From eeb9c2ebe0e89bcd82adb83258853ff5fc199cf2 Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: =?UTF-8?q?=C5=81ukasz=20G=C3=B3reczny?= Date: Fri, 18 Dec 2020 10:52:48 +0100 Subject: [PATCH] SES-106 Added new method in controller --- .../Controllers/UserController.cs | 17 ++++++++++ .../SessionCompanion/SessionCompanion.xml | 31 +++++++++++++++++++ 2 files changed, 48 insertions(+) diff --git a/SessionCompanion/SessionCompanion/Controllers/UserController.cs b/SessionCompanion/SessionCompanion/Controllers/UserController.cs index 2e9081b..ec8607a 100644 --- a/SessionCompanion/SessionCompanion/Controllers/UserController.cs +++ b/SessionCompanion/SessionCompanion/Controllers/UserController.cs @@ -6,8 +6,12 @@ using System.Threading.Tasks; namespace SessionCompanion.Controllers { using System; + using System.Security.Policy; + + using Microsoft.AspNetCore.SignalR; using SessionCompanion.Extensions.EitherType; + using SessionCompanion.Hubs; using SessionCompanion.ViewModels.ApiResponses; using SessionCompanion.ViewModels.UserViewModels; @@ -17,9 +21,12 @@ namespace SessionCompanion.Controllers { private readonly IUserService _service; + private SessionHubData _sessionHubData; + public UserController(IUserService service) { this._service = service; + this._sessionHubData = new SessionHubData(); } /// @@ -69,5 +76,15 @@ namespace SessionCompanion.Controllers return new SuccessResponse("User created"); } + + /// + /// Metoda sprawdza czy ktoś jest już zalogowany jako Game Master + /// + /// true jesli ktoś jest już zalogowany i false jeśli nie + [HttpGet("IsGMLogged")] + public Either IsGameMasterAllreadyLogged() + { + return this._sessionHubData.GameMasterConnected_Prop; + } } } \ No newline at end of file diff --git a/SessionCompanion/SessionCompanion/SessionCompanion.xml b/SessionCompanion/SessionCompanion/SessionCompanion.xml index ff31b6a..13641ce 100644 --- a/SessionCompanion/SessionCompanion/SessionCompanion.xml +++ b/SessionCompanion/SessionCompanion/SessionCompanion.xml @@ -26,6 +26,12 @@ Model uzytkownika do zarejestrowania SuccessResponse/ErrorResponse + + + Metoda sprawdza czy ktoś jest już zalogowany jako Game Master + + true jesli ktoś jest już zalogowany i false jeśli nie + Lista zalogowanych graczy i identyfikator wybranej postaci @@ -58,5 +64,30 @@ Identyfikator zalogowanego bohatera Wysyła wiadomość "Welcome" do wszystkich zalogowanych użytkoników + + + Statyczna klasa przechowujaca informacje dotyczące SignalR dla SessionHub + + + + + Lista zalogowanych graczy i identyfikator wybranej postaci + + + + + Status, czy GM został już zalogowany + + + + + Zwraca lub ustawia status zalogowania GM + + + + + Zwraca lub ustawia listę zalogowanych graczy + +