
tej
chwili
ci
którym
udało
się
mimo
zakazu
przedostać
na
blat
obserwują
z
zapartym
oddechem
przez
<unk>
godzinną
podróż
powietrzną
pocą
ja
dwunastego
lipca
o
godzinie
dwudziestej
minut
siedemnaście
monder
władysław
operat
w
wieńcu
szczyt
kolumny
tradycyjną
wieku
one
socjalistyczne
metody
pracy
stawy
raz
jeszcze
wspaniale
za
piątą
rocznicę
ogłoszenia
manifestu
pkw
stolica
polski
ludowej
otrzymuje
z
rąk
swoich
budowniczych
imponujący
podane
praca
budzę
nie
tylko
warszawa
za
panem
pracowała
nad
budową
wspaniałej
magistrali
wschód
za
nowa
praca
jest
dziełem
całego
kraju