Fixed bug with registering the same user multiple times
This commit is contained in:
parent
e4ce736960
commit
10cd041d38
@ -61,16 +61,17 @@ namespace SessionCompanion.Controllers
|
|||||||
public async Task<Either<SuccessResponse, ErrorResponse>> Register(UserRegisterViewModel userRegisterModel)
|
public async Task<Either<SuccessResponse, ErrorResponse>> Register(UserRegisterViewModel userRegisterModel)
|
||||||
{
|
{
|
||||||
if (!ModelState.IsValid)
|
if (!ModelState.IsValid)
|
||||||
{
|
|
||||||
return new ErrorResponse() { StatusCode = 400, Message = "Given model is incorect" };
|
return new ErrorResponse() { StatusCode = 400, Message = "Given model is incorect" };
|
||||||
}
|
|
||||||
|
if (await _service.SearchUserByUsername(userRegisterModel.Username) is not null)
|
||||||
|
return new ErrorResponse() { StatusCode = 400, Message = "Given user is already registered" };
|
||||||
|
|
||||||
UserViewModel userModel = new UserViewModel()
|
UserViewModel userModel = new UserViewModel()
|
||||||
{
|
{
|
||||||
Password = userRegisterModel.Password,
|
Password = userRegisterModel.Password,
|
||||||
Username = userRegisterModel.Username
|
Username = userRegisterModel.Username
|
||||||
};
|
};
|
||||||
|
var user = await _service.SearchUserByUsername(userRegisterModel.Username);
|
||||||
await _service.Create(userModel);
|
await _service.Create(userModel);
|
||||||
await _service.SaveAsync();
|
await _service.SaveAsync();
|
||||||
|
|
||||||
|
@ -11,6 +11,13 @@
|
|||||||
<param name="characterId">Identyfikator postaci</param>
|
<param name="characterId">Identyfikator postaci</param>
|
||||||
<returns>ViewModel Postaci/ErrorResponse</returns>
|
<returns>ViewModel Postaci/ErrorResponse</returns>
|
||||||
</member>
|
</member>
|
||||||
|
<member name="M:SessionCompanion.Controllers.CharacterController.GetCharacterListForUser(System.Int32)">
|
||||||
|
<summary>
|
||||||
|
Metoda zwraca listę postaci przypisanych do danego użytkownika
|
||||||
|
</summary>
|
||||||
|
<param name="userId"> Identyfikator użytkownika </param>
|
||||||
|
<returns> Lista postać lub wiadomość błędu </returns>
|
||||||
|
</member>
|
||||||
<member name="M:SessionCompanion.Controllers.UserController.Login(System.String,System.String)">
|
<member name="M:SessionCompanion.Controllers.UserController.Login(System.String,System.String)">
|
||||||
<summary>
|
<summary>
|
||||||
Metoda przyjmuje login oraz hasło i sprawdza czy istnieje użytkownik o podanych parametrach
|
Metoda przyjmuje login oraz hasło i sprawdza czy istnieje użytkownik o podanych parametrach
|
||||||
@ -32,14 +39,9 @@
|
|||||||
</summary>
|
</summary>
|
||||||
<returns>true jesli ktoś jest już zalogowany i false jeśli nie</returns>
|
<returns>true jesli ktoś jest już zalogowany i false jeśli nie</returns>
|
||||||
</member>
|
</member>
|
||||||
<member name="F:SessionCompanion.Hubs.SessionHub.ConnectedCharacters">
|
<member name="F:SessionCompanion.Hubs.SessionHub.sessionHubData">
|
||||||
<summary>
|
<summary>
|
||||||
Lista zalogowanych graczy i identyfikator wybranej postaci
|
Klasa zawierająca wszystkie dane potrzebne w SignalR odnośnie aktualnej sesji
|
||||||
</summary>
|
|
||||||
</member>
|
|
||||||
<member name="F:SessionCompanion.Hubs.SessionHub.GameMasterConnected">
|
|
||||||
<summary>
|
|
||||||
Status, czy GM został już zalogowany
|
|
||||||
</summary>
|
</summary>
|
||||||
</member>
|
</member>
|
||||||
<member name="M:SessionCompanion.Hubs.SessionHub.OnDisconnectedAsync(System.Exception)">
|
<member name="M:SessionCompanion.Hubs.SessionHub.OnDisconnectedAsync(System.Exception)">
|
||||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user