SES-82 Added description to view models #20

Merged
s426135 merged 1 commits from SES-82 into master 2020-12-09 17:20:10 +01:00
16 changed files with 395 additions and 74 deletions

View File

@ -1,12 +1,10 @@
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.ComponentModel.DataAnnotations;
using System.Text;
namespace SessionCompanion.ViewModels.AlignmentViewModels
namespace SessionCompanion.ViewModels.AlignmentViewModels
{
public class AlignmentViewModel
{
/// <summary>
/// Identyfikator przynależności postaci
/// </summary>
public int Id { get; set; }
}
}

View File

@ -1,12 +1,10 @@
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.ComponentModel.DataAnnotations;
using System.Text;
namespace SessionCompanion.ViewModels.BackgroundViewModels
namespace SessionCompanion.ViewModels.BackgroundViewModels
{
public class BackgroundViewModel
{
/// <summary>
/// Identyfikator przeszłości postaci
/// </summary>
public int Id { get; set; }
}
}

View File

@ -1,18 +1,40 @@
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.ComponentModel.DataAnnotations;
using System.Text;
namespace SessionCompanion.ViewModels.BiographyViewModels
namespace SessionCompanion.ViewModels.BiographyViewModels
{
public class BiographyViewModel
{
/// <summary>
/// Identyfikator biografii postaci
/// </summary>
public int Id { get; set; }
/// <summary>
/// Identyfikator postaci
/// </summary>
public int CharacterId { get; set; }
/// <summary>
/// Nazwa postaci
/// </summary>
public string Name { get; set; }
/// <summary>
/// Identyfikator klasy postaci
/// </summary>
public int ClassId { get; set; }
/// <summary>
/// Identyfikator przynależności postaci
/// </summary>
public int AlignmentId { get; set; }
/// <summary>
/// Identyfikator przeszłości postaci
/// </summary>
public int BackgroundId { get; set; }
/// <summary>
/// Płeć postaci
/// </summary>
public string Sex { get; set; }
}
}

View File

@ -3,7 +3,7 @@
public class CharacterBasicStatsViewModel
{
/// <summary>
/// Identyfikator psotaci
/// Identyfikator postaci
/// </summary>
public int Id { get; set; }

View File

@ -3,7 +3,7 @@
public class CharacterForLoginViewModel
{
/// <summary>
/// Identyfikator psotaci
/// Identyfikator postaci
/// </summary>
public int Id { get; set; }

View File

@ -3,7 +3,7 @@
public class CharacterViewModel
{
/// <summary>
/// Identyfikator psotaci
/// Identyfikator postaci
/// </summary>
public int Id { get; set; }

View File

@ -1,25 +1,75 @@
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.ComponentModel.DataAnnotations;
using System.Text;
namespace SessionCompanion.ViewModels.CharismaViewModels
namespace SessionCompanion.ViewModels.CharismaViewModels
{
public class CharismaViewModel
{
/// <summary>
/// Identyfikator charyzmy postaci
/// </summary>
public int Id { get; set; }
/// <summary>
/// Identyfikator postaci
/// </summary>
public int CharacterId { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość charyzmy
/// </summary>
public int Value { get; set; }
/// <summary>
/// Modyfikator rzutów
/// </summary>
public int Modification { get; set; }
/// <summary>
/// Modyfikator rzutów obronnych
/// </summary>
public int SavingThrows { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w charyźmie
/// </summary>
public bool CanSaveThrows { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności oszustwa
/// </summary>
public int Deception { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w oszustwie
/// </summary>
public bool CanDeception { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności zastraszania
/// </summary>
public int Intimidation { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w zastraszaniu
/// </summary>
public bool CanIntimidation { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności występowania
/// </summary>
public int Performance { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w występowaniu
/// </summary>
public bool CanPerformance { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności perswazji
/// </summary>
public int Persuasion { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w perswazji
/// </summary>
public bool CanPersuasion { get; set; }
}
}

View File

@ -7,7 +7,14 @@ namespace SessionCompanion.ViewModels.ClassViewModels
{
public class ClassViewModel
{
/// <summary>
/// Identyfikator klasy postaci
/// </summary>
public int Id { get; set; }
/// <summary>
/// Nazwa klasy
/// </summary>
public string Name { get; set; }
}
}

View File

@ -1,17 +1,35 @@
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.ComponentModel.DataAnnotations;
using System.Text;
namespace SessionCompanion.ViewModels.ConstitutionViewModels
namespace SessionCompanion.ViewModels.ConstitutionViewModels
{
public class ConstitutionViewModel
{
/// <summary>
/// Identyfikator kondycji postaci
/// </summary>
public int Id { get; set; }
/// <summary>
/// Identyfikator postaci
/// </summary>
public int CharacterId { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość kondycji
/// </summary>
public int Value { get; set; }
/// <summary>
/// Modyfikator rzutów
/// </summary>
public int Modification { get; set; }
/// <summary>
/// Modyfikator rzutów obronnych
/// </summary>
public int SavingThrows { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w kondycji
/// </summary>
public bool CanSaveThrows { get; set; }
}
}

View File

@ -1,23 +1,65 @@
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.ComponentModel.DataAnnotations;
using System.Text;
namespace SessionCompanion.ViewModels.DexterityViewModels
namespace SessionCompanion.ViewModels.DexterityViewModels
{
public class DexterityViewModel
{
/// <summary>
/// Identyfikator zręczności postaci
/// </summary>
public int Id { get; set; }
/// <summary>
/// Identyfikator postaci
/// </summary>
public int CharacterId { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość zręczności
/// </summary>
public int Value { get; set; }
/// <summary>
/// Modyfikator rzutów
/// </summary>
public int Modification { get; set; }
/// <summary>
/// Modyfikator rzutów obronnych
/// </summary>
public int SavingThrows { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w zręczności
/// </summary>
public bool CanSaveThrows { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności akrobatyki
/// </summary>
public int Acrobatics { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w akrobatyce
/// </summary>
public bool CanAcrobatics { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności zwinnych dłoni
/// </summary>
public int SleightOfHand { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w zwinnych dłoniach
/// </summary>
public bool CanSleightOfHand { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności skradania się
/// </summary>
public int Stealth { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w skradaniu się
/// </summary>
public bool CanStealth { get; set; }
}
}

View File

@ -1,27 +1,85 @@
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.ComponentModel.DataAnnotations;
using System.Text;
namespace SessionCompanion.ViewModels.IntelligenceViewModels
namespace SessionCompanion.ViewModels.IntelligenceViewModels
{
public class IntelligenceViewModel
{
/// <summary>
/// Identyfikator inteligencji postaci
/// </summary>
public int Id { get; set; }
/// <summary>
/// Identyfikator postaci
/// </summary>
public int CharacterId { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość inteligencji
/// </summary>
public int Value { get; set; }
/// <summary>
/// Modyfikator rzutów
/// </summary>
public int Modification { get; set; }
/// <summary>
/// Modyfikator rzutów obronnych
/// </summary>
public int SavingThrows { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w inteligencji
/// </summary>
public bool CanSaveThrows { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności wiedzy tejemnej
/// </summary>
public int Arcana { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w wiedzy tejemnej
/// </summary>
public bool CanArcana { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności historii
/// </summary>
public int History { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w historii
/// </summary>
public bool CanHistory { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności śledztwa
/// </summary>
public int Investigation { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w śledztwie
/// </summary>
public bool CanInvestigation { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności przyrody
/// </summary>
public int Nature { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w przyrodzie
/// </summary>
public bool CanNature { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności religii
/// </summary>
public int Religion { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w religii
/// </summary>
public bool CanReligion { get; set; }
}
}

View File

@ -1,13 +1,15 @@
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.ComponentModel.DataAnnotations;
using System.Text;
namespace SessionCompanion.ViewModels.RaceViewModels
namespace SessionCompanion.ViewModels.RaceViewModels
{
public class RaceViewModel
{
/// <summary>
/// Identyfikator rasy postaci
/// </summary>
public int Id { get; set; }
/// <summary>
/// Nazwa rasy
/// </summary>
public string Name { get; set; }
}
}

View File

@ -1,28 +1,64 @@
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.ComponentModel.DataAnnotations;
using System.Text;
using System.ComponentModel.DataAnnotations;
namespace SessionCompanion.ViewModels.StatisticsViewModels
{
public class StatisticsViewModel
{
/// <summary>
/// Identyfikator statystyk postaci
/// </summary>
public int Id { get; set; }
/// <summary>
/// Identyfikator postaci
/// </summary>
public int CharacterId { get; set; }
[Range(0, int.MaxValue)]
/// <summary>
/// Ilość punktów doświadczenia
/// </summary>
public int ExperiencePoints { get; set; }
/// <summary>
/// Poziom postaci
/// </summary>
[Range(0, int.MaxValue)]
public int Level { get; set; }
/// <summary>
/// Szybkość postaci
/// </summary>
[Range(0, int.MaxValue)]
public int Speed { get; set; }
/// <summary>
/// Inicjatywa postaci
/// </summary>
[Range(0, int.MaxValue)]
public int Initiative { get; set; }
/// <summary>
/// Maksymalna wartość punktów życia
/// </summary>
[Range(0, int.MaxValue)]
public int HealthPoints { get; set; }
/// <summary>
/// Aktualna wartość punktów życia
/// </summary>
[Range(0, int.MaxValue)]
public int CurrentHealthPoints { get; set; }
/// <summary>
/// Klasa pancerza
/// </summary>
[Range(0, int.MaxValue)]
public int ArmorClass { get; set; }
/// <summary>
/// Premia z biegłości
/// </summary>
[Range(0, int.MaxValue)]
public int Proficiency { get; set; }
}

View File

@ -1,19 +1,45 @@
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.ComponentModel.DataAnnotations;
using System.Text;
namespace SessionCompanion.ViewModels.StrengthViewModels
namespace SessionCompanion.ViewModels.StrengthViewModels
{
public class StrengthViewModel
{
/// <summary>
/// Identyfikator siły postaci
/// </summary>
public int Id { get; set; }
/// <summary>
/// Identyfikator postaci
/// </summary>
public int CharacterId { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość siły
/// </summary>
public int Value { get; set; }
/// <summary>
/// Modyfikator rzutów
/// </summary>
public int Modification { get; set; }
/// <summary>
/// Modyfikator rzutów obronnych
/// </summary>
public int SavingThrows { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w sile
/// </summary>
public bool CanSaveThrows { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności atletyki
/// </summary>
public int Athletics { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w atletyce
/// </summary>
public bool CanAthletics { get; set; }
}
}

View File

@ -1,14 +1,20 @@
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.ComponentModel.DataAnnotations;
using System.Text;
namespace SessionCompanion.ViewModels.UserViewModels
namespace SessionCompanion.ViewModels.UserViewModels
{
public class UserViewModel
{
/// <summary>
/// Identyfikator użytkownika
/// </summary>
public int Id { get; set; }
/// <summary>
/// Nazwa użytkowika
/// </summary>
public string Nickname { get; set; }
/// <summary>
/// Hasło użytkownika
/// </summary>
public string Password { get; set; }
}
}

View File

@ -1,27 +1,85 @@
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.ComponentModel.DataAnnotations;
using System.Text;
namespace SessionCompanion.ViewModels.WisdomViewModels
namespace SessionCompanion.ViewModels.WisdomViewModels
{
public class WisdomViewModel
{
/// <summary>
/// Identyfikator mądrości postaci
/// </summary>
public int Id { get; set; }
/// <summary>
/// Identyfikator postaci
/// </summary>
public int CharacterId { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość mądrości
/// </summary>
public int Value { get; set; }
/// <summary>
/// Modyfikator rzutów
/// </summary>
public int Modification { get; set; }
/// <summary>
/// Modyfikator rzutów obronnych
/// </summary>
public int SavingThrows { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w mądrości
/// </summary>
public bool CanSaveThrows { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności opieki nad zwierzętami
/// </summary>
public int AnimalHandling { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w opiece nad zwierzętami
/// </summary>
public bool CanAnimalHandling { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności intuicji
/// </summary>
public int Insight { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w intuicji
/// </summary>
public bool CanInsight { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności medycyny
/// </summary>
public int Medicine { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w medycynie
/// </summary>
public bool CanMedicine { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności percepcji
/// </summary>
public int Perception { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w percepcji
/// </summary>
public bool CanPerception { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności sztuki przetrwania
/// </summary>
public int Survival { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w sztuce przetrwania
/// </summary>
public bool CanSurvival { get; set; }
}
}