diff --git a/SessionCompanion/SessionCompanion.ViewModels/CharacterViewModels/CharacterEveryStatViewModel.cs b/SessionCompanion/SessionCompanion.ViewModels/CharacterViewModels/CharacterEveryStatViewModel.cs
new file mode 100644
index 0000000..775c083
--- /dev/null
+++ b/SessionCompanion/SessionCompanion.ViewModels/CharacterViewModels/CharacterEveryStatViewModel.cs
@@ -0,0 +1,313 @@
+using System;
+using System.Collections.Generic;
+using System.Linq;
+using System.Text;
+using System.Threading.Tasks;
+
+namespace SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels
+{
+ public class CharacterEveryStatViewModel
+ {
+ ///
+ /// Id postaci
+ ///
+ public int Id { get; set; }
+
+
+ public int CharismaValue { get; set; }
+ ///
+ /// Modyfikator rzutów na charyzme
+ ///
+ public int CharismaModification { get; set; }
+ ///
+ /// Modyfikator rzutów obronnych na charyzme
+ ///
+ public int CharismaSavingThrows { get; set; }
+ ///
+ /// Czy postać posiada biegłość w charyźmie
+ ///
+ public bool CharismaCanSaveThrows { get; set; }
+
+ ///
+ /// Wartość oszustwa
+ ///
+ public int Deception { get; set; }
+ ///
+ /// Czy postać posiada biegłość w oszustwie
+ ///
+ public bool CanDeception { get; set; }
+
+ ///
+ /// Wartość umiejętności zastraszania
+ ///
+ public int Intimidation { get; set; }
+
+ ///
+ /// Czy postać posiada biegłość w zastraszaniu
+ ///
+ public bool CanIntimidation { get; set; }
+
+ ///
+ /// Wartość umiejętności występowania
+ ///
+ public int Performance { get; set; }
+
+ ///
+ /// Czy postać posiada biegłość w występowaniu
+ ///
+ public bool CanPerformance { get; set; }
+
+ ///
+ /// Wartość umiejętności perswazji
+ ///
+ public int Persuasion { get; set; }
+
+ ///
+ /// Czy postać posiada biegłość w perswazji
+ ///
+ public bool CanPersuasion { get; set; }
+
+
+
+
+ // Constitution
+ ///
+ /// Wartośc Constitution
+ ///
+ public int ConstitutionValue { get; set; }
+ ///
+ /// Modyfikator Constitution
+ ///
+ public int ConstitutionModification { get; set; }
+ ///
+ /// Wartość rzutów obronnych na constitiution
+ ///
+ public int ConstitutionSavingThrows { get; set; }
+ ///
+ /// Czy postać posiada biegłość w Constitution
+ ///
+ public bool ConstitutionCanSaveThrows { get; set; }
+
+
+
+ // Dexterity
+ ///
+ /// Wartość Dexterity
+ ///
+ public int DexterityValue { get; set; }
+ ///
+ /// Modyfiukator Dexterity
+ ///
+ public int DexterityModification { get; set; }
+ ///
+ /// Biegłośc w Dexterity
+ ///
+ public int DexteritySavingThrows { get; set; }
+ ///
+ /// Czy postać posiada biegłość w Dexterity
+ ///
+ public bool DexterityCanSaveThrows { get; set; }
+
+ ///
+ /// Wartość umiejętności akrobatyki
+ ///
+ public int Acrobatics { get; set; }
+
+ ///
+ /// Czy postać posiada biegłość w akrobatyce
+ ///
+ public bool CanAcrobatics { get; set; }
+
+ ///
+ /// Wartość umiejętności zwinnych dłoni
+ ///
+ public int SleightOfHand { get; set; }
+
+ ///
+ /// Czy postać posiada biegłość w zwinnych dłoniach
+ ///
+ public bool CanSleightOfHand { get; set; }
+
+ ///
+ /// Wartość umiejętności skradania się
+ ///
+ public int Stealth { get; set; }
+
+ ///
+ /// Czy postać posiada biegłość w skradaniu się
+ ///
+ public bool CanStealth { get; set; }
+
+
+
+
+ // Intelligence
+ ///
+ /// Wartośc Intelligence
+ ///
+ public int IntelligenceValue { get; set; }
+ ///
+ /// Modyfikator Intelligence
+ ///
+ public int IntelligenceModification { get; set; }
+ ///
+ /// Biegłość w Intelligence
+ ///
+ public int IntelligenceSavingThrows { get; set; }
+ ///
+ /// Czy posiada biegłośc w Intellgence
+ ///
+ public bool IntelligenceCanSaveThrows { get; set; }
+
+ ///
+ /// Wartość umiejętności wiedzy tejemnej
+ ///
+ public int Arcana { get; set; }
+
+ ///
+ /// Czy postać posiada biegłość w wiedzy tejemnej
+ ///
+ public bool CanArcana { get; set; }
+
+ ///
+ /// Wartość umiejętności historii
+ ///
+ public int History { get; set; }
+
+ ///
+ /// Czy postać posiada biegłość w historii
+ ///
+ public bool CanHistory { get; set; }
+
+ ///
+ /// Wartość umiejętności śledztwa
+ ///
+ public int Investigation { get; set; }
+
+ ///
+ /// Czy postać posiada biegłość w śledztwie
+ ///
+ public bool CanInvestigation { get; set; }
+
+ ///
+ /// Wartość umiejętności przyrody
+ ///
+ public int Nature { get; set; }
+
+ ///
+ /// Czy postać posiada biegłość w przyrodzie
+ ///
+ public bool CanNature { get; set; }
+
+ ///
+ /// Wartość umiejętności religii
+ ///
+ public int Religion { get; set; }
+
+ ///
+ /// Czy postać posiada biegłość w religii
+ ///
+ public bool CanReligion { get; set; }
+
+
+
+
+ // Strength
+ ///
+ /// Wartośc siły
+ ///
+ public int StrengthValue { get; set; }
+ ///
+ /// Modyfikator siły
+ ///
+ public int StrengthModification { get; set; }
+ ///
+ /// Biegłość w Sile
+ ///
+ public int StrengthSavingThrows { get; set; }
+ ///
+ /// Czy posiada biegłość w sile
+ ///
+ public bool StrengthCanSaveThrows { get; set; }
+ ///
+ /// Wartość umiejętności atletyki
+ ///
+ public int Athletics { get; set; }
+
+ ///
+ /// Czy postać posiada biegłość w atletyce
+ ///
+ public bool CanAthletics { get; set; }
+
+
+
+
+ // Wisdom
+ ///
+ /// Wartośc wisdom
+ ///
+ public int WisdomValue { get; set; }
+ ///
+ /// Modyfikator wisdom
+ ///
+ public int WisdomModification { get; set; }
+ ///
+ /// Biegłość w Wisdom
+ ///
+ public int WisdomSavingThrows { get; set; }
+ ///
+ /// Czy postać posiada biegłość w wisdom
+ ///
+ public bool WisdomCanSaveThrows { get; set; }
+
+ ///
+ /// Wartość umiejętności opieki nad zwierzętami
+ ///
+ public int AnimalHandling { get; set; }
+
+ ///
+ /// Czy postać posiada biegłość w opiece nad zwierzętami
+ ///
+ public bool CanAnimalHandling { get; set; }
+
+ ///
+ /// Wartość umiejętności intuicji
+ ///
+ public int Insight { get; set; }
+
+ ///
+ /// Czy postać posiada biegłość w intuicji
+ ///
+ public bool CanInsight { get; set; }
+
+ ///
+ /// Wartość umiejętności medycyny
+ ///
+ public int Medicine { get; set; }
+
+ ///
+ /// Czy postać posiada biegłość w medycynie
+ ///
+ public bool CanMedicine { get; set; }
+
+ ///
+ /// Wartość umiejętności percepcji
+ ///
+ public int Perception { get; set; }
+
+ ///
+ /// Czy postać posiada biegłość w percepcji
+ ///
+ public bool CanPerception { get; set; }
+
+ ///
+ /// Wartość umiejętności sztuki przetrwania
+ ///
+ public int Survival { get; set; }
+
+ ///
+ /// Czy postać posiada biegłość w sztuce przetrwania
+ ///
+ public bool CanSurvival { get; set; }
+ }
+}
diff --git a/SessionCompanion/SessionCompanion.ViewModels/SessionCompanion.ViewModels.xml b/SessionCompanion/SessionCompanion.ViewModels/SessionCompanion.ViewModels.xml
index 5094690..96bcdc6 100644
--- a/SessionCompanion/SessionCompanion.ViewModels/SessionCompanion.ViewModels.xml
+++ b/SessionCompanion/SessionCompanion.ViewModels/SessionCompanion.ViewModels.xml
@@ -105,6 +105,306 @@
Klasa postaci
+
+
+ Id postaci
+
+
+
+
+ Modyfikator rzutów na charyzme
+
+
+
+
+ Modyfikator rzutów obronnych na charyzme
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w charyźmie
+
+
+
+
+ Wartość oszustwa
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w oszustwie
+
+
+
+
+ Wartość umiejętności zastraszania
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w zastraszaniu
+
+
+
+
+ Wartość umiejętności występowania
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w występowaniu
+
+
+
+
+ Wartość umiejętności perswazji
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w perswazji
+
+
+
+
+ Wartośc Constitution
+
+
+
+
+ Modyfikator Constitution
+
+
+
+
+ Wartość rzutów obronnych na constitiution
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w Constitution
+
+
+
+
+ Wartość Dexterity
+
+
+
+
+ Modyfiukator Dexterity
+
+
+
+
+ Biegłośc w Dexterity
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w Dexterity
+
+
+
+
+ Wartość umiejętności akrobatyki
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w akrobatyce
+
+
+
+
+ Wartość umiejętności zwinnych dłoni
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w zwinnych dłoniach
+
+
+
+
+ Wartość umiejętności skradania się
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w skradaniu się
+
+
+
+
+ Wartośc Intelligence
+
+
+
+
+ Modyfikator Intelligence
+
+
+
+
+ Biegłość w Intelligence
+
+
+
+
+ Czy posiada biegłośc w Intellgence
+
+
+
+
+ Wartość umiejętności wiedzy tejemnej
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w wiedzy tejemnej
+
+
+
+
+ Wartość umiejętności historii
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w historii
+
+
+
+
+ Wartość umiejętności śledztwa
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w śledztwie
+
+
+
+
+ Wartość umiejętności przyrody
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w przyrodzie
+
+
+
+
+ Wartość umiejętności religii
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w religii
+
+
+
+
+ Wartośc siły
+
+
+
+
+ Modyfikator siły
+
+
+
+
+ Biegłość w Sile
+
+
+
+
+ Czy posiada biegłość w sile
+
+
+
+
+ Wartość umiejętności atletyki
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w atletyce
+
+
+
+
+ Wartośc wisdom
+
+
+
+
+ Modyfikator wisdom
+
+
+
+
+ Biegłość w Wisdom
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w wisdom
+
+
+
+
+ Wartość umiejętności opieki nad zwierzętami
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w opiece nad zwierzętami
+
+
+
+
+ Wartość umiejętności intuicji
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w intuicji
+
+
+
+
+ Wartość umiejętności medycyny
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w medycynie
+
+
+
+
+ Wartość umiejętności percepcji
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w percepcji
+
+
+
+
+ Wartość umiejętności sztuki przetrwania
+
+
+
+
+ Czy postać posiada biegłość w sztuce przetrwania
+
+
Identyfikator postaci