diff --git a/.gitignore b/.gitignore
index 29a73ad..0186048 100644
--- a/.gitignore
+++ b/.gitignore
@@ -2,6 +2,10 @@
# Created by https://www.toptal.com/developers/gitignore/api/aspnetcore,node,visualstudio,visualstudiocode,vscode,windows,linux,angular
# Edit at https://www.toptal.com/developers/gitignore?templates=aspnetcore,node,visualstudio,visualstudiocode,vscode,windows,linux,angular
+#Swagger
+./SessionCompanion/SessionCompanion/SessionCompanion.xml
+./SessionCompanion/SessionCompanion.ViewModels/SessionCompanion.ViewModels.xml
+
### Angular ###
## Angular ##
# compiled output
diff --git a/SessionCompanion/SessionCompanion.ViewModels/SessionCompanion.ViewModels.xml b/SessionCompanion/SessionCompanion.ViewModels/SessionCompanion.ViewModels.xml
index 0069b97..e8fa42c 100644
--- a/SessionCompanion/SessionCompanion.ViewModels/SessionCompanion.ViewModels.xml
+++ b/SessionCompanion/SessionCompanion.ViewModels/SessionCompanion.ViewModels.xml
@@ -1,964 +1,964 @@
-
-
-
- SessionCompanion.ViewModels
-
-
-
-
- Identyfikator przynależności postaci
-
-
-
-
- Kod błędu
-
-
-
-
- Wiadomość błędu do pokazania
-
-
-
-
- Wiadomość mówiąca o poprawnym wykonaniu zadania
-
-
-
-
- Konstruktor obiektu
-
- Wiadomość dotycząca operacji
-
-
-
- Kod odpowiedzi, domyślnie nadawany jest 200
-
-
-
-
- Wiadomość dotycząca wykoanania operacji
-
-
-
-
- Identyfikator przeszłości postaci
-
-
-
-
- Identyfikator biografii postaci
-
-
-
-
- Identyfikator postaci
-
-
-
-
- Nazwa postaci
-
-
-
-
- Identyfikator klasy postaci
-
-
-
-
- Identyfikator przynależności postaci
-
-
-
-
- Identyfikator przeszłości postaci
-
-
-
-
- Płeć postaci
-
-
-
-
- Identyfikator postaci
-
-
-
-
- Nazwa postaci
-
-
-
-
- Poziom postaci
-
-
-
-
- Aktualna ilość życia postaci
-
-
-
-
- Maksymalna ilość życia psotaci
-
-
-
-
- Klasa postaci
-
-
-
-
- Rasa postaci
-
-
-
-
- Identyfikator postaci
-
-
-
-
- Nazwa postaci
-
-
-
-
- Poziom postaci
-
-
-
-
- Aktualna ilość życia postaci
-
-
-
-
- Klasa postaci
-
-
-
-
- Id postaci
-
-
-
-
- Modyfikator rzutów na charyzme
-
-
-
-
- Modyfikator rzutów obronnych na charyzme
-
-
-
-
- Czy postać posiada biegłość w charyźmie
-
-
-
-
- Wartość oszustwa
-
-
-
-
- Czy postać posiada biegłość w oszustwie
-
-
-
-
- Wartość umiejętności zastraszania
-
-
-
-
- Czy postać posiada biegłość w zastraszaniu
-
-
-
-
- Wartość umiejętności występowania
-
-
-
-
- Czy postać posiada biegłość w występowaniu
-
-
-
-
- Wartość umiejętności perswazji
-
-
-
-
- Czy postać posiada biegłość w perswazji
-
-
-
-
- Wartośc Constitution
-
-
-
-
- Modyfikator Constitution
-
-
-
-
- Wartość rzutów obronnych na constitiution
-
-
-
-
- Czy postać posiada biegłość w Constitution
-
-
-
-
- Wartość Dexterity
-
-
-
-
- Modyfiukator Dexterity
-
-
-
-
- Biegłośc w Dexterity
-
-
-
-
- Czy postać posiada biegłość w Dexterity
-
-
-
-
- Wartość umiejętności akrobatyki
-
-
-
-
- Czy postać posiada biegłość w akrobatyce
-
-
-
-
- Wartość umiejętności zwinnych dłoni
-
-
-
-
- Czy postać posiada biegłość w zwinnych dłoniach
-
-
-
-
- Wartość umiejętności skradania się
-
-
-
-
- Czy postać posiada biegłość w skradaniu się
-
-
-
-
- Wartośc Intelligence
-
-
-
-
- Modyfikator Intelligence
-
-
-
-
- Biegłość w Intelligence
-
-
-
-
- Czy posiada biegłośc w Intellgence
-
-
-
-
- Wartość umiejętności wiedzy tejemnej
-
-
-
-
- Czy postać posiada biegłość w wiedzy tejemnej
-
-
-
-
- Wartość umiejętności historii
-
-
-
-
- Czy postać posiada biegłość w historii
-
-
-
-
- Wartość umiejętności śledztwa
-
-
-
-
- Czy postać posiada biegłość w śledztwie
-
-
-
-
- Wartość umiejętności przyrody
-
-
-
-
- Czy postać posiada biegłość w przyrodzie
-
-
-
-
- Wartość umiejętności religii
-
-
-
-
- Czy postać posiada biegłość w religii
-
-
-
-
- Wartośc siły
-
-
-
-
- Modyfikator siły
-
-
-
-
- Biegłość w Sile
-
-
-
-
- Czy posiada biegłość w sile
-
-
-
-
- Wartość umiejętności atletyki
-
-
-
-
- Czy postać posiada biegłość w atletyce
-
-
-
-
- Wartośc wisdom
-
-
-
-
- Modyfikator wisdom
-
-
-
-
- Biegłość w Wisdom
-
-
-
-
- Czy postać posiada biegłość w wisdom
-
-
-
-
- Wartość umiejętności opieki nad zwierzętami
-
-
-
-
- Czy postać posiada biegłość w opiece nad zwierzętami
-
-
-
-
- Wartość umiejętności intuicji
-
-
-
-
- Czy postać posiada biegłość w intuicji
-
-
-
-
- Wartość umiejętności medycyny
-
-
-
-
- Czy postać posiada biegłość w medycynie
-
-
-
-
- Wartość umiejętności percepcji
-
-
-
-
- Czy postać posiada biegłość w percepcji
-
-
-
-
- Wartość umiejętności sztuki przetrwania
-
-
-
-
- Czy postać posiada biegłość w sztuce przetrwania
-
-
-
-
- Identyfikator postaci
-
-
-
-
- Id użytkownika do którego przypisana jest postać
-
-
-
-
- Nazwa postaci
-
-
-
-
- Nazwa klasy postaci
-
-
-
-
- Poziom postaci
-
-
-
-
- Identyfikator postaci
-
-
-
-
- Id użytkownika do którego przypisana jest postać
-
-
-
-
- Identyfikator charyzmy postaci
-
-
-
-
- Identyfikator postaci
-
-
-
-
- Wartość charyzmy
-
-
-
-
- Modyfikator rzutów
-
-
-
-
- Modyfikator rzutów obronnych
-
-
-
-
- Czy postać posiada biegłość w charyźmie
-
-
-
-
- Wartość umiejętności oszustwa
-
-
-
-
- Czy postać posiada biegłość w oszustwie
-
-
-
-
- Wartość umiejętności zastraszania
-
-
-
-
- Czy postać posiada biegłość w zastraszaniu
-
-
-
-
- Wartość umiejętności występowania
-
-
-
-
- Czy postać posiada biegłość w występowaniu
-
-
-
-
- Wartość umiejętności perswazji
-
-
-
-
- Czy postać posiada biegłość w perswazji
-
-
-
-
- Identyfikator klasy postaci
-
-
-
-
- Nazwa klasy
-
-
-
-
- Identyfikator kondycji postaci
-
-
-
-
- Identyfikator postaci
-
-
-
-
- Wartość kondycji
-
-
-
-
- Modyfikator rzutów
-
-
-
-
- Modyfikator rzutów obronnych
-
-
-
-
- Czy postać posiada biegłość w kondycji
-
-
-
-
- Identyfikator zręczności postaci
-
-
-
-
- Identyfikator postaci
-
-
-
-
- Wartość zręczności
-
-
-
-
- Modyfikator rzutów
-
-
-
-
- Modyfikator rzutów obronnych
-
-
-
-
- Czy postać posiada biegłość w zręczności
-
-
-
-
- Wartość umiejętności akrobatyki
-
-
-
-
- Czy postać posiada biegłość w akrobatyce
-
-
-
-
- Wartość umiejętności zwinnych dłoni
-
-
-
-
- Czy postać posiada biegłość w zwinnych dłoniach
-
-
-
-
- Wartość umiejętności skradania się
-
-
-
-
- Czy postać posiada biegłość w skradaniu się
-
-
-
-
- Rodzaje waluty
-
-
-
-
- Bronz
-
-
-
-
- Srebro
-
-
-
-
- Elektrum
-
-
-
-
- Złoto
-
-
-
-
- Platyna
-
-
-
-
- Identyfikator inteligencji postaci
-
-
-
-
- Identyfikator postaci
-
-
-
-
- Wartość inteligencji
-
-
-
-
- Modyfikator rzutów
-
-
-
-
- Modyfikator rzutów obronnych
-
-
-
-
- Czy postać posiada biegłość w inteligencji
-
-
-
-
- Wartość umiejętności wiedzy tejemnej
-
-
-
-
- Czy postać posiada biegłość w wiedzy tejemnej
-
-
-
-
- Wartość umiejętności historii
-
-
-
-
- Czy postać posiada biegłość w historii
-
-
-
-
- Wartość umiejętności śledztwa
-
-
-
-
- Czy postać posiada biegłość w śledztwie
-
-
-
-
- Wartość umiejętności przyrody
-
-
-
-
- Czy postać posiada biegłość w przyrodzie
-
-
-
-
- Wartość umiejętności religii
-
-
-
-
- Czy postać posiada biegłość w religii
-
-
-
-
- Identyfikator rasy postaci
-
-
-
-
- Nazwa rasy
-
-
-
-
- Identyfikator statystyk postaci
-
-
-
-
- Identyfikator postaci
-
-
-
-
- Ilość punktów doświadczenia
-
-
-
-
- Poziom postaci
-
-
-
-
- Szybkość postaci
-
-
-
-
- Inicjatywa postaci
-
-
-
-
- Maksymalna wartość punktów życia
-
-
-
-
- Aktualna wartość punktów życia
-
-
-
-
- Klasa pancerza
-
-
-
-
- Premia z biegłości
-
-
-
-
- Identyfikator siły postaci
-
-
-
-
- Identyfikator postaci
-
-
-
-
- Wartość siły
-
-
-
-
- Modyfikator rzutów
-
-
-
-
- Modyfikator rzutów obronnych
-
-
-
-
- Czy postać posiada biegłość w sile
-
-
-
-
- Wartość umiejętności atletyki
-
-
-
-
- Czy postać posiada biegłość w atletyce
-
-
-
-
- Nazwa użytkowika
-
-
-
-
- Hasło użytkownika
-
-
-
-
- Identyfikator użytkownika
-
-
-
-
- Nazwa użytkowika
-
-
-
-
- Hasło użytkownika
-
-
-
-
- Identyfikator mądrości postaci
-
-
-
-
- Identyfikator postaci
-
-
-
-
- Wartość mądrości
-
-
-
-
- Modyfikator rzutów
-
-
-
-
- Modyfikator rzutów obronnych
-
-
-
-
- Czy postać posiada biegłość w mądrości
-
-
-
-
- Wartość umiejętności opieki nad zwierzętami
-
-
-
-
- Czy postać posiada biegłość w opiece nad zwierzętami
-
-
-
-
- Wartość umiejętności intuicji
-
-
-
-
- Czy postać posiada biegłość w intuicji
-
-
-
-
- Wartość umiejętności medycyny
-
-
-
-
- Czy postać posiada biegłość w medycynie
-
-
-
-
- Wartość umiejętności percepcji
-
-
-
-
- Czy postać posiada biegłość w percepcji
-
-
-
-
- Wartość umiejętności sztuki przetrwania
-
-
-
-
- Czy postać posiada biegłość w sztuce przetrwania
-
-
-
-
+
+
+
+ SessionCompanion.ViewModels
+
+
+
+
+ Identyfikator przynależności postaci
+
+
+
+
+ Kod błędu
+
+
+
+
+ Wiadomość błędu do pokazania
+
+
+
+
+ Wiadomość mówiąca o poprawnym wykonaniu zadania
+
+
+
+
+ Konstruktor obiektu
+
+ Wiadomość dotycząca operacji
+
+
+
+ Kod odpowiedzi, domyślnie nadawany jest 200
+
+
+
+
+ Wiadomość dotycząca wykoanania operacji
+
+
+
+
+ Identyfikator przeszłości postaci
+
+
+
+
+ Identyfikator biografii postaci
+
+
+
+
+ Identyfikator postaci
+
+
+
+
+ Nazwa postaci
+
+
+
+
+ Identyfikator klasy postaci
+
+
+
+
+ Identyfikator przynależności postaci
+
+
+
+
+ Identyfikator przeszłości postaci
+
+
+
+
+ Płeć postaci
+
+
+
+
+ Identyfikator postaci
+
+
+
+
+ Nazwa postaci
+
+
+
+
+ Poziom postaci
+
+
+
+
+ Aktualna ilość życia postaci
+
+
+
+
+ Maksymalna ilość życia psotaci
+
+
+
+
+ Klasa postaci
+
+
+
+
+ Rasa postaci
+
+
+
+
+ Identyfikator postaci
+
+
+
+
+ Nazwa postaci
+
+
+
+
+ Poziom postaci
+
+
+
+
+ Aktualna ilość życia postaci
+
+
+
+
+ Klasa postaci
+
+
+
+
+ Id postaci
+
+
+
+
+ Modyfikator rzutów na charyzme
+
+
+
+
+ Modyfikator rzutów obronnych na charyzme
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w charyźmie
+
+
+
+
+ Wartość oszustwa
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w oszustwie
+
+
+
+
+ Wartość umiejętności zastraszania
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w zastraszaniu
+
+
+
+
+ Wartość umiejętności występowania
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w występowaniu
+
+
+
+
+ Wartość umiejętności perswazji
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w perswazji
+
+
+
+
+ Wartośc Constitution
+
+
+
+
+ Modyfikator Constitution
+
+
+
+
+ Wartość rzutów obronnych na constitiution
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w Constitution
+
+
+
+
+ Wartość Dexterity
+
+
+
+
+ Modyfiukator Dexterity
+
+
+
+
+ Biegłośc w Dexterity
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w Dexterity
+
+
+
+
+ Wartość umiejętności akrobatyki
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w akrobatyce
+
+
+
+
+ Wartość umiejętności zwinnych dłoni
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w zwinnych dłoniach
+
+
+
+
+ Wartość umiejętności skradania się
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w skradaniu się
+
+
+
+
+ Wartośc Intelligence
+
+
+
+
+ Modyfikator Intelligence
+
+
+
+
+ Biegłość w Intelligence
+
+
+
+
+ Czy posiada biegłośc w Intellgence
+
+
+
+
+ Wartość umiejętności wiedzy tejemnej
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w wiedzy tejemnej
+
+
+
+
+ Wartość umiejętności historii
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w historii
+
+
+
+
+ Wartość umiejętności śledztwa
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w śledztwie
+
+
+
+
+ Wartość umiejętności przyrody
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w przyrodzie
+
+
+
+
+ Wartość umiejętności religii
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w religii
+
+
+
+
+ Wartośc siły
+
+
+
+
+ Modyfikator siły
+
+
+
+
+ Biegłość w Sile
+
+
+
+
+ Czy posiada biegłość w sile
+
+
+
+
+ Wartość umiejętności atletyki
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w atletyce
+
+
+
+
+ Wartośc wisdom
+
+
+
+
+ Modyfikator wisdom
+
+
+
+
+ Biegłość w Wisdom
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w wisdom
+
+
+
+
+ Wartość umiejętności opieki nad zwierzętami
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w opiece nad zwierzętami
+
+
+
+
+ Wartość umiejętności intuicji
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w intuicji
+
+
+
+
+ Wartość umiejętności medycyny
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w medycynie
+
+
+
+
+ Wartość umiejętności percepcji
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w percepcji
+
+
+
+
+ Wartość umiejętności sztuki przetrwania
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w sztuce przetrwania
+
+
+
+
+ Identyfikator postaci
+
+
+
+
+ Id użytkownika do którego przypisana jest postać
+
+
+
+
+ Nazwa postaci
+
+
+
+
+ Nazwa klasy postaci
+
+
+
+
+ Poziom postaci
+
+
+
+
+ Identyfikator postaci
+
+
+
+
+ Id użytkownika do którego przypisana jest postać
+
+
+
+
+ Identyfikator charyzmy postaci
+
+
+
+
+ Identyfikator postaci
+
+
+
+
+ Wartość charyzmy
+
+
+
+
+ Modyfikator rzutów
+
+
+
+
+ Modyfikator rzutów obronnych
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w charyźmie
+
+
+
+
+ Wartość umiejętności oszustwa
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w oszustwie
+
+
+
+
+ Wartość umiejętności zastraszania
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w zastraszaniu
+
+
+
+
+ Wartość umiejętności występowania
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w występowaniu
+
+
+
+
+ Wartość umiejętności perswazji
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w perswazji
+
+
+
+
+ Identyfikator klasy postaci
+
+
+
+
+ Nazwa klasy
+
+
+
+
+ Identyfikator kondycji postaci
+
+
+
+
+ Identyfikator postaci
+
+
+
+
+ Wartość kondycji
+
+
+
+
+ Modyfikator rzutów
+
+
+
+
+ Modyfikator rzutów obronnych
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w kondycji
+
+
+
+
+ Identyfikator zręczności postaci
+
+
+
+
+ Identyfikator postaci
+
+
+
+
+ Wartość zręczności
+
+
+
+
+ Modyfikator rzutów
+
+
+
+
+ Modyfikator rzutów obronnych
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w zręczności
+
+
+
+
+ Wartość umiejętności akrobatyki
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w akrobatyce
+
+
+
+
+ Wartość umiejętności zwinnych dłoni
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w zwinnych dłoniach
+
+
+
+
+ Wartość umiejętności skradania się
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w skradaniu się
+
+
+
+
+ Rodzaje waluty
+
+
+
+
+ Bronz
+
+
+
+
+ Srebro
+
+
+
+
+ Elektrum
+
+
+
+
+ Złoto
+
+
+
+
+ Platyna
+
+
+
+
+ Identyfikator inteligencji postaci
+
+
+
+
+ Identyfikator postaci
+
+
+
+
+ Wartość inteligencji
+
+
+
+
+ Modyfikator rzutów
+
+
+
+
+ Modyfikator rzutów obronnych
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w inteligencji
+
+
+
+
+ Wartość umiejętności wiedzy tejemnej
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w wiedzy tejemnej
+
+
+
+
+ Wartość umiejętności historii
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w historii
+
+
+
+
+ Wartość umiejętności śledztwa
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w śledztwie
+
+
+
+
+ Wartość umiejętności przyrody
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w przyrodzie
+
+
+
+
+ Wartość umiejętności religii
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w religii
+
+
+
+
+ Identyfikator rasy postaci
+
+
+
+
+ Nazwa rasy
+
+
+
+
+ Identyfikator statystyk postaci
+
+
+
+
+ Identyfikator postaci
+
+
+
+
+ Ilość punktów doświadczenia
+
+
+
+
+ Poziom postaci
+
+
+
+
+ Szybkość postaci
+
+
+
+
+ Inicjatywa postaci
+
+
+
+
+ Maksymalna wartość punktów życia
+
+
+
+
+ Aktualna wartość punktów życia
+
+
+
+
+ Klasa pancerza
+
+
+
+
+ Premia z biegłości
+
+
+
+
+ Identyfikator siły postaci
+
+
+
+
+ Identyfikator postaci
+
+
+
+
+ Wartość siły
+
+
+
+
+ Modyfikator rzutów
+
+
+
+
+ Modyfikator rzutów obronnych
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w sile
+
+
+
+
+ Wartość umiejętności atletyki
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w atletyce
+
+
+
+
+ Nazwa użytkowika
+
+
+
+
+ Hasło użytkownika
+
+
+
+
+ Identyfikator użytkownika
+
+
+
+
+ Nazwa użytkowika
+
+
+
+
+ Hasło użytkownika
+
+
+
+
+ Identyfikator mądrości postaci
+
+
+
+
+ Identyfikator postaci
+
+
+
+
+ Wartość mądrości
+
+
+
+
+ Modyfikator rzutów
+
+
+
+
+ Modyfikator rzutów obronnych
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w mądrości
+
+
+
+
+ Wartość umiejętności opieki nad zwierzętami
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w opiece nad zwierzętami
+
+
+
+
+ Wartość umiejętności intuicji
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w intuicji
+
+
+
+
+ Wartość umiejętności medycyny
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w medycynie
+
+
+
+
+ Wartość umiejętności percepcji
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w percepcji
+
+
+
+
+ Wartość umiejętności sztuki przetrwania
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w sztuce przetrwania
+
+
+
+
diff --git a/SessionCompanion/SessionCompanion/Controllers/WeaponController.cs b/SessionCompanion/SessionCompanion/Controllers/WeaponController.cs
new file mode 100644
index 0000000..1459535
--- /dev/null
+++ b/SessionCompanion/SessionCompanion/Controllers/WeaponController.cs
@@ -0,0 +1,43 @@
+using Microsoft.AspNetCore.Mvc;
+using SessionCompanion.Extensions.EitherType;
+using SessionCompanion.Services.Interfaces;
+using System.Threading.Tasks;
+using SessionCompanion.ViewModels.WeaponViewModels;
+using System;
+using System.Collections.Generic;
+using System.Linq;
+using System.Threading.Tasks;
+using SessionCompanion.ViewModels.ApiResponses;
+
+namespace SessionCompanion.Controllers
+{
+ [Route("api/weapon")]
+ [ApiController]
+ public class WeaponController : Controller
+ {
+ private readonly IWeaponService _service;
+ public WeaponController(IWeaponService service) => _service = service;
+
+ ///
+ /// Metoda zwraca wszystkie dostępnasdasde bronie
+ ///
+ /// Lista wszystkich broni w bazie danych
+ [HttpGet("getAllWeapons")]
+ public async Task, ErrorResponse>> GetWeapons()
+ {
+ try
+ {
+ var weapons = _service.Get().ToList();
+ return weapons;
+ }
+ catch (Exception e)
+ {
+ return new ErrorResponse()
+ {
+ StatusCode = 204,
+ Message = e.Message
+ };
+ }
+ }
+ }
+}
diff --git a/SessionCompanion/SessionCompanion/SessionCompanion.xml b/SessionCompanion/SessionCompanion/SessionCompanion.xml
index 40a51a1..ca09246 100644
--- a/SessionCompanion/SessionCompanion/SessionCompanion.xml
+++ b/SessionCompanion/SessionCompanion/SessionCompanion.xml
@@ -1,134 +1,134 @@
-
-
-
- SessionCompanion
-
-
-
-
- Metoda zwraca postać ze wskazanym identyfikatorem
-
- Identyfikator postaci
- ViewModel Postaci/ErrorResponse
-
-
-
- Metoda zwraca listę postaci przypisanych do danego użytkownika
-
- Identyfikator użytkownika
- Lista postaci lub wiadomość błędu
-
-
-
- Metoda zwraca listę zalogowanych postaci
-
- Lista zalogowanych postaci lub wiadomość błędu
-
-
-
- Metoda zwraca wszystkie statystyki dla danej postaci
-
- Id postaci
- Listę wszystkich statystyk
-
-
-
- Metoda zwraca wszystkie dostępne inne przedmioty
-
- Lista wszystkich innych przedmiotów w bazie danych
-
-
-
- Metoda zwraca podstawowe informacje dla danej postaci
-
-
- Podstawowe informacje dla danej postaci
-
-
-
- Metoda przyjmuje login oraz hasło i sprawdza czy istnieje użytkownik o podanych parametrach
-
- Nazwa użytkownika
- Hasło
- Id użytkownika lub wiadomość błędu
-
-
-
- Metoda rejestruje podanego użytkownika
-
- Model uzytkownika do zarejestrowania
- SuccessResponse/ErrorResponse
-
-
-
- Metoda sprawdza czy ktoś jest już zalogowany jako Game Master
-
- true jesli ktoś jest już zalogowany i false jeśli nie
-
-
-
- Klasa zawierająca wszystkie dane potrzebne w SignalR odnośnie aktualnej sesji
-
-
-
-
- Metoda nadpisuje istniejącą metodę wywoływaną na utratę połączenia.
- Ma ona za zadanie usunąć odłączonego gracza z listy zalogowanych.
- Pozostałe ekrany zostają powiadomione wiadomością "GoodBye"
-
- Błąd/przyczyna odłączenia
-
-
-
- Logowanie do Huba dla GM
- Wysyła wiadomość "Welcome" do wszystkich zalogowanych użytkoników
-
- Zwraca true - jeśli udało się zalogować, false - jesli ktoś zalogował się już jako GM
-
-
-
- Metoda wysyła wiadomość do konkretnego gracza [MessageFromGameMaster]
-
- Id postaci któa ma otrzymać wiadomość
- Wiadomość do wysłania
-
-
-
- Metoda wysyła wiadomość do wszystkich graczy [MessageFromGameMaster]
-
- Wiadomość do wysłania
-
-
-
- Logowanie do Huba dla Gracza
-
- Identyfikator zalogowanego bohatera
- Wysyła wiadomość "Welcome" do wszystkich zalogowanych użytkoników
-
-
-
- Statyczna klasa przechowujaca informacje dotyczące SignalR dla SessionHub
-
-
-
-
- Lista zalogowanych graczy i identyfikator wybranej postaci
-
-
-
-
- Status, czy GM został już zalogowany
-
-
-
-
- Zwraca lub ustawia status zalogowania GM
-
-
-
-
- Zwraca lub ustawia listę zalogowanych postaci
-
-
-
-
+
+
+
+ SessionCompanion
+
+
+
+
+ Metoda zwraca postać ze wskazanym identyfikatorem
+
+ Identyfikator postaci
+ ViewModel Postaci/ErrorResponse
+
+
+
+ Metoda zwraca listę postaci przypisanych do danego użytkownika
+
+ Identyfikator użytkownika
+ Lista postaci lub wiadomość błędu
+
+
+
+ Metoda zwraca listę zalogowanych postaci
+
+ Lista zalogowanych postaci lub wiadomość błędu
+
+
+
+ Metoda zwraca wszystkie statystyki dla danej postaci
+
+ Id postaci
+ Listę wszystkich statystyk
+
+
+
+ Metoda zwraca wszystkie dostępne inne przedmioty
+
+ Lista wszystkich innych przedmiotów w bazie danych
+
+
+
+ Metoda zwraca podstawowe informacje dla danej postaci
+
+
+ Podstawowe informacje dla danej postaci
+
+
+
+ Metoda przyjmuje login oraz hasło i sprawdza czy istnieje użytkownik o podanych parametrach
+
+ Nazwa użytkownika
+ Hasło
+ Id użytkownika lub wiadomość błędu
+
+
+
+ Metoda rejestruje podanego użytkownika
+
+ Model uzytkownika do zarejestrowania
+ SuccessResponse/ErrorResponse
+
+
+
+ Metoda sprawdza czy ktoś jest już zalogowany jako Game Master
+
+ true jesli ktoś jest już zalogowany i false jeśli nie
+
+
+
+ Klasa zawierająca wszystkie dane potrzebne w SignalR odnośnie aktualnej sesji
+
+
+
+
+ Metoda nadpisuje istniejącą metodę wywoływaną na utratę połączenia.
+ Ma ona za zadanie usunąć odłączonego gracza z listy zalogowanych.
+ Pozostałe ekrany zostają powiadomione wiadomością "GoodBye"
+
+ Błąd/przyczyna odłączenia
+
+
+
+ Logowanie do Huba dla GM
+ Wysyła wiadomość "Welcome" do wszystkich zalogowanych użytkoników
+
+ Zwraca true - jeśli udało się zalogować, false - jesli ktoś zalogował się już jako GM
+
+
+
+ Metoda wysyła wiadomość do konkretnego gracza [MessageFromGameMaster]
+
+ Id postaci któa ma otrzymać wiadomość
+ Wiadomość do wysłania
+
+
+
+ Metoda wysyła wiadomość do wszystkich graczy [MessageFromGameMaster]
+
+ Wiadomość do wysłania
+
+
+
+ Logowanie do Huba dla Gracza
+
+ Identyfikator zalogowanego bohatera
+ Wysyła wiadomość "Welcome" do wszystkich zalogowanych użytkoników
+
+
+
+ Statyczna klasa przechowujaca informacje dotyczące SignalR dla SessionHub
+
+
+
+
+ Lista zalogowanych graczy i identyfikator wybranej postaci
+
+
+
+
+ Status, czy GM został już zalogowany
+
+
+
+
+ Zwraca lub ustawia status zalogowania GM
+
+
+
+
+ Zwraca lub ustawia listę zalogowanych postaci
+
+
+
+