SES-82 Added description to view models #20
@ -1,12 +1,10 @@
|
||||
using System;
|
||||
using System.Collections.Generic;
|
||||
using System.ComponentModel.DataAnnotations;
|
||||
using System.Text;
|
||||
|
||||
namespace SessionCompanion.ViewModels.AlignmentViewModels
|
||||
namespace SessionCompanion.ViewModels.AlignmentViewModels
|
||||
{
|
||||
public class AlignmentViewModel
|
||||
{
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Identyfikator przynależności postaci
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int Id { get; set; }
|
||||
}
|
||||
}
|
||||
|
@ -1,12 +1,10 @@
|
||||
using System;
|
||||
using System.Collections.Generic;
|
||||
using System.ComponentModel.DataAnnotations;
|
||||
using System.Text;
|
||||
|
||||
namespace SessionCompanion.ViewModels.BackgroundViewModels
|
||||
namespace SessionCompanion.ViewModels.BackgroundViewModels
|
||||
{
|
||||
public class BackgroundViewModel
|
||||
{
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Identyfikator przeszłości postaci
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int Id { get; set; }
|
||||
}
|
||||
}
|
||||
|
@ -1,18 +1,40 @@
|
||||
using System;
|
||||
using System.Collections.Generic;
|
||||
using System.ComponentModel.DataAnnotations;
|
||||
using System.Text;
|
||||
|
||||
namespace SessionCompanion.ViewModels.BiographyViewModels
|
||||
namespace SessionCompanion.ViewModels.BiographyViewModels
|
||||
{
|
||||
public class BiographyViewModel
|
||||
{
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Identyfikator biografii postaci
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int Id { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Identyfikator postaci
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int CharacterId { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Nazwa postaci
|
||||
/// </summary>
|
||||
public string Name { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Identyfikator klasy postaci
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int ClassId { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Identyfikator przynależności postaci
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int AlignmentId { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Identyfikator przeszłości postaci
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int BackgroundId { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Płeć postaci
|
||||
/// </summary>
|
||||
public string Sex { get; set; }
|
||||
}
|
||||
}
|
||||
|
@ -3,7 +3,7 @@
|
||||
public class CharacterBasicStatsViewModel
|
||||
{
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Identyfikator psotaci
|
||||
/// Identyfikator postaci
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int Id { get; set; }
|
||||
|
||||
|
@ -3,7 +3,7 @@
|
||||
public class CharacterForLoginViewModel
|
||||
{
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Identyfikator psotaci
|
||||
/// Identyfikator postaci
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int Id { get; set; }
|
||||
|
||||
|
@ -3,7 +3,7 @@
|
||||
public class CharacterViewModel
|
||||
{
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Identyfikator psotaci
|
||||
/// Identyfikator postaci
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int Id { get; set; }
|
||||
|
||||
|
@ -1,25 +1,75 @@
|
||||
using System;
|
||||
using System.Collections.Generic;
|
||||
using System.ComponentModel.DataAnnotations;
|
||||
using System.Text;
|
||||
|
||||
namespace SessionCompanion.ViewModels.CharismaViewModels
|
||||
namespace SessionCompanion.ViewModels.CharismaViewModels
|
||||
{
|
||||
public class CharismaViewModel
|
||||
{
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Identyfikator charyzmy postaci
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int Id { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Identyfikator postaci
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int CharacterId { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Wartość charyzmy
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int Value { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Modyfikator rzutów
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int Modification { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Modyfikator rzutów obronnych
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int SavingThrows { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Czy postać posiada biegłość w charyźmie
|
||||
/// </summary>
|
||||
public bool CanSaveThrows { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Wartość umiejętności oszustwa
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int Deception { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Czy postać posiada biegłość w oszustwie
|
||||
/// </summary>
|
||||
public bool CanDeception { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Wartość umiejętności zastraszania
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int Intimidation { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Czy postać posiada biegłość w zastraszaniu
|
||||
/// </summary>
|
||||
public bool CanIntimidation { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Wartość umiejętności występowania
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int Performance { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Czy postać posiada biegłość w występowaniu
|
||||
/// </summary>
|
||||
public bool CanPerformance { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Wartość umiejętności perswazji
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int Persuasion { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Czy postać posiada biegłość w perswazji
|
||||
/// </summary>
|
||||
public bool CanPersuasion { get; set; }
|
||||
}
|
||||
}
|
@ -7,7 +7,14 @@ namespace SessionCompanion.ViewModels.ClassViewModels
|
||||
{
|
||||
public class ClassViewModel
|
||||
{
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Identyfikator klasy postaci
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int Id { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Nazwa klasy
|
||||
/// </summary>
|
||||
public string Name { get; set; }
|
||||
}
|
||||
}
|
||||
|
@ -1,17 +1,35 @@
|
||||
using System;
|
||||
using System.Collections.Generic;
|
||||
using System.ComponentModel.DataAnnotations;
|
||||
using System.Text;
|
||||
|
||||
namespace SessionCompanion.ViewModels.ConstitutionViewModels
|
||||
namespace SessionCompanion.ViewModels.ConstitutionViewModels
|
||||
{
|
||||
public class ConstitutionViewModel
|
||||
{
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Identyfikator kondycji postaci
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int Id { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Identyfikator postaci
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int CharacterId { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Wartość kondycji
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int Value { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Modyfikator rzutów
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int Modification { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Modyfikator rzutów obronnych
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int SavingThrows { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Czy postać posiada biegłość w kondycji
|
||||
/// </summary>
|
||||
public bool CanSaveThrows { get; set; }
|
||||
}
|
||||
}
|
@ -1,23 +1,65 @@
|
||||
using System;
|
||||
using System.Collections.Generic;
|
||||
using System.ComponentModel.DataAnnotations;
|
||||
using System.Text;
|
||||
|
||||
namespace SessionCompanion.ViewModels.DexterityViewModels
|
||||
namespace SessionCompanion.ViewModels.DexterityViewModels
|
||||
{
|
||||
public class DexterityViewModel
|
||||
{
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Identyfikator zręczności postaci
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int Id { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Identyfikator postaci
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int CharacterId { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Wartość zręczności
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int Value { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Modyfikator rzutów
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int Modification { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Modyfikator rzutów obronnych
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int SavingThrows { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Czy postać posiada biegłość w zręczności
|
||||
/// </summary>
|
||||
public bool CanSaveThrows { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Wartość umiejętności akrobatyki
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int Acrobatics { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Czy postać posiada biegłość w akrobatyce
|
||||
/// </summary>
|
||||
public bool CanAcrobatics { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Wartość umiejętności zwinnych dłoni
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int SleightOfHand { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Czy postać posiada biegłość w zwinnych dłoniach
|
||||
/// </summary>
|
||||
public bool CanSleightOfHand { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Wartość umiejętności skradania się
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int Stealth { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Czy postać posiada biegłość w skradaniu się
|
||||
/// </summary>
|
||||
public bool CanStealth { get; set; }
|
||||
}
|
||||
}
|
@ -1,27 +1,85 @@
|
||||
using System;
|
||||
using System.Collections.Generic;
|
||||
using System.ComponentModel.DataAnnotations;
|
||||
using System.Text;
|
||||
|
||||
namespace SessionCompanion.ViewModels.IntelligenceViewModels
|
||||
namespace SessionCompanion.ViewModels.IntelligenceViewModels
|
||||
{
|
||||
public class IntelligenceViewModel
|
||||
{
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Identyfikator inteligencji postaci
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int Id { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Identyfikator postaci
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int CharacterId { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Wartość inteligencji
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int Value { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Modyfikator rzutów
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int Modification { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Modyfikator rzutów obronnych
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int SavingThrows { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Czy postać posiada biegłość w inteligencji
|
||||
/// </summary>
|
||||
public bool CanSaveThrows { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Wartość umiejętności wiedzy tejemnej
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int Arcana { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Czy postać posiada biegłość w wiedzy tejemnej
|
||||
/// </summary>
|
||||
public bool CanArcana { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Wartość umiejętności historii
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int History { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Czy postać posiada biegłość w historii
|
||||
/// </summary>
|
||||
public bool CanHistory { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Wartość umiejętności śledztwa
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int Investigation { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Czy postać posiada biegłość w śledztwie
|
||||
/// </summary>
|
||||
public bool CanInvestigation { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Wartość umiejętności przyrody
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int Nature { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Czy postać posiada biegłość w przyrodzie
|
||||
/// </summary>
|
||||
public bool CanNature { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Wartość umiejętności religii
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int Religion { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Czy postać posiada biegłość w religii
|
||||
/// </summary>
|
||||
public bool CanReligion { get; set; }
|
||||
}
|
||||
}
|
@ -1,13 +1,15 @@
|
||||
using System;
|
||||
using System.Collections.Generic;
|
||||
using System.ComponentModel.DataAnnotations;
|
||||
using System.Text;
|
||||
|
||||
namespace SessionCompanion.ViewModels.RaceViewModels
|
||||
namespace SessionCompanion.ViewModels.RaceViewModels
|
||||
{
|
||||
public class RaceViewModel
|
||||
{
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Identyfikator rasy postaci
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int Id { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Nazwa rasy
|
||||
/// </summary>
|
||||
public string Name { get; set; }
|
||||
}
|
||||
}
|
||||
|
@ -1,28 +1,64 @@
|
||||
using System;
|
||||
using System.Collections.Generic;
|
||||
using System.ComponentModel.DataAnnotations;
|
||||
using System.Text;
|
||||
using System.ComponentModel.DataAnnotations;
|
||||
|
||||
namespace SessionCompanion.ViewModels.StatisticsViewModels
|
||||
{
|
||||
public class StatisticsViewModel
|
||||
{
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Identyfikator statystyk postaci
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int Id { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Identyfikator postaci
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int CharacterId { get; set; }
|
||||
[Range(0, int.MaxValue)]
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Ilość punktów doświadczenia
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int ExperiencePoints { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Poziom postaci
|
||||
/// </summary>
|
||||
[Range(0, int.MaxValue)]
|
||||
public int Level { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Szybkość postaci
|
||||
/// </summary>
|
||||
[Range(0, int.MaxValue)]
|
||||
public int Speed { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Inicjatywa postaci
|
||||
/// </summary>
|
||||
[Range(0, int.MaxValue)]
|
||||
public int Initiative { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Maksymalna wartość punktów życia
|
||||
/// </summary>
|
||||
[Range(0, int.MaxValue)]
|
||||
public int HealthPoints { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Aktualna wartość punktów życia
|
||||
/// </summary>
|
||||
[Range(0, int.MaxValue)]
|
||||
public int CurrentHealthPoints { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Klasa pancerza
|
||||
/// </summary>
|
||||
[Range(0, int.MaxValue)]
|
||||
public int ArmorClass { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Premia z biegłości
|
||||
/// </summary>
|
||||
[Range(0, int.MaxValue)]
|
||||
public int Proficiency { get; set; }
|
||||
}
|
||||
|
@ -1,19 +1,45 @@
|
||||
using System;
|
||||
using System.Collections.Generic;
|
||||
using System.ComponentModel.DataAnnotations;
|
||||
using System.Text;
|
||||
|
||||
namespace SessionCompanion.ViewModels.StrengthViewModels
|
||||
namespace SessionCompanion.ViewModels.StrengthViewModels
|
||||
{
|
||||
public class StrengthViewModel
|
||||
{
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Identyfikator siły postaci
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int Id { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Identyfikator postaci
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int CharacterId { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Wartość siły
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int Value { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Modyfikator rzutów
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int Modification { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Modyfikator rzutów obronnych
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int SavingThrows { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Czy postać posiada biegłość w sile
|
||||
/// </summary>
|
||||
public bool CanSaveThrows { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Wartość umiejętności atletyki
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int Athletics { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Czy postać posiada biegłość w atletyce
|
||||
/// </summary>
|
||||
public bool CanAthletics { get; set; }
|
||||
}
|
||||
}
|
@ -1,14 +1,20 @@
|
||||
using System;
|
||||
using System.Collections.Generic;
|
||||
using System.ComponentModel.DataAnnotations;
|
||||
using System.Text;
|
||||
|
||||
namespace SessionCompanion.ViewModels.UserViewModels
|
||||
namespace SessionCompanion.ViewModels.UserViewModels
|
||||
{
|
||||
public class UserViewModel
|
||||
{
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Identyfikator użytkownika
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int Id { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Nazwa użytkowika
|
||||
/// </summary>
|
||||
public string Nickname { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Hasło użytkownika
|
||||
/// </summary>
|
||||
public string Password { get; set; }
|
||||
}
|
||||
}
|
||||
|
@ -1,27 +1,85 @@
|
||||
using System;
|
||||
using System.Collections.Generic;
|
||||
using System.ComponentModel.DataAnnotations;
|
||||
using System.Text;
|
||||
|
||||
namespace SessionCompanion.ViewModels.WisdomViewModels
|
||||
namespace SessionCompanion.ViewModels.WisdomViewModels
|
||||
{
|
||||
public class WisdomViewModel
|
||||
{
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Identyfikator mądrości postaci
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int Id { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Identyfikator postaci
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int CharacterId { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Wartość mądrości
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int Value { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Modyfikator rzutów
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int Modification { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Modyfikator rzutów obronnych
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int SavingThrows { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Czy postać posiada biegłość w mądrości
|
||||
/// </summary>
|
||||
public bool CanSaveThrows { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Wartość umiejętności opieki nad zwierzętami
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int AnimalHandling { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Czy postać posiada biegłość w opiece nad zwierzętami
|
||||
/// </summary>
|
||||
public bool CanAnimalHandling { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Wartość umiejętności intuicji
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int Insight { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Czy postać posiada biegłość w intuicji
|
||||
/// </summary>
|
||||
public bool CanInsight { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Wartość umiejętności medycyny
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int Medicine { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Czy postać posiada biegłość w medycynie
|
||||
/// </summary>
|
||||
public bool CanMedicine { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Wartość umiejętności percepcji
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int Perception { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Czy postać posiada biegłość w percepcji
|
||||
/// </summary>
|
||||
public bool CanPerception { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Wartość umiejętności sztuki przetrwania
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int Survival { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Czy postać posiada biegłość w sztuce przetrwania
|
||||
/// </summary>
|
||||
public bool CanSurvival { get; set; }
|
||||
}
|
||||
}
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user