From b94c7465c63f7bed9b095cdfb04845986114ec65 Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: =?UTF-8?q?Mateusz=20Pi=C4=85tkowski?= Date: Mon, 14 Nov 2022 19:58:24 +0100 Subject: [PATCH] =?UTF-8?q?liter=C3=B3wki?= MIME-Version: 1.0 Content-Type: text/plain; charset=UTF-8 Content-Transfer-Encoding: 8bit --- doc/wprowadzenie.md | 8 ++++---- 1 file changed, 4 insertions(+), 4 deletions(-) diff --git a/doc/wprowadzenie.md b/doc/wprowadzenie.md index d8e8bdd..efd495c 100644 --- a/doc/wprowadzenie.md +++ b/doc/wprowadzenie.md @@ -23,7 +23,7 @@ W tym przykładzie wykonujemy `3 + 4` , zatwierdzając ENTERM, w zwrocie otrzymu Nawiasem mówiąc – przykłady w tym wprowadzeniu mogą rozpoczynać się od `>` – oznacza to, że polecenia wprowadzono w sesji interaktywnej, lub bez tego znaku – wtedy traktujemy przykład jako zapisany plik z poleceniami. Nie ma różnic pomiędzy wykonywaniem poleceń języka Musique zawartych w pliku, a poleceniami wprowadzanymi w sesji interaktywnej – wybór pozostawiamy użytkownikowi. -Można wykonać złożone polecenia (które w pliku rozstałby rozbite na kilka linii) w sesji interaktywnej - należy wtedy wpisać je w formie jednej linii. +Można wykonać złożone polecenia (które w pliku zostałby rozbite na kilka linii) w sesji interaktywnej - należy wtedy wpisać je w formie jednej linii. ## Nuty, pauzy, akordy @@ -56,9 +56,9 @@ Dostępne dźwięki bazowe to kolejno: `c`, `d`, `e`, `f`, `g`, `a`, `b`. Można pozwala to przykładowo tworzyć: -- `c#` - dźwięk cis -- `c##` - dźwięk d -- `eb` - dźwięk dis +- `c#` - dźwięk Cis +- `c##` - dźwięk D +- `eb` - dźwięk Dis Aby dźwięk został odtworzony w wybranej oktawie można dołączyć do znaku dźwięku liczbową wartość oktawy - `c4` to dźwięk c w 4 oktawie, `c#8` to dźwięk cis w 8 oktawie, itp.