diff --git a/SessionCompanion/SessionCompanion.ViewModels/CharacterViewModels/CharacterEveryStatViewModel.cs b/SessionCompanion/SessionCompanion.ViewModels/CharacterViewModels/CharacterEveryStatViewModel.cs new file mode 100644 index 0000000..775c083 --- /dev/null +++ b/SessionCompanion/SessionCompanion.ViewModels/CharacterViewModels/CharacterEveryStatViewModel.cs @@ -0,0 +1,313 @@ +using System; +using System.Collections.Generic; +using System.Linq; +using System.Text; +using System.Threading.Tasks; + +namespace SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels +{ + public class CharacterEveryStatViewModel + { + /// + /// Id postaci + /// + public int Id { get; set; } + + + public int CharismaValue { get; set; } + /// + /// Modyfikator rzutów na charyzme + /// + public int CharismaModification { get; set; } + /// + /// Modyfikator rzutów obronnych na charyzme + /// + public int CharismaSavingThrows { get; set; } + /// + /// Czy postać posiada biegłość w charyźmie + /// + public bool CharismaCanSaveThrows { get; set; } + + /// + /// Wartość oszustwa + /// + public int Deception { get; set; } + /// + /// Czy postać posiada biegłość w oszustwie + /// + public bool CanDeception { get; set; } + + /// + /// Wartość umiejętności zastraszania + /// + public int Intimidation { get; set; } + + /// + /// Czy postać posiada biegłość w zastraszaniu + /// + public bool CanIntimidation { get; set; } + + /// + /// Wartość umiejętności występowania + /// + public int Performance { get; set; } + + /// + /// Czy postać posiada biegłość w występowaniu + /// + public bool CanPerformance { get; set; } + + /// + /// Wartość umiejętności perswazji + /// + public int Persuasion { get; set; } + + /// + /// Czy postać posiada biegłość w perswazji + /// + public bool CanPersuasion { get; set; } + + + + + // Constitution + /// + /// Wartośc Constitution + /// + public int ConstitutionValue { get; set; } + /// + /// Modyfikator Constitution + /// + public int ConstitutionModification { get; set; } + /// + /// Wartość rzutów obronnych na constitiution + /// + public int ConstitutionSavingThrows { get; set; } + /// + /// Czy postać posiada biegłość w Constitution + /// + public bool ConstitutionCanSaveThrows { get; set; } + + + + // Dexterity + /// + /// Wartość Dexterity + /// + public int DexterityValue { get; set; } + /// + /// Modyfiukator Dexterity + /// + public int DexterityModification { get; set; } + /// + /// Biegłośc w Dexterity + /// + public int DexteritySavingThrows { get; set; } + /// + /// Czy postać posiada biegłość w Dexterity + /// + public bool DexterityCanSaveThrows { get; set; } + + /// + /// Wartość umiejętności akrobatyki + /// + public int Acrobatics { get; set; } + + /// + /// Czy postać posiada biegłość w akrobatyce + /// + public bool CanAcrobatics { get; set; } + + /// + /// Wartość umiejętności zwinnych dłoni + /// + public int SleightOfHand { get; set; } + + /// + /// Czy postać posiada biegłość w zwinnych dłoniach + /// + public bool CanSleightOfHand { get; set; } + + /// + /// Wartość umiejętności skradania się + /// + public int Stealth { get; set; } + + /// + /// Czy postać posiada biegłość w skradaniu się + /// + public bool CanStealth { get; set; } + + + + + // Intelligence + /// + /// Wartośc Intelligence + /// + public int IntelligenceValue { get; set; } + /// + /// Modyfikator Intelligence + /// + public int IntelligenceModification { get; set; } + /// + /// Biegłość w Intelligence + /// + public int IntelligenceSavingThrows { get; set; } + /// + /// Czy posiada biegłośc w Intellgence + /// + public bool IntelligenceCanSaveThrows { get; set; } + + /// + /// Wartość umiejętności wiedzy tejemnej + /// + public int Arcana { get; set; } + + /// + /// Czy postać posiada biegłość w wiedzy tejemnej + /// + public bool CanArcana { get; set; } + + /// + /// Wartość umiejętności historii + /// + public int History { get; set; } + + /// + /// Czy postać posiada biegłość w historii + /// + public bool CanHistory { get; set; } + + /// + /// Wartość umiejętności śledztwa + /// + public int Investigation { get; set; } + + /// + /// Czy postać posiada biegłość w śledztwie + /// + public bool CanInvestigation { get; set; } + + /// + /// Wartość umiejętności przyrody + /// + public int Nature { get; set; } + + /// + /// Czy postać posiada biegłość w przyrodzie + /// + public bool CanNature { get; set; } + + /// + /// Wartość umiejętności religii + /// + public int Religion { get; set; } + + /// + /// Czy postać posiada biegłość w religii + /// + public bool CanReligion { get; set; } + + + + + // Strength + /// + /// Wartośc siły + /// + public int StrengthValue { get; set; } + /// + /// Modyfikator siły + /// + public int StrengthModification { get; set; } + /// + /// Biegłość w Sile + /// + public int StrengthSavingThrows { get; set; } + /// + /// Czy posiada biegłość w sile + /// + public bool StrengthCanSaveThrows { get; set; } + /// + /// Wartość umiejętności atletyki + /// + public int Athletics { get; set; } + + /// + /// Czy postać posiada biegłość w atletyce + /// + public bool CanAthletics { get; set; } + + + + + // Wisdom + /// + /// Wartośc wisdom + /// + public int WisdomValue { get; set; } + /// + /// Modyfikator wisdom + /// + public int WisdomModification { get; set; } + /// + /// Biegłość w Wisdom + /// + public int WisdomSavingThrows { get; set; } + /// + /// Czy postać posiada biegłość w wisdom + /// + public bool WisdomCanSaveThrows { get; set; } + + /// + /// Wartość umiejętności opieki nad zwierzętami + /// + public int AnimalHandling { get; set; } + + /// + /// Czy postać posiada biegłość w opiece nad zwierzętami + /// + public bool CanAnimalHandling { get; set; } + + /// + /// Wartość umiejętności intuicji + /// + public int Insight { get; set; } + + /// + /// Czy postać posiada biegłość w intuicji + /// + public bool CanInsight { get; set; } + + /// + /// Wartość umiejętności medycyny + /// + public int Medicine { get; set; } + + /// + /// Czy postać posiada biegłość w medycynie + /// + public bool CanMedicine { get; set; } + + /// + /// Wartość umiejętności percepcji + /// + public int Perception { get; set; } + + /// + /// Czy postać posiada biegłość w percepcji + /// + public bool CanPerception { get; set; } + + /// + /// Wartość umiejętności sztuki przetrwania + /// + public int Survival { get; set; } + + /// + /// Czy postać posiada biegłość w sztuce przetrwania + /// + public bool CanSurvival { get; set; } + } +} diff --git a/SessionCompanion/SessionCompanion.ViewModels/SessionCompanion.ViewModels.xml b/SessionCompanion/SessionCompanion.ViewModels/SessionCompanion.ViewModels.xml index 5094690..96bcdc6 100644 --- a/SessionCompanion/SessionCompanion.ViewModels/SessionCompanion.ViewModels.xml +++ b/SessionCompanion/SessionCompanion.ViewModels/SessionCompanion.ViewModels.xml @@ -105,6 +105,306 @@ Klasa postaci + + + Id postaci + + + + + Modyfikator rzutów na charyzme + + + + + Modyfikator rzutów obronnych na charyzme + + + + + Czy postać posiada biegłość w charyźmie + + + + + Wartość oszustwa + + + + + Czy postać posiada biegłość w oszustwie + + + + + Wartość umiejętności zastraszania + + + + + Czy postać posiada biegłość w zastraszaniu + + + + + Wartość umiejętności występowania + + + + + Czy postać posiada biegłość w występowaniu + + + + + Wartość umiejętności perswazji + + + + + Czy postać posiada biegłość w perswazji + + + + + Wartośc Constitution + + + + + Modyfikator Constitution + + + + + Wartość rzutów obronnych na constitiution + + + + + Czy postać posiada biegłość w Constitution + + + + + Wartość Dexterity + + + + + Modyfiukator Dexterity + + + + + Biegłośc w Dexterity + + + + + Czy postać posiada biegłość w Dexterity + + + + + Wartość umiejętności akrobatyki + + + + + Czy postać posiada biegłość w akrobatyce + + + + + Wartość umiejętności zwinnych dłoni + + + + + Czy postać posiada biegłość w zwinnych dłoniach + + + + + Wartość umiejętności skradania się + + + + + Czy postać posiada biegłość w skradaniu się + + + + + Wartośc Intelligence + + + + + Modyfikator Intelligence + + + + + Biegłość w Intelligence + + + + + Czy posiada biegłośc w Intellgence + + + + + Wartość umiejętności wiedzy tejemnej + + + + + Czy postać posiada biegłość w wiedzy tejemnej + + + + + Wartość umiejętności historii + + + + + Czy postać posiada biegłość w historii + + + + + Wartość umiejętności śledztwa + + + + + Czy postać posiada biegłość w śledztwie + + + + + Wartość umiejętności przyrody + + + + + Czy postać posiada biegłość w przyrodzie + + + + + Wartość umiejętności religii + + + + + Czy postać posiada biegłość w religii + + + + + Wartośc siły + + + + + Modyfikator siły + + + + + Biegłość w Sile + + + + + Czy posiada biegłość w sile + + + + + Wartość umiejętności atletyki + + + + + Czy postać posiada biegłość w atletyce + + + + + Wartośc wisdom + + + + + Modyfikator wisdom + + + + + Biegłość w Wisdom + + + + + Czy postać posiada biegłość w wisdom + + + + + Wartość umiejętności opieki nad zwierzętami + + + + + Czy postać posiada biegłość w opiece nad zwierzętami + + + + + Wartość umiejętności intuicji + + + + + Czy postać posiada biegłość w intuicji + + + + + Wartość umiejętności medycyny + + + + + Czy postać posiada biegłość w medycynie + + + + + Wartość umiejętności percepcji + + + + + Czy postać posiada biegłość w percepcji + + + + + Wartość umiejętności sztuki przetrwania + + + + + Czy postać posiada biegłość w sztuce przetrwania + + Identyfikator postaci