diff --git a/SessionCompanion/SessionCompanion.ViewModels/SessionCompanion.ViewModels.xml b/SessionCompanion/SessionCompanion.ViewModels/SessionCompanion.ViewModels.xml deleted file mode 100644 index e8fa42c..0000000 --- a/SessionCompanion/SessionCompanion.ViewModels/SessionCompanion.ViewModels.xml +++ /dev/null @@ -1,964 +0,0 @@ - - - - SessionCompanion.ViewModels - - - - - Identyfikator przynależności postaci - - - - - Kod błędu - - - - - Wiadomość błędu do pokazania - - - - - Wiadomość mówiąca o poprawnym wykonaniu zadania - - - - - Konstruktor obiektu - - Wiadomość dotycząca operacji - - - - Kod odpowiedzi, domyślnie nadawany jest 200 - - - - - Wiadomość dotycząca wykoanania operacji - - - - - Identyfikator przeszłości postaci - - - - - Identyfikator biografii postaci - - - - - Identyfikator postaci - - - - - Nazwa postaci - - - - - Identyfikator klasy postaci - - - - - Identyfikator przynależności postaci - - - - - Identyfikator przeszłości postaci - - - - - Płeć postaci - - - - - Identyfikator postaci - - - - - Nazwa postaci - - - - - Poziom postaci - - - - - Aktualna ilość życia postaci - - - - - Maksymalna ilość życia psotaci - - - - - Klasa postaci - - - - - Rasa postaci - - - - - Identyfikator postaci - - - - - Nazwa postaci - - - - - Poziom postaci - - - - - Aktualna ilość życia postaci - - - - - Klasa postaci - - - - - Id postaci - - - - - Modyfikator rzutów na charyzme - - - - - Modyfikator rzutów obronnych na charyzme - - - - - Czy postać posiada biegłość w charyźmie - - - - - Wartość oszustwa - - - - - Czy postać posiada biegłość w oszustwie - - - - - Wartość umiejętności zastraszania - - - - - Czy postać posiada biegłość w zastraszaniu - - - - - Wartość umiejętności występowania - - - - - Czy postać posiada biegłość w występowaniu - - - - - Wartość umiejętności perswazji - - - - - Czy postać posiada biegłość w perswazji - - - - - Wartośc Constitution - - - - - Modyfikator Constitution - - - - - Wartość rzutów obronnych na constitiution - - - - - Czy postać posiada biegłość w Constitution - - - - - Wartość Dexterity - - - - - Modyfiukator Dexterity - - - - - Biegłośc w Dexterity - - - - - Czy postać posiada biegłość w Dexterity - - - - - Wartość umiejętności akrobatyki - - - - - Czy postać posiada biegłość w akrobatyce - - - - - Wartość umiejętności zwinnych dłoni - - - - - Czy postać posiada biegłość w zwinnych dłoniach - - - - - Wartość umiejętności skradania się - - - - - Czy postać posiada biegłość w skradaniu się - - - - - Wartośc Intelligence - - - - - Modyfikator Intelligence - - - - - Biegłość w Intelligence - - - - - Czy posiada biegłośc w Intellgence - - - - - Wartość umiejętności wiedzy tejemnej - - - - - Czy postać posiada biegłość w wiedzy tejemnej - - - - - Wartość umiejętności historii - - - - - Czy postać posiada biegłość w historii - - - - - Wartość umiejętności śledztwa - - - - - Czy postać posiada biegłość w śledztwie - - - - - Wartość umiejętności przyrody - - - - - Czy postać posiada biegłość w przyrodzie - - - - - Wartość umiejętności religii - - - - - Czy postać posiada biegłość w religii - - - - - Wartośc siły - - - - - Modyfikator siły - - - - - Biegłość w Sile - - - - - Czy posiada biegłość w sile - - - - - Wartość umiejętności atletyki - - - - - Czy postać posiada biegłość w atletyce - - - - - Wartośc wisdom - - - - - Modyfikator wisdom - - - - - Biegłość w Wisdom - - - - - Czy postać posiada biegłość w wisdom - - - - - Wartość umiejętności opieki nad zwierzętami - - - - - Czy postać posiada biegłość w opiece nad zwierzętami - - - - - Wartość umiejętności intuicji - - - - - Czy postać posiada biegłość w intuicji - - - - - Wartość umiejętności medycyny - - - - - Czy postać posiada biegłość w medycynie - - - - - Wartość umiejętności percepcji - - - - - Czy postać posiada biegłość w percepcji - - - - - Wartość umiejętności sztuki przetrwania - - - - - Czy postać posiada biegłość w sztuce przetrwania - - - - - Identyfikator postaci - - - - - Id użytkownika do którego przypisana jest postać - - - - - Nazwa postaci - - - - - Nazwa klasy postaci - - - - - Poziom postaci - - - - - Identyfikator postaci - - - - - Id użytkownika do którego przypisana jest postać - - - - - Identyfikator charyzmy postaci - - - - - Identyfikator postaci - - - - - Wartość charyzmy - - - - - Modyfikator rzutów - - - - - Modyfikator rzutów obronnych - - - - - Czy postać posiada biegłość w charyźmie - - - - - Wartość umiejętności oszustwa - - - - - Czy postać posiada biegłość w oszustwie - - - - - Wartość umiejętności zastraszania - - - - - Czy postać posiada biegłość w zastraszaniu - - - - - Wartość umiejętności występowania - - - - - Czy postać posiada biegłość w występowaniu - - - - - Wartość umiejętności perswazji - - - - - Czy postać posiada biegłość w perswazji - - - - - Identyfikator klasy postaci - - - - - Nazwa klasy - - - - - Identyfikator kondycji postaci - - - - - Identyfikator postaci - - - - - Wartość kondycji - - - - - Modyfikator rzutów - - - - - Modyfikator rzutów obronnych - - - - - Czy postać posiada biegłość w kondycji - - - - - Identyfikator zręczności postaci - - - - - Identyfikator postaci - - - - - Wartość zręczności - - - - - Modyfikator rzutów - - - - - Modyfikator rzutów obronnych - - - - - Czy postać posiada biegłość w zręczności - - - - - Wartość umiejętności akrobatyki - - - - - Czy postać posiada biegłość w akrobatyce - - - - - Wartość umiejętności zwinnych dłoni - - - - - Czy postać posiada biegłość w zwinnych dłoniach - - - - - Wartość umiejętności skradania się - - - - - Czy postać posiada biegłość w skradaniu się - - - - - Rodzaje waluty - - - - - Bronz - - - - - Srebro - - - - - Elektrum - - - - - Złoto - - - - - Platyna - - - - - Identyfikator inteligencji postaci - - - - - Identyfikator postaci - - - - - Wartość inteligencji - - - - - Modyfikator rzutów - - - - - Modyfikator rzutów obronnych - - - - - Czy postać posiada biegłość w inteligencji - - - - - Wartość umiejętności wiedzy tejemnej - - - - - Czy postać posiada biegłość w wiedzy tejemnej - - - - - Wartość umiejętności historii - - - - - Czy postać posiada biegłość w historii - - - - - Wartość umiejętności śledztwa - - - - - Czy postać posiada biegłość w śledztwie - - - - - Wartość umiejętności przyrody - - - - - Czy postać posiada biegłość w przyrodzie - - - - - Wartość umiejętności religii - - - - - Czy postać posiada biegłość w religii - - - - - Identyfikator rasy postaci - - - - - Nazwa rasy - - - - - Identyfikator statystyk postaci - - - - - Identyfikator postaci - - - - - Ilość punktów doświadczenia - - - - - Poziom postaci - - - - - Szybkość postaci - - - - - Inicjatywa postaci - - - - - Maksymalna wartość punktów życia - - - - - Aktualna wartość punktów życia - - - - - Klasa pancerza - - - - - Premia z biegłości - - - - - Identyfikator siły postaci - - - - - Identyfikator postaci - - - - - Wartość siły - - - - - Modyfikator rzutów - - - - - Modyfikator rzutów obronnych - - - - - Czy postać posiada biegłość w sile - - - - - Wartość umiejętności atletyki - - - - - Czy postać posiada biegłość w atletyce - - - - - Nazwa użytkowika - - - - - Hasło użytkownika - - - - - Identyfikator użytkownika - - - - - Nazwa użytkowika - - - - - Hasło użytkownika - - - - - Identyfikator mądrości postaci - - - - - Identyfikator postaci - - - - - Wartość mądrości - - - - - Modyfikator rzutów - - - - - Modyfikator rzutów obronnych - - - - - Czy postać posiada biegłość w mądrości - - - - - Wartość umiejętności opieki nad zwierzętami - - - - - Czy postać posiada biegłość w opiece nad zwierzętami - - - - - Wartość umiejętności intuicji - - - - - Czy postać posiada biegłość w intuicji - - - - - Wartość umiejętności medycyny - - - - - Czy postać posiada biegłość w medycynie - - - - - Wartość umiejętności percepcji - - - - - Czy postać posiada biegłość w percepcji - - - - - Wartość umiejętności sztuki przetrwania - - - - - Czy postać posiada biegłość w sztuce przetrwania - - - - diff --git a/SessionCompanion/SessionCompanion/SessionCompanion.xml b/SessionCompanion/SessionCompanion/SessionCompanion.xml deleted file mode 100644 index 0e731fe..0000000 --- a/SessionCompanion/SessionCompanion/SessionCompanion.xml +++ /dev/null @@ -1,140 +0,0 @@ - - - - SessionCompanion - - - - - Metoda zwraca wszystkie dostępne pancerze - - Lista wszystkich pancerzy w bazie danych - - - - Metoda zwraca postać ze wskazanym identyfikatorem - - Identyfikator postaci - ViewModel Postaci/ErrorResponse - - - - Metoda zwraca listę postaci przypisanych do danego użytkownika - - Identyfikator użytkownika - Lista postaci lub wiadomość błędu - - - - Metoda zwraca listę zalogowanych postaci - - Lista zalogowanych postaci lub wiadomość błędu - - - - Metoda zwraca wszystkie statystyki dla danej postaci - - Id postaci - Listę wszystkich statystyk - - - - Metoda zwraca wszystkie dostępne inne przedmioty - - Lista wszystkich innych przedmiotów w bazie danych - - - - Metoda zwraca podstawowe informacje dla danej postaci - - - Podstawowe informacje dla danej postaci - - - - Metoda przyjmuje login oraz hasło i sprawdza czy istnieje użytkownik o podanych parametrach - - Nazwa użytkownika - Hasło - Id użytkownika lub wiadomość błędu - - - - Metoda rejestruje podanego użytkownika - - Model uzytkownika do zarejestrowania - SuccessResponse/ErrorResponse - - - - Metoda sprawdza czy ktoś jest już zalogowany jako Game Master - - true jesli ktoś jest już zalogowany i false jeśli nie - - - - Klasa zawierająca wszystkie dane potrzebne w SignalR odnośnie aktualnej sesji - - - - - Metoda nadpisuje istniejącą metodę wywoływaną na utratę połączenia. - Ma ona za zadanie usunąć odłączonego gracza z listy zalogowanych. - Pozostałe ekrany zostają powiadomione wiadomością "GoodBye" - - Błąd/przyczyna odłączenia - - - - Logowanie do Huba dla GM - Wysyła wiadomość "Welcome" do wszystkich zalogowanych użytkoników - - Zwraca true - jeśli udało się zalogować, false - jesli ktoś zalogował się już jako GM - - - - Metoda wysyła wiadomość do konkretnego gracza [MessageFromGameMaster] - - Id postaci któa ma otrzymać wiadomość - Wiadomość do wysłania - - - - Metoda wysyła wiadomość do wszystkich graczy [MessageFromGameMaster] - - Wiadomość do wysłania - - - - Logowanie do Huba dla Gracza - - Identyfikator zalogowanego bohatera - Wysyła wiadomość "Welcome" do wszystkich zalogowanych użytkoników - - - - Statyczna klasa przechowujaca informacje dotyczące SignalR dla SessionHub - - - - - Lista zalogowanych graczy i identyfikator wybranej postaci - - - - - Status, czy GM został już zalogowany - - - - - Zwraca lub ustawia status zalogowania GM - - - - - Zwraca lub ustawia listę zalogowanych postaci - - - -