diff --git a/.gitignore b/.gitignore index 29a73ad..0186048 100644 --- a/.gitignore +++ b/.gitignore @@ -2,6 +2,10 @@ # Created by https://www.toptal.com/developers/gitignore/api/aspnetcore,node,visualstudio,visualstudiocode,vscode,windows,linux,angular # Edit at https://www.toptal.com/developers/gitignore?templates=aspnetcore,node,visualstudio,visualstudiocode,vscode,windows,linux,angular +#Swagger +./SessionCompanion/SessionCompanion/SessionCompanion.xml +./SessionCompanion/SessionCompanion.ViewModels/SessionCompanion.ViewModels.xml + ### Angular ### ## Angular ## # compiled output diff --git a/SessionCompanion/SessionCompanion.ViewModels/SessionCompanion.ViewModels.xml b/SessionCompanion/SessionCompanion.ViewModels/SessionCompanion.ViewModels.xml index 0069b97..e8fa42c 100644 --- a/SessionCompanion/SessionCompanion.ViewModels/SessionCompanion.ViewModels.xml +++ b/SessionCompanion/SessionCompanion.ViewModels/SessionCompanion.ViewModels.xml @@ -1,964 +1,964 @@ - - - - SessionCompanion.ViewModels - - - - - Identyfikator przynależności postaci - - - - - Kod błędu - - - - - Wiadomość błędu do pokazania - - - - - Wiadomość mówiąca o poprawnym wykonaniu zadania - - - - - Konstruktor obiektu - - Wiadomość dotycząca operacji - - - - Kod odpowiedzi, domyślnie nadawany jest 200 - - - - - Wiadomość dotycząca wykoanania operacji - - - - - Identyfikator przeszłości postaci - - - - - Identyfikator biografii postaci - - - - - Identyfikator postaci - - - - - Nazwa postaci - - - - - Identyfikator klasy postaci - - - - - Identyfikator przynależności postaci - - - - - Identyfikator przeszłości postaci - - - - - Płeć postaci - - - - - Identyfikator postaci - - - - - Nazwa postaci - - - - - Poziom postaci - - - - - Aktualna ilość życia postaci - - - - - Maksymalna ilość życia psotaci - - - - - Klasa postaci - - - - - Rasa postaci - - - - - Identyfikator postaci - - - - - Nazwa postaci - - - - - Poziom postaci - - - - - Aktualna ilość życia postaci - - - - - Klasa postaci - - - - - Id postaci - - - - - Modyfikator rzutów na charyzme - - - - - Modyfikator rzutów obronnych na charyzme - - - - - Czy postać posiada biegłość w charyźmie - - - - - Wartość oszustwa - - - - - Czy postać posiada biegłość w oszustwie - - - - - Wartość umiejętności zastraszania - - - - - Czy postać posiada biegłość w zastraszaniu - - - - - Wartość umiejętności występowania - - - - - Czy postać posiada biegłość w występowaniu - - - - - Wartość umiejętności perswazji - - - - - Czy postać posiada biegłość w perswazji - - - - - Wartośc Constitution - - - - - Modyfikator Constitution - - - - - Wartość rzutów obronnych na constitiution - - - - - Czy postać posiada biegłość w Constitution - - - - - Wartość Dexterity - - - - - Modyfiukator Dexterity - - - - - Biegłośc w Dexterity - - - - - Czy postać posiada biegłość w Dexterity - - - - - Wartość umiejętności akrobatyki - - - - - Czy postać posiada biegłość w akrobatyce - - - - - Wartość umiejętności zwinnych dłoni - - - - - Czy postać posiada biegłość w zwinnych dłoniach - - - - - Wartość umiejętności skradania się - - - - - Czy postać posiada biegłość w skradaniu się - - - - - Wartośc Intelligence - - - - - Modyfikator Intelligence - - - - - Biegłość w Intelligence - - - - - Czy posiada biegłośc w Intellgence - - - - - Wartość umiejętności wiedzy tejemnej - - - - - Czy postać posiada biegłość w wiedzy tejemnej - - - - - Wartość umiejętności historii - - - - - Czy postać posiada biegłość w historii - - - - - Wartość umiejętności śledztwa - - - - - Czy postać posiada biegłość w śledztwie - - - - - Wartość umiejętności przyrody - - - - - Czy postać posiada biegłość w przyrodzie - - - - - Wartość umiejętności religii - - - - - Czy postać posiada biegłość w religii - - - - - Wartośc siły - - - - - Modyfikator siły - - - - - Biegłość w Sile - - - - - Czy posiada biegłość w sile - - - - - Wartość umiejętności atletyki - - - - - Czy postać posiada biegłość w atletyce - - - - - Wartośc wisdom - - - - - Modyfikator wisdom - - - - - Biegłość w Wisdom - - - - - Czy postać posiada biegłość w wisdom - - - - - Wartość umiejętności opieki nad zwierzętami - - - - - Czy postać posiada biegłość w opiece nad zwierzętami - - - - - Wartość umiejętności intuicji - - - - - Czy postać posiada biegłość w intuicji - - - - - Wartość umiejętności medycyny - - - - - Czy postać posiada biegłość w medycynie - - - - - Wartość umiejętności percepcji - - - - - Czy postać posiada biegłość w percepcji - - - - - Wartość umiejętności sztuki przetrwania - - - - - Czy postać posiada biegłość w sztuce przetrwania - - - - - Identyfikator postaci - - - - - Id użytkownika do którego przypisana jest postać - - - - - Nazwa postaci - - - - - Nazwa klasy postaci - - - - - Poziom postaci - - - - - Identyfikator postaci - - - - - Id użytkownika do którego przypisana jest postać - - - - - Identyfikator charyzmy postaci - - - - - Identyfikator postaci - - - - - Wartość charyzmy - - - - - Modyfikator rzutów - - - - - Modyfikator rzutów obronnych - - - - - Czy postać posiada biegłość w charyźmie - - - - - Wartość umiejętności oszustwa - - - - - Czy postać posiada biegłość w oszustwie - - - - - Wartość umiejętności zastraszania - - - - - Czy postać posiada biegłość w zastraszaniu - - - - - Wartość umiejętności występowania - - - - - Czy postać posiada biegłość w występowaniu - - - - - Wartość umiejętności perswazji - - - - - Czy postać posiada biegłość w perswazji - - - - - Identyfikator klasy postaci - - - - - Nazwa klasy - - - - - Identyfikator kondycji postaci - - - - - Identyfikator postaci - - - - - Wartość kondycji - - - - - Modyfikator rzutów - - - - - Modyfikator rzutów obronnych - - - - - Czy postać posiada biegłość w kondycji - - - - - Identyfikator zręczności postaci - - - - - Identyfikator postaci - - - - - Wartość zręczności - - - - - Modyfikator rzutów - - - - - Modyfikator rzutów obronnych - - - - - Czy postać posiada biegłość w zręczności - - - - - Wartość umiejętności akrobatyki - - - - - Czy postać posiada biegłość w akrobatyce - - - - - Wartość umiejętności zwinnych dłoni - - - - - Czy postać posiada biegłość w zwinnych dłoniach - - - - - Wartość umiejętności skradania się - - - - - Czy postać posiada biegłość w skradaniu się - - - - - Rodzaje waluty - - - - - Bronz - - - - - Srebro - - - - - Elektrum - - - - - Złoto - - - - - Platyna - - - - - Identyfikator inteligencji postaci - - - - - Identyfikator postaci - - - - - Wartość inteligencji - - - - - Modyfikator rzutów - - - - - Modyfikator rzutów obronnych - - - - - Czy postać posiada biegłość w inteligencji - - - - - Wartość umiejętności wiedzy tejemnej - - - - - Czy postać posiada biegłość w wiedzy tejemnej - - - - - Wartość umiejętności historii - - - - - Czy postać posiada biegłość w historii - - - - - Wartość umiejętności śledztwa - - - - - Czy postać posiada biegłość w śledztwie - - - - - Wartość umiejętności przyrody - - - - - Czy postać posiada biegłość w przyrodzie - - - - - Wartość umiejętności religii - - - - - Czy postać posiada biegłość w religii - - - - - Identyfikator rasy postaci - - - - - Nazwa rasy - - - - - Identyfikator statystyk postaci - - - - - Identyfikator postaci - - - - - Ilość punktów doświadczenia - - - - - Poziom postaci - - - - - Szybkość postaci - - - - - Inicjatywa postaci - - - - - Maksymalna wartość punktów życia - - - - - Aktualna wartość punktów życia - - - - - Klasa pancerza - - - - - Premia z biegłości - - - - - Identyfikator siły postaci - - - - - Identyfikator postaci - - - - - Wartość siły - - - - - Modyfikator rzutów - - - - - Modyfikator rzutów obronnych - - - - - Czy postać posiada biegłość w sile - - - - - Wartość umiejętności atletyki - - - - - Czy postać posiada biegłość w atletyce - - - - - Nazwa użytkowika - - - - - Hasło użytkownika - - - - - Identyfikator użytkownika - - - - - Nazwa użytkowika - - - - - Hasło użytkownika - - - - - Identyfikator mądrości postaci - - - - - Identyfikator postaci - - - - - Wartość mądrości - - - - - Modyfikator rzutów - - - - - Modyfikator rzutów obronnych - - - - - Czy postać posiada biegłość w mądrości - - - - - Wartość umiejętności opieki nad zwierzętami - - - - - Czy postać posiada biegłość w opiece nad zwierzętami - - - - - Wartość umiejętności intuicji - - - - - Czy postać posiada biegłość w intuicji - - - - - Wartość umiejętności medycyny - - - - - Czy postać posiada biegłość w medycynie - - - - - Wartość umiejętności percepcji - - - - - Czy postać posiada biegłość w percepcji - - - - - Wartość umiejętności sztuki przetrwania - - - - - Czy postać posiada biegłość w sztuce przetrwania - - - - + + + + SessionCompanion.ViewModels + + + + + Identyfikator przynależności postaci + + + + + Kod błędu + + + + + Wiadomość błędu do pokazania + + + + + Wiadomość mówiąca o poprawnym wykonaniu zadania + + + + + Konstruktor obiektu + + Wiadomość dotycząca operacji + + + + Kod odpowiedzi, domyślnie nadawany jest 200 + + + + + Wiadomość dotycząca wykoanania operacji + + + + + Identyfikator przeszłości postaci + + + + + Identyfikator biografii postaci + + + + + Identyfikator postaci + + + + + Nazwa postaci + + + + + Identyfikator klasy postaci + + + + + Identyfikator przynależności postaci + + + + + Identyfikator przeszłości postaci + + + + + Płeć postaci + + + + + Identyfikator postaci + + + + + Nazwa postaci + + + + + Poziom postaci + + + + + Aktualna ilość życia postaci + + + + + Maksymalna ilość życia psotaci + + + + + Klasa postaci + + + + + Rasa postaci + + + + + Identyfikator postaci + + + + + Nazwa postaci + + + + + Poziom postaci + + + + + Aktualna ilość życia postaci + + + + + Klasa postaci + + + + + Id postaci + + + + + Modyfikator rzutów na charyzme + + + + + Modyfikator rzutów obronnych na charyzme + + + + + Czy postać posiada biegłość w charyźmie + + + + + Wartość oszustwa + + + + + Czy postać posiada biegłość w oszustwie + + + + + Wartość umiejętności zastraszania + + + + + Czy postać posiada biegłość w zastraszaniu + + + + + Wartość umiejętności występowania + + + + + Czy postać posiada biegłość w występowaniu + + + + + Wartość umiejętności perswazji + + + + + Czy postać posiada biegłość w perswazji + + + + + Wartośc Constitution + + + + + Modyfikator Constitution + + + + + Wartość rzutów obronnych na constitiution + + + + + Czy postać posiada biegłość w Constitution + + + + + Wartość Dexterity + + + + + Modyfiukator Dexterity + + + + + Biegłośc w Dexterity + + + + + Czy postać posiada biegłość w Dexterity + + + + + Wartość umiejętności akrobatyki + + + + + Czy postać posiada biegłość w akrobatyce + + + + + Wartość umiejętności zwinnych dłoni + + + + + Czy postać posiada biegłość w zwinnych dłoniach + + + + + Wartość umiejętności skradania się + + + + + Czy postać posiada biegłość w skradaniu się + + + + + Wartośc Intelligence + + + + + Modyfikator Intelligence + + + + + Biegłość w Intelligence + + + + + Czy posiada biegłośc w Intellgence + + + + + Wartość umiejętności wiedzy tejemnej + + + + + Czy postać posiada biegłość w wiedzy tejemnej + + + + + Wartość umiejętności historii + + + + + Czy postać posiada biegłość w historii + + + + + Wartość umiejętności śledztwa + + + + + Czy postać posiada biegłość w śledztwie + + + + + Wartość umiejętności przyrody + + + + + Czy postać posiada biegłość w przyrodzie + + + + + Wartość umiejętności religii + + + + + Czy postać posiada biegłość w religii + + + + + Wartośc siły + + + + + Modyfikator siły + + + + + Biegłość w Sile + + + + + Czy posiada biegłość w sile + + + + + Wartość umiejętności atletyki + + + + + Czy postać posiada biegłość w atletyce + + + + + Wartośc wisdom + + + + + Modyfikator wisdom + + + + + Biegłość w Wisdom + + + + + Czy postać posiada biegłość w wisdom + + + + + Wartość umiejętności opieki nad zwierzętami + + + + + Czy postać posiada biegłość w opiece nad zwierzętami + + + + + Wartość umiejętności intuicji + + + + + Czy postać posiada biegłość w intuicji + + + + + Wartość umiejętności medycyny + + + + + Czy postać posiada biegłość w medycynie + + + + + Wartość umiejętności percepcji + + + + + Czy postać posiada biegłość w percepcji + + + + + Wartość umiejętności sztuki przetrwania + + + + + Czy postać posiada biegłość w sztuce przetrwania + + + + + Identyfikator postaci + + + + + Id użytkownika do którego przypisana jest postać + + + + + Nazwa postaci + + + + + Nazwa klasy postaci + + + + + Poziom postaci + + + + + Identyfikator postaci + + + + + Id użytkownika do którego przypisana jest postać + + + + + Identyfikator charyzmy postaci + + + + + Identyfikator postaci + + + + + Wartość charyzmy + + + + + Modyfikator rzutów + + + + + Modyfikator rzutów obronnych + + + + + Czy postać posiada biegłość w charyźmie + + + + + Wartość umiejętności oszustwa + + + + + Czy postać posiada biegłość w oszustwie + + + + + Wartość umiejętności zastraszania + + + + + Czy postać posiada biegłość w zastraszaniu + + + + + Wartość umiejętności występowania + + + + + Czy postać posiada biegłość w występowaniu + + + + + Wartość umiejętności perswazji + + + + + Czy postać posiada biegłość w perswazji + + + + + Identyfikator klasy postaci + + + + + Nazwa klasy + + + + + Identyfikator kondycji postaci + + + + + Identyfikator postaci + + + + + Wartość kondycji + + + + + Modyfikator rzutów + + + + + Modyfikator rzutów obronnych + + + + + Czy postać posiada biegłość w kondycji + + + + + Identyfikator zręczności postaci + + + + + Identyfikator postaci + + + + + Wartość zręczności + + + + + Modyfikator rzutów + + + + + Modyfikator rzutów obronnych + + + + + Czy postać posiada biegłość w zręczności + + + + + Wartość umiejętności akrobatyki + + + + + Czy postać posiada biegłość w akrobatyce + + + + + Wartość umiejętności zwinnych dłoni + + + + + Czy postać posiada biegłość w zwinnych dłoniach + + + + + Wartość umiejętności skradania się + + + + + Czy postać posiada biegłość w skradaniu się + + + + + Rodzaje waluty + + + + + Bronz + + + + + Srebro + + + + + Elektrum + + + + + Złoto + + + + + Platyna + + + + + Identyfikator inteligencji postaci + + + + + Identyfikator postaci + + + + + Wartość inteligencji + + + + + Modyfikator rzutów + + + + + Modyfikator rzutów obronnych + + + + + Czy postać posiada biegłość w inteligencji + + + + + Wartość umiejętności wiedzy tejemnej + + + + + Czy postać posiada biegłość w wiedzy tejemnej + + + + + Wartość umiejętności historii + + + + + Czy postać posiada biegłość w historii + + + + + Wartość umiejętności śledztwa + + + + + Czy postać posiada biegłość w śledztwie + + + + + Wartość umiejętności przyrody + + + + + Czy postać posiada biegłość w przyrodzie + + + + + Wartość umiejętności religii + + + + + Czy postać posiada biegłość w religii + + + + + Identyfikator rasy postaci + + + + + Nazwa rasy + + + + + Identyfikator statystyk postaci + + + + + Identyfikator postaci + + + + + Ilość punktów doświadczenia + + + + + Poziom postaci + + + + + Szybkość postaci + + + + + Inicjatywa postaci + + + + + Maksymalna wartość punktów życia + + + + + Aktualna wartość punktów życia + + + + + Klasa pancerza + + + + + Premia z biegłości + + + + + Identyfikator siły postaci + + + + + Identyfikator postaci + + + + + Wartość siły + + + + + Modyfikator rzutów + + + + + Modyfikator rzutów obronnych + + + + + Czy postać posiada biegłość w sile + + + + + Wartość umiejętności atletyki + + + + + Czy postać posiada biegłość w atletyce + + + + + Nazwa użytkowika + + + + + Hasło użytkownika + + + + + Identyfikator użytkownika + + + + + Nazwa użytkowika + + + + + Hasło użytkownika + + + + + Identyfikator mądrości postaci + + + + + Identyfikator postaci + + + + + Wartość mądrości + + + + + Modyfikator rzutów + + + + + Modyfikator rzutów obronnych + + + + + Czy postać posiada biegłość w mądrości + + + + + Wartość umiejętności opieki nad zwierzętami + + + + + Czy postać posiada biegłość w opiece nad zwierzętami + + + + + Wartość umiejętności intuicji + + + + + Czy postać posiada biegłość w intuicji + + + + + Wartość umiejętności medycyny + + + + + Czy postać posiada biegłość w medycynie + + + + + Wartość umiejętności percepcji + + + + + Czy postać posiada biegłość w percepcji + + + + + Wartość umiejętności sztuki przetrwania + + + + + Czy postać posiada biegłość w sztuce przetrwania + + + + diff --git a/SessionCompanion/SessionCompanion/Controllers/WeaponController.cs b/SessionCompanion/SessionCompanion/Controllers/WeaponController.cs new file mode 100644 index 0000000..1459535 --- /dev/null +++ b/SessionCompanion/SessionCompanion/Controllers/WeaponController.cs @@ -0,0 +1,43 @@ +using Microsoft.AspNetCore.Mvc; +using SessionCompanion.Extensions.EitherType; +using SessionCompanion.Services.Interfaces; +using System.Threading.Tasks; +using SessionCompanion.ViewModels.WeaponViewModels; +using System; +using System.Collections.Generic; +using System.Linq; +using System.Threading.Tasks; +using SessionCompanion.ViewModels.ApiResponses; + +namespace SessionCompanion.Controllers +{ + [Route("api/weapon")] + [ApiController] + public class WeaponController : Controller + { + private readonly IWeaponService _service; + public WeaponController(IWeaponService service) => _service = service; + + /// + /// Metoda zwraca wszystkie dostępnasdasde bronie + /// + /// Lista wszystkich broni w bazie danych + [HttpGet("getAllWeapons")] + public async Task, ErrorResponse>> GetWeapons() + { + try + { + var weapons = _service.Get().ToList(); + return weapons; + } + catch (Exception e) + { + return new ErrorResponse() + { + StatusCode = 204, + Message = e.Message + }; + } + } + } +} diff --git a/SessionCompanion/SessionCompanion/SessionCompanion.xml b/SessionCompanion/SessionCompanion/SessionCompanion.xml index 40a51a1..ca09246 100644 --- a/SessionCompanion/SessionCompanion/SessionCompanion.xml +++ b/SessionCompanion/SessionCompanion/SessionCompanion.xml @@ -1,134 +1,134 @@ - - - - SessionCompanion - - - - - Metoda zwraca postać ze wskazanym identyfikatorem - - Identyfikator postaci - ViewModel Postaci/ErrorResponse - - - - Metoda zwraca listę postaci przypisanych do danego użytkownika - - Identyfikator użytkownika - Lista postaci lub wiadomość błędu - - - - Metoda zwraca listę zalogowanych postaci - - Lista zalogowanych postaci lub wiadomość błędu - - - - Metoda zwraca wszystkie statystyki dla danej postaci - - Id postaci - Listę wszystkich statystyk - - - - Metoda zwraca wszystkie dostępne inne przedmioty - - Lista wszystkich innych przedmiotów w bazie danych - - - - Metoda zwraca podstawowe informacje dla danej postaci - - - Podstawowe informacje dla danej postaci - - - - Metoda przyjmuje login oraz hasło i sprawdza czy istnieje użytkownik o podanych parametrach - - Nazwa użytkownika - Hasło - Id użytkownika lub wiadomość błędu - - - - Metoda rejestruje podanego użytkownika - - Model uzytkownika do zarejestrowania - SuccessResponse/ErrorResponse - - - - Metoda sprawdza czy ktoś jest już zalogowany jako Game Master - - true jesli ktoś jest już zalogowany i false jeśli nie - - - - Klasa zawierająca wszystkie dane potrzebne w SignalR odnośnie aktualnej sesji - - - - - Metoda nadpisuje istniejącą metodę wywoływaną na utratę połączenia. - Ma ona za zadanie usunąć odłączonego gracza z listy zalogowanych. - Pozostałe ekrany zostają powiadomione wiadomością "GoodBye" - - Błąd/przyczyna odłączenia - - - - Logowanie do Huba dla GM - Wysyła wiadomość "Welcome" do wszystkich zalogowanych użytkoników - - Zwraca true - jeśli udało się zalogować, false - jesli ktoś zalogował się już jako GM - - - - Metoda wysyła wiadomość do konkretnego gracza [MessageFromGameMaster] - - Id postaci któa ma otrzymać wiadomość - Wiadomość do wysłania - - - - Metoda wysyła wiadomość do wszystkich graczy [MessageFromGameMaster] - - Wiadomość do wysłania - - - - Logowanie do Huba dla Gracza - - Identyfikator zalogowanego bohatera - Wysyła wiadomość "Welcome" do wszystkich zalogowanych użytkoników - - - - Statyczna klasa przechowujaca informacje dotyczące SignalR dla SessionHub - - - - - Lista zalogowanych graczy i identyfikator wybranej postaci - - - - - Status, czy GM został już zalogowany - - - - - Zwraca lub ustawia status zalogowania GM - - - - - Zwraca lub ustawia listę zalogowanych postaci - - - - + + + + SessionCompanion + + + + + Metoda zwraca postać ze wskazanym identyfikatorem + + Identyfikator postaci + ViewModel Postaci/ErrorResponse + + + + Metoda zwraca listę postaci przypisanych do danego użytkownika + + Identyfikator użytkownika + Lista postaci lub wiadomość błędu + + + + Metoda zwraca listę zalogowanych postaci + + Lista zalogowanych postaci lub wiadomość błędu + + + + Metoda zwraca wszystkie statystyki dla danej postaci + + Id postaci + Listę wszystkich statystyk + + + + Metoda zwraca wszystkie dostępne inne przedmioty + + Lista wszystkich innych przedmiotów w bazie danych + + + + Metoda zwraca podstawowe informacje dla danej postaci + + + Podstawowe informacje dla danej postaci + + + + Metoda przyjmuje login oraz hasło i sprawdza czy istnieje użytkownik o podanych parametrach + + Nazwa użytkownika + Hasło + Id użytkownika lub wiadomość błędu + + + + Metoda rejestruje podanego użytkownika + + Model uzytkownika do zarejestrowania + SuccessResponse/ErrorResponse + + + + Metoda sprawdza czy ktoś jest już zalogowany jako Game Master + + true jesli ktoś jest już zalogowany i false jeśli nie + + + + Klasa zawierająca wszystkie dane potrzebne w SignalR odnośnie aktualnej sesji + + + + + Metoda nadpisuje istniejącą metodę wywoływaną na utratę połączenia. + Ma ona za zadanie usunąć odłączonego gracza z listy zalogowanych. + Pozostałe ekrany zostają powiadomione wiadomością "GoodBye" + + Błąd/przyczyna odłączenia + + + + Logowanie do Huba dla GM + Wysyła wiadomość "Welcome" do wszystkich zalogowanych użytkoników + + Zwraca true - jeśli udało się zalogować, false - jesli ktoś zalogował się już jako GM + + + + Metoda wysyła wiadomość do konkretnego gracza [MessageFromGameMaster] + + Id postaci któa ma otrzymać wiadomość + Wiadomość do wysłania + + + + Metoda wysyła wiadomość do wszystkich graczy [MessageFromGameMaster] + + Wiadomość do wysłania + + + + Logowanie do Huba dla Gracza + + Identyfikator zalogowanego bohatera + Wysyła wiadomość "Welcome" do wszystkich zalogowanych użytkoników + + + + Statyczna klasa przechowujaca informacje dotyczące SignalR dla SessionHub + + + + + Lista zalogowanych graczy i identyfikator wybranej postaci + + + + + Status, czy GM został już zalogowany + + + + + Zwraca lub ustawia status zalogowania GM + + + + + Zwraca lub ustawia listę zalogowanych postaci + + + +