SES-106 Added new mwthod and changed static fields in Hub to be able to share them in other classes #31
@ -6,8 +6,12 @@ using System.Threading.Tasks;
|
|||||||
namespace SessionCompanion.Controllers
|
namespace SessionCompanion.Controllers
|
||||||
{
|
{
|
||||||
using System;
|
using System;
|
||||||
|
using System.Security.Policy;
|
||||||
|
|
||||||
|
using Microsoft.AspNetCore.SignalR;
|
||||||
|
|
||||||
using SessionCompanion.Extensions.EitherType;
|
using SessionCompanion.Extensions.EitherType;
|
||||||
|
using SessionCompanion.Hubs;
|
||||||
using SessionCompanion.ViewModels.ApiResponses;
|
using SessionCompanion.ViewModels.ApiResponses;
|
||||||
using SessionCompanion.ViewModels.UserViewModels;
|
using SessionCompanion.ViewModels.UserViewModels;
|
||||||
|
|
||||||
@ -17,9 +21,12 @@ namespace SessionCompanion.Controllers
|
|||||||
{
|
{
|
||||||
private readonly IUserService _service;
|
private readonly IUserService _service;
|
||||||
|
|
||||||
|
private SessionHubData _sessionHubData;
|
||||||
|
|
||||||
public UserController(IUserService service)
|
public UserController(IUserService service)
|
||||||
{
|
{
|
||||||
this._service = service;
|
this._service = service;
|
||||||
|
this._sessionHubData = new SessionHubData();
|
||||||
}
|
}
|
||||||
|
|
||||||
/// <summary>
|
/// <summary>
|
||||||
@ -69,5 +76,15 @@ namespace SessionCompanion.Controllers
|
|||||||
|
|
||||||
return new SuccessResponse("User created");
|
return new SuccessResponse("User created");
|
||||||
}
|
}
|
||||||
|
|
||||||
|
/// <summary>
|
||||||
|
/// Metoda sprawdza czy ktoś jest już zalogowany jako Game Master
|
||||||
|
/// </summary>
|
||||||
|
/// <returns>true jesli ktoś jest już zalogowany i false jeśli nie</returns>
|
||||||
|
[HttpGet("IsGMLogged")]
|
||||||
|
public Either<bool, ErrorResponse> IsGameMasterAllreadyLogged()
|
||||||
|
{
|
||||||
|
return this._sessionHubData.GameMasterConnected_Prop;
|
||||||
|
}
|
||||||
}
|
}
|
||||||
}
|
}
|
@ -26,6 +26,12 @@
|
|||||||
<param name="userRegisterModel"> Model uzytkownika do zarejestrowania </param>
|
<param name="userRegisterModel"> Model uzytkownika do zarejestrowania </param>
|
||||||
<returns> SuccessResponse/ErrorResponse </returns>
|
<returns> SuccessResponse/ErrorResponse </returns>
|
||||||
</member>
|
</member>
|
||||||
|
<member name="M:SessionCompanion.Controllers.UserController.IsGameMasterAllreadyLogged">
|
||||||
|
<summary>
|
||||||
|
Metoda sprawdza czy ktoś jest już zalogowany jako Game Master
|
||||||
|
</summary>
|
||||||
|
<returns>true jesli ktoś jest już zalogowany i false jeśli nie</returns>
|
||||||
|
</member>
|
||||||
<member name="F:SessionCompanion.Hubs.SessionHub.ConnectedCharacters">
|
<member name="F:SessionCompanion.Hubs.SessionHub.ConnectedCharacters">
|
||||||
<summary>
|
<summary>
|
||||||
Lista zalogowanych graczy i identyfikator wybranej postaci
|
Lista zalogowanych graczy i identyfikator wybranej postaci
|
||||||
@ -58,5 +64,30 @@
|
|||||||
<param name="characterId"> Identyfikator zalogowanego bohatera </param>
|
<param name="characterId"> Identyfikator zalogowanego bohatera </param>
|
||||||
<returns>Wysyła wiadomość "Welcome" do wszystkich zalogowanych użytkoników</returns>
|
<returns>Wysyła wiadomość "Welcome" do wszystkich zalogowanych użytkoników</returns>
|
||||||
</member>
|
</member>
|
||||||
|
<member name="T:SessionCompanion.Hubs.SessionHubData">
|
||||||
|
<summary>
|
||||||
|
Statyczna klasa przechowujaca informacje dotyczące SignalR dla SessionHub
|
||||||
|
</summary>
|
||||||
|
</member>
|
||||||
|
<member name="F:SessionCompanion.Hubs.SessionHubData.ConnectedCharacters">
|
||||||
|
<summary>
|
||||||
|
Lista zalogowanych graczy i identyfikator wybranej postaci
|
||||||
|
</summary>
|
||||||
|
</member>
|
||||||
|
<member name="F:SessionCompanion.Hubs.SessionHubData.GameMasterConnected">
|
||||||
|
<summary>
|
||||||
|
Status, czy GM został już zalogowany
|
||||||
|
</summary>
|
||||||
|
</member>
|
||||||
|
<member name="P:SessionCompanion.Hubs.SessionHubData.GameMasterConnected_Prop">
|
||||||
|
<summary>
|
||||||
|
Zwraca lub ustawia status zalogowania GM
|
||||||
|
</summary>
|
||||||
|
</member>
|
||||||
|
<member name="P:SessionCompanion.Hubs.SessionHubData.ConnectedCharacters_Prop">
|
||||||
|
<summary>
|
||||||
|
Zwraca lub ustawia listę zalogowanych graczy
|
||||||
|
</summary>
|
||||||
|
</member>
|
||||||
</members>
|
</members>
|
||||||
</doc>
|
</doc>
|
||||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user