za
kulisami
teatru
narodowego
w
warszawie
reżyser
bomba
korzeniewski
i
scenograf
władysław
naszewski
doradzają
się
z
kierownikami
pracowni
krawieckiej
i
malarskiej
przygotowaniu
zemsta
aleksandra
fredry
nowe
interpretację
serbski
i
nowej
oryginalnej
oprawie
plastyczne
rodzi
się
spektakl
dziadosz
żmudnej
pracy
artystów
techników
rzemieślników
pracownia
krawiecka
zakończona
właśnie
szycie
stylowy
kostium
kazimierz
opaliński
grać
będzie
rejent
zygmunt
kęstowicz
przywidziało
po
raz
pierwszy
strój
wacława
ewa
ponad
setka
będzie
podstoliną
jolanta
skowrońska
lat
jan
kurna
kubowicz
cześnikiem
rumie
charakteryzacji
przyjrzyjmy
się
pracy
reżysera
jaktorów
nie
majster
wreszcie
wejść
i
fizu
i
kiedy
że
nie
ale
mnie
nie
murować
tu
z
napaści
bo
mu
na
żywieccy
upadnie
wyjeżdżają
drudzy
dobrzy
ludzie
to
się
młotki
i
od
nic
jej
nie
niepotrzebnych
dzisiaj
trudzie
używacie
artwik
je
je
je
je
wszystkie
prace
owczarka
będzie
widzewa
meczu
warta
zapłonął
te
wysłuchanego
słowa
nic
mu
do
<unk>
śmigaj
widzieć
trakcie
akcji
ściągnij
za
myślę
że
idzie
grzecznie
ładnie
bez
lasuje
wszystkiemu
koniec
będzie
nicienie
mój
ja
za
tobą
być
boicie
to
to
znaczy
jeśli
wam
mój
kazać
raczej
aby
muru
zakończono
w
tak
wiesz
ażur
prawa
radio
wawa
jakie
prawo
jak
kupiono
mur
granicznej
tak
że
aż
tak
ale
lublin
miejmy
panie
to
szaleństwo
z
waszej
strony
i
mur
będzie
naprawiony
w
środę
trump
bramkarza
ścierek
kończycie
śmiało
przyjaciele
bardzo
ciężkie
ze
mną
różnych
przyjęciem
chcesz
więc
bójki
mój
wcześniej
błyszczą
i
się
lubi
miły
i
przez
ten
też
być
rozbójnikiem
o
<unk>
i
<unk>
i
<unk>
wylicza
się
bum
bum
roku
panie
majster
dnia
w
obronie
wielkie
nie
bój
haiti
jak
kiedyś
było
tam
będą
dłonie
i
ciągle
to
report
lublinie
modna
lepsi
takie
myślenie
nic
się
nie
bój
tego
trzeba
jechać
i
pielęgniarki
i
nie
jak
wcześniej
gada
to
z
je
je
nie
widać
ziemi
nie
była
w
ciąży
gwintówkę
jakaś
tam
czerwonaku
k
k
k
k
o
k
a
<unk>