SES-106 Added new mwthod and changed static fields in Hub to be able to share them in other classes #31

Merged
s426135 merged 2 commits from SES-106 into dev 2020-12-18 21:17:22 +01:00
2 changed files with 48 additions and 0 deletions
Showing only changes of commit eeb9c2ebe0 - Show all commits

View File

@ -6,8 +6,12 @@ using System.Threading.Tasks;
namespace SessionCompanion.Controllers namespace SessionCompanion.Controllers
{ {
using System; using System;
using System.Security.Policy;
using Microsoft.AspNetCore.SignalR;
using SessionCompanion.Extensions.EitherType; using SessionCompanion.Extensions.EitherType;
using SessionCompanion.Hubs;
using SessionCompanion.ViewModels.ApiResponses; using SessionCompanion.ViewModels.ApiResponses;
using SessionCompanion.ViewModels.UserViewModels; using SessionCompanion.ViewModels.UserViewModels;
@ -17,9 +21,12 @@ namespace SessionCompanion.Controllers
{ {
private readonly IUserService _service; private readonly IUserService _service;
private SessionHubData _sessionHubData;
public UserController(IUserService service) public UserController(IUserService service)
{ {
this._service = service; this._service = service;
this._sessionHubData = new SessionHubData();
} }
/// <summary> /// <summary>
@ -69,5 +76,15 @@ namespace SessionCompanion.Controllers
return new SuccessResponse("User created"); return new SuccessResponse("User created");
} }
/// <summary>
/// Metoda sprawdza czy ktoś jest już zalogowany jako Game Master
/// </summary>
/// <returns>true jesli ktoś jest już zalogowany i false jeśli nie</returns>
[HttpGet("IsGMLogged")]
public Either<bool, ErrorResponse> IsGameMasterAllreadyLogged()
{
return this._sessionHubData.GameMasterConnected_Prop;
}
} }
} }

View File

@ -26,6 +26,12 @@
<param name="userRegisterModel"> Model uzytkownika do zarejestrowania </param> <param name="userRegisterModel"> Model uzytkownika do zarejestrowania </param>
<returns> SuccessResponse/ErrorResponse </returns> <returns> SuccessResponse/ErrorResponse </returns>
</member> </member>
<member name="M:SessionCompanion.Controllers.UserController.IsGameMasterAllreadyLogged">
<summary>
Metoda sprawdza czy ktoś jest już zalogowany jako Game Master
</summary>
<returns>true jesli ktoś jest już zalogowany i false jeśli nie</returns>
</member>
<member name="F:SessionCompanion.Hubs.SessionHub.ConnectedCharacters"> <member name="F:SessionCompanion.Hubs.SessionHub.ConnectedCharacters">
<summary> <summary>
Lista zalogowanych graczy i identyfikator wybranej postaci Lista zalogowanych graczy i identyfikator wybranej postaci
@ -58,5 +64,30 @@
<param name="characterId"> Identyfikator zalogowanego bohatera </param> <param name="characterId"> Identyfikator zalogowanego bohatera </param>
<returns>Wysyła wiadomość "Welcome" do wszystkich zalogowanych użytkoników</returns> <returns>Wysyła wiadomość "Welcome" do wszystkich zalogowanych użytkoników</returns>
</member> </member>
<member name="T:SessionCompanion.Hubs.SessionHubData">
<summary>
Statyczna klasa przechowujaca informacje dotyczące SignalR dla SessionHub
</summary>
</member>
<member name="F:SessionCompanion.Hubs.SessionHubData.ConnectedCharacters">
<summary>
Lista zalogowanych graczy i identyfikator wybranej postaci
</summary>
</member>
<member name="F:SessionCompanion.Hubs.SessionHubData.GameMasterConnected">
<summary>
Status, czy GM został już zalogowany
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.Hubs.SessionHubData.GameMasterConnected_Prop">
<summary>
Zwraca lub ustawia status zalogowania GM
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.Hubs.SessionHubData.ConnectedCharacters_Prop">
<summary>
Zwraca lub ustawia listę zalogowanych graczy
</summary>
</member>
</members> </members>
</doc> </doc>