session-companion/SessionCompanion/SessionCompanion.ViewModels/CharacterViewModels/CharacterEveryStatViewModel.cs

314 lines
8.7 KiB
C#
Raw Normal View History

2021-01-03 19:49:15 +01:00
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;
using System.Threading.Tasks;
namespace SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels
{
public class CharacterEveryStatViewModel
{
/// <summary>
/// Id postaci
/// </summary>
public int Id { get; set; }
public int CharismaValue { get; set; }
/// <summary>
/// Modyfikator rzutów na charyzme
/// </summary>
public int CharismaModification { get; set; }
/// <summary>
/// Modyfikator rzutów obronnych na charyzme
/// </summary>
public int CharismaSavingThrows { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w charyźmie
/// </summary>
public bool CharismaCanSaveThrows { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość oszustwa
/// </summary>
public int Deception { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w oszustwie
/// </summary>
public bool CanDeception { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności zastraszania
/// </summary>
public int Intimidation { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w zastraszaniu
/// </summary>
public bool CanIntimidation { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności występowania
/// </summary>
public int Performance { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w występowaniu
/// </summary>
public bool CanPerformance { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności perswazji
/// </summary>
public int Persuasion { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w perswazji
/// </summary>
public bool CanPersuasion { get; set; }
// Constitution
/// <summary>
/// Wartośc Constitution
/// </summary>
public int ConstitutionValue { get; set; }
/// <summary>
/// Modyfikator Constitution
/// </summary>
public int ConstitutionModification { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość rzutów obronnych na constitiution
/// </summary>
public int ConstitutionSavingThrows { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w Constitution
/// </summary>
public bool ConstitutionCanSaveThrows { get; set; }
// Dexterity
/// <summary>
/// Wartość Dexterity
/// </summary>
public int DexterityValue { get; set; }
/// <summary>
/// Modyfiukator Dexterity
/// </summary>
public int DexterityModification { get; set; }
/// <summary>
/// Biegłośc w Dexterity
/// </summary>
public int DexteritySavingThrows { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w Dexterity
/// </summary>
public bool DexterityCanSaveThrows { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności akrobatyki
/// </summary>
public int Acrobatics { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w akrobatyce
/// </summary>
public bool CanAcrobatics { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności zwinnych dłoni
/// </summary>
public int SleightOfHand { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w zwinnych dłoniach
/// </summary>
public bool CanSleightOfHand { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności skradania się
/// </summary>
public int Stealth { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w skradaniu się
/// </summary>
public bool CanStealth { get; set; }
// Intelligence
/// <summary>
/// Wartośc Intelligence
/// </summary>
public int IntelligenceValue { get; set; }
/// <summary>
/// Modyfikator Intelligence
/// </summary>
public int IntelligenceModification { get; set; }
/// <summary>
/// Biegłość w Intelligence
/// </summary>
public int IntelligenceSavingThrows { get; set; }
/// <summary>
/// Czy posiada biegłośc w Intellgence
/// </summary>
public bool IntelligenceCanSaveThrows { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności wiedzy tejemnej
/// </summary>
public int Arcana { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w wiedzy tejemnej
/// </summary>
public bool CanArcana { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności historii
/// </summary>
public int History { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w historii
/// </summary>
public bool CanHistory { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności śledztwa
/// </summary>
public int Investigation { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w śledztwie
/// </summary>
public bool CanInvestigation { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności przyrody
/// </summary>
public int Nature { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w przyrodzie
/// </summary>
public bool CanNature { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności religii
/// </summary>
public int Religion { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w religii
/// </summary>
public bool CanReligion { get; set; }
// Strength
/// <summary>
/// Wartośc siły
/// </summary>
public int StrengthValue { get; set; }
/// <summary>
/// Modyfikator siły
/// </summary>
public int StrengthModification { get; set; }
/// <summary>
/// Biegłość w Sile
/// </summary>
public int StrengthSavingThrows { get; set; }
/// <summary>
/// Czy posiada biegłość w sile
/// </summary>
public bool StrengthCanSaveThrows { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności atletyki
/// </summary>
public int Athletics { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w atletyce
/// </summary>
public bool CanAthletics { get; set; }
// Wisdom
/// <summary>
/// Wartośc wisdom
/// </summary>
public int WisdomValue { get; set; }
/// <summary>
/// Modyfikator wisdom
/// </summary>
public int WisdomModification { get; set; }
/// <summary>
/// Biegłość w Wisdom
/// </summary>
public int WisdomSavingThrows { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w wisdom
/// </summary>
public bool WisdomCanSaveThrows { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności opieki nad zwierzętami
/// </summary>
public int AnimalHandling { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w opiece nad zwierzętami
/// </summary>
public bool CanAnimalHandling { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności intuicji
/// </summary>
public int Insight { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w intuicji
/// </summary>
public bool CanInsight { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności medycyny
/// </summary>
public int Medicine { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w medycynie
/// </summary>
public bool CanMedicine { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności percepcji
/// </summary>
public int Perception { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w percepcji
/// </summary>
public bool CanPerception { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności sztuki przetrwania
/// </summary>
public int Survival { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w sztuce przetrwania
/// </summary>
public bool CanSurvival { get; set; }
}
}