Fixed bug with registering the same user multiple times
This commit is contained in:
parent
e4ce736960
commit
10cd041d38
@ -61,16 +61,17 @@ namespace SessionCompanion.Controllers
|
||||
public async Task<Either<SuccessResponse, ErrorResponse>> Register(UserRegisterViewModel userRegisterModel)
|
||||
{
|
||||
if (!ModelState.IsValid)
|
||||
{
|
||||
return new ErrorResponse() { StatusCode = 400, Message = "Given model is incorect" };
|
||||
}
|
||||
|
||||
if (await _service.SearchUserByUsername(userRegisterModel.Username) is not null)
|
||||
return new ErrorResponse() { StatusCode = 400, Message = "Given user is already registered" };
|
||||
|
||||
UserViewModel userModel = new UserViewModel()
|
||||
{
|
||||
Password = userRegisterModel.Password,
|
||||
Username = userRegisterModel.Username
|
||||
};
|
||||
|
||||
var user = await _service.SearchUserByUsername(userRegisterModel.Username);
|
||||
await _service.Create(userModel);
|
||||
await _service.SaveAsync();
|
||||
|
||||
|
@ -11,6 +11,13 @@
|
||||
<param name="characterId">Identyfikator postaci</param>
|
||||
<returns>ViewModel Postaci/ErrorResponse</returns>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="M:SessionCompanion.Controllers.CharacterController.GetCharacterListForUser(System.Int32)">
|
||||
<summary>
|
||||
Metoda zwraca listę postaci przypisanych do danego użytkownika
|
||||
</summary>
|
||||
<param name="userId"> Identyfikator użytkownika </param>
|
||||
<returns> Lista postać lub wiadomość błędu </returns>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="M:SessionCompanion.Controllers.UserController.Login(System.String,System.String)">
|
||||
<summary>
|
||||
Metoda przyjmuje login oraz hasło i sprawdza czy istnieje użytkownik o podanych parametrach
|
||||
@ -32,14 +39,9 @@
|
||||
</summary>
|
||||
<returns>true jesli ktoś jest już zalogowany i false jeśli nie</returns>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="F:SessionCompanion.Hubs.SessionHub.ConnectedCharacters">
|
||||
<member name="F:SessionCompanion.Hubs.SessionHub.sessionHubData">
|
||||
<summary>
|
||||
Lista zalogowanych graczy i identyfikator wybranej postaci
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="F:SessionCompanion.Hubs.SessionHub.GameMasterConnected">
|
||||
<summary>
|
||||
Status, czy GM został już zalogowany
|
||||
Klasa zawierająca wszystkie dane potrzebne w SignalR odnośnie aktualnej sesji
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="M:SessionCompanion.Hubs.SessionHub.OnDisconnectedAsync(System.Exception)">
|
||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user